abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91991501
Dank jullie allemaal :)

FLorian net: komt een bakje tegen van het soort waar ik wel eens fruit of rozijntje indoe. Leeg. Kijkt erin en gooit hemmet een teleurgesteld piepje weg _O-

En liep hij aan één hand en toen prutste ik die hand los en stond hij los een beetje verbaasd te kijken :) Een seconde of 5 denk ik.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 15:52:51 #102
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_91992683
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 15:25 schreef freecell het volgende:
Dank jullie allemaal :)

FLorian net: komt een bakje tegen van het soort waar ik wel eens fruit of rozijntje indoe. Leeg. Kijkt erin en gooit hemmet een teleurgesteld piepje weg _O-

En liep hij aan één hand en toen prutste ik die hand los en stond hij los een beetje verbaasd te kijken :) Een seconde of 5 denk ik.
_O-

Go Florian!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91993639
free :* sterkte
pi_91995682
Free, :* wat erg.
Sterkte hoor!
pi_92000092
Free, wat een nare berichten. Heel veel sterkte. :*

OMG Orea en Leia ook al hier! Wat gaat het toch hard!

Becky, wat knap van Noortje! Die gaat echt als een speer hè!
pi_92000540
jeetje free wat naar zeg :*
sterkte de komende tijd!

noortje wat ga je hard!

Leia welkom bij de grote baby's
  vrijdag 28 januari 2011 @ 19:59:52 #107
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92004743
Noortje wat knap joh!
En Florian gaat ook opeens hard!
sterkte met je moeder :*

Ik ga maar weer eens naar mijn huilende hoopje ellende kijken...
pi_92010685
ach harry toch :*

minidraak is ook de boel weer opstelten aan het zetten
en ik heb het gewoon even helemaal gehad ;(
  vrijdag 28 januari 2011 @ 21:52:09 #109
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92011692
Mijn broer belt zojuist: ik ben tante geworden van een inieminie-jongetje: Levi O+
  vrijdag 28 januari 2011 @ 21:52:53 #110
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92011736
ooooh Asyniur, hoe gaaf! En Harry al een beetje gekalmeerd? En minidraakje ook?
pi_92011782
even een domme vraag tussendoor (misschien beter in rapley topic)
hoe merk je of ze ergens allergisch voor zijn?
ik ben beetje af van de 2 a 3 dagen hetzelfde geven, maar ze zit nu wel een beetje onder de uitslag (nog niet echt heel erg eigenlijk)
kan natuurlijk ook ergens anders van zijn, maar deze week voor het eerst vis en voor het eerst doperwtjes gegeten en nog iets geloof ik
pi_92011820
Draak, kan mini draak niet eens een nachtje 'logeren' ? Bij je zus bijv? (ik roep maar iets geks?) zodat je even echt bij kunt tanken? Dan zijn jullie allebei even uit de situatie, want dit wordt volgens mij alleen maar erger door vermoeidheid -O- arme mini draak en arme jij! Hoeveel slaapt ze nu bij elkaar in 24 uur? :*

Asy, gefeliciteerd met je tanteschap *O*
  vrijdag 28 januari 2011 @ 21:55:05 #113
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92011890
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 21:53 schreef draculettetje het volgende:
even een domme vraag tussendoor (misschien beter in rapley topic)
hoe merk je of ze ergens allergisch voor zijn?
ik ben beetje af van de 2 a 3 dagen hetzelfde geven, maar ze zit nu wel een beetje onder de uitslag (nog niet echt heel erg eigenlijk)
kan natuurlijk ook ergens anders van zijn, maar deze week voor het eerst vis en voor het eerst doperwtjes gegeten en nog iets geloof ik
Dan zou ik even niks geven van deze dingen geven totdat de uitslag weg is en dan zou ik ze 1 voor 1 opnieuw introduceren...
  vrijdag 28 januari 2011 @ 21:56:19 #114
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92011991
Harry slaapt alweer (ben alweer 2x boven geweest).

Ik mag zondag gaan kijken! O+
Oooh, ik moet mijn eierstokken gaan vastzetten :D
pi_92012239
asy gefeliciteerd *G* met je tanteschap! en heel veel plezier met kijken
pi_92012282
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 21:55 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Dan zou ik even niks geven van deze dingen geven totdat de uitslag weg is en dan zou ik ze 1 voor 1 opnieuw introduceren...
dank ik dacht al zoiets
pi_92012532
*Ook maar meer meeposten gaat.. :@

Whaa, Orea, is Leia alweer een half jaar? :o

Freecell, sterkte hoor! Wat een K*tnieuws zeg.. :*

Draakje, wat een gedoe elke keer met minidraak en 't 's nachts slapen zeg.. Slaap jij overdag ook, als mini slaapt?

Asy, hoe is Harry gaan slapen vanavond?

En en, 't kind is al 8 maanden, we hebben eindelijk tanden in zicht! Twee ook meteen maar.. Vooralsnog heeft ze er nog niet veel last van.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_92012571
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 21:54 schreef Orea het volgende:
Draak, kan mini draak niet eens een nachtje 'logeren' ? Bij je zus bijv? (ik roep maar iets geks?) zodat je even echt bij kunt tanken? Dan zijn jullie allebei even uit de situatie, want dit wordt volgens mij alleen maar erger door vermoeidheid -O- arme mini draak en arme jij! Hoeveel slaapt ze nu bij elkaar in 24 uur? :*

Asy, gefeliciteerd met je tanteschap *O*
ik heb eigenlijk geen idee hoeveel ze echt slaapt, vandaag overdag een uurtje bij me in de draagzak vanaf kdv, maar ze was gewoon super vrolijk
viel rond 19.00 uur bij me in slaap, na 20 min naar d'r bedje gebracht en klaar wakker

wel heel erg moe en huilen dat ze wil slapen, toen ineens weer vrolijk aan het kletsen
en nu hoor ik haar weer strijd hebben om te gaan slapen....

uit logeren? op zich een goed advies maar moet ik even zelf aan wennen denk ik
ik zal het eens overleggen....
pi_92012706
morrie als ze overdag slaapt probeer ik idd wel mee te slapen, of als ze net als vanmorgen bij het kdv is, maar op 1 of andere manier kan ik dan niet slapen (waarschijnlijk been te koud geworden)

en tandjes! en gelukkig geen last van te lijken hebben! jippie!
  vrijdag 28 januari 2011 @ 22:06:54 #120
259886 pessie
pi_92012786
Asy gefeliciteerd!

Draakje, ik hoop dat je binnenkort een keer kunt bijtanken :* .
  vrijdag 28 januari 2011 @ 22:08:30 #121
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92012898
draak, breng d'r anders maar hierheen. Ik moet toch al op dus of het nou voor 1 of voor 2 is ;)

Morretje, inslapen was weer prut. Maar nu is het dan toch alweer een uur stil. We zien wel wat de nacht brengt...
pi_92013075
asy :* maar je hebt je nachtrust ook nodig
pi_92013233
Asy gefeliciteerd met je neefje O+

Draak vervelend zeg dat t zo'n strijd is! Hopelijk is er snel een keerpunt! Dit is ook niks :*
pi_92013901
Draakje, wij hebben het bij Florian wel gedaan. Eén keer één nacht bij een vertrouwd persoon die van te voren wist dat ze wrs niet ging slapen.
En zij heel geshockeerd de volgende dag: hij wordt écht half uur wakker! :o
Wij: ja :')
Maar dat scheelde echt wel hoor!
pi_92014141
weet je eigenlijk ging het slapen weer goed totdat vorige week de benauwdheid toenam

maar idd dit is wel slopend, ik zou zo alleen niet weten bij wie ze zou kunnen logeren
mn schoonouders gaan de ventolin niet gebruiken, zus hoe lief ook dat ze het zou willen met haar d'r eigen monstertjes en de verhuis romslomp heeft ze haar rust ook nodig
andere fam is ze niet bekend genoeg mee
  vrijdag 28 januari 2011 @ 22:29:29 #126
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92014226
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:27 schreef draculettetje het volgende:
weet je eigenlijk ging het slapen weer goed totdat vorige week de benauwdheid toenam

maar idd dit is wel slopend, ik zou zo alleen niet weten bij wie ze zou kunnen logeren
mn schoonouders gaan de ventolin niet gebruiken, zus hoe lief ook dat ze het zou willen met haar d'r eigen monstertjes en de verhuis romslomp heeft ze haar rust ook nodig
andere fam is ze niet bekend genoeg mee
Kom je toch bij mij uit! ;)
echt heus, als je in de buurt had gewoond had je haar zo kunnen brengen :Y

Waarom gaan je schoonouders de ventolin niet gebruiken?
pi_92014520
ze zijn het er niet mee eens dat we niet meer naar de homeopatische arts gaan
en de "normale" medische weg nu een kans geven

toen ze koorts had moesten we vooral ook geen pcm geven dat soort dingen
  vrijdag 28 januari 2011 @ 22:35:51 #128
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92014623
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:34 schreef draculettetje het volgende:
ze zijn het er niet mee eens dat we niet meer naar de homeopatische arts gaan
en de "normale" medische weg nu een kans geven

toen ze koorts had moesten we vooral ook geen pcm geven dat soort dingen
Ooh, dat is vervelend zeg!
Nou ik hoop dat ze snel weer wat beter slaapt. En gewoon zelf ook naar bed gaan als ze wel slaapt. Dat houd mij ook op de been...

En nu ga ik mijn bed opzoeken.
pi_92014819
doe ik ook zoveel mogelijk, nu eerst kolven, meneer doet dan de hond
en dan op naar bed
pi_92016473
Asy, fijn dat ie nu in elk geval wel slaapt. Ik hoop op een goede nacht voor je, en voor Harry natuurlijk ook! Oeh, en nog gefeliciteerd! *O*

Draak, volgens mij woon je ook niet bij mij in de buurt, of wel? Slopend hoor zo.. :*
  zaterdag 29 januari 2011 @ 07:59:46 #131
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_92030031
Asy gefeliciteerd!! *O*

Dracu wat vervelend zeg, hoop dat je wat uurtjes geslapen hebt :*

En nog precies een week en dan is Tessa alweer jarig :D O+ *O*
Vandaag is mijn Opa jarig en gaan we met de hele familie uit-eten en Tessa gaat lekker mee O+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_92030167
poeh.. m'n drukke week is bijna voorbij.. alleen nog een weekend zien te overleven. Stiekum gebeurt er hier toch best veel hoor, als je een paar dagen niet meeleest...

Welkom Pessie. Nathan doet het goed zo te zien O+
En welkom Orea! Ook al zulke leuke foto's...

Ymme, wat een naar ongeluk van je vader. En dat zo vlak voor z'n (pre)pensioen... balen! Hoe is het nu met hem?

Prachtige curves van Emma. (Wat me eraan doet denken dat ik die van Lars ook nog eens online moet gooien)

En slecht nieuws voor Freecell. :'( Hoe is het nu met je moeder? Wat is de prognose? En hoe is het nu met jullie?

en ik ben vast een hoop nieuws vergeten.

Lars z'n billetjes beginnen weer luieruitslag te vertonen.... :( Ik ben zo bang dat het weer net zo'n drama wordt als rond oud&nieuw.... Zou het gek zijn om voor luieruitslag de HAP te bellen?
pi_92030236
Ja, blijkbaar is het gek om voor luieruitslag te bellen. Waarom krijg ik toch altijd het gevoel dat ik iets doms doe als ik een dokter bel? Het enige wat ik altijd te horen krijg is "Daar kunnen we niets aan doen, mevrouw. Zelf uitzieken, mevrouw." Bah... :X
  zaterdag 29 januari 2011 @ 09:16:16 #134
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92030314
Shandaly wat irritant! Alsof je voor niks belt...

Vannacht was weer prut helaas. Nieuwe ronden nieuwe kansen...

Maar...
ik mag vanmiddag al gaan baby snuffelen!
Kiektan!
  zaterdag 29 januari 2011 @ 09:19:43 #135
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_92030337
Ahhh Asy O+ Mn eierstokken!!! :D Ik wil ooooook :D
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_92030352
Ja, inderdaad... Maar vervolgens zegt wel altijd iedereen "als je je zorgen maakt, gewoon bellen he?" Grmbl!

Wat een mooi ventje Asy!
Wij gaan vanmiddag ook bij Lars' neefje langs, maar dan om zijn 4e verjaardag te vieren. Het gaat allemaal zo snel... ik weet nog zo dat ik daar op kraamvisite ging met eierstokken die iedereen kon horen rammelen, en nu gaat dat kereltje maandag al gewoon naar school!
pi_92030430
Welkom nieuwe baby's :)

Vanavond gaan we weer naar huis. Mart heeft heel goed geslapen bij oma :)
Vanmiddag komt mijn vader eindelijk thuis. Hij had zo ontzettend veel pijn (dat zelfs morfine niet hielp) dat hij én niet naar huis toe wilde maar ook echt niet naar huis mocht. Het gaat nu de goede kant op qua pijn dus vanmiddag gaat ie mee naar huis. Waar het bed en rolstoel al klaar staan .

En wij ons eigen ritme weer gaan krijgen, lijkt me toch ook echt fijner voor Mart. Al heeft ie zich voorbeeldig gedragen :)
pi_92030458
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:11 schreef draculettetje het volgende:
asy :* maar je hebt je nachtrust ook nodig
dan doen jullie elk een keertje voor de ander, kunnen jullie allebei een nachtje bijtanken!
:*

mits je in de buurt woont dan ;)
waar woon je ergens draakje?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 29 januari 2011 @ 10:02:00 #139
259886 pessie
pi_92030825
Asy wat ontzettend lief!!!

Shan, heb je al lanoline geprobeerd? Of uierzalf?

Ymme fijn dat je vader weer naar huis kan!

Jammer dat sommige kindjes zo slecht slapen :* .

Ik heb vannacht de babyfoon niet uitgezet *O*
  zaterdag 29 januari 2011 @ 10:54:36 #140
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92031717
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 10:02 schreef pessie het volgende:

Ik heb vannacht de babyfoon niet uitgezet *O*
:D

Ow en kijk!
*trots is*
pi_92031848
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 09:01 schreef Shandaly het volgende:
Ja, blijkbaar is het gek om voor luieruitslag te bellen. Waarom krijg ik toch altijd het gevoel dat ik iets doms doe als ik een dokter bel? Het enige wat ik altijd te horen krijg is "Daar kunnen we niets aan doen, mevrouw. Zelf uitzieken, mevrouw." Bah... :X
Jammer dat ze zo reageren, maar misschien kan je het bij de apotheek vragen. Mijn nichtje is daar een paar jaar terug erg goed geholpen met een zalf.
Ikzelf heb luieruitslag gehad met blaren, mijn moeder moest toen speciale watten luiers omdoen bij me, dus luieruitslag kan echt wel ernstig zijn.

Gaat snel weer weg, was gewoon aan het rondlezen
pi_92033278
goede bijna middag!

asy wat een prachtig neefje O+ ik rammel gewoon mee
en je taartje ziet er lekker uit! smaakt het ook goed?

Ymme fijn dat je vader naar huis kan

shandaly wat stom, maar idd misschien de apotheek nog tips?

simmu hoe gaat het bij jullie?

wij wonen trouwens in apeldoorn da's volgens mij niet echt in de buurt

vannacht wel aardig, kan beter maar kan ook zeker slechter
maar vanmorgen alweer super vrolijk!
pi_92048155
Hier een meisje wat vanmiddag al een beetje mopperig en hangerig was, dus dacht net: wat ben je warm! 38,9 :{ het is normaal toch, dat baby's vrij vlot koorts hebben? Ze heeft het best veel. Weer een rode wang en rare poepbroek vanmiddag. Dus wie weet, toch tandjes. Al voel ik niks. Verder inmiddels weer vrolijk (nu lekker op bed!) dus het zal wel goedkomen. Ze voelt zich verder niet naar, dus heb haar nu geen pcm gegeven. Als ze vanavond voor wij naar bed gaan nog verhoging heeft geef ik haar wel pcm voor de nacht..

En ze heeft weer iets nieuws en dat is toch zo schattig! Dan doet hamhamhamham en dat mondje gaat dan ook zo lief op en neer :D O+ vet schattig!
pi_92049180
Kinderen kunnen inderdaad heel snel koorts hebben en het kan ook maar zo ineens weer weg zijn.
Maar houdt het wel in de gaten. En ná drie dagen koorts altijd even contacten met de HA.

Wij zijn weer thuis *O*
(nu 2 flinke wasmanden met was weg werken :{ )
  zaterdag 29 januari 2011 @ 19:29:06 #145
259886 pessie
pi_92050636
Oh ja, die was als je een paar dagen weg bent geweest :X .

Nathan heeft eindelijk gepoept vandaag, dinsdag was de laatste keer en hij was er flink chagrijnig van. Uiteindelijk wel een beetje geholpen en hij was meteen een stuk vrolijker!
Ik ben vanmiddag met een vriendin naar een High Tea geweest, dus manlief thuis met Nathan. Bleek dat Nathan is gaan slapen net nadat ik weg was en toen ik terug kwam sliep hij nog steeds!!!! :o .

Asy mooie taart!!!
pi_92051323
Ik heb een gloeimeisje aan de borst liggen :{ ze bleef maar jammeren in haar slaap, dus maar een pcm gegeven... nu even lekker drinken en dan hopelijk zo iets minder warm...
pi_92051391
Ah gossie :* voor je meisje. !
pi_92051675
Nohh, arm Leiaatje..

Draak, je woont idd niet bij mij in de buurt. (Anderhalf uur rijden }:| )

'k Heb vanmiddag m'n schoonouders afgetroefd :P Ze zijn heel lief hoor, maar komen tegenwoordig bijna elk weekend spontaan langs om Isabel te bewonderen. En met name mijn schoonmoeder kan dat erg raar doen. ( Dingen aangeven die Isabel er leuk vindt uitzien, maar niet geschikt om in d'r mond te stoppen, wat ze natuurlijk meteen doet. Opmerkingen maken dat kleintjes best mogen huilen, dat dat niet zielig is, oid. Nou ja, ik word er in elk geval erg onzeker van) Nu lag ze net bij mij te drinken toen ik ze zag aankomen en en ben snel naar boven gelopen. Ze had vanmiddag al een slaapje overgeslagen, dus slapen moest nu echt. Als er nieuwe mensen binnenkomen gaat ze natuurlijk nooit zo veel drinken dat ze ook kan slapen, dus daarom maar naar boven. Ze heeft anderhalf uur geslapen na het voeden.. :+
Maar, ik dacht dus echt even: hahaaa! :@ :@
pi_92052590
Arme Leia! Naar is dat he als ze opeens van die hoge koorts hebben!

Vandaag moest ik wel lachen trouwens. Ik was op een verjaardag en Floris is nog steeds wel snotterig en zijn oog wordt weer iedere keer vies enzo. Zegt daar zo'n meisje: Hij heeft een snottebel in zn oog.
Klonk zo grappig :D

Shandaly vervelend zeg dat Lars zn billen weer zo open gaan! En ook stom hoe ze reageerden bij de hap!

Asy, mooi taartje (en mooi neefje O+)
Harry alweer bijna 1 jaar :o

Pessie, Nathan vaker alleen laten met papa dus :D
pi_92052753
Ooh daar zou ik ook nerveus van worden Mor!
Ik had dat soort dingen van mijn schoonouders verwacht :@ maar toen ze in de eerste dagen na Leia's geboorte soms wel 4 keer (!!) per dag belde, greep M. in en heeft gezegd: joh het gaat goed.. dat je een keertje belt prima, maar we zouden het heel fijn vinden als je ons verder even laat...

Floris met zijn snottebel in zijn oog :D

Oh en arme Lars :{ een collega (beetje op leeftijd :P) gaf eens de tip bij luieruitslag eiwit (rauw) erop te smeren en te laten drogen, zodat er een filter over de plekken komt en poep en plas niet meer zo kan inbijten.. Ik heb het niet geprobeerd, maar je weet maar nooit of het zo'n grootmoeders gouden tip ding is.. dus dacht ik deel hem even.. Hopelijk heeft je mannetje er snel minder last van!

Pessie, high tea, lekkah! :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')