quote:Op zondag 23 januari 2011 18:19 schreef Månouk het volgende:
Toen ik voor het eerst seks had is mijn maagdenvlies helemaal niet gebroken. Snap er niks van. Heb nog nooit gebloed tijdens of na de seks.
Hebben meer meiden dat? of is hij eerder al gebroken door een tampon ofzo. kan dat?
Kloptquote:Op zondag 23 januari 2011 23:48 schreef Brawler het volgende:
Klinkerbotsing schatje, stiekem kun je ook niet wachten tot vrijdag hè
De helft bestaat uit piemels als je op tieten zoektquote:Op zondag 23 januari 2011 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekker ja, alleen tepelpiercings
Manouk! Waarom reageerde je niet op mijn vriendelijk, doch dringende verzoeken?quote:
Morgenmiddag is goed!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben deze week ook vrij![]()
Morgenmiddag achter centraal station?![]()
Koelcelquote:Op zondag 23 januari 2011 23:53 schreef Brawler het volgende:
[..]
Morgenmiddag is goed!![]()
Alleen CS is wat afgezaagd... Op je bloemenbalie?Of in de koelcel?
Waar de klanten bij zijn? Lijkt me geen plan lieverd.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:54 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ok! En dan ook nog een keertje snel op je bloemenbalie?
Wat een rare brilquote:
Zal ik ook maar gaan solliciteren bij Deen?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Iets wat jij nooit hebt gehad
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zal ik ook maar gaan solliciteren bij Deen?
Ok, dan nog maar een keertje in de koelcelquote:Op zondag 23 januari 2011 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar de klanten bij zijn? Lijkt me geen plan lieverd.
Oh zo, sjonge, ik moest lang wachten op dit antwoordquote:Op maandag 24 januari 2011 00:04 schreef Brawler het volgende:
[..]
Dat Hooidraad 'Supermarktseks' in plaats van 'Supermarktseks
' bedoelde!
Sorry mevrouwquote:Op maandag 24 januari 2011 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh zo, sjonge, ik moest lang wachten op dit antwoord
Slaap lekker mevrouw!quote:Op maandag 24 januari 2011 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja. Nu ben ik moe en ga ik slapen. Doei meneer
![]()
* Hooidraad geeft mond-op-mond beademing aan postquote:Op maandag 24 januari 2011 00:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Tijd voor nieuwe impuls?
[ afbeelding ]
Heldquote:Op maandag 24 januari 2011 01:10 schreef Brawler het volgende:
Lieve Manouk,
Ik vind het erg jammer dat je, ondanks mijn herhaaldelijke vriendelijke verzoekjes, hier totaal geen gehoor aan geeft. Volgens mij voel je je te goed voor dit topic, en misschien zelfs wel te goed voor heel FOK! Dat is jammer. En nu niet later met hangende tietjespootjes terugkomen, hè!
quote:
Dear Slim, you still ain't called or wrote, I hope you have a chancequote:Op maandag 24 januari 2011 01:10 schreef Brawler het volgende:
Lieve Manouk,
Ik vind het erg jammer dat je, ondanks mijn herhaaldelijke vriendelijke verzoekjes, hier totaal geen gehoor aan geeft. Volgens mij voel je je te goed voor dit topic, en misschien zelfs wel te goed voor heel FOK! Dat is jammer. En nu niet later met hangende tietjespootjes terugkomen, hè!
Eminem - Stanquote:Op maandag 24 januari 2011 01:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dear Slim, you still ain't called or wrote, I hope you have a chance
I ain't mad - I just think it's FUCKED UP you don't answer fans
If you didn't wanna talk to me outside your concert
you didn't have to, but you coulda signed an autograph for Matthew
That's my little brother man, he's only six years old
We waited in the blistering cold for you,
four hours and you just said, "No."
......
Daarom! Dat weerhoudt mequote:Op maandag 24 januari 2011 01:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Niet van de brug rijden he, je hebt Klinkerbotsing nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |