Dat is vlug. Maar daarom niet minder goedquote:
We hebben een kenner hier!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:58 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Hoekhuis is Kwaadeindstraat, straat rechts op de foto is de Arke Noëstraat
Nee. Hint: het is in Noordquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:01 schreef Stuurloos het volgende:
Volgens mij in de Blaak... Grevelingen?
Correctquote:
quote:
What the... Had ik niet eens op gelet eerlijk gezegd. Dat maakt het wel een klein stukje makkelijker met zoeken ja. Zal er op letten voortaan.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Tongerlose Hoefstraat. Ik had hem niet zo snel gevonden zonder dat windroosje van Google maps, vind ik wel jammer eerlijk gezegd.
quote:
Netjes hoor. Kende het plein op het plaatje niet maar had wel een voorgevoel dat het ergens daar was. Net 5 minuten voor niets lopen zoekenquote:
Ik dacht dat duurt wel evenquote:
quote:
Nope. Tilburg-Oostquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:07 schreef Stuurloos het volgende:
Ziet er een beetje uit als Berkdijk ofzo.. van Lennepstraat?
Helemaal goedquote:
quote:
quote:
Hoeft ook niet want SMD heeft hem goedquote:
quote:
Ik weet hem nietquote:Op maandag 14 maart 2011 18:08 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Een makkelijke dan maar:
[ afbeelding ]
Nee niet echt, is wel Tilburg-West.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:49 schreef aardappel het volgende:
Ik herken het wel... maar geen idee waarvan.
Bij de uni in de buurt toevallig?
ja, lijkt allemaal op elkaar daarquote:Op maandag 14 maart 2011 19:08 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Nee niet echt, is wel Tilburg-West.
Correctquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |