Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Hey LLquote:
Nu eens zien wat je er van maaktquote:Op zondag 23 januari 2011 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja ja ja, nu is het weer mijn schuld!
Er is ooit een onderzoekje gedaan (volgens mij door Durex) hoeveel procent van de vrouwen hun borsten een naam hadden gegeven en hoeveel mannen hun penis met een titel aanspraken. Vrouwen was over 55% die dat deden, mannen kwamen aan de 8%.quote:
Mijn piemel ook nietquote:Op zondag 23 januari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn tieten hebben geen namen hoor
trustenquote:
ik wil ze wel namen geven hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn tieten hebben geen namen hoor
Jopie en Kopiequote:
LooooooooovelyLadyquote:
quote:
Ik ben nog niet weg hoorquote:
Patty en Selma.quote:
ow goeiemorgen danquote:
Huhu, jij snapte de referentie?quote:
ja pleasequote:
Milky + Way, the Boobsie Twins, hoe geef je tieten die je nooit gezien hebt uberhaupt een naamquote:
Ja, JIJ begon er over hequote:Op zondag 23 januari 2011 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Milky + Way, the Boobsie Twins, hoe geef je tieten die je nooit gezien hebt uberhaupt een naam
lastig
hoooooiquote:
picsquote:
bel zequote:
Slaap lekker Marijkequote:Op zondag 23 januari 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga slapen, ik ben er klaar mee vandaag. Trusten
Slaap lekker allerlieverste lieverdquote:Op zondag 23 januari 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
trusten marijkequote:Op zondag 23 januari 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Met wie dan?quote:
Slaap lekker Liebchenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
ja die doet het primaquote:
quote:
Slaap lekker lief meisjequote:Op zondag 23 januari 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat zekerquote:
Oh dat kan, dat weet ik nietquote:Op zondag 23 januari 2011 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De uitvoering ervan = leukerderder![]()
Ja, geen idee hoe dat werkt eigenlijkquote:
Multiquoten is funest voor je postcount.quote:
je kan het welquote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, geen idee hoe dat werkt eigenlijk
dat snap ik ook welquote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Multiquoten is funest voor je postcount.
deze vond ST vandaag voor mequote:
Ik ben er maar wat blij meequote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook datquote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb die functie nog nooit gebruiktquote:
Daar mis ik iets voorquote:Op zondag 23 januari 2011 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het waardeloos reageren op een MQquote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JIJ begrijpt me welquote:
Moet je eens op dat linkje in haar sig klikkenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:23 schreef Barretje80 het volgende:
LL..
ik zie nu pas dat jouw UI beweegt!
dat dusquote:Op zondag 23 januari 2011 22:23 schreef crv het volgende:
[..]
ik vind het waardeloos reageren op een MQ
stoewieequote:
Ja, moet je steeds het meeste weghalenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:23 schreef crv het volgende:
[..]
hehehhehehquote:Op zondag 23 januari 2011 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je eens op dat linkje in haar sig klikken![]()
Het ligt er aan hoequote:Op zondag 23 januari 2011 22:23 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil die film nog eens een keertje zienquote:Op zondag 23 januari 2011 22:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehehheheh
die had ik toevallig aangeklikt net nadat ik de film gezien had
"het kwam me zo bekend voor "
en aangezien mijn tiepsnelheid -10 tekens per uur is. zijn ze hier alweer een topic verderquote:Op zondag 23 januari 2011 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, moet je steeds het meeste weghalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |