quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:25 schreef freecell het volgende:
Dank jullie allemaal
FLorian net: komt een bakje tegen van het soort waar ik wel eens fruit of rozijntje indoe. Leeg. Kijkt erin en gooit hemmet een teleurgesteld piepje weg
En liep hij aan één hand en toen prutste ik die hand los en stond hij los een beetje verbaasd te kijkenEen seconde of 5 denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zou ik even niks geven van deze dingen geven totdat de uitslag weg is en dan zou ik ze 1 voor 1 opnieuw introduceren...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:53 schreef draculettetje het volgende:
even een domme vraag tussendoor (misschien beter in rapley topic)
hoe merk je of ze ergens allergisch voor zijn?
ik ben beetje af van de 2 a 3 dagen hetzelfde geven, maar ze zit nu wel een beetje onder de uitslag (nog niet echt heel erg eigenlijk)
kan natuurlijk ook ergens anders van zijn, maar deze week voor het eerst vis en voor het eerst doperwtjes gegeten en nog iets geloof ik
dank ik dacht al zoietsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:55 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dan zou ik even niks geven van deze dingen geven totdat de uitslag weg is en dan zou ik ze 1 voor 1 opnieuw introduceren...
ik heb eigenlijk geen idee hoeveel ze echt slaapt, vandaag overdag een uurtje bij me in de draagzak vanaf kdv, maar ze was gewoon super vrolijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:54 schreef Orea het volgende:
Draak, kan mini draak niet eens een nachtje 'logeren' ? Bij je zus bijv? (ik roep maar iets geks?) zodat je even echt bij kunt tanken? Dan zijn jullie allebei even uit de situatie, want dit wordt volgens mij alleen maar erger door vermoeidheidarme mini draak en arme jij! Hoeveel slaapt ze nu bij elkaar in 24 uur?
Asy, gefeliciteerd met je tanteschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |