ja, mag toch hopen dat heel de linkerkant in Den Haag zowel in 1ste als 2de kamer tegen gaat stemmen!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:44 schreef suikertaartje het volgende:
Hadden jullie trouwens gelezen dat ze kinderen met een taalachterstand naar de basisschool willen sturen als ze 2 1/2 zijn?
ik hoorde hetquote:Op maandag 24 januari 2011 11:44 schreef suikertaartje het volgende:
Hadden jullie trouwens gelezen dat ze kinderen met een taalachterstand naar de basisschool willen sturen als ze 2 1/2 zijn?
Peuters met taalachterstand naar basisschool
Ah oke, ben ik niet de enige hahaquote:Op maandag 24 januari 2011 11:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk ook niet hoor
Oh? Ik dacht dat eerder naar school sturen geen zin had? Maar nu gaan ze toch een proef doen om te kijken of het werkt?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:44 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
Dat merken wequote:Op maandag 24 januari 2011 11:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk ook niet hoor
Ik weet zo niet wat ik er van moet denkenquote:Op maandag 24 januari 2011 11:44 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, op zich ben ik niet tegen meer begeleiding, maar dit is wel erg overdreven, vind ik..quote:Op maandag 24 januari 2011 11:45 schreef Toekito het volgende:
ja, mag toch hopen dat heel de linkerkant in Den Haag zowel in 1ste als 2de kamer tegen gaat stemmen!
waarom alle peuters?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:46 schreef wel.o.k het volgende:
ik hoorde het![]()
maar dat zijn dan bijna alle peuters
Hmhm. Is wel de bedoeling..en ouders ook op cursusquote:Op maandag 24 januari 2011 11:46 schreef Enfermera het volgende:
Oh? Ik dacht dat eerder naar school sturen geen zin had? Maar nu gaan ze toch een proef doen om te kijken of het werkt?
Ik kan dat op werk ook niet hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 11:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah okeIk vergeet af en toe dat jullie op je werk wel gewoon op fok kunnen, ik zou daar geen tijd voor hebben meestal
XD
Uhhuh![]()
[..]
Nice
Boefje, op de wc fokkenquote:Op maandag 24 januari 2011 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan dat op werk ook niet hoor!
Ja, stiekem, met de mobiel, als ik op de plee zit. En in de pauze.
Jaquote:Op maandag 24 januari 2011 11:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Boefje, op de wc fokkendus jij hebt het al net zo zwaar als ik
TMIquote:Op maandag 24 januari 2011 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat? Dat ik FOK! tijdens het poepen?quote:
Ja, precies.. Leerplicht begint pas veel later.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, op zich ben ik niet tegen meer begeleiding, maar dit is wel erg overdreven, vind ik..
[..]
waarom alle peuters?
vijf ochtenden per week, is nu het plan..dan zou je de mijne kunnen opvegen hoor...
en hoe moet je dat als werkende ouders in godsnaam gaan regelen
[..]
Hmhm. Is wel de bedoeling..en ouders ook op cursus![]()
Ik vind het sowieso bijzonder dat iemand anders bepaalt dat jouw kind in die groep valt en dus naar school moet.
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat geld komt natuurlijk bij het hoger onderwijs vandaanquote:Op maandag 24 januari 2011 11:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, precies.. Leerplicht begint pas veel later.En waar komt het geld daarvoor btw vandaan, dat vraag ik me ook af.
[..]
Eet smakelijkquote:Op maandag 24 januari 2011 11:58 schreef Trevland het volgende:
Ik ben eten[ afbeelding ]
Bloemkool met gehaktballen
Jezus om 12 uurquote:Op maandag 24 januari 2011 11:58 schreef Trevland het volgende:
Ik ben eten[ afbeelding ]
Bloemkool met gehaktballen
heel veel peuters van 2 spreken nog niet foutloos.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom alle peuters?
vijf ochtenden per week, is nu het plan..dan zou je de mijne kunnen opvegen hoor...
Inderdaad, weer eens een leuk kort door de bocht plannetje uit Den Haag. Of er nu links of rechts op het pluche zit, nadenken kunnen zo op dat moment opeens acuut niet meer......quote:Op maandag 24 januari 2011 11:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom alle peuters?
Nog niet, maar er is meer in het leven dan alleen de SCquote:
Je kunt niet tegelijk FOK!ken en je kont afvegen?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog niet, maar er is meer in het leven dan alleen de SC![]()
..
klopt, werk bijvoorbeeld, ben ik ook mee doende hierquote:Op maandag 24 januari 2011 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog niet, maar er is meer in het leven dan alleen de SC![]()
..
Gewoon, HBO en universiteiten helemaal afschaffenquote:Op maandag 24 januari 2011 12:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heel veel peuters van 2 spreken nog niet foutloos.
die zouden dan allemaal in aanmerking komen?
hoe je dat moet regelen wordt niet over nagedacht
Nu wel jaquote:
Liebchenquote:
Ach binnen een jaar wordt dit asokabinet afgeschaft.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon, HBO en universiteiten helemaal afschaffen. Dat is toch waar dit kabinet op uit is
.
nee, ze maken het systeem zodanig dat studeren alleen betaalbaar blijft voor de upperclas....quote:Op maandag 24 januari 2011 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon, HBO en universiteiten helemaal afschaffen. Dat is toch waar dit kabinet op uit is
.
Ja, of uit de zorg zekerquote:Op maandag 24 januari 2011 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat geld komt natuurlijk bij het hoger onderwijs vandaan.
Duh!
Dat hoop ik wel ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach binnen een jaar wordt dit asokabinet afgeschaft.
Dat.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ze maken het systeem zodanig dat studeren alleen betaalbaar blijft voor de upperclas....
Dankjequote:
Soepje, 2 bammetjes en ontbijtkoekquote:
Ja en die ballen die nu op het pluche zitten hebben meer dan 9 jaar pp gestudeerdquote:Op maandag 24 januari 2011 12:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ze maken het systeem zodanig dat studeren alleen betaalbaar blijft voor de upperclas....
Ja natuurlijk, want daar is ook nog meer dan zat te halenquote:
1 keer in de week douchen is TE luxe, nergens voor nodigquote:Op maandag 24 januari 2011 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, want daar is ook nog meer dan zat te halen.
maar dat is iets anders dan een achterstand hequote:Op maandag 24 januari 2011 12:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Watvoor soepjequote:Op maandag 24 januari 2011 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Soepje, 2 bammetjes en ontbijtkoek
[..]
Ja en die ballen die nu op het pluche zitten hebben meer dan 9 jaar pp gestudeerdStelletje hypocriete eikels
![]()
Ja datquote:Op maandag 24 januari 2011 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
1 keer in de week douchen is TE luxe, nergens voor nodig
Heel veel volwassenen spreken ook niet foutloos...quote:Op maandag 24 januari 2011 12:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoezo luier, gewoon naakt rondlopen en een dweiltje bij de hand, scheelt ook weer geldquote:Op maandag 24 januari 2011 12:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja dat. En die incontinentieluier kan ook best twee dagen mee
...
En wat de oudjes niet opeten, gooien we bij elkaar en warmen we de volgende dag nog wel een keer op voor zequote:Op maandag 24 januari 2011 12:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja dat. En die incontinentieluier kan ook best twee dagen mee
...
en als ze het dan nog niet opeten de volgende dag in de soepquote:Op maandag 24 januari 2011 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat de oudjes niet opeten, gooien we bij elkaar en warmen we de volgende dag nog wel een keer op voor ze.
tja, wat is een achterstand op 2 jarige leeftijd..quote:Op maandag 24 januari 2011 12:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar dat is iets anders dan een achterstand he
deze regering doelt wellicht op de allochtone medemensquote:Op maandag 24 januari 2011 12:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, wat is een achterstand op 2 jarige leeftijd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |