Wat dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat, gelukkig nu geen last meer van mijn rib
die was me vandaag vervelend
Was vanmorgen vergeten pijnstiller in te nemen, kwam daar te laat achter en kon die dus niet eerder als om 12 uur innemen, had dus tot 9 uur vanavond er last vanquote:
Nog steeds en het lijkt me leukquote:
Maar waarom had/heb je last van je rib dan? Ja, das vervelend als je 'm te laat inneemt idd..quote:Op zondag 23 januari 2011 23:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was vanmorgen vergeten pijnstiller in te nemen, kwam daar te laat achter en kon die dus niet eerder als om 12 uur innemen, had dus tot 9 uur vanavond er last van
Ja. Ik ken Pien dan niet zo goed, maar lijkt me een toffe meid en ook best wel leuk om te zien..quote:
Is gekneusdquote:Op zondag 23 januari 2011 23:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar waarom had/heb je last van je rib dan? Ja, das vervelend als je 'm te laat inneemt idd..
Ik heb geen idee hoe ze eruit zietquote:Op zondag 23 januari 2011 23:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Ik ken Pien dan niet zo goed, maar lijkt me een toffe meid en ook best wel leuk om te zien..
He gatsquote:
Nope, alleen maar pijnstillers. Ik heb alleen mijn onderste rib links gekneusdquote:Op zondag 23 januari 2011 23:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He gatsVervelend is dat he.
Heb je ook zo'n band voor om je borst zeg maar? Om wat meer tegendruk te geven? Mn man had dat toen ie zn ribben gekneusd had, dat hielp erg goed.
Okee, ik zie wel tot hoe laat ik opblijf, denk tot na twaalven.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:22 schreef Stuart het volgende:
Ik blijf nog een kwartiertje en dan ga ik slapen
Hoef je niet vroeg op te staan morgenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik zie wel tot hoe laat ik opblijf, denk tot na twaalven.
Maar misschien ook wel eerder, weet het nog niet
Neequote:Op zondag 23 januari 2011 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoef je niet vroeg op te staan morgen
Ah oke. Nouja, maar dan nog. Gekneusde ribben zijn echt hel!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, alleen maar pijnstillers. Ik heb alleen mijn onderste rib links gekneusd
Gelijk heb je. Komt vanzelf wel weer danquote:Op zondag 23 januari 2011 23:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee
Ik zou eerst per 10 januari ook op de maandag vrijwilligers werk gaan doen, maar dat bracht de nodige spanning en angsten met zich mee, dat ik er toch (op het laatste moment) van af heb gezien.
Ik hoop dat het een beetje snel over gaat. Ik geloof graag dat hij veel pijn hadquote:Op zondag 23 januari 2011 23:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah oke. Nouja, maar dan nog. Gekneusde ribben zijn echt hel!![]()
Magoed, na iets van een paar weken gaat het vaak al een heel stuk beter.
Alhoewel. Ik had een man op mn afdeling en die was gereanimeerd (succesvol dus), en hij had echt pijn, enorm.
Welterusten Trevquote:Op zondag 23 januari 2011 23:29 schreef Trevland het volgende:
Maar lui ik ga maar eens
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Ja, ik hoop het.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Komt vanzelf wel weer dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |