Ja maar ik wil Shim'Ran zo graagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er komen nog meer afleveringen, misschien wel slim om niet zo snel te zijn
Nisschien komen er nu wel allemaal goede auditiesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:31 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja maar ik wil Shim'Ran zo graagen nu voordat ze geweest zijn, zijn ze al geadopteerd! bagger!
Tjah sorry, ik was er gewoon vroeg bij.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:31 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja maar ik wil Shim'Ran zo graagen nu voordat ze geweest zijn, zijn ze al geadopteerd! bagger!
wie is datquote:
Nee Hanneke zat in de vorige uitzending toch?? Die met die ziekte, en die sjaal als hoofddoek?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
Is die rode Hanneke, dan ben ik te laat
Dan wil ik nu die rode adopteren, ik ben nog steeds haar naam kwijt, de reli chick, Hanneke dus toch!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee Hanneke zat in de vorige uitzending toch?? Die met die ziekte, en die sjaal als hoofddoek?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan wil ik nu die rode adopteren, ik ben nog steeds haar naam kwijt, de reli chick, Hanneke dus toch!
quote:
Ik was echt net een paar seconden eerderquote:
Totaal van 2.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Totaal dus maar 2? Ik dacht van elke categorie!
Maakt mij niet uit, 2 maakt het eigenlijk alleen maar makkelijker.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Totaal van 2.
We kunnen er ook 3 van maken?
Ja, eigenlijk wil ik nog een vrouw in de 26+ categoriequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
aaawEr komen nog genoeg goede audities
Nee joh, zo heeft iedereen nog een beetje een kans op goede kandidaten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Totaal van 2.
We kunnen er ook 3 van maken?
ja dat is ook wel weer waarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee joh, zo heeft iedereen nog een beetje een kans op goede kandidaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |