Zo zijn ze, het liefst verrassen ze jequote:Op maandag 24 januari 2011 12:01 schreef Brighteyes het volgende:
Wij hadden gisteren Oscar al vanaf 4 uur wakker, dus we verwachtten een mopperende dreumes zo rond etenstijd, maar nee hoor... hij heeft eerst nog 20 minuten in zijn bedje liggen kletsen en ging pas om kwart voor 1 slapen ofzo!
niet piepen, jeweettoch ik ratel ALTIJD overal doorheenquote:
Hoera!quote:Op maandag 24 januari 2011 12:09 schreef moussy het volgende:
Ik heb de verlenging van mn contract net getekend, olé!
Ow, dat is balen zeg... hangt het in de lucht ofzo? Peace heeft hoofdpijn en ik heb ook al bijna een week elke dag hoofdpijn. Gelukkig niet zo erg dat ik er zo vroeg van wakker word.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:08 schreef moussy het volgende:
Ik was om 5:15 wakker, van de hoofdpijn
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:09 schreef moussy het volgende:
Join the club... 3x!quote:Op maandag 24 januari 2011 12:10 schreef Vicky het volgende:
Hooi!! Ik moet ook werken maar heb geen zin en ik heb mega koppijn... Paracetamol helpt voor geen meter!
Ik heb opoe op visite, das altijd een week genieten van hoofdpijn, oftewel de dubbele persoonlijkheid die ik weet te onderdrukken, van opoe danquote:Op maandag 24 januari 2011 12:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow, dat is balen zeg... hangt het in de lucht ofzo? Peace heeft hoofdpijn en ik heb ook al bijna een week elke dag hoofdpijn. Gelukkig niet zo erg dat ik er zo vroeg van wakker word.
Sterkte vandaag!
Okay. Wel een verklaarbare reden dan. Ik had ook opoe maar zelfs toen ze weg was, had ik nog last.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:11 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb opoe op visite, das altijd een week genieten van hoofdpijn, oftewel de dubbele persoonlijkheid die ik weet te onderdrukken, van opoe dan
We hebben hem in ploegendienst gedaan. Eerst F. zodat ik kon slapen en toen ik eruit en F. terug naar bed.quote:
Maar als je wakker wordt met hoofdpijn is het al te laat toch? Ik ga het toch maar eens kopen. Waar heb je dat gekocht?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:14 schreef moussy het volgende:
deze dus, werkt voor mij prima, maar dan moet ik wel beginnen met rollen als het op komt zetten, niet als ik al knetterende hoofdpijn heb.
[ afbeelding ]
Beef chimichurry.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:10 schreef moussy het volgende:
Wat eten we vanavond? (Als het over eten gaat loopt het meestal wel)
Nee, dat is niet vol te houden. Ik kan daar ook niet echt meer goed tegen. Ook niet tegen laat naar bed gaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We hebben hem in ploegendienst gedaan. Eerst F. zodat ik kon slapen en toen ik eruit en F. terug naar bed.![]()
Dat Oscar doortrekt is 1 ding, maar wij trekken dat niet meer.
![]()
Ik ook niet meer hoor. En de dag ervoor was het 05.30 en had ik een crematie en 's avonds vrienden te eten, dus dus ik was sws aardig afgeknoedeld, vandaar dat ik mocht blijven liggen van F.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet vol te houden. Ik kan daar ook niet echt meer goed tegen. Ook niet tegen laat naar bed gaan.
Ik vind het vanaf 7 uur eigenlijk pas ok. Rond 7:30 uur (of later natuurlijk) is het meest ideaal.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:20 schreef freecell het volgende:
Ik vind alles vanaf 6:30 ok, daarvoor vind ik echt zó vroeg
Ja, maar dan haalt het het scherpe van de hoofdpijn weg.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar als je wakker wordt met hoofdpijn is het al te laat toch? Ik ga het toch maar eens kopen.
Ik weet het niet meer, P. had het gekocht, de verkooppunten staan iig op de sitequote:Waar heb je dat gekocht?
Als je er op googlet kom je meteen een aantal drogisten tegen die het zelfs online verkopen.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja, maar dan haalt het het scherpe van de hoofdpijn weg.
[..]
Ik weet het niet meer, P. had het gekocht, de verkooppunten staan iig op de site
Pff 6:15 uur opstaan, is ook vroegquote:Op maandag 24 januari 2011 12:28 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha is een langslapertje, hoewel hij ook vroeg wakker kan worden, maar helaas is Oscar echt een vroege.
Gisterenochtend kwam Sasha om 06.15 bij mij in bed gekropen en die heb ik om half 10 echt wakker gemaakt toen ik er uit ging.![]()
Op dagen dat ik moet werken staat de wekker hier op 06.15 dus dan neem ik het Oscar niet kwalijk als hij dat op andere dagen ook ok vindt.
Ai, das vevelend, is het al over? Beterschap.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:08 schreef moussy het volgende:
Ik was om 5:15 wakker, van de hoofdpijn
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:09 schreef moussy het volgende:
Triest welquote:Op maandag 24 januari 2011 12:43 schreef amaranta het volgende:
Mijn posts hebben geen kleurtje meer.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |