Ander drinken dan melk... Ja rond de 7 of 8 maanden ofzo.. Ze krijgen toch nog flink melk binnen en het is niet echt nodig zeg maar.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:13 schreef Solagratia het volgende:
Wij maken Amy's flessen altijd aan met cola in plaats van water. Ze keek zooo geïnteresseerd naar de cola toen iemand dat dronk. En ze wordt er zo lekker actief van![]()
/grapjes
Ik lust nog steeds geen prik. Zelfs dubbelfriss met 0,1% koolzuur vind ik om die reden smerig. We hebben ook nooit cola in huis, eigenlijk alleen sapjes, thee en bier maar dat laatste dat mag Amy nog even niet (zo'n 16 jaar) Ik drink sowieso te weinig, heb ook nooit dorst, hopelijk krijg ik mezelf meer in een regelmaat met drinken als ik straks met Amy mee drink of zo. Ik denk dat wij Amy water, thee en wat roosvicee ofzo gaan geven. Wanneer begin je daar eigenlijk mee met ander soorten drinken?
Rond de 8 maanden (zeg ik uit mn hoofd hoor) heb je de richtlijn dat ze nog maar 300cc aan melk hoeven te drinken, dan kun je makkelijk wat water of thee gaan geven.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:34 schreef Solagratia het volgende:
Als de boterham in plaats van de fles komt zeker? Dan geef je er ander drinken bij.
Ja rijstbloem staat op de verpakking vanaf 4 maanden, maar ook pap is bijvoeding. Zeker als je meiske nu goed moet groeien heeft ze meer aan gewoon melk dan aan pap. Die pap voegt niets toe behalve een vol buikje en dus minder flessen melk.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:57 schreef Silmarwen het volgende:
Ik zei diksap, bedoel roosvicee.
Zelf drink ik water/thee en 2 keer per dag een cappucino en in het weekend soms een glas sap.
Maar goed, pap? 4 maanden toch? Ik weet het allemaal niet meer.Wat gaat dat snel weer uit je hoofd zeg.
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:22 schreef Pvoesss het volgende:
Hier ook geen cola![]()
V. is wennen bij de opvang.. wat een ramp wat een ramp ik vind het niet leuk![]()
Mjahquote:Op maandag 24 januari 2011 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken.... hij is nog zo klein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En OMG ik ben hier over een aantal maanden ook gewoon weer![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Takkembah op 25-01-2011 09:04:28 ]Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
In de familie van mijn vriend gaat het gerucht dat mijn schoonmoeder ook zo'n vlek heeft.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:40 schreef Shirley het volgende:
Trouwens, J. heeft een mongolenvlek boven z'n billen precies. Vind het een vreselijke benaming,maar het is een soort blauwe, donkere plek. Heb er wat over opgezocht, en het blijkt vooral bij donkere en Aziatische mensen voor te komen. Terwijl wij toch echt blank zijn en ook geen donkere voorouders hebben, naar we weten dan. Toch wel apart....
Meer kindjes hier die zo'n vlek hebben?
En al aangekleed ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:15 schreef Claudia_x het volgende:
Op mijn eerste ochtend alleen met twee kinderen heb ik gewoon al een wasje gedraaid, de afwasmachine uitgeruimd, gestofzuigd en gedweild. Ik heb zelfs ontbeten!
Nu bijlezen.
Jaaah gezien en hij is zo mooi en leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:47 schreef Hik het volgende:
Jeetje Claudia, take it easy... anders gaan wij ons zo schamen allemaal!![]()
By the way: iemand deze film al gezien?! Hij komt binnenkort op DVD, ik kan bijna niet wachten!
Het is een docu die het eerste jaar volgt van 4 babytjes in 4 verschillende landen.![]()
Heb je al geprobeerd de afzuigkap op max te zetten en dan de wipper erbij in de buurt. Babies houden van dat harde zoemgeluidquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:28 schreef Sugarsnap het volgende:
Ze slaapt 's nachts heerlijk in haar wiegje en overdag of in de kinderwagen of op papa/mama. Ik zou graag willen dat Eline als ze wakker is ook in het wipstoeltje wil, maar ze wil alleen maar bij je zijn. En ik stond van de week ook te koken met Bram op mijn rug en J. die maar rondjes liep met Eline tot ik klaar was.
Ik ben al weer heel bedreven in het met 1 hand eten, en lauwwarm is ook nog niet eens zo vies...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |