Maar er mee bezig zijn wil toch niet zeggen dat je in hetzelfde gedrag blijft hangen?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Het blijft wel in de achtergrond, maar dat wil niet zeggen dat je het er continu over hebt of in hetzelfde gedrag blijft hangen.
Nee maar de enige die ik hier over dik hoor, is Ang3l... en das praktisch een wijfquote:Op maandag 24 januari 2011 15:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
alsof alle mannen een realistisch zelfbeeld hebben
Ik heb geen frituurpan, kan ik ze ook gewoon in de oven mikken?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed ideeff kijken zo of we kroketten hebben
die lopen er minder mee te koopquote:Op maandag 24 januari 2011 15:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Wil je nu beweren dat ik dus niet meer die slanke jonge god ben?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze dan lekker wordenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen frituurpan, kan ik ze ook gewoon in de oven mikken?
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je nu beweren dat ik dus niet meer die slanke jonge god ben?
Mijn zusje gooit altijd frikandellen op de barbecue en gourmetquote:Op maandag 24 januari 2011 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En vergis je ook niet in de impact die de buitenwereld heeft. Ik ben slank, maar krijg soms ook negatief commentaar. Inmiddels leg ik dat naast me neer en denk ik: Het is gewoon afgunst, dat jij niet met je dikke reet in maat 36 pastquote:Op maandag 24 januari 2011 15:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel vrouwen last van hebben van een vertekend zelfbeeld... Maar vise versa eigenlijk ook. Als ze slank zijn, denken ze dat ze dikker zijn. Maar als ze dik zijn, zien ze zichzelf niet zo? Misschien een manier van volhouden/coping?
Staat wel op de verpakking lijkt me.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn zusje gooit altijd frikandellen op de barbecue en gourmetDus die zijn ws wel ovenproof ook
Gadverdammequote:Op maandag 24 januari 2011 16:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn zusje gooit altijd frikandellen op de barbecue en gourmetDus die zijn ws wel ovenproof ook
Ja, maar dat vond je toen ook niet, lijkt me. En waarschijnlijk was het toen ook nog niet goed genoegquote:Op maandag 24 januari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
Nou ja, ik vind dus dat ik nu geen eetprobleem heb. Vroeger, toen ik 43 kilo woog, toen had ik een probleem.En natuurlijk word ik wel moe van het feit dat ik niet lekker in mijn vel zit, dat wel.
Dat kan ik bevestigen.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:
En dat zal het altijd blijven denk ik als je een eetprobleem gehad hebt.
Idd, ik krijg nog liever een eetziekte!quote:
Tuurlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de koekenpan!quote:Op maandag 24 januari 2011 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
in de sla/olijf olie kan prima jaquote:
Voor mijn gevoel is het nu geen probleem, omdat ik a. het zelf wel inzie en b. dus wel eet. Lastig uitleggen, maar het is zo anders dan toen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, maar dat vond je toen ook niet, lijkt me. En waarschijnlijk was het toen ook nog niet goed genoeg![]()
Maar zou je daar dan niet eens wat aan gaan doen?
[..]
Dat kan ik bevestigen.
Gewoon in de croma man.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in de sla/olijf olie kan prima jagoed idee.
Mora kroketten kunnen ook in de oven ja. Langer dan staat aangeven, trouwens.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:58 schreef CherryLips het volgende:
Niet iedereen op Fok weet dat je een eetprobleem hebt/hebt gehad. Dus ik snap Ripley's redenatie wel.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
En ik ben ook gewoon een flapuit en dus knal ik er snel uit wat in me omgaat. Dat is dan niet zodat tig mensen mij dan fijn gaan vertellen hoe slank ik wel niet ben, aangezien dat toch niet uitmaakt en ik het toch niet 'geloof'. Dus dat Rip dat denkt zit me dan wel weer een beetje dwars.
nu nog van het schuldgevoel na de maaltijd en onthoudingsdagen afquote:Op maandag 24 januari 2011 16:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het nu geen probleem, omdat ik a. het zelf wel inzie en b. dus wel eet. Lastig uitleggen, maar het is zo anders dan toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |