Sorry,quote:Op maandag 24 januari 2011 18:10 schreef Vonkenboer het volgende:
Overwegen welke (meestal duurbetaalde) meerwerk opties je vanuit de bouw al laat uitvoernen, maar daar vooraf wel even bedenken welke opties je eenvoudig zelf achteraf kunt gaan.
Scheelt je bakken met geld !
Kijk. dit soort voorbeelden kan ik goed gebruiken. Zit er ook aan te denken om een rechtsbijstandverzekering af te sluiten. Kost over het algemeen niet al te veel en is zijn geld meer dan waard als het nodig is..quote:Op maandag 24 januari 2011 21:02 schreef Sakura het volgende:
Niet direct met je huis te maken, maar wel met je "uit-huis", denk aan het afsluiten van een aansprakelijkheids verzekering. Dat is iets wat je namelijk heel erg snel vergeet op het moment dat je "op-jezelf" gaat wonen.
Als je gewoon alle verzekeringen bij één verzekeraar afsluit is dat én overzichtelijk én vaak krijg je dan korting. De rechtsbijstand van Univé is bijv. goed en goedkoop, kost volgens mij maar iets van 8 euro en ik las dat het één of andere prijs had gewonnenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kijk. dit soort voorbeelden kan ik goed gebruiken. Zit er ook aan te denken om een rechtsbijstandverzekering af te sluiten. Kost over het algemeen niet al te veel en is zijn geld meer dan waard als het nodig is..
Zoals met elke verzekering
Nice. Dank je wel. Ga ik even induiken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:55 schreef Marloes het volgende:
[..]
Als je gewoon alle verzekeringen bij één verzekeraar afsluit is dat én overzichtelijk én vaak krijg je dan korting. De rechtsbijstand van Univé is bijv. goed en goedkoop, kost volgens mij maar iets van 8 euro en ik las dat het één of andere prijs had gewonnen
Ja mooi. Goed punt. Twijfel alleen nog beetje wat de mogelijkheden zijn. Wil iig niet dat ik vast zit aan CaiWay. Wat een rukbedrijf is dat. Zit hier regionaal en is de monopolist op het gebied van TV en kabelinternet. Doordat het een monopolist is, en de markt hier nog steeds niet open mag, denken ze alleenheerser te zijn en doen ze wat ze leuk vinden. Klachten worden slecht behandeld etc. Op de gemiddelde zaterdag staan er 10 man in de wachtrij bij de Caiway-winkel. Hoef denk ik niet te vertellen hoeveel mensen er in de wachtrij staan van de telefonische helpdeskquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:07 schreef La_Vita het volgende:
Als je erg gehecht bent aan internet vraag het dan 3 weekjes van te voren aan. Dat laat altijd even op zich wachten
Iemand raadde mij aan het boek van de Troubadour te bestellen, erg leuk vind ik. Qua budget wellicht niet passend, maar zeker leuk om inspiratie op te doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:27 schreef Bootje84 het volgende:
Hebben jullie ook nog goeie websites om suggesties op te doen voor het interieur en dergelijke? Een website waar andere mensen aan het klussen zijn oid?
Ik ga ook langs bij de Ikea, maar goed. Alle hulp is welkom.
Ik heb echt al mijn verzekeringen bij de Univé. De kortingen die je krijgt door meerdere verzekeringen bij hen af te sluiten loopt echt behoorlijk op. Komt nog bij dat je elk jaar ook nog eens een bedrag teruggestort krijgt als winstuitkering.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:55 schreef Marloes het volgende:
[..]
Als je gewoon alle verzekeringen bij één verzekeraar afsluit is dat én overzichtelijk én vaak krijg je dan korting. De rechtsbijstand van Univé is bijv. goed en goedkoop, kost volgens mij maar iets van 8 euro en ik las dat het één of andere prijs had gewonnen
Ah ok, moet eens even kijken op een website waar ik die kan vergelijken.. Heb mijn ziekenfonds bij de ONVZ, maar weet niet of dat te combineren valt of zo..quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:49 schreef Sakura het volgende:
[..]
Ik heb echt al mijn verzekeringen bij de Univé. De kortingen die je krijgt door meerdere verzekeringen bij hen af te sluiten loopt echt behoorlijk op. Komt nog bij dat je elk jaar ook nog eens een bedrag teruggestort krijgt als winstuitkering.
Ik denk niet dat je qua ziektekostenverzekering nu kunt overstappen (moet volgens mij voor februari oid), maar je kunt gewoon je verzekeringen bij bijv. Univé afsluiten en dan aan het einde van dit jaar ook met je zorgverzekering overstappen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ah ok, moet eens even kijken op een website waar ik die kan vergelijken.. Heb mijn ziekenfonds bij de ONVZ, maar weet niet of dat te combineren valt of zo..
Ja inderdaad, hebben ze goed geregeldquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:49 schreef Sakura het volgende:
[..]
Ik heb echt al mijn verzekeringen bij de Univé. De kortingen die je krijgt door meerdere verzekeringen bij hen af te sluiten loopt echt behoorlijk op. Komt nog bij dat je elk jaar ook nog eens een bedrag teruggestort krijgt als winstuitkering.
Ik sluit me hier bij aan. Goede service, herinneringsmailtjes, is heel behulpzaam!quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:52 schreef Marloes het volgende:
Verhuisservice van tnt is makkelijk
http://www.tntpost.nl/voo(...)TNT%20verhuisservice
Ik zou gewoon beginnen met een te bellen bij je in de buurt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:42 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe moet je dat trouwens regelen met zoiets als de huisarts?
Ik heb ooit gehoord dat al je verzekeringen (dus ook rechtsbijstand) bij 1 maatschappij zetten, niet altijd slim is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:49 schreef Sakura het volgende:
[..]
Mijn ervaring is juist anders, omdat beide verzekeringen een ander belang dragen, maar omdat het feitelijk hetzelfde bedrijf is dus makkelijker concessies worden gedaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:56 schreef aabmup het volgende:
[..]
Ik heb ooit gehoord dat al je verzekeringen (dus ook rechtsbijstand) bij 1 maatschappij zetten, niet altijd slim is.
Dat dit nl. niet handig is als je aanspraak moet maken op je rechtsbijstand, tegen een andere verzekering die je bij dezelfde maatschappij hebt lopen.
Weet niet of anderen hier ooit ervaring mee hebben gehad ? Ik vond het toendertijd echter wel logisch klinken.
Unive heeft zelf geen advocaten oid in dienst voor hun rechtsbijstandsverzekering, maar brengen het weer onder bij een regulier en onafhankelijk advocaten kantoor. Die advocaten werken dus niet bij Unive, maar vóór Unive. En een goede advocaat zal er wel voor passen om in voorkomende gevallen vriendjespolitiek richting Unive te plegen, dan kan hij/zij hun advocatenkantoor wel opdoeken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:56 schreef aabmup het volgende:
[..]
Ik heb ooit gehoord dat al je verzekeringen (dus ook rechtsbijstand) bij 1 maatschappij zetten, niet altijd slim is.
Dat dit nl. niet handig is als je aanspraak moet maken op je rechtsbijstand, tegen een andere verzekering die je bij dezelfde maatschappij hebt lopen.
Weet niet of anderen hier ooit ervaring mee hebben gehad ? Ik vond het toendertijd echter wel logisch klinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |