abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91864750
De difraxliefde is over hier, maar een andere fles wilde ze wel gelukkig.
Na de fles is inderdaad een beter idee, maar ik dacht dan kan ze het met de fles wegspoelen. Ze zat daarna de fles echt met haar handen weg te duwen.
Wij moeten 10 mg per dag geven (2x5 mg) Maar eens proberen met meer water dan.

Ik heb de diëtiste gebeld en omdat ik pas 9 februari terecht kan kreeg ik een consult aan de telefoon. Ik moet nu fantomalt gebruiken bij 4 flessen. Ook moet ik met fruit beginnen met babyliga er door heen. Zo veel mogelijk calorieën verzamelen. Ook warm aankleden, niet meer met blote benen liggen want door kou verliest ze calorieën. Genoeg laten slapen, niet teveel mee slepen zodat ze haar slaapjes overslaat enzovoort. Bijhouden wat ze binnenkrijgt en hoe het gaat. Bellen als het niet lukt of als ik bezorgd ben. En verder niet gestrest raken :P
pi_91864804
Oh Leyla wat goed van je! Staat ze op je schoot of zo?

Trouwens Tico, als jij met de dames gaat douchen, hoe was je dan je haar? Of doe je dat dan niet?
pi_91864869
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:29 schreef Solagratia het volgende:
Oh Leyla wat goed van je! Staat ze op je schoot of zo?

Trouwens Tico, als jij met de dames gaat douchen, hoe was je dan je haar? Of doe je dat dan niet?
Moeilijk!! Maar ik was mn haar niet vaak, heel goed spoelen... Anders wordt het een droge pluisbol. Wassen doe ik liever zonder Leyla.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_91864933
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:28 schreef Solagratia het volgende:
De difraxliefde is over hier, maar een andere fles wilde ze wel gelukkig.
Na de fles is inderdaad een beter idee, maar ik dacht dan kan ze het met de fles wegspoelen. Ze zat daarna de fles echt met haar handen weg te duwen.
Wij moeten 10 mg per dag geven (2x5 mg) Maar eens proberen met meer water dan.

Ik heb de diëtiste gebeld en omdat ik pas 9 februari terecht kan kreeg ik een consult aan de telefoon. Ik moet nu fantomalt gebruiken bij 4 flessen. Ook moet ik met fruit beginnen met babyliga er door heen. Zo veel mogelijk calorieën verzamelen. Ook warm aankleden, niet meer met blote benen liggen want door kou verliest ze calorieën. Genoeg laten slapen, niet teveel mee slepen zodat ze haar slaapjes overslaat enzovoort. Bijhouden wat ze binnenkrijgt en hoe het gaat. Bellen als het niet lukt of als ik bezorgd ben. En verder niet gestrest raken :P
fantomalt heb ik ook nog staan..
pi_91864934
Ik heb zojuist nog even mijn bevallingsverhaal gepost in het daarvoor bestemde topic, werd wel tijd hè? ;)

Sola, ik ben heel benieuwd of het allemaal gaat werken. Wel een hoop aanpassingen zo, maar alles voor Amy! :)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 20:32:37 #126
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91865030
Ohhh Ticoo, dat jurkje O+ O+ O+ En staat ze? Wat stoer :D Ylana 'staat' op schoot, lees; ze houdt haar benen gestrekt ;)

Claudia, Tobias kon (en 5 jaar later nog steeds!!) je ook zó neerleggen in bed en ging dan zonder een kik slapen. Die hoorde ik nooit. Ylana schijnt het steeds moeilijker te vinden om zelf in slaap te vallen.... van 10 minuten brúllen zijn we al richting het kwartier aan het gaan soms :{ Ik vind dat zo erg, maar weet ookniet hoe ik het in slaap komen voor haar kan vergemakkelijken.

Sola wat fijn dat je zo serieus genomen wordt! En wat heb je veel spulletjes meegekregen. Fijne consult aan de telefoon!
:*

Haar wassen met Ylana onder de douche lukt me wel, een hand gebruiken en veeeeeeel spoelen. Maar makkelijker is zonder haar. Of eerst samen douchen en als M. thuis is neemt hij haar van me over en dan was ik mijn haar nog even.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_91865758
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef Saffier het volgende:

Sola wat fijn dat je zo serieus genomen wordt! En wat heb je veel spulletjes meegekregen. Fijne consult aan de telefoon!
:*

Haar wassen met Ylana onder de douche lukt me wel, een hand gebruiken en veeeeeeel spoelen. Maar makkelijker is zonder haar. Of eerst samen douchen en als M. thuis is neemt hij haar van me over en dan was ik mijn haar nog even.
Ik dacht eerst dat je bedoelde zonder haar als in kaal zijn :D
J. neemt haar ook altijd van me over ja, en dan was ik mijn haar. Maar als er nu een geweldige truc was zodat het ook gemakkelijk kan met haar dan was dat fantastisch.

Veel spullen en gedoetjes inderdaad, volgende week zal ik er wel handigheid in hebben. En morgen blijven we samen thuis om eens rustig te bekijken hoe we het het beste kunnen doen.

Wat vervelend trouwens dat het steeds langer lijkt te duren voordat Ylana slaapt. Inbakeren is geen optie?

Als er fantomalt door de voeding zit dan hoeft er zeker geen extra schepje poedermelk door?

[ Bericht 3% gewijzigd door Solagratia op 25-01-2011 21:04:10 ]
pi_91867012
Sola, klinkt als een gedoe zeg! Maar wel fijn dat je serieus wordt genomen door de KA!
Hopelijk helpt al dat gedoe om dr te laten groeien! Is niet veel wat ze gegroeid is dan in 5 maanden (ze kwam toch vanaf de 4kg??)

Tico dat jurkje O+ Das toch van name-it??
(echt als ik ooit een meisje krijg MOET ik dat jurkje ook namelijk :') wordt nog leuk tegen die tijd :'))
pi_91867823
ik heb het jurkje in maat 68 en 98 ;)
pi_91867899
Hier ook een meisje die zonder kick in der eigen bedje slaapt, zowel overdag als 's nachts! En leya wat een gaaf jurkje is Idd van name-it, wilde eigenlijk de donkere versie voor bientje kopen!

Sola, fijn dat je een goed gevoel bij de ka hebt! Hopelijk werkt het snel!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_91867923
Mijn zus heeft/had t in 98 geloof ik :)
(weet eigenlijk niet of ze t nog heeft :?)
Hij is zo leuk!

Floris slaapt op zich altijd wel goed. overdag ook zonder kik, s avonds alleen als ie een volle maag heeft. Of heel eventjes huilen, maar speen ploppen heeft geen zin bij m...
Ook s nachts als ie wakker wordt moet ik echt zeker weten dat ie wakker is en een fles maken, want als k naar m toe ga voor zn speen ofzo, gaat ie alleen maar harder huilen :')
pi_91867977
ik heb ze van mn mam gekregen.
pi_91868018
Handig zo'n moeder :D
pi_91868688
Ja :D eigenlijk koopt ze bijna alle kleding voor de dames.
pi_91869241
Ja vind ze leuk. Ik hou dr niet tegen. Ik vind het ook wel flex!
pi_91870598
Dat snap ik!
pi_91872764
En zo koop ik dus af en toe veel te duur spul. Omdat ik qua kinderen aankleden eigenlijk geen geld uitgeef.
pi_91872946
haha, ik koop gewoon van alles, nu ik Floris heb is mijn smaak ook duurder :@
Erg eigenlijk, mja aan de andere kant koop ik ook veel goedkope spullen :)
pi_91873305
Fijn zo'n moeder ticoo! Hier koopt mijn moeder iig alleen zeeman spul. Soms zit er wel wat leuks tussen maar er zijn ook zat dingen die zo de zak in kunnen!

Ach Son, als je het voor jezelf kan rechtvaardigen ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_91873401
Mijn mam komt met van alles. Als het er maar leuk uitziet. De meiden dragen veel mexx.
pi_91874914
Nice! Jouw moeder heeft toch ook de eerste keus in de kleding die naar de kringloop gaat of was dat iemand anders? Dat jurkje is in ieder geval super schattig als je hem in 68 weg doet.. ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_91875423
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:41 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Fijn zo'n moeder ticoo! Hier koopt mijn moeder iig alleen zeeman spul. Soms zit er wel wat leuks tussen maar er zijn ook zat dingen die zo de zak in kunnen!

Ach Son, als je het voor jezelf kan rechtvaardigen ;)
daarom :)

oh en mijn moeder koopt ook wel veel bij zeeman, maar ze weet mijn smaak dus dat scheelt :D
pi_91875622
Mijn moeder roept altijd dat bientje er zo schattig uit ziet maar als je dan ziet wat ze koopt, komt het niet echt overeen ;(
29/10/'10 - 25/03/'13
  woensdag 26 januari 2011 @ 00:19:00 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_91878722
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:47 schreef Hik het volgende:
Jeetje Claudia, take it easy... anders gaan wij ons zo schamen allemaal! :P

By the way: iemand deze film al gezien?! Hij komt binnenkort op DVD, ik kan bijna niet wachten!
Het is een docu die het eerste jaar volgt van 4 babytjes in 4 verschillende landen. O+ O+

Wij hebben hem in de bioscoop gezien (hoewel "bioscoop" een groot woord is voor een zaaltje waar nog geen 50 man inkan :')) en hij was geweldig O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_91882663
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 23:04 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Nice! Jouw moeder heeft toch ook de eerste keus in de kleding die naar de kringloop gaat of was dat iemand anders? Dat jurkje is in ieder geval super schattig als je hem in 68 weg doet.. ;)
Ja.. Vandaar.
pi_91883784
Jaaaa babies is geniaal!! Vond het een hele toffe docu!

Pfff hier laatste werkdagje van de week. Leia is al 2 nachten aan het spoken dus beetje gesloopt nu..
pi_91883920
En samen douchen doe ik hier als volgt: haar badje op standaard staan in de badkamer en er zit zo'n ligstoeltje in. Ik parkeer Leia daar in handdoek in (net kindeke jesus dan :D) en douche mezelf. Ben ik afgespoeld pak ik haar erbij. Dan leg ik haar terug in de handoek, droog mezelf af en kleed haar eerst aan.

Klinkt ingewikkeld maar tis heel makkelijk en snel.

Vanmorgen pieste ze voor het douchen wel in haar handdoek en keek daar heel onschuldig bij. Haha heel cute.

Op dagen dat ik vrij ben gaat ze in de tummy. Bad gebruik ik alleen als bovenstaand.
  woensdag 26 januari 2011 @ 09:48:09 #149
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_91884028
Ik was altijd 's avonds mn haren (2 keer per week, ik heb psoriasis op mn hoofdhuid en anders droogt alles zo uit) ik zorg er wel voor dat mnalief thuis is als ik mn haren ga wassen. Met een baby koolteershampoo gebruiken lijkt me niet echt geschikt.
pi_91885081
Oh ja, ik kan natuurlijk ook het wipstoeltje in de badkamer zetten, snel haren wassen en dan Amy van het wipstoeltje plukken en samen douchen.

Ik ga zo zelf fruithapje maken voor Amy. Ik heb op een site heel veel recepten gevonden, ook per maand zeg maar. Nu mag ik haar alleen nog maar banaan, verhitte appel en peer geven dus niet alle recepten kunnen maar het lijkt me wel wat om zelf alles te maken. Zou je dat ook kunnen invriezen? Hoe groot moet zo'n hapje eigenlijk zijn?

Als je liga bij banaan doet (er door heen prakken) dan moet er zeker nog extra vocht bij? Kan dat gewoon water zijn? Ik vond een recept met sinaasappelsap maar dat mag ze nog niet.
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:28:54 #151
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91885180
Sol, ze gaat al gebakerd naar bed, anders lukt het haar helemaal niet om in slaap te komen.

Om het aan te lengen kan je wat flesvoeding toevoegen of (gekookt afgekoeld) water. Of het kooknat van de groente/het fruit wat je geeft.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_91885290
liga met banaan is niet heel dik hoor
althans vond k toen wel meevallen
(pm die site s ;))
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:33:17 #153
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91887184
Blegh, mijn meisje is ziekjes -O-
Ze knort als een varkentje, niest wat af (met snottebelletjes) en zit duidelijk niet lekker in haar velletje. Ze heeft geen koorts en drinkt gelukkig wel goed.
pi_91887251
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:33 schreef Sugarsnap het volgende:
Blegh, mijn meisje is ziekjes -O-
Ze knort als een varkentje, niest wat af (met snottebelletjes) en zit duidelijk niet lekker in haar velletje. Ze heeft geen koorts en drinkt gelukkig wel goed.
Neusje kan je vrij maken met een neusspray voor babies. Dat lucht vaak ook op omdat een dichte neus ook druk op de oren geeft. Bij het drinken is dat heel vervelend voor een kleintje.
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:36:57 #155
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91887301
Ik ga dadelijk even naar de kruidvat. Zullen ze daar ook druppels hebben met pipetje? Ik heb nl alleen spray in huis en vind dat zo sneu voor zo'n kleintje
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:41:11 #156
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_91887450
Idd wat ticootje al zegt, en lekker in bad doen met een zwitsal eucalyptus of stoombadje menthol van de Etos. hoofdeinde in bed ietsje hoger zodat het hoofdje boven blijft. Dan voorkom je in iedergeval het ergste ongemak.

Je kan sprayen met de zoutoplossing van otrivin, maar je kan ook naar de apotheek om xylometazoline 0,025% te halen (mag vanaf 0jaar) deze spray gebruik je max 3x per dag 1 week lang.
ongv 15minuten voor elke voeding sprayen (of 1 van de 3x xylo/of otrivin dus) en bij voorkeur een beetje afzuigen met aspirator voor het beste effect en de minste problemen bij de voeding.

Edit : hou het op spray, die komt verder en werkt effectiever dan de pipetjes, of je moet dat er met een monsterkracht in willen drukken :P

[ Bericht 9% gewijzigd door maffemuts op 26-01-2011 11:43:19 (hmm zin afmaken helpt ook) ]
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_91887455
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:36 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik ga dadelijk even naar de kruidvat. Zullen ze daar ook druppels hebben met pipetje? Ik heb nl alleen spray in huis en vind dat zo sneu voor zo'n kleintje
Dat weet ik niet. Ik spray gewoon dan komt het ook lekker bovenin.. Leyla vind het niet eens heel vervelend, ze vindt het vervelend dat ik haar heel goed vasthou, dan spay ik snel en dan meteen lekker bij me en dan is ze ook meteen stil en hoor ik gewoon het snot verdwijnen of ze gaat niezen.
pi_91891265
ik gebruik dus wel pipetjes van daro of otrivin.. die moet je zelf in knijpen en dan spuit het er echt uit.
Dan kan je preciezer doseren.. En in het ziekenhuis zeiden ze ook dat ze alleen druppelen.
een spray werkt minder effectief.. vaak spuiten ze ook lucht.
pi_91891457

Deze dingen dus. *O* ik wil nooit meer een spray
pi_91891483
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:28 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dingen dus. *O* ik wil nooit meer een spray
Gewoon bij de kruidvat dio verkrijgbaar?
  woensdag 26 januari 2011 @ 13:47:25 #161
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91892284
Ik heb nu gewoon een spray opgehaald, van otrivin. Net gesprayd en daarna lekker aangelegd.
pi_91892621
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Gewoon bij de kruidvat dio verkrijgbaar?
Ja, ook die van otrivin.
otrivin is met 0,74% en daro met 0,9%
pi_91892709
onthoud ik ff als mn flesje leeg is.. Tot nu toe elke nacht nodig.. Mag je dat eigenlijk onbeperkt gebruiken?
pi_91893438
Ja, gewoon zoutoplossing.
1 pipetje is dacht ik 12 uur goed als het eenmaal open is.

het is steriel dus ook fijn voor oogjes etc
pi_91896876
Sugersnap, hier precies hetzelfde! Ze is snot en snotverkouden, zelfs de spray werkt niet/amper meer...zo sneu.
pi_91898044
Dan zou ik zeker ook de pipetjes gaan gebruiken.. :Y
Met spray had V heel erg veel last van zijn slijm en van snot met pipetje is het echt veel minder.

Gister trouwens in het ziekenhuis geweest.
Hij hoeft niet meer terug te komen.

En in 2 weken 410 gram aangkomen, 1cm in lengte en 1 in hoofdomtrek.
Hij is nu dus 4760 en 58 cm :D
pi_91900696
Oh die Daro dingen lijken me handig! Onthouden voor de volgende keer :Y Handig dat je ook in oogjes kan druppelen, dan hoef je niet te klooien met gekookt afgekoeld water.

Vandaag banaan met liga gegeven. Ze trok een vies bekkie en daarna at ze 2 hapjes ofzo. Haar flessen gaan wel steeds slechter, maar daar probeer ik me maar niet druk om te maken. Is denk ik ergens ook wel logisch met fruit en al die medicijnen dingen. Ik gaf dat drankje met een groot pipet wat erbij zat en dat vond ineens helemaal geweldig :D Ik kon hem zo in haar mond steken en leegdrukken. Terwijl met het spuitje ze alles uitspuugde. De Losec dacht ik dacht het goed ging, maar toen bleek alles op haar trui te zitten :')

En ze heeft uit een tuitbeker gedronken. Met een zachte tuit. Dat ging nog best goed! Ze moet alleen nog leren dat ze niet hoeft te kauwen. Maar ze pakte hem helemaal enthousiast zelf vast en stopte hem in haar mond. O+ Ik had haar eerst zelf gegeven en terwijl zij hem in haar mond deed zat ze alleen te kauwen dus niet dat ze zelf vasthield en ook nog dronk.

Saffier, meer kan je er dan niet aan doen volgens mij. Pff wat balen is dat zeg. Ik hoop dat het snel beter gaat. Anders is het een kwestie van accepteren denk ik :{

Sugarsnap, wat vervelend dat Eline ziekjes is! hopelijk heeft ze wat aan de neusspray!

Son, het prakje was inderdaad niet zo dik! Ik had geen extra vocht nodig. Het zag er wel walgelijk uit :Y)
pi_91900826
Die Fantomalt, die door haar flessen gaat, zorgt dat ook voor een vol gevoel? Dat ze daardoor sneller vol zit?
  woensdag 26 januari 2011 @ 17:13:02 #169
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_91901762
Ik heb vanochtend fruit gegeven in plaats van vanmiddag. Had ik toch beter anders kunnen doen. Vanochtend was hij er wel mee aan het spelen, maar vanmiddag was hij er echt aan toe (toen had ik alles al opgeruimd) ik heb een rijstewafeltje gegeven wat hij met veel plezier opgeknabbelt heeft. 's Middags fruit dus, niet 's ochtends!

Vandaag is de laatste dag dat mijn baby een klein babietje is :'(
pi_91902038
Geef je hele stukken Pessie? Wat goed dat hij al een rijstewafeltje kan opknabbelen. Krijgt hij ook echt al veel binnen?

Ik had gevraagd aan de dietist of ik ook hele stukken mocht geven maar het moet echt gepureerd omdat ze het ook echt binnen moet krijgen zeg maar. Niet dat dat vandaag heel goed ging, maar dat komt vanzelf :) Ik vind het wel jammer hoor, was zo benieuwd wat Amy met een stuk banaan ging doen. Maar ja dat is niet anders.
pi_91913565
dat vind ik eigenlijk heel suf :@
of het nu 2 lepels of 3 happen zelf eet, ik zie geen verschil
Eten is eten toch :?
pi_91914556
Nou het idee is, denk ik, dat met gepureerd eten van een lepeltje ze meer binnenkrijgen en je hebt er meer controle op dan wanneer je stukken neerlegt om mee te experimenten. Ja, controle is denk ik waar het om gaat.
pi_91915086
Ik ben met Leia net 1,5 week bezig met stukken, maar het is verbazingwekkend wat ze al binnen krijgt en hoe ze in die 1,5 week heeft leren grijpen, naar haar mond brengen, kauwen en inslikken :o

Op de opvang zijn ze van de potjes fruit (tot een maand of 8), maar gelukkig is er een leidster die stukken geven aandurft en ervaring ermee heeft. Dus Leia krijgt stukken :) En ze staan verbaasd over hoe goed ze zelf al eet.. Natuurtalentje :o

Fruit, groente (zelfs spruiten en zuurkool: méér wil ze! Ze vind het heerlijk :D), stukjes aardappel, rijstewafel, broodkorst.. Echt ze vreet het op met huid en haar.. en als het op is kijkt ze je aan met wat ge-uh 'ik wil méér'!! :D ongelofelijk!
pi_91915090
Geef haar dan een stuk banaan om mee te klooien en na 10 minuten pak je het stuk weg en voer je de prut naar binnen. Zo makkelijk.
pi_91915214
Ik vind het ook veel makkelijker.. Maar ook met avondeten. Kind erbij in de stoel. Wat stukken groente en aardappel op haar blad en alle drie eten maar! Niet apart hoeven voeren, niet hoeven voeren tijdens óns eten waardoor mijn eten koud wordt. En ze volgt ook echt wat we eten en doet het prachtig na! Het is zo leuk zo! O+
pi_91915240
vreetzak die Leia :P
Floris heeft vandaag een potje op...t eerste dat ie helemaal opeet :') Eigengemaakte zooi moet ie niet...

Ik zou iig gewoon voeren en idd eventueel stukken erbij geven.
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:43:56 #177
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_91915549
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 16:51 schreef Solagratia het volgende:
Die Fantomalt, die door haar flessen gaat, zorgt dat ook voor een vol gevoel? Dat ze daardoor sneller vol zit?
Nee, het zijn puur extra calorieën, het is geen 'loze' vulling zoals bijvoorbeeld rijstebloem. Wel goed mengen want het zorgt voor flink wat extra klonten!
A grand adventure has begun.
pi_91915681
Ja tis niet normaal :D ben er echt heel erg verbaasd over. Die wortel een week of 2 geleden, moest ze echt niet! En vanavond heeft ze weer wortel gehad, nou het ging schoon op :o zelf pakken, zelf afhappen.. af en toe even half stikken :Y) (papa gelijk over de rel, die zit in de veiligheid o.a. bhv en dat soort dingen.. dus die kan niet even rustig wachten wat ze doet :D hij blijft wel zitten, maar krijgt het meteen héél benauwd.. ik kan iets rustiger afwachten wat er gebeurd zonder te panieken :D) maar dat duurt nooit heel lang en ze corrigeert zich prima!

Ik had echt gedacht dat het nog wel een maand of 2, 3 kon duren voordat ze echt geïnteresseerd raakt! Maar het gaat veel sneller dan ik verwachte. Toevallig had ik een potje fruit staan (uit zo'n doos) maar ze vond het niks :D geef haar maar het echte werk :Y)
pi_91915874
Voeren en stukken erbij geven is wel een idee inderdaad :Y
Voorlopig moet alles stap voor stap met de dietiste dus we kunnen ook niet even aanrommelen of zo. Ik vind het jammer want ik had het introduceren van eten heel anders voor me gezien, zoals Orea het beschrijft vind ik echt geweldig! Als we de afspraak hebben ga ik ook vragen of we er iets op kunnen verzinnen.

Tnx, Keshet! dat roeren is inderdaad wel nodig ja.
pi_91915966
Son, potjes fruit zijn ook gruwelijk lekker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')