abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91889234
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat heeft er geen drol mee te maken. Je kunt ordelijk zijn (met of zonder kind), maar dat zit gewoon in je karakter om, als je met 2 andere meiden bent, meteen de boel te gaan regelen als haantje de voorste :D
Je kunt ook de boel gaan bemoederen als je daar woont, maar zij bemoeit zich al na 1 eerste overnachting, dat heeft geen zak met moeder-zijn te maken _O-
Het komt niet in je op dat dit misschien ook wel bewust zo door de KRO wordt neergezet? Net als dat kinderen verhaal bij Marcel, wat volgens mij ook enorm wordt uitvergroot. Zo krijgen we opvallend genoeg nooit onderonsjes tussen Gijsbert en Femke te zien, vast niet zonder reden.
pi_91889268
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:30 schreef Devz het volgende:

[..]

Het komt niet in je op dat dit misschien ook wel bewust zo door de KRO wordt neergezet? Net als dat kinderen verhaal bij Marcel, wat volgens mij ook enorm wordt uitvergroot. Zo krijgen we opvallend genoeg nooit onderonsjes tussen Gijsbert en Femke te zien, vast niet zonder reden.
Eh, ik reageer op het verhaal dat iemand zegt dat het er mee te maken heeft dat zij moeder is, niks meer, niks minder ;)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 26 januari 2011 @ 12:33:58 #153
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_91889337
Femke lekkere milf :)!
Op elke fokker past een bril.
pi_91889420
Ik vind een type als Femke niet bij Gijsbert passen veel te georganiseerd.
Gijsbert is gewoon een keuterboertje, flinke chaos op de boerderij en hij verdient op die manier een leuke boterham.
Had hij de ondernemerszin van Richard gehad, dan had er meer commercie in zijn boerenbestaan gezeten (en had hij wsl ook een mooiere keuken kunnen betalen).

Femke daarentegen is iemand die dingen plant en structureert (zo komt ze over). Zij zal/zou zich mateloos gaan irriteren aan de chaos en on-georganiseerdheid op de boerderij. Volgens mij ziet ze daar in het begin een leuke rol voor zichzelf weggelegd om Gijsbert daarmee te helpen, maar ik geloof niet dat Gijsbert daartoe in staat is.

Ik zou er ook niet aan moeten denken om met mijn kind tussen die chaos te gaan wonen.
  woensdag 26 januari 2011 @ 12:42:15 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_91889628
Aan de andere kant mag je toch verwachten dat Gijsbert voor hij Femke uitnodigde ook wel beseft heeft dat iemand een kind niet tot half 11 op z'n ontbijt laat wachten, en dat het avondeten niet ook nog om 21.00 kan plaatsvinden, tenminste niet als je een beetje een normale, gezonde gezinssituatie wilt hebben.

Ook als hij met een ander op een gegeven moment kinderen zou willen hebben zou er toch wat meer structuur in moeten zitten.

Ik vermoed dat Femke die boerderij binnen 3 jaar helemaal tip top in orde heeft, inclusief het vee :')
De vraag is alleen of dat is wat Gijsbert wil, misschien niet, maar misschien juist ook wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_91889919
Ik geloof niet dat Gijsbert dat wil.
Hij klooit een beetje leuk aan op de boerderij (zo lijkt het), eten wanneer je zin hebt, her en der wat klusjes doen enzo.
Femke zal hem teveel in een kooitje zetten doordat ze regelmaat wil op de boerderij en een duidelijk werkritme zodat ze ook weet wanneer hij "vrij" is en wanneer aan het werk.

Ik vind Gijsbert wel een type die om 20:00 uur tijdens het avondeten denkt, shit ik moet de koeien nog melken.
pi_91890004
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:36 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vind een type als Femke niet bij Gijsbert passen veel te georganiseerd.
Gijsbert is gewoon een keuterboertje, flinke chaos op de boerderij en hij verdient op die manier een leuke boterham.
Had hij de ondernemerszin van Richard gehad, dan had er meer commercie in zijn boerenbestaan gezeten (en had hij wsl ook een mooiere keuken kunnen betalen).

Femke daarentegen is iemand die dingen plant en structureert (zo komt ze over). Zij zal/zou zich mateloos gaan irriteren aan de chaos en on-georganiseerdheid op de boerderij. Volgens mij ziet ze daar in het begin een leuke rol voor zichzelf weggelegd om Gijsbert daarmee te helpen, maar ik geloof niet dat Gijsbert daartoe in staat is.

Ik zou er ook niet aan moeten denken om met mijn kind tussen die chaos te gaan wonen.
Ik verwacht dat Gijsbert commerciėler is dan je denkt. Hij is gewoon zuinig op zijn spullen, hij gooit niet zomaar iets weg, alleen omdat het er dan beter uit ziet. Vandaar die oude 'troep', maar misschien verdient hij daardoor juist wel meer geld. Waarschijnlijk investeert hij gewoon slim. En niet op een nieuwe tractor terwijl de oude nog prima werkt.

Hij komt uit een gezin van 6 kinderen, hij heeft het bedrijf dus niet zomaar over kunnen nemen er er sowieso behoorlijk wat in moeten in investeren. Vergeet niet dat hij helemaal tegen de stad zit en dus geen enkele mogelijkheid heeft om te groeien. Ik denk dat het programma het deels ook wel leuk vind om het zo in beeld te brengen.
pi_91890187
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:52 schreef Miendientje het volgende:

Vergeet niet dat hij helemaal tegen de stad zit en dus geen enkele mogelijkheid heeft om te groeien.
Dat was trouwens haast wel vreemd om te zien, voor het eerst een boer die op het land loopt en waarbij je op de achtergrond gewoon gebouwen ziet ipv eindeloze vlaktes en lappen grond :D
  woensdag 26 januari 2011 @ 13:03:10 #159
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_91890385
Femke komt met haar verbeterpunten op mij over als een dame die dan klaar staat met een lijstje 'Nou Gijs, dit moet vandaag allemaal gedaan worden, denk je dat dat lukt?' En hij lijkt mij het type boer dat haar dan eens door de haren strijkt, een kus geeft en zegt 'ja hoor schat' en dat lijstje ongezien in een van zn zakken frommelt.
  woensdag 26 januari 2011 @ 13:11:00 #160
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91890715
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:03 schreef Marrije het volgende:
Femke komt met haar verbeterpunten op mij over als een dame die dan klaar staat met een lijstje 'Nou Gijs, dit moet vandaag allemaal gedaan worden, denk je dat dat lukt?' En hij lijkt mij het type boer dat haar dan eens door de haren strijkt, een kus geeft en zegt 'ja hoor schat' en dat lijstje ongezien in een van zn zakken frommelt.
^O^
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  woensdag 26 januari 2011 @ 13:20:07 #161
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_91891092
quote:
_O-
pi_91891941
quote:
Haha dat klinkt juist wel lief zo :D
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 26 januari 2011 @ 14:10:31 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_91893323
quote:
Waar Femke het weer uithaalt voor ze de overal in de wasmachine stopt, want ze vergeet vast niet de zakken te controleren :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 26 januari 2011 @ 14:13:28 #164
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91893439
Gijs past ook veel beter bij José, ondanks het leeftijdsverschil. Vind ze wel leuk samen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_91893709
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:58 schreef Pisces29 het volgende:
Dat was trouwens haast wel vreemd om te zien, voor het eerst een boer die op het land loopt en waarbij je op de achtergrond gewoon gebouwen ziet ipv eindeloze vlaktes en lappen grond :D
Dat was het AMC op de achtergrond volgens mij, dus hij zit echt heel dicht tegen Amsterdam aan
  woensdag 26 januari 2011 @ 14:21:44 #166
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91893809
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 14:19 schreef computergirl het volgende:

[..]

Dat was het AMC op de achtergrond volgens mij, dus hij zit echt heel dicht tegen Amsterdam aan
Precies, als je met de trein vanuit Utrecht naar Amsterdam gaat ligt dat weiland tussen Abcoude en het AMC in. Is maar een klein stukje.

Ik zal dat weiland vanaf nu voor altijd met andere ogen bekijken. :o
pi_91894309
Iemand de preview van Frank gezien? Hij zit op de grond tussen de geiten, volgens mij zit hij te bellen. Het is niet goed te verstaan maar hij heeft het over iemand met een studentenleven (Anita?) en of hij haar daarom moet 'afstraffen' maar dat het er om gaat of het over 10 jaar ook nog leuk is..
Pff.. wat een ingewikkeld type die Frank. Geen stukje spontaniteit bij. |:(
pi_91895561
Afstraffen? wat :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 26 januari 2011 @ 15:04:25 #169
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_91895709
Hij zegt het wat puberaal, maar ik begrijp het wel als hij haar niet kiest omdat hij anders de komende 3 jaar een lange afstandsrelatie heeft.
  woensdag 26 januari 2011 @ 15:06:39 #170
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91895821
Als dat de reden is vindt hij haar ook gewoon niet leuk genoeg.
  woensdag 26 januari 2011 @ 15:07:56 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_91895870
Is Judith dan wel bereid om op stel en sprong bij hem in te trekken?
Voor je in een "normale" relatie zover bent dat je gaat samenwonen ben je over het algemeen ook een flinke tijd verder, zeker op hun leeftijd.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_91895954
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 15:04 schreef Marrije het volgende:
Hij zegt het wat puberaal, maar ik begrijp het wel als hij haar niet kiest omdat hij anders de komende 3 jaar een lange afstandsrelatie heeft.
Ik heb niet alles gezien maar zei hij niet dat hij een weekendrelatie fijn vond, de eerste jaren?
  woensdag 26 januari 2011 @ 15:12:02 #173
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_91896003
Nou, op stel en sprong. . . Dat is weer het andere uiterste, tussen nu en 3 jaar zit ook nog wel wat tijd :D Ik weet niet waar zij woont, maar het lijkt mij dat hij niet zit te wachten op een weekendrelatie? Hij vond het ook een probleem dat Berber in Groningen woont.
  woensdag 26 januari 2011 @ 15:13:05 #174
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_91896043
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 15:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb niet alles gezien maar zei hij niet dat hij een weekendrelatie fijn vond, de eerste jaren?
:D ah dat heb ik niet meegekregen, maar waarom was de afstand met Berber dan een probleem?
pi_91896377
Had hij beter van te voren over na moeten denken, als hij problemem net langeafstandrelatie heeft.

1. Berber woont in Groningen
2. Anita (of hoe heet ze) studeert in de Randstad.

Woont de 3e kandidaat in Limburg? Is dan makkelijk voor hem.
Misschien had hij dan gewoon meiden uit Limburg moeten uitkiezen uit die 1000 brieven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')