Wij zijn te kieskeurigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan amper aan een tweede komen
owdie.... ja daar twijfelde ik overquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:17 schreef ranja het volgende:
[..]
hoe heet ze Valeria ofzo, 16 jaar uit Aalten met Oost europese ouders.
Bedoel je die XXXXXXXXXX? Als er niemand meer komt in deze uitzending, dan roep ik haar naam snel nog evenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:17 schreef ranja het volgende:
[..]
hoe heet ze Valeria ofzo, 16 jaar uit Aalten met Oost europese ouders.
ja ik ga voor sway danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:17 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Bedoel je die valentina? Als er niemand meer komt in deze uitzending, dan roep ik haar naam snel nog even
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:22 schreef Joooo-pi het volgende:
Volgens Benny hierna nog een auditie-aflevering![]()
![]()
omdat ik had gezien in die spoiler voor de reclame dat die laatste vrij goed zou zijn... Maar ik vond het nog tegenvallen ...quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:32 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
omdat ik had gezien in die spoiler voor de reclame dat die laatste vrij goed zou zijn... Maar ik vond het nog tegenvallen ...
Er werd gezegd dat die gister zouden komen, dus daar ging ik maar vanuit. Blijkbaar kwamen ze dus niet langs, dus er staat bij dezen een vraagtekenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:08 schreef ranja het volgende:
Balisto
>The Brunettes (afl. 4)
Heb ik iets gemist? Volgens mij zijn die niet geweest
De naam Impink kan bij mij weg.. dat is Dennis. De naam Dennis mag blijven staanquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
zo ben ik in ieder geval van Joooo-pi af
echt welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:42 schreef Rauzer het volgende:
Jojanneke! Die bestaat natuurlijk niet echt he
!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt wel![]()
Die heb ik bij de audities gezien
ja maar weet nog niet welkequote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:45 schreef Joooo-pi het volgende:
Ga je er nog een bij adopteren, c_a?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:42 schreef Rauzer het volgende:
!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:42 schreef Rauzer het volgende:
!
Niet helemaal, je mist nog wat afleveringnummers bv Brunettes en bij Frits staat Dennis Impink nog steeds als 2 personen.quote:
Gelukkig hebben we mensen die opletten. Dankjewelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Niet helemaal, je mist nog wat afleveringnummers bv Brunettes en bij Frits staat Dennis Impink nog steeds als 2 personen.
wel slim, want ze was best nog wel goed. Ik weet alleen niet of het nog mag van Benny...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:21 schreef Woelli het volgende:
Heb lang lopen denk, maar toch doe ik het.
Ik adopteer Valentina
Die wilde ik maar toen had ik er al 2quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:21 schreef Woelli het volgende:
Ik adopteer Valentina
Je bent te laat!!! Je kon alleen adopteren tijdens de auditiesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:21 schreef Woelli het volgende:
Ik adopteer Valentina
Waar staat dat dan?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je bent te laat!!! Je kon alleen adopteren tijdens de audities
Maar dat zou natuurlijk onzin zijn, vandaar dat dat ook veranderd is.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:37 schreef Woelli het volgende:
Heb even terug gelezen, eerder heb je nog gezegd t/m de liveshows.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |