Zo zijn ze, het liefst verrassen ze jequote:Op maandag 24 januari 2011 12:01 schreef Brighteyes het volgende:
Wij hadden gisteren Oscar al vanaf 4 uur wakker, dus we verwachtten een mopperende dreumes zo rond etenstijd, maar nee hoor... hij heeft eerst nog 20 minuten in zijn bedje liggen kletsen en ging pas om kwart voor 1 slapen ofzo!
niet piepen, jeweettoch ik ratel ALTIJD overal doorheenquote:
Hoera!quote:Op maandag 24 januari 2011 12:09 schreef moussy het volgende:
Ik heb de verlenging van mn contract net getekend, olé!
Ow, dat is balen zeg... hangt het in de lucht ofzo? Peace heeft hoofdpijn en ik heb ook al bijna een week elke dag hoofdpijn. Gelukkig niet zo erg dat ik er zo vroeg van wakker word.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:08 schreef moussy het volgende:
Ik was om 5:15 wakker, van de hoofdpijn
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:09 schreef moussy het volgende:
Ik heb de verlenging van mn contract net getekend, olé!
Join the club... 3x!quote:Op maandag 24 januari 2011 12:10 schreef Vicky het volgende:
Hooi!! Ik moet ook werken maar heb geen zin en ik heb mega koppijn... Paracetamol helpt voor geen meter!
Ik heb opoe op visite, das altijd een week genieten van hoofdpijn, oftewel de dubbele persoonlijkheid die ik weet te onderdrukken, van opoe danquote:Op maandag 24 januari 2011 12:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow, dat is balen zeg... hangt het in de lucht ofzo? Peace heeft hoofdpijn en ik heb ook al bijna een week elke dag hoofdpijn. Gelukkig niet zo erg dat ik er zo vroeg van wakker word.
Sterkte vandaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |