Ik gebruik excel heel vaak, loop nu ook weer te kloten, dus zo'n cursus kan eigenlijk geen kwaadquote:Op maandag 24 januari 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een goede tip! Ik ga excel waarschijnlijk nooit meer gebruiken...
'Briefjes tikken in Word' is dat.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
90% van de mensen, in elk bedrijf, liegt ook keihard op hun CV:
"goeie kennis van Office"
yeah, right.
Dat moet je ongeveer met net zo'n korrel zout nemen als mensen die zeggen dat ze goed in Engels zijn. Over het algemeen. ;')quote:Op maandag 24 januari 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeah, right.
Excelquote:Op maandag 24 januari 2011 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik excel heel vaak, loop nu ook weer te kloten, dus zo'n cursus kan eigenlijk geen kwaad
Ik gebruik het zelden. En als ik het moet gebruiken dan pak ik er gewoon een klein handboekje bij met tips en trucs.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een goede tip! Ik ga excel waarschijnlijk nooit meer gebruiken...
yeps, en zodra ze moeten onderstrepen bellen ze de supportdeskquote:Op maandag 24 januari 2011 15:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Briefjes tikken in Word' is dat.
Ja, als je niet weet dat er meer is, heb je al gauw 'goeie kennis' (goeie trouwens?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:
yeah, right.
ja, zie/hoor je idd ook vaakquote:Op maandag 24 januari 2011 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat moet je ongeveer met net zo'n korrel zout nemen als mensen die zeggen dat ze goed in Engels zijn. Over het algemeen. ;')
Zag Carice van Houten laatst in een Amerikaanse film. Wat een tenenkrommend accent had die griet zeg.
Eerst volgende presentatie gaan gebruiken, krijg je zeker leuke reacties opquote:
hele goeie kennis ouwequote:Op maandag 24 januari 2011 15:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, als je niet weet dat er meer is, heb je al gauw 'goeie kennis' (goeie trouwens?).
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:42 schreef PeuRac het volgende:
WOW http://www.dumpert.nl/med(...)smooth_criminal.html
Weer dat eetprobleem........ Word je daar nou niet zelf ontzettend moe van?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
ik doe mijn best naar je te luisteren ook al denk ik dat je ongelijk hebt
ik ben die 1e procent uitzondering hoor ik regelmatigquote:Op maandag 24 januari 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeah, right.
dat.quote:
Nou ja, ik vind dus dat ik nu geen eetprobleem heb. Vroeger, toen ik 43 kilo woog, toen had ik een probleem.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Weer dat eetprobleem........ Word je daar nou niet zelf ontzettend moe van?
Oh sorry, ik wist niet dat je er écht problemen mee had, dacht dat je gewoon overdreef zoals praktisch elke vrouwquote:Op maandag 24 januari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dus dat ik nu geen eetprobleem heb. Vroeger, toen ik 43 kilo woog, toen had ik een probleem.En natuurlijk word ik wel moe van het feit dat ik niet lekker in mijn vel zit, dat wel.
Je hebt nu misschien geen eetprobleem in die vorm, maar je hebt wel een probleem met eten, tenminste, als ik afga op wat ik je ziet posten. En dat zal het altijd blijven denk ik als je een eetprobleem gehad hebt.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dus dat ik nu geen eetprobleem heb. Vroeger, toen ik 43 kilo woog, toen had ik een probleem.En natuurlijk word ik wel moe van het feit dat ik niet lekker in mijn vel zit, dat wel.
Als ik zeg dat je strak in je vel zit, dan vat je dat niet positief op zeker?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat je er écht problemen mee had, dacht dat je gewoon overdreef zoals praktisch elke vrouw
Gezien het feit dat je ongeveer elke keer dat ik je hier zie posten loopt te vissen naar bevestiging en jezelf iig qua lichaamsbouw naar beneden haalt denk ik dat je nog wel degelijk met een groot issue zit. Ik zeg het niet om jou naar beneden te halen, maar het valt nogal op.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |