Intressant verhaal. Wil je er nog meer over kwijt?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:21 schreef Hendroit het volgende:
mijn oude wachtwoord van zo'n 8 jaar geleden was Lolliepop1
Ik wel... die van mij was Aids37.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:23 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Intressant verhaal. Wil je er nog meer over kwijt?
Windows, ja. Nu komt meneer zeker met ijzersterke argumenten over hoe je access op bestanden kunt krijgen zonder admin account, of niet soms?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:18 schreef Cornelis83 het volgende:
Windows? Zo ja, slecht verzonnen klacht.
Hij heeft mijn laptop gekocht, op voorwaarde dat hij hem kan gebruiken voor presentaties en dergelijke. Verder doet hij er ook niets mee.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je pa is dus zo belangrijk dat hij op zijn werk presentaties moet geven.
Maar hij heeft geen eigen laptop?????
Dit topic ruikt naar een HOAX.
Hoi Oom Donaldquote:Op maandag 24 januari 2011 14:27 schreef Penisbaard het volgende:
Haha wat een gek en vulgair wachtwoord, wat een malle situatie moet dat geweest zijn.
quote:Op maandag 24 januari 2011 09:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Had je wachtwoord maar berenpak2 moeten wezen
Waarom zou je uberhaubt op een PPT bestand een extra beveiliging plaatsen? Werkt je pa bij ministerie van defensie of zo dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:20 schreef Witbaard het volgende:
[..]
Windows, ja. Nu komt meneer zeker met ijzersterke argumenten over hoe je access op bestanden kunt krijgen zonder admin account, of niet soms?
Het zal wel gewoon in 'Mijn Documenten' gestaan hebben op een ntfs-systeem.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:53 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaubt op een PPT bestand een extra beveiliging plaatsen? Werkt je pa bij ministerie van defensie of zo dan?
Gebruik de search maar. 9611Niels en berenpak2quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:50 schreef mariska87 het volgende:
Ik moest laatst bellen naar een bepaald bedrijf om mijn wachtwoord te achterhalen. De dame aan de andere kant van de lijn spelde het woord langzaam: "k-r-i-n-g-s-p-i-e-r-m-u-s-k-e-t-i-e-r". Zij kon haar lach inhouden, ik niet meer. Ik dacht dat die dingen privé waren, maar bij het bedrijf in kwestie kan iedereen mijn wachtwoord dus inzien.
Njaa is niet te vinden.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:06 schreef Devolution het volgende:
[..]
Gebruik de search maar. 9611Niels en berenpak2
In een paar seconden:quote:Op maandag 24 januari 2011 17:26 schreef samuraipizzacats het volgende:
[..]
Njaa is niet te vinden.
Kan me het nog wel herinneren, maar niet zo 1-2-3 terug vinden dus.
Ohjaquote:Op maandag 24 januari 2011 17:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
In een paar seconden:
Je wachtwoord perongeluk typen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |