Moeilijk!! Maar ik was mn haar niet vaak, heel goed spoelen... Anders wordt het een droge pluisbol. Wassen doe ik liever zonder Leyla.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:29 schreef Solagratia het volgende:
Oh Leyla wat goed van je! Staat ze op je schoot of zo?
Trouwens Tico, als jij met de dames gaat douchen, hoe was je dan je haar? Of doe je dat dan niet?
fantomalt heb ik ook nog staan..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:28 schreef Solagratia het volgende:
De difraxliefde is over hier, maar een andere fles wilde ze wel gelukkig.
Na de fles is inderdaad een beter idee, maar ik dacht dan kan ze het met de fles wegspoelen. Ze zat daarna de fles echt met haar handen weg te duwen.
Wij moeten 10 mg per dag geven (2x5 mg) Maar eens proberen met meer water dan.
Ik heb de diëtiste gebeld en omdat ik pas 9 februari terecht kan kreeg ik een consult aan de telefoon. Ik moet nu fantomalt gebruiken bij 4 flessen. Ook moet ik met fruit beginnen met babyliga er door heen. Zo veel mogelijk calorieën verzamelen. Ook warm aankleden, niet meer met blote benen liggen want door kou verliest ze calorieën. Genoeg laten slapen, niet teveel mee slepen zodat ze haar slaapjes overslaat enzovoort. Bijhouden wat ze binnenkrijgt en hoe het gaat. Bellen als het niet lukt of als ik bezorgd ben. En verder niet gestrest raken
Ik dacht eerst dat je bedoelde zonder haar als in kaal zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef Saffier het volgende:
Sola wat fijn dat je zo serieus genomen wordt! En wat heb je veel spulletjes meegekregen. Fijne consult aan de telefoon!
Haar wassen met Ylana onder de douche lukt me wel, een hand gebruiken en veeeeeeel spoelen. Maar makkelijker is zonder haar. Of eerst samen douchen en als M. thuis is neemt hij haar van me over en dan was ik mijn haar nog even.
daaromquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:41 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Fijn zo'n moeder ticoo! Hier koopt mijn moeder iig alleen zeeman spul. Soms zit er wel wat leuks tussen maar er zijn ook zat dingen die zo de zak in kunnen!
Ach Son, als je het voor jezelf kan rechtvaardigen
Wij hebben hem in de bioscoop gezien (hoewel "bioscoop" een groot woord is voor een zaaltje waar nog geen 50 man inkanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:47 schreef Hik het volgende:
Jeetje Claudia, take it easy... anders gaan wij ons zo schamen allemaal!![]()
By the way: iemand deze film al gezien?! Hij komt binnenkort op DVD, ik kan bijna niet wachten!
Het is een docu die het eerste jaar volgt van 4 babytjes in 4 verschillende landen.![]()
Ja.. Vandaar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:04 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Nice! Jouw moeder heeft toch ook de eerste keus in de kleding die naar de kringloop gaat of was dat iemand anders? Dat jurkje is in ieder geval super schattig als je hem in 68 weg doet..
Neusje kan je vrij maken met een neusspray voor babies. Dat lucht vaak ook op omdat een dichte neus ook druk op de oren geeft. Bij het drinken is dat heel vervelend voor een kleintje.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:33 schreef Sugarsnap het volgende:
Blegh, mijn meisje is ziekjes![]()
Ze knort als een varkentje, niest wat af (met snottebelletjes) en zit duidelijk niet lekker in haar velletje. Ze heeft geen koorts en drinkt gelukkig wel goed.
Dat weet ik niet. Ik spray gewoon dan komt het ook lekker bovenin.. Leyla vind het niet eens heel vervelend, ze vindt het vervelend dat ik haar heel goed vasthou, dan spay ik snel en dan meteen lekker bij me en dan is ze ook meteen stil en hoor ik gewoon het snot verdwijnen of ze gaat niezen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:36 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik ga dadelijk even naar de kruidvat. Zullen ze daar ook druppels hebben met pipetje? Ik heb nl alleen spray in huis en vind dat zo sneu voor zo'n kleintje
Gewoon bij de kruidvat dio verkrijgbaar?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:28 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dingen dus.ik wil nooit meer een spray
Ja, ook die van otrivin.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon bij de kruidvat dio verkrijgbaar?
Nee, het zijn puur extra calorieën, het is geen 'loze' vulling zoals bijvoorbeeld rijstebloem. Wel goed mengen want het zorgt voor flink wat extra klonten!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:51 schreef Solagratia het volgende:
Die Fantomalt, die door haar flessen gaat, zorgt dat ook voor een vol gevoel? Dat ze daardoor sneller vol zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |