quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
zo ben ik in ieder geval van Joooo-pi af
echt welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:42 schreef Rauzer het volgende:
Jojanneke! Die bestaat natuurlijk niet echt he
!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt wel![]()
Die heb ik bij de audities gezien
ja maar weet nog niet welkequote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:45 schreef Joooo-pi het volgende:
Ga je er nog een bij adopteren, c_a?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:42 schreef Rauzer het volgende:
!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:42 schreef Rauzer het volgende:
!
Niet helemaal, je mist nog wat afleveringnummers bv Brunettes en bij Frits staat Dennis Impink nog steeds als 2 personen.quote:
Gelukkig hebben we mensen die opletten. Dankjewelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Niet helemaal, je mist nog wat afleveringnummers bv Brunettes en bij Frits staat Dennis Impink nog steeds als 2 personen.
wel slim, want ze was best nog wel goed. Ik weet alleen niet of het nog mag van Benny...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:21 schreef Woelli het volgende:
Heb lang lopen denk, maar toch doe ik het.
Ik adopteer Valentina
Die wilde ik maar toen had ik er al 2quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:21 schreef Woelli het volgende:
Ik adopteer Valentina
Je bent te laat!!! Je kon alleen adopteren tijdens de auditiesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:21 schreef Woelli het volgende:
Ik adopteer Valentina
Waar staat dat dan?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je bent te laat!!! Je kon alleen adopteren tijdens de audities
Maar dat zou natuurlijk onzin zijn, vandaar dat dat ook veranderd is.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:37 schreef Woelli het volgende:
Heb even terug gelezen, eerder heb je nog gezegd t/m de liveshows.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |