Ze is omgebouwd?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:42 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hier dus ook... al een tijdje!
had hier altijd een vrolijk leuk vrouwtje! en nu ook een oude vent die mijn chinese webshopverslaving volgens mij niet zo ziet zitten
zeker snel; ik wacht op mijn pakketje wat 7 jan verzonden is.. ( nog niet extreem lang dusquote:
het zal toch nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:43 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ze is omgebouwd?
Stiekem je Cute Magic Gender Changing Potion opgedronken?![]()
![]()
Echt raar toch:S ik van de week binnen 2 weken iets van DX binnen, en er waren er meerdere geloof ik. Is dus ook geen pijl op te trekken. Enkel hopen dat je mazzel hebt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:34 schreef Whiskers het volgende:
Mijn bestelling van eind november bij DX is deze week eindelijk geland...
quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:34 schreef Whiskers het volgende:
Mijn bestelling van eind november bij DX is deze week eindelijk geland...
Van mij ook! "arrival at delivery office"quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:34 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
same here.. Echt achterlijk
Helaas is het maandelijks 5,50 en niet eenmaligquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:03 schreef Downstar het volgende:
Hmmm zat nog even te kijken naar dat bootje, toch vind ik het raar world free ship
maar vervolgens de keuze uit DHL / EMS etc..
Tevens vind ik dat IDinor ook raar; je betaald 1-malig ¤5,50.. en je krijgt vooraltijd 50% korting op het gehele aanbod, dubbele punten en een coupon van 5$ op je verjaardag..
Klinkt mij iets te mooi
Ik wacht nog op bestellingen van 12 januari.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:53 schreef Ballsofsteel het volgende:
zaterdag de 15e besteld, dus het zal niet heel lang meer duren![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:18 schreef RichardRichard het volgende:
Bestelling binnen van DealExtreme, 15 januari besteld gisteren binnen.
Wacht nog op een van 6 december ofzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:29 schreef igi0n het volgende:
Wacht hier ook nog op een pakketje van 1 januari..
Heb je met trackingnummer?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:05 schreef Internepper het volgende:
[..]
Wacht nog op een van 6 december ofzo![]()
![]()
![]()
Iemand enig idee wat ik kan doen als ik met mijn creditcard heb betaald. Want iedereen betaalt hier per bank en claimen vervolgens als ze het niet krijgen. Wat kan ik doen? Heb er niet zoveel verstand van.
Heb niet het idee dat dit pakje nog gaat aankomen.
Nee ik heb geen trackingnummer gekregen en die 45 dagen ga ik niet meer halenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:09 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Heb je met trackingnummer?
Dan zie je bij http://www.track-trace.com/post wanneer hij onderweg is, je ziet dan onderop een tweede hernieuwde tocht beginnen, waarna het ongeveer 5-6 werkdagen gaat duren.
Je kan trouwens altijd bij PayPal een claim indienen, wel binnen de 45 dagen.
Yes.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:15 schreef Internepper het volgende:
[..]
Nee ik heb geen trackingnummer gekregen en die 45 dagen ga ik niet meer halen.
Ik denk dat het beste is om DX nu een mail te sturen of niet?
Heeft niet zo heel veel met DX te maken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:22 schreef mariov123 het volgende:
Gaat aardig goed met DX (dus niet ) ik heb ook al een claim lopen.
Gewoon je nummer in de gaten houden, de status kan nu elk moment veranderen als het goed is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:29 schreef kamar01 het volgende:
17-1-2011 DX besteld, vandaag binnen.
Bij Tiffany in november iets besteld, heeft ze begin december verstuurd met trackingnummer, maar niets nada noppes.
Tiffany gemaild, meld je maar na Chinees Nieuwjaar, dan kijken we wel... lekkel dan
Waarom zou je die daar bestellen? Dan krijg je neppe. Ja, zelfs 'genuine' is nep.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:10 schreef Ballsofsteel het volgende:
Ik zit trouwens ook nog te wachten op mijn Beats by Dre
[ afbeelding ]
Van alles geprobeerd qua wachtwoorden, niets werkte.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:43 schreef Iemand91 het volgende:
Ik ga maar 'ns een klacht/voorstel (weet ik veel indienen) over BIC.
EDIT: eerst maar 'ns alle mogelijke wachtwoorden van m'n account proberen of m'n code
daar toevallig ergens staat...
Dat snap ik ook wel hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Waarom zou je die daar bestellen? Dan krijg je neppe. Ja, zelfs 'genuine' is nep.Ik zat ook te kijken voor een Beats Studio, maar er is meer nep dan echt. Best fakes noemen ze die. High quality OEM replica's. Gelukkig nu in bezit van de echte Beats Solo. Wat een sound en vooral Beat/Bass zit er in die dingen!
Ach so, ok.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:25 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel hoor![]()
Maar ik vond ze er gewoon vet uitzien, en ik ben niet zo'n audiofiel. Maar al kon ik het betalen zou ik ook echte kopen hoor
Vraagje, bij een claim/geschil met verkoper kun je alleen kiezen uitquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:24 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Van alles geprobeerd qua wachtwoorden, niets werkte.
Dan maar geprobeer een nieuw account te maken; zou een email gestuurd worden maar niets gekregen.
Verder de afgelopen tijd al tig keer gemaild/geskyped over m'n order en tig keer op de site gedaan van Forgot your password?" waar je een mail voor zou krijgen. En inderdaad nooit een mail van gekregen.
Dan maar een claim bij paypal proberen te leggen.
Ik heb gisteren (of inmiddels eergisteren?) maar weer een poging gedaan zo'n MD80 binnen te halen (nadat de eerste keer niks aankwam). Weet niet, dat ding is tenminste gebouwd om een camera te zijn, die andere natuurlijk meer een compromis tussen camera en speeltje/hidden-gadget-spycam (overcompact).quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:27 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)rd-product-1310.html
of
http://www.buyincoins.com(...)rd-product-1311.html
Zit er veel verschil in? Ik neig naar de tweede omdat sleutelhanger en goedkoper
Daarvoor zou ik naar BIC zelf gaan en niet direct een paypalclaim te maken, of heb je dat al gedaan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:30 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Vraagje, bij een claim/geschil met verkoper kun je alleen kiezen uit
- Object niet ontvangen
- Object anders dan afgesproken.
Nou is het natuurlijk duidelijk dat ik m'n object nog niet ontvangen heb maar dat kan eventueel nog komen, maar het probleem was dat ik geen bevestigingsmail van BIC of ordernummer heb gekregen. Toch maar voor "Object niet ontvangen" gaan?
Dan wacht ik even jouw review af hoe die MD80 isquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:30 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb gisteren (of inmiddels eergisteren?) maar weer een poging gedaan zo'n MD80 binnen te halen (nadat de eerste keer niks aankwam). Weet niet, dat ding is tenminste gebouwd om een camera te zijn, die andere natuurlijk meer een compromis tussen camera en speeltje/hidden-gadget-spycam (overcompact).
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:32 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Daarvoor zou ik naar BIC zelf gaan en niet direct een paypalclaim te maken, of heb je dat al gedaan?
[..]
Dan wacht ik even jouw review af hoe die MD80 isYoutubefilmpjes zeggen ook niet alles meestal...
quote:Van alles geprobeerd qua wachtwoorden, niets werkte.
Dan maar geprobeer een nieuw account te maken; zou een email gestuurd worden maar niets gekregen.
Verder de afgelopen tijd al tig keer gemaild/geskyped over m'n order en tig keer op de site gedaan van Forgot your password?" waar je een mail voor zou krijgen. En inderdaad nooit een mail van gekregen.
Besteld hè... niet binnenhalen als naar het postkantoor en ervoor tekenen en dan uitproberen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:32 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Daarvoor zou ik naar BIC zelf gaan en niet direct een paypalclaim te maken, of heb je dat al gedaan?
[..]
Dan wacht ik even jouw review af hoe die MD80 isYoutubefilmpjes zeggen ook niet alles meestal...
Werkgelegenheid creëren noem ik datquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:42 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hier dus ook... al een tijdje!
had hier altijd een vrolijk leuk vrouwtje! en nu ook een oude vent die mijn chinese webshopverslaving volgens mij niet zo ziet zitten
Ja Dino heeft een geniale nieuwe formule. Alles 50% korting met een maandelijkse betaling maar vervolgens zijn de prijzen verdubbeld. Ik kende nog een aantal prijzen van bepaalde artikelen waarin ik interesse had, wat een oplichters.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:03 schreef Downstar het volgende:
Hmmm zat nog even te kijken naar dat bootje, toch vind ik het raar world free ship
maar vervolgens de keuze uit DHL / EMS etc..
Tevens vind ik dat IDinor ook raar; je betaald 1-malig ¤5,50.. en je krijgt vooraltijd 50% korting op het gehele aanbod, dubbele punten en een coupon van 5$ op je verjaardag..
Klinkt mij iets te mooi
Het ergste wat kan gebeuren is dat ik tegen die tijd besluit m'n geld toch in iets nuttigers te stekenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Besteld hè... niet binnenhalen als naar het postkantoor en ervoor tekenen en dan uitproberen.Chinees Nieuwjaar... Chinese post kennende duurt dat minstens tot Valentijnsdag.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:35 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Het ergste wat kan gebeuren is dat ik tegen die tijd besluit m'n geld toch in iets nuttigers te stekenIk zie het nadeel niet
10%ebay110quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:04 schreef dustinoo het volgende:
weet iemand wie ik kan recommen voor bic?
krijg je dan ook 15% korting?
Zal ik doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:33 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Gewoon je nummer in de gaten houden, de status kan nu elk moment veranderen als het goed is.
Dat kan m'n telefoon ook. 'There's an app for that...'quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:40 schreef kamar01 het volgende:
[..]
Zal ik doen
Overigens een cheap-ass barcode scanner gekocht bij DX (handheld, USB, voor testdoeleinden) Ding werkt me toch goed! Scheelt weer 100 euro ipv bijvoorbeeld een Symbol
Yep, ontwikkel labels voor TNT, DHL, UPS, DPD vanuit een business software.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat kan m'n telefoon ook. 'There's an app for that...'
Of is dit met zo'n laserstraalwinkelscanner voor ander soort gebruik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |