Oh zo, sjonge, ik moest lang wachten op dit antwoordquote:Op maandag 24 januari 2011 00:04 schreef Brawler het volgende:
[..]
Dat Hooidraad 'Supermarktseks' in plaats van 'Supermarktseks
' bedoelde!
Sorry mevrouwquote:Op maandag 24 januari 2011 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh zo, sjonge, ik moest lang wachten op dit antwoord
Slaap lekker mevrouw!quote:Op maandag 24 januari 2011 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja. Nu ben ik moe en ga ik slapen. Doei meneer
![]()
* Hooidraad geeft mond-op-mond beademing aan postquote:Op maandag 24 januari 2011 00:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Tijd voor nieuwe impuls?
[ afbeelding ]
Heldquote:Op maandag 24 januari 2011 01:10 schreef Brawler het volgende:
Lieve Manouk,
Ik vind het erg jammer dat je, ondanks mijn herhaaldelijke vriendelijke verzoekjes, hier totaal geen gehoor aan geeft. Volgens mij voel je je te goed voor dit topic, en misschien zelfs wel te goed voor heel FOK! Dat is jammer. En nu niet later met hangende tietjespootjes terugkomen, hè!
quote:
Dear Slim, you still ain't called or wrote, I hope you have a chancequote:Op maandag 24 januari 2011 01:10 schreef Brawler het volgende:
Lieve Manouk,
Ik vind het erg jammer dat je, ondanks mijn herhaaldelijke vriendelijke verzoekjes, hier totaal geen gehoor aan geeft. Volgens mij voel je je te goed voor dit topic, en misschien zelfs wel te goed voor heel FOK! Dat is jammer. En nu niet later met hangende tietjespootjes terugkomen, hč!
Eminem - Stanquote:Op maandag 24 januari 2011 01:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dear Slim, you still ain't called or wrote, I hope you have a chance
I ain't mad - I just think it's FUCKED UP you don't answer fans
If you didn't wanna talk to me outside your concert
you didn't have to, but you coulda signed an autograph for Matthew
That's my little brother man, he's only six years old
We waited in the blistering cold for you,
four hours and you just said, "No."
......
Daarom! Dat weerhoudt mequote:Op maandag 24 januari 2011 01:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Niet van de brug rijden he, je hebt Klinkerbotsing nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |