abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 januari 2011 @ 14:07:10 #176
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92075706
oh morretje, ik kan heeeel slecht tegen spontaan langskomende schoonouders. Moeten ze niet flikken haha. Mijn schoonmoeder was zelfs een beetje over de zeik, dat ze een afspraakje moest maken om haar kleinkind te zien.

Flowerbox, gefeliciteerd nog!

Zieke kindjes zijn zielig! Beterschap iedereen.

Draak, jeetje wat een tijden zeg!

Hier gaat het ook heel goed met Noortje, ze loopt als een kieviet achter haar wagentje aan, met platvoeten trouwens (1 voetje staat een beetje boel naar buiten, ik vind dat maar gek, kan dat nog bijtrekken?). Ze is nu al drie weken achter elkaar niet ziek (een unicum vanaf het moment dat ze naar het kdv gaat) en ze slaapt tot ongeveer 7 uur ipv 5!!
  zondag 30 januari 2011 @ 14:09:50 #177
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92075849
Mijn kind slaapt nog steeds! :o
Ik heb hem om half 12 in bed gelegd...
Hellup, wat moet ik nou met mijn leven doen? ;)
  zondag 30 januari 2011 @ 14:23:06 #178
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92076472
Asyniur, heerlijk toch? Gek he, dat je dan iet weet wat je moet doen...
Noortje heeft dat ook, over het algemeen slaapt ze maar heel kort 's ochtends, hooguit een uurtje en van de week sliep ze ineens 3 uur. Gek he, om 's nachts weer heel slecht te slapen maar goed, dat wijt ik maar aan die uren slaap overdag.
  zondag 30 januari 2011 @ 16:00:43 #179
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92081332
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 14:23 schreef becky27 het volgende:
Asyniur, heerlijk toch? Gek he, dat je dan iet weet wat je moet doen...
Noortje heeft dat ook, over het algemeen slaapt ze maar heel kort 's ochtends, hooguit een uurtje en van de week sliep ze ineens 3 uur. Gek he, om 's nachts weer heel slecht te slapen maar goed, dat wijt ik maar aan die uren slaap overdag.
Ja nou, je denkt dan echt: waar zal ik aan beginnen want hij wordt toch zo wakker...
En dat gaat dan 3 uur lang zo door :P
Hij heeft uiteindelijk 3 uur geslapen :D
pi_92083134
Wat te doen als de baby slaapt? Zelf slapen :') Mijn god, ik ben echt op :O

Ravi in de kinderstoel *O* Rapleyen hebben we hier niet gedaan :N Thomas is ook een gek kind. Brokjes eet hij niet graag, maar hij eet wel zo een banaan uit het vuistje. Ah, hij zal het wel leren :)
Nog iets meer dan een maandje en dan eet hij ook gewoon mee met de pot :Y
pi_92090446
Wat vliegt zo'n weekend weer om, weinig tijd gehad om te internetten.

draculettetje hopenlijk gaat het met je meisje ook weer wat beter..
Leonieke even wat bijslapen vandaag :O

Shandaly balen van de luieruitslag :(

Asyniur fijn dat Harry ineens zo lekker lang heeft geslapen.

Freecell wat een vreselijk nieuws ;(

Flowerbox :W

Beterschap voor alle zieke kindjes :*

Wij zijn vandaag naar de kinderboerderij geweest, Femke keek haar ogen uit, maar tis wel koud zeg :X Mijn vriend heeft vandaag ook wat meer gedaan dan normaal. Ontbijtje klaar gemaakt, Femke's fles in de ochtend gegeven, haar aangekleed en een fruithapje gegeven, tussendoor nog eens verschoond. Hij heeft avondeten gemaakt voor ons en brengt haar nu naar bed met fles. Goed geregeld dus :)
pi_92092395
Klinkt als een heel fijne regeling, Mereltje :Y

En dat zouden we ook nog eens moeten doen, naar de kinderboerderij. We zijn naar Pairi Daiza geweest toen Thomas 6 maand was en daar was ook een kinderboerderij, maar hij vond het toen niet echt indrukwekkend :O Misschien dat hij het nu leuker zou vinden :Y
pi_92094677
Ik vind het juist zo jammer dat zowel mijn ouders als mijn schoonmoeder zo ver weg wonen dat een spontaan bezoekje er nooit in zit. (Of een keertje oppassen of logeren ofzo) En ik heb dan ook een leuke schoonmoeder ;)

Ik twijfel heel erg of ik morgen met Lars naar het babyzwemmen zal gaan of niet. Hij vindt het altijd erg leuk, hij is op zich niet echt ziek, geen koorts enzo.. maar die luieruitslag... zou zwembadwater extra irriteren?
pi_92096218
De grote afstand vind ik ook niet leuk. Mijn familie heeft naar mijn zin veel te weinig kans om Thomas te zien. Vind ik heel erg jammer :{
Wat de schoonouders betreft, is het hier heel eenvoudig. Wij proberen elke week 1 keer langs te gaan in het weekend. Lukt dat niet, dan is dat ook geen drama. Hier komen ze eigenlijk zo goed als nooit op bezoek (toen Thomas geboren was is mijn schoonmoeder hier een paar keer geweest toen we net terug thuis waren). Mijn schoonvader springt af en toe eens binnen als hij een werf heeft in de buurt, maar ook dat is tegenwoordig uitzonderlijk.
De schoonfamilie is dus goed geregeld, mijn familie, tjah, daar voel ik me niet altijd heel erg goed bij.
pi_92098498
Shandaly, ik ben met Hannah ook het zwembad in geweest toen ze flinke luieruitslag had. Was geen succes :N Het omkleden daarna was helemaal rampzalig.

Er werd hierboven ergens over maizena gesproken. Dat kan wel als de billetjes een beetje rood zijn, maar wanneer het een beetje open is (wondjes dus) dan moet je dat zeker niet gebruiken. Beter een dun laagje sudocrem smeren of wanneer het erg is naar de dokter gaan en vragen om een zinkoxide zalf met zwavel (dat droogt het in).
pi_92103934
floris heeft sinds vandaag echt door hoe hij moet tijgeren :D
moest m vanavond even kwijt in zn kamer (moest romper pakken en commode kan niet meeren bed vind ie niet leuk dan) dus leg m op de grond. lag daar een speen, echt supersnel was ie bij die speen. zo leuk O+
bizar hoe snel hij het geleerd heeft

en ik moet ook even kijken waar dr hier ergens een kinderboerderij is, leuk voor t voorjaar/zomer. zie ons al helemaal gaan op de fiets O+
pi_92113329
Zo snelle Jelle die Floris! Filmpje maken Son :D

Ik ben ook ziek thuis nu. Ik heb Leia vannacht bij me gehouden en daardoor hebben we allebei super geslapen, was ook nodig. En nu liggen we samen in bed. Papa is er wel (papadag) maar Leia en ik zijn allebei zo niet lekker dan we het heerlijk vinden, tegen elkaar aangeplakt!

Ze ligt nu weer tegen me aan te slapen, dus ik ga maar even mee tukken!
pi_92113372
Orea, welterusten en beterschap :)
  maandag 31 januari 2011 @ 10:04:15 #189
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_92113745
Orea wat naar! Slaap lekker ik hoop dat je snel weer beter bent.

Floris aan het tijgeren!

Vannacht met mn vermoeide hoofd alleen rechts gegeven (slechte kant), toen hij weer in bed lag kwam ik daar pas achter, kon dus een uur later weer op komen draven :O
pi_92113800
Tijgeren is ^O^ . Go Floris!

Nog even voordat ik echt verdwijn uit dit topic. Het was een hele geslaagde dag.
Van ons heeft mini-flower 2 haar eerste echte schoentjes gekregen en hamertje tik O+
's avonds een uitgetelde dreumes in bed gelegd.

:W
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  maandag 31 januari 2011 @ 10:16:28 #191
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_92114018
Flowerbox nog van harte! *O*

Orea beterschap :*

Floris aan het tijgeren O+

Emma jij bent al bijna jarig! *O*
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  maandag 31 januari 2011 @ 10:35:28 #192
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_92114483
*O* Flowerbox, ik wist heul niet dat mini-flower jarig was! Nog van harte gefeliciteerd! Leuke kadootjes hebben jullie uitgezocht!

*O* Floris tijgert!

*O* om Leia en Orea aan te moedigen om beter te worden!

*O* Hopelijk kun je nog een beetje bijslapen vandaag Pessie!

Marlinde, Emma is nog lang niet jarig hoor! Ze is in februari pas jarig en nu is 't nog januari. :+
A grand adventure has begun.
pi_92114540
Emma bijna 1??? Hoe bedoel je de tijd vliegt!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92115175
Ik vond de tijd altijd al snel gaan, maar sinds ik mama ben is het helemaal niet meer bij te houden.

Wij zijn vanochtend ondanks z'n zere billen toch naar het babyzwemmen gegaan. En ik ben er ontzettend blij om dat we toch zijn gegaan. Lars was z'n billen even helemaal vergeten; hij heeft de grootste lol gehad. En zelfs het afdrogen en aankleden was helemaal niet zo erg. Sterker nog, vorige week piepte hij harder, deze week was alles leuk. Vooral de natte haren van mama die in je gezicht kriebelen... hilarisch!
  maandag 31 januari 2011 @ 11:13:49 #195
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_92115571
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 11:00 schreef Shandaly het volgende:
Ik vond de tijd altijd al snel gaan, maar sinds ik mama ben is het helemaal niet meer bij te houden.
Eensch!

Flower, nog gefeliciteerd!

Bijslapen gaat het niet echt worden. We moeten naar de tandarts en ga mn collegegeld even droppen bij de uni.
pi_92115584
Ik ontken nog even dat Emma bijna jarig is, goed? ;)

Pessie, leuk dat soort nachtelijke acties :')
pi_92116147
Orea, beterschap voor jou en je muppetje!

Flower, gefeliciteerd met je mini-flower *O*

Floris al aan 't tijgeren? :o De mijne draait alleen nog maar.. Lekker langzaam O-)

Gisteren zijn we toch even nog naar buiten geweest, om haar in slaap te wandelen. Slapen in bedje lukte d'r niet. Ze heeft de hele dag koorts gehad, tot een uur of 7 's avonds. Toen had ze ook nog bij mij geslapen na het drinken, en toen was ze er duidelijk door. Dus onze nacht was wel weer prima.
Oh, als het goed is komt mijn draagjas vandaag.. *O* 'k Zit er al 2 weken op te wachten, slome Belgische webshop }:|
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  maandag 31 januari 2011 @ 11:38:31 #198
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_92116479
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 10:35 schreef Keshet het volgende:
*O* Flowerbox, ik wist heul niet dat mini-flower jarig was! Nog van harte gefeliciteerd! Leuke kadootjes hebben jullie uitgezocht!

*O* Floris tijgert!

*O* om Leia en Orea aan te moedigen om beter te worden!

*O* Hopelijk kun je nog een beetje bijslapen vandaag Pessie!

Marlinde, Emma is nog lang niet jarig hoor! Ze is in februari pas jarig en nu is 't nog januari. :+
Je hebt gelijk :o :Y Tessa is ook nog heul lang een baby hoor :+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  maandag 31 januari 2011 @ 11:45:19 #199
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_92116740
Freecell, ik had het nieuws over je moeder even gemist. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd! :*

Pessie, ga je dit jaar verder met je studie? Je bent bijna klaar toch?

Shandaly, fijn dat het zwemmen zo lekker was en dat 't het beter gaat met de luieruitslag!

Fijn dat Isabel weer opgeknapt is Mor! Veel plezier met jullie draagjas!

Ja ja, Freecell, ontken maar met me mee! Florian is nog laaaaang geen 1! Tessa ook niet trouwens!

Hebben jullie al enig idee wat je je baby voor zijn/haar 1e verjaardag geeft?
A grand adventure has begun.
pi_92116878
keshet, op zijn verjaadag :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')