abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91803012
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

:*

Ik zou er niet aan moeten denken.... hij is nog zo klein.
Mjah ;( maar ik wil het heel rustig aan doen dus vroeg beginnen., maar pas over 4 weken hoeft hij volledig te gaan... hij heeft heel veel gekolfde melk gedronken en hij was aan het genieten in de schommelstoel. :D

De peuterjuf van X was er vanwege een zieke en die vind ik super, dus blij dat ze er even was op zijn eerste dagje *O*
pi_91805830
Fijn dat het goed ging pvoesss!

Weet iemand vanaf wanneer je een baby op de buik kan laten slapen? Heb hier namelijk een buikslapertje ben ik achter gekomen. Hij heeft net heerlijk 2 uur op zn buik in de kinderwagenbak liggen slapen. Ik heb om de 5 min ofzo gekeken of het goed ging ;)
Hij is erg sterk in zn nek en tilt zn hoofd al op. Hij is morgen 4 weken

Vooral 's nachts lijkt het me wat eng, maar het zou mij wel meer rust geven als hij dan in zn eigen bed wil slapen ipv op mijn buik.
Hij slaapt bij ons op de kamer
  maandag 24 januari 2011 @ 17:08:58 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_91806185
Pvoesss, wat heerlijk dat het goed ging :Y

Geen idee Mrien, ik heb geen buikslaper, tenminste... niet voor zover ik weet :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 24 januari 2011 @ 17:16:38 #54
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91806655
Hier ook weer een buikslapertje, dus ik lees met je mee. Eline slaapt 's avonds al wel op haar buik in de kinderwagen, maar 's nachts durf ik het nog niet
  maandag 24 januari 2011 @ 17:23:54 #55
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_91807090
Pvoes fijn dat het goed ging!
Leia heeft een tijdje op haar buik geslapen volgens mij.
  maandag 24 januari 2011 @ 18:01:39 #56
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_91808857
Pvoess, fijn dat het goed ging! Echt, het is voor (de meeste) ouders moeilijker dan voor (de meeste) kinderen. Neve was ook pas 3 maanden en op zich had ik een maandje extra thuis wel mooi gevonden, maar het is zo gegaan en nu gaat het prima daar. Ik geniet nu nog meer van haar als ik thuis ben en ik doe ook weer eigen dingen.

Vakantie, tja... We moeten het nog zien. Zoals ik in het vakantietopic al zei: wij zijn echt dol op reizen, dus misschien wordt het toch een verre reis.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_91814128
Pfff, kom je om half zeven uit je werk thuis, word je begroet door een krijsend kind dat bij mijn schoonouders uit bed was gehaald en het daar niet mee eens was.
En ze heeft echt een uur gekrijsd, haar fles ook huilend leeggedronken en daarna zichzelf in slaap gehuild. Zo zielig :'( En ik ben dat ook helemaal niet van haar gewend!

Pvoesss, wat fijn dat het goed ging!
pi_91814621
ik las net in zijn boekje ( Ze hebben een boekje en daar schrijven ze zo veel mogelijk een verhaaltje in) dat hij ook nog een uur had geslapen in de box. *O* O+
pi_91815293
Oh, vervelend Fannetje! Balen is dat he..

Klinkt goed pvoessss
pi_91815800
Klote Fannetje! Hopelijk slaapt ze nu lekker!

Pvoess, fijn dat het zo goed ging!

Mrien, ik heb geen buikslaper dus ik kan je helaas niet helpen.

Vandaag weer bij het cb geweest. Eigenlijk geen bijzonderheden..
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_91816131
Hier ook geen buikslaper dus daar kan ik niet over mee praten.

Vervelend Fannetje wat doet dat pijn he zo'n klein meisje met zoveel verdriet!

Zo Lotte heeft vandaag ook een ik blijf wakker dag na elke fles een kwartiertje slapen en dan weer wakker en niet meer willen slapen hoe moe ze ook is. Ze heeft al 4 flessen gehad vandaag en ik vermoed dat ze voor nog een fles komt straks. Nou ja geen probleem hoop alleen dat ze zich morgen beter voelt.

Zaterdag is Lotte voor het eerst een nachtje uit logeren geweest bij Pake & Beppe en zijn wij lekker uit eten geweest. Maar o wat heb ik mijn meisje gemist en wat is het dan stil op de slaapkamer. Expres al wat later naar bed gegaan in de hoop dat we van het uitslapen konden profiteren maar langer dan half 10 heb ik het niet kunnen rekken :D
pi_91816291
Agos Fan!! Sneu is dat hè?

Buikslaper: Leia was dat! Inmiddels een echte zijslaper, op haar rug slaapt ze niet. op haar zij is ze in no time weg. Op haar buik heb ik destijds wel gedaan, maar alleen als ze bij mij op de kamer lag. Ze was ook vrij vroeg al sterk in haar nekje, dus dat durfde ik wel aan. Alleen op de kamer zou ik pas doen als ze wat ouder zijn. Maar zolang je er zelf praktisch naast/bij ligt, kun je het proberen. Je merkt het echt wel als er wat is. Leia ging liggen uhuhuh-en als ze wakker was en het zat was :)

Hier vannacht om 3.30 een meisje wat een nieuwe feature heeft: tong eruit en abbbrrrruuuuuh en dat 10.000 keer! Hele verhalen! En als ze bij je zit en dat doet dan trekt ze je vinger naar haar mond, en dan doe moet je indiaantje doen, grappig geluid is dat! Zij doet dan uuuuuh en wij doen met onze vinger een melodietje maken met dat geluid.. Vind ze zo leuk!!

Vet gezellig, maar ook heel vroeg.. Uiteindelijk om 6 uur maar gevoed terwijl ik pas tegen 7 uur eigenlijk op hoefde.. En toen ik om 7 uur naar beneden ging lag mevrouwke alweer in diepe coma in bed, en papa in zijn bed (papadag :P) uiteraard. En mama maar weer de centjes binnenhalen :P

(ze heeft uiteindelijk nog tot 10 geslapen :o slaapkop!)
pi_91816541
Er moet toch iemand de centjes verdienen Orea :P

En leuk zo'n meisje die 's nachts nieuwe dingen wil laten zien :D
pi_91816585
Hier nog even de curves van Bientje.

Leia, kleine slaapkop en je moeder maar werken!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_91816635
Ik zie geen curves Barba...

Orea, had je Leia niet geïnstrueerd dat ze die nieuwe features 's morgens bij papa moet uitproberen als jij naar je werk bent? :')
pi_91817099
huh, wat raar. Ik zie ze gewoon :s
ik heb ze gewoon geplaatst zoals een foto, hoe moet ik het anders doen?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_91817287
Ik zie alleen twee 1tjes staan... :?
pi_91817603
Hier ook alleen 1tjes met een rood kruisje
pi_91817700
Hier alleen 2 x een 1 en geen kruisjes :P

En ja, ik had met Leia afgesproken dat ze op haar dag met papa lekker vroeg wakker zou zijn, en zou gaan liggen keten.. Maar ze heeft nog niet helemaal door dat dat iets later is dan 3.30 :P
pi_91817967
Misschien toch maar een horloge geven en aanwijzen hoe laat ze zich mag melden? :')
pi_91818072
Barba, heb je de curves apart geupload/upgeload (wat is t :P)?? Je kan niet gelijk van de site van de curves linken.

Floris slaapt tegenwoordig soms op zn buik. Hij draait zich zelf op zn buik, als ie huilt als ie wakker wordt draait ie zich soms dus om en valt ie zo in slaap. Benen onder zn billen opgetrokken O+
Moet wel zeggen dat ik dan wel iedere keer kijk als k wakker wordt. Maar k laat m wel zo liggen, heb zoiets van als ie zichzelf zo kan draaien zal t wel goed gaat.
pi_91818478
Leyla slaapt op haar zij.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 24 januari 2011 @ 21:36:04 #73
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_91820998
Neve slaapt vol overtuiging op haar rug. Armpjes wijd en handjes in de lucht. O+

Ik was net iets later vanavond dus lag ze voor het eerst al in bed toen ik thuis kwam. Niet leuk. :{
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_91828362
Dat lijkt me inderdaad niet leuk Hik! En hier ook die slaaphouding.
pi_91833664
Julian is voor het eerst verkouden. :( Vannacht paar keer wakker omdat ie echt verstopt zat, met een neuspeer kon ik het gelukkig een beetje wegkrijgen. Vandaag dus meteen neusspray en Luuf in huis gehaald. Arm ventje.. :(

Ik werk zelf op een kdv en ga 3 dagen werken,waarvan J. er 2 meegaat! Ik werk op een peutergroep, maar weet dat ie heel goed verzorgd gaat worden op de verticale groep. Dus ik hoef em toch geen hele dagen te missen, alleen op donderdag als ie naar m'n ouders gaat. Dat wordt knuffelen of voeden in m'n pauze! :D
Volgende week woensdag gaat ie officieel wennen, ook al zijn we al 2 x langsgeweest, maar het is meer voor mij :D

Hier ook een buikslaper, maar durf het toch echt niet aan s'nachts. Alleen als ie bij mij of O+ ligt.

Trouwens, J. heeft een mongolenvlek boven z'n billen precies. Vind het een vreselijke benaming,maar het is een soort blauwe, donkere plek. Heb er wat over opgezocht, en het blijkt vooral bij donkere en Aziatische mensen voor te komen. Terwijl wij toch echt blank zijn en ook geen donkere voorouders hebben, naar we weten dan. Toch wel apart....
Meer kindjes hier die zo'n vlek hebben?
Back in business.
pi_91835435
Ik ken het niet shirley. Wel relaxed dat hij straks 2 dagen in de buurt id op je werk!

Qua slapen heeft hij tot net toch weer op mijn buik geslapen, in eigen bed wilde echt niet. zometeen weer een nieuwe poging.
Gisteravond nog even op de buik beneden geprobeerd maar toen ging hij blijkbaar toch even op zn neus liggen en was het huilen.
Vind het zelf ook best eng, 's nachts dus nog even echt niet.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 07:03:35 #77
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_91835640
Eerste fles hypo-allergeen lijkt goed te gaan. Maar durf niet te vroeg te juichen nog.

Jasmin slaapt liever op dr buik, maar we leggen dr op dr rug neer. Consequentie is dat ze daardoor soms 5 minuutjes huilt voor ze slaapt.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 08:35:47 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91836290
Wat een nare naam idd Shirley. :{ Ik zag net foto's en het ziet er idd uit als een flinke blauwe plek. Hopelijk trekt het uiteindelijk wel weg. Ik had er nog nooit van gehoord eigenlijk.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 08:54:19 #79
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91836514
Even binnensluipen over buikslapen: hier had ik vrij snel (4wk) een buikslaper. 's Nachts ook, maar onze dame lag nooit met haar neus in haar matras, en ze kon vanaf 2 wk haar eigen nek al omhoog tillen. Ik had er dus ook geen naar gevoel bij. Ze sliep bij ons op de kamer en ik kon dan ook lekker blieken. Maar als ik enigszins een raar gevoel erbij had gehad, zou ik het niet hebben gedaan

Onze illegale buikslaper
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En OMG ik ben hier over een aantal maanden ook gewoon weer O+

[ Bericht 2% gewijzigd door Takkembah op 25-01-2011 09:04:28 ]
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_91836739
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 01:40 schreef Shirley het volgende:
Trouwens, J. heeft een mongolenvlek boven z'n billen precies. Vind het een vreselijke benaming,maar het is een soort blauwe, donkere plek. Heb er wat over opgezocht, en het blijkt vooral bij donkere en Aziatische mensen voor te komen. Terwijl wij toch echt blank zijn en ook geen donkere voorouders hebben, naar we weten dan. Toch wel apart....
Meer kindjes hier die zo'n vlek hebben?
In de familie van mijn vriend gaat het gerucht dat mijn schoonmoeder ook zo'n vlek heeft.
Volgens mij komt het woord van Mongolen/Mongolie. Misschien helpt dat meer dan te denken aan het Down syndroom.
Dat zijn trouwens geen echt donkere mensen. En mijn schoonmoeder zegt ook dat er geen Aziatisch bloed in haar familie zit.
Maar je weet het natuurlijk nooit zeker. ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 25 januari 2011 @ 09:09:18 #81
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91836756
Bram heeft een café-au-lait vlek op zijn heup. J. heeft er ook 1. Bij Eline heb ik hem nog niet gezien.

Takkembah, wat een heerlijk frummeltje was Alexa O+
pi_91838340
Ik heb en pigmentvlek op mijn onderrug.. alsof ik mn billen niet goed heb geveegd.
X heeft een wijnvlek op haar achterhoofd dus die zie je niet *O* *O*
En bij V heb ik nog niets kunnen ontdekken :D
pi_91838421
Op mijn eerste ochtend alleen met twee kinderen heb ik gewoon al een wasje gedraaid, de afwasmachine uitgeruimd, gestofzuigd en gedweild. Ik heb zelfs ontbeten!

Nu bijlezen. c_/
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:15:55 #84
259886 pessie
pi_91838439
Takkembah wat een heerlijk frummeltje!

Nathan ligt nog steeds in de doek gebonden voor het slapen gaan. Ook overdag. Ik wil vandaag weer met de slaapzak proberen.
Hier trouwens een draaier *O* . Ik had Nathan gisteren op zn rug in de box gelegd en was er even bij weggelopen. Na 5 minuten hoor ik hem miepen dus ga ik even kijken, hij lag op zn buik!! Gisteravond legde manlief hem op zn rug en na een paar minuten lag hij ook opeens op zn buik en in de hoek van de box *O* .

Claudia, wow! Respect!
pi_91838539
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 10:15 schreef Claudia_x het volgende:
Op mijn eerste ochtend alleen met twee kinderen heb ik gewoon al een wasje gedraaid, de afwasmachine uitgeruimd, gestofzuigd en gedweild. Ik heb zelfs ontbeten!

Nu bijlezen. c_/
En al aangekleed ?
Succes vandaag!
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:47:21 #86
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_91839464
Jeetje Claudia, take it easy... anders gaan wij ons zo schamen allemaal! :P

By the way: iemand deze film al gezien?! Hij komt binnenkort op DVD, ik kan bijna niet wachten!
Het is een docu die het eerste jaar volgt van 4 babytjes in 4 verschillende landen. O+ O+

dinsdag 25 januari 2011 @ 11:06:01 #87
259886 pessie
pi_91840012
Die geit _O-
Wanneer komt et? Vind het wel interessant.
pi_91841391
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:47 schreef Hik het volgende:
Jeetje Claudia, take it easy... anders gaan wij ons zo schamen allemaal! :P

By the way: iemand deze film al gezien?! Hij komt binnenkort op DVD, ik kan bijna niet wachten!
Het is een docu die het eerste jaar volgt van 4 babytjes in 4 verschillende landen. O+ O+

Jaaah gezien en hij is zo mooi en leuk O+

Claudia _O_
pi_91844155
Ja die film is echt mooi! Ik heb hem samen met Amy gekeken :P

Amy slaapt heerlijk op haar rug. Met haar handjes naast haar hoofd. Ze aait haar achterhoofd als ze moe is en met haar andere hand duwt ze steeds de speen uit.

Verder zijn we naar de kinderarts geweest vandaag en Amy is helemaal onderzocht. De kinderarts zei dat zonder Amy gezien te hebben en alleen op basis van de curve ze vond dat het niet goed zat en er iets aan gedaan moest worden.
Ze krijgt nu eerst 2 soorten medicijnen tegen reflux en moet 1 schep extra poeder bij de voeding. Verder moeten we naar de diëtiste omdat ze ook slecht drinkt dus dan gaat die kijken of ze wel genoeg calorieën binnenkrijgt op een dag en hoeveel ze zou moeten krijgen. We moeten dan haar voedingen bijhouden. 8 maart moeten we weer naar de kinderarts en als het dan niet afdoende geholpen heeft dan gaan ze verder onderzoeken om te kijken of haar lichaam wel de voedingstoffen goed opneemt. Dus hopelijk werkt dit!

En stomme cb die niet naar de curves kijkt ze zelf maken :{w :(
  dinsdag 25 januari 2011 @ 13:10:51 #90
259886 pessie
pi_91844304
Sola, dat klinkt heftig. Heb je het idee dat je hier echt wat mee kunt?
pi_91844362
Zo slaapt Mex ook Sola, lief he..

Maar wat fijn dat de kinderarts het zo serieus neemt en er iets aan gedaan word! Wel heftig hoor!

Hier een baby'tje met de griep, huilen,huilen,huilen, zo zielig. We komen net van de dokter vandaan, maar het is gewoon uitzieken met zetpilletjes en Luuf
pi_91844430
Sola, ik ben heel benieuwd, in elk geval wel de bevestiging dat ook een kinderarts reden tot ingrijpen ziet.
pi_91844614
Ja ik ben heel blij dat de kinderarts dit zo serieus nam. Voel me ook echt een stuk opgelucht. Een plan waar we iets mee kunnen! Maar het viel me ook wel tegen, dat het toch meer was dan even een andere voeding en klaar. Het spugen was ook niet eens het grootste probleem, dat was ze al bijna vergeten, maar Amy heeft alle voedingstoffen nodig dus is het handiger als ze gewoon al haar melk binnenhoudt.

Ik ga straks haar medicijnen ophalen Losec en nog iets, een drankje.

Ik ga niet meer tussendoor wegen bij het CB, we hebben 11 februari weer een afspraak bij het CB en daar ga ik heen en dan 8 maart weer terug dus. Ik ben er maar druk mee :P
  dinsdag 25 januari 2011 @ 14:14:05 #94
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91846918
Fijn Sola, dat de KA het serieus neemt. Ik hoop dat de medicijnen aanslaan.

Eline heeft vandaag een slaapdagje. Ze slaapt vandaag van voeding tot voeding en laat er zo'n 2,5-3 uur tussen. Ik merk het meteen aan de stuwing :{
Bram slaapt nu ook, dus heb ik net een grote pan nasi klaargemaakt. Dan hoeft het vanavond tijdens spitsuur alleen maar opgewarmd te worden, eitje en satésaus erbij en klaar. Eline heeft de gewoonte om rond etenstijd te gaan clusteren.
pi_91847463
Fijn dat de arts je serieus neemt sola!

Rond etenstijd klinkt bekend sugarsnap, naar dan met wakker zijn. En dan willen ze beide aandacht tijdens het koken, heel handig. Zo stond ik van de week te koken met Lotte op mn rug in de doek en Jelle in de wipstoel, kon ik tenminste wat doen ;)

Slaapdagje, wel lekker! Slaapt ze goed in bed/kinderwagen?

Heb gisteren en vandaag maar even meegeslapen met Lotte haar dutje, wel fijn, alleen had Jelle al snel weer honger, maar toch wel even relaxed zo in bed(nu nog, ff wachten tot ze wakker wordt)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 14:28:53 #96
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91847684
Ze slaapt 's nachts heerlijk in haar wiegje en overdag of in de kinderwagen of op papa/mama. Ik zou graag willen dat Eline als ze wakker is ook in het wipstoeltje wil, maar ze wil alleen maar bij je zijn. En ik stond van de week ook te koken met Bram op mijn rug en J. die maar rondjes liep met Eline tot ik klaar was.
Ik ben al weer heel bedreven in het met 1 hand eten, en lauwwarm is ook nog niet eens zo vies...
pi_91847764
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:28 schreef Sugarsnap het volgende:
Ze slaapt 's nachts heerlijk in haar wiegje en overdag of in de kinderwagen of op papa/mama. Ik zou graag willen dat Eline als ze wakker is ook in het wipstoeltje wil, maar ze wil alleen maar bij je zijn. En ik stond van de week ook te koken met Bram op mijn rug en J. die maar rondjes liep met Eline tot ik klaar was.
Ik ben al weer heel bedreven in het met 1 hand eten, en lauwwarm is ook nog niet eens zo vies...
Heb je al geprobeerd de afzuigkap op max te zetten en dan de wipper erbij in de buurt. Babies houden van dat harde zoemgeluid :').. Ik maak geen grapje!
pi_91847899
Net als in de buik! :Y
  dinsdag 25 januari 2011 @ 14:33:46 #99
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91847917
hmm, dat ga ik eens uitproberen. Bedankt voor de tip! De stofzuiger werkt iig wel.
pi_91847977

Kijk nou!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')