Nee goedkoop is het zeker niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch maakt het dat geen goedkope sport
Wel gedaan toch ffies?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat realiseer ik me nu ook al.
Gelukkig werk ik er ook niet
Damn, you're good.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:58 schreef El_Matador het volgende:
Jij studeerde SPW en MissMSX is onvruchtbaar?
Ik houd het bij helemaal niet golfenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee goedkoop is het zeker niet.
Hou het wel bij midgetgolfen
Da's meer iets voor 16 tot 18-jarigen. Doet dochterlief ook.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:57 schreef El_Matador het volgende:
naar de kika gaan op hardstyleparty's
Die figuren met die geruite broeken enzo. Wat een volk.quote:
Nou, ik mag toch hopen van niet. Niks leuks aan kinderkanker.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's meer iets voor 16 tot 18-jarigen. Doet dochterlief ook.
Ik ben ook geen 31.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's meer iets voor 16 tot 18-jarigen. Doet dochterlief ook.
Ik blijf het een apart wereldje vinden. Maar ik heb er niet genoeg verstand van om er een oordeel over te vellen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die figuren met die geruite broeken enzo. Wat een volk.
Naar hardstyleparty's gaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik mag toch hopen van niet. Niks leuks aan kinderkanker.
Evil ligt te slapen.quote:
Ooit es een clinic gehad met een zakenrelatie. Was de eerste en de laatste keer wat mij betreft.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
Ik blijf het een apart wereldje vinden. Maar ik heb er niet genoeg verstand van om er een oordeel over te vellen.
Knikkeren voor jongens die te lui zijn om te bukken (een zeldzaam leuke grap van Youpie).quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ooit es een clinic gehad met een zakenrelatie. Was de eerste en de laatste keer wat mij betreft.
Jij doet het erom hequote:
Mijn TV is te klein!!quote:
Hou dat gevoel vast.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
!
Ik heb nog nooit gegolfd. Ik voel eigenlijk de behoefte ook niet zo, momenteel.
1tje maar!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij doet het erom heVijf vensters open en maar posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |