Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
1 keer lag ik zo vast te slapen. Trein was aangekomen op BASEL, Gelukkig eindstation. NA 10 minuten maakt een schoonmaker me wakkerquote:Op zondag 23 januari 2011 23:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan wakker 2 stations te ver
Trusten DMquote:
KOPPEDICHTMAFFE!quote:
Trusten en sterktequote:
quote:
slaapliedje speeltquote:
Welterusten Koenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:10 schreef Koen66 het volgende:
Heyyyy nog een keer truste, nu vanuit bed![]()
![]()
trusten koenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:10 schreef Koen66 het volgende:
![]()
trusten koenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:10 schreef Koen66 het volgende:
![]()
Nope, ik ga pas over een klein half uurtjequote:
Iedereen, alleen Sym nietquote:
enferquote:
is symp langsgeweestquote:
Gelijk heb jequote:Op zondag 23 januari 2011 23:13 schreef crv het volgende:
nog wel even mijn glas leegdrinken natuurlijk
Zuster Enfermerelquote:
Ah. Ik nog ff niet hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, ik ga pas over een klein half uurtje
Enf
Gfquote:
Trevjequote:Op zondag 23 januari 2011 23:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was wel nodig
[..]
Trusten crv
[..]
Hey Enfe![]()
Ikke nog niet
Pgrrquote:
MPG!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Zuster Enfermerel.
Ik moet eigenlijk wel, maar ik moet ook nog vanalles doen.. dus ik ben er nog wel ff..
Hoe is die daar?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah. Ik nog ff niet hoor![]()
![]()
[..]
Gf
Nee ik ook niet! XD
[..]
Trevje![]()
[..]
Pgrr
vandaag nog nietquote:
trusten crvquote:
quote:
Wat dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat, gelukkig nu geen last meer van mijn rib
die was me vandaag vervelend
Was vanmorgen vergeten pijnstiller in te nemen, kwam daar te laat achter en kon die dus niet eerder als om 12 uur innemen, had dus tot 9 uur vanavond er last vanquote:
Nog steeds en het lijkt me leukquote:
Maar waarom had/heb je last van je rib dan? Ja, das vervelend als je 'm te laat inneemt idd..quote:Op zondag 23 januari 2011 23:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was vanmorgen vergeten pijnstiller in te nemen, kwam daar te laat achter en kon die dus niet eerder als om 12 uur innemen, had dus tot 9 uur vanavond er last van
Ja. Ik ken Pien dan niet zo goed, maar lijkt me een toffe meid en ook best wel leuk om te zien..quote:
Is gekneusdquote:Op zondag 23 januari 2011 23:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar waarom had/heb je last van je rib dan? Ja, das vervelend als je 'm te laat inneemt idd..
Ik heb geen idee hoe ze eruit zietquote:Op zondag 23 januari 2011 23:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Ik ken Pien dan niet zo goed, maar lijkt me een toffe meid en ook best wel leuk om te zien..
He gatsquote:
Nope, alleen maar pijnstillers. Ik heb alleen mijn onderste rib links gekneusdquote:Op zondag 23 januari 2011 23:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He gatsVervelend is dat he.
Heb je ook zo'n band voor om je borst zeg maar? Om wat meer tegendruk te geven? Mn man had dat toen ie zn ribben gekneusd had, dat hielp erg goed.
Okee, ik zie wel tot hoe laat ik opblijf, denk tot na twaalven.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:22 schreef Stuart het volgende:
Ik blijf nog een kwartiertje en dan ga ik slapen
Hoef je niet vroeg op te staan morgenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik zie wel tot hoe laat ik opblijf, denk tot na twaalven.
Maar misschien ook wel eerder, weet het nog niet
Neequote:Op zondag 23 januari 2011 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoef je niet vroeg op te staan morgen
Ah oke. Nouja, maar dan nog. Gekneusde ribben zijn echt hel!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, alleen maar pijnstillers. Ik heb alleen mijn onderste rib links gekneusd
Gelijk heb je. Komt vanzelf wel weer danquote:Op zondag 23 januari 2011 23:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee
Ik zou eerst per 10 januari ook op de maandag vrijwilligers werk gaan doen, maar dat bracht de nodige spanning en angsten met zich mee, dat ik er toch (op het laatste moment) van af heb gezien.
Ik hoop dat het een beetje snel over gaat. Ik geloof graag dat hij veel pijn hadquote:Op zondag 23 januari 2011 23:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah oke. Nouja, maar dan nog. Gekneusde ribben zijn echt hel!![]()
Magoed, na iets van een paar weken gaat het vaak al een heel stuk beter.
Alhoewel. Ik had een man op mn afdeling en die was gereanimeerd (succesvol dus), en hij had echt pijn, enorm.
Welterusten Trevquote:Op zondag 23 januari 2011 23:29 schreef Trevland het volgende:
Maar lui ik ga maar eens
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Ja, ik hoop het.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Komt vanzelf wel weer dan
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:29 schreef Trevland het volgende:
Maar lui ik ga maar eens
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Ik hoop het ook voor je!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een beetje snel over gaat. Ik geloof graag dat hij veel pijn had
XDquote:
Okee, maar werken gaat eenmaal moeilijk. Teminste vooral het me er toe zetten en er naar toe leven. Soms heb gewoon moeite om in slaap te komen doordat ik er te veel over pieker.quote:
Klinkt inderdaad erg frustrerend. Zal allemaal tijd nodig hebben vrees ikquote:Op zondag 23 januari 2011 23:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar werken gaat eenmaal moeilijk. Teminste vooral het me er toe zetten en er naar toe leven. Soms heb gewoon moeite om in slaap te komen doordat ik er te veel over pieker.
En ook op het werk heb ik vaak na een tijdje al zoiets van PFFFFFFFFFFFFFFFFF.
Het gaat wel beter dan een tijd terug, maar toch zit er niet echt een opwaartse lijn in. Teminste niet zoals ik zou willen en dat is soms zooooooooooo frustrerend.
Ja inderdaad, maar ik denk dat ik dingen van thuis uit ook meeneem naar mijn werk, en dat werkt ook niet alijtd even fijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad erg frustrerend. Zal allemaal tijd nodig hebben vrees ik
Jij bent geen Loserquote:Op zondag 23 januari 2011 23:36 schreef Stuart het volgende:
Nog even snel een liedje dat bij me past
Nouhouquote:Op zondag 23 januari 2011 23:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je!Slaap lekker
X
[..]
XD
Dat klinkt erg vervelend Bosquote:Op zondag 23 januari 2011 23:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar ik denk dat ik dingen van thuis uit ook meeneem naar mijn werk, en dat werkt ook niet alijtd even fijn.
Ik bedoel ik zit hier gewoon niet vaak lekker in mijn vel, kom tot weinig activiteit overdag en als ik al iets onderneem kom ik er meestal somber enzo van terug. Misschien speelt dat ook wel een rol.
Hmmmmz, daar denk ikzelf momenteel even anders overquote:
Ja, maar het is even niets anders. Maar wat zit ik eigenlijk te miepen, genoeg mensen die er slechter voorstaan dan ik. EIgenlijk moet ik dit meer voor mezelf houden.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:38 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
![]()
Misschien tot morgenavond ergens
Slaap zequote:Op zondag 23 januari 2011 23:38 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
![]()
Misschien tot morgenavond ergens
Om nog ff met jullie te SC-en?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |