SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic.
bvd
Mmm vreemd je hebt gelijk, heb gewoon op openen nieuw deel geklikt en er geen rekening mee gehouden dat hij dan niet automatisch door telt.quote:
Ik zie anders geen Hatstatsquote:Op zondag 23 januari 2011 21:55 schreef vanpers het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw Hatstat record.
Nummer 1 verloren.
Ben trouwens nog op zoek naar iemand die morgenochtend een openingsbod van 1.5 miljoen kan doen onder voorbehoud.
Foei!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:56 schreef vanpers het volgende:
[..]
Mmm vreemd je hebt gelijk, heb gewoon op openen nieuw deel geklikt en er geen rekening mee gehouden dat hij dan niet automatisch door telt.
Kan ik dat nu al doen? morgen ben ik er niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:55 schreef vanpers het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw Hatstat record.
Nummer 1 verloren.
Ben trouwens nog op zoek naar iemand die morgenochtend een openingsbod van 1.5 miljoen kan doen onder voorbehoud.
speelde hij met 10 man dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:54 schreef Flappekz het volgende:
Possie mist nog 1 speler, dan is het allemaal geen probleem meer
Mm wil eigenlijk even afwachtten of zijn transferprijs niet te hoog wordt dat ik het niet kan betalen. Zou dan zonde zijn als ik al een speler op de lijst heb staan die ik dan toch nog wil behouden.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Kan ik dat nu al doen? morgen ben ik er niet.
Je hebt gelijk, maak nu in korte tijd wel heel veel fouten.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zie anders geen Hatstats
Mijn Hatstatrecord:
[ afbeelding ]
Maar je kunt jouw eigen speler toch niet meer van de TL halen, en ik doe alleen een bod waarbij ik zeker overboden wordt.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:01 schreef vanpers het volgende:
[..]
Mm wil eigenlijk even afwachtten of zijn transferprijs niet te hoog wordt dat ik het niet kan betalen. Zou dan zonde zijn als ik al een speler op de lijst heb staan die ik dan toch nog wil behouden.
Hij loopt morgen af om 11.23.
Daar kan je zeker mee thuiskomen!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:01 schreef vanpers het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maak nu in korte tijd wel heel veel fouten.
Bij deze:
[ afbeelding ]
Ik bedoel eigenlijk te zeggen. Morgen loopt een speler af die ik wil hebben, op het moment heb ik er het geld niet voor. Maar met een openingsbod zou ik dat wel hebben(maar dan moet die speler die ik wil halen niet te duur zijn). Daarom wil ik morgenochtend even afwachtten of ik wel een openingsbod nodig heb of dat zelfs met dat openingsbod de nieuwe speler niet kan halen.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar je kunt jouw eigen speler toch niet meer van de TL halen, en ik doe alleen een bod waarbij ik zeker overboden wordt.
Ninja edit ;-)quote:Op zondag 23 januari 2011 22:05 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk te zeggen. Morgen loopt een speler af die ik wil hebben, op het moment heb ik er het geld niet voor. Maar met een openingsbod zou ik dat wel hebben(maar dan moet die speler die ik wil halen niet te duur zijn). Daarom wil ik morgenochtend even afwachtten of ik wel een openingsbod nodig heb of dat zelfs met dat openingsbod de nieuwe speler niet kan halen.
Snapje?
En wat bedoel je met:
en ik doe alleen een bod waarbij ik zeker niet overboden wordt.
Je wil toch juist WEL overboden worden neem ik aan?
Herkenbaarquote:Op zondag 23 januari 2011 22:12 schreef Habork het volgende:
Net binnen 5 minuten twee kansen tegen. Ik hou mijn hart vast als er een nieuwe gebeurtenis bijkomt.
Haha ik dacht al, het gaat om een speler met een TV gemiddelde van 2.15 miljoen waarvoor ik een openingsbod zoek van 1.5 miljoen. Speler is technisch heeft Formidabel positiespel en wereldklasse passen en is 22 jaar en 53 dagen. Hij heeft maar 2 spelers op de TV staan. Het ene bod is dus 2 miljoen en de ander 2.3 miljoen. Ook staat hij volgens PSICOTSI op poppen voor passen(maar dat train ik niet meer).quote:Op zondag 23 januari 2011 22:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ninja edit ;-)
oooooh, jouw speler staat er nu nog niet op? begrepen!
Dat zou niet de 1e keer zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 22:19 schreef BrandX het volgende:
ik heb mijn drie kansrijke events gehad. De tegenstander nog niet een.
dus ik kan zo maar in ene in de laatste 25 minuten nog 3 goals om de oren krijg ofzo
damn gemiste kans..quote:In de 65e minuut breidde Janus van Groningen de voorsprong van zijn team bijna verder uit na een knappe solo door het midden. Zijn schot ging echter net naast.
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Steeds als ik aan het kijken ben... zal ik maar weg gaan?
Ik zie het gewoon gebeuren ook nogquote:
en weer een gemiste kans..quote:Meije van Groningen soleerde in de 69e minuut door het hart van de defensie van de thuisploeg. Zijn schot werd echter knap gekeerd door de keeper.
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon gebeuren ook nog![]()
Ben ik mooi nat dan, want ik praat nu met een scheidsrechter van Paardenboxen
BAMquote:Na 71 minuten kwam uit een combinatie in het midden een steekpass naar Jopie van Groningen, die de voorsprong van Dynamo kon uitbreiden naar 1-3.
Chaosquote:Op zondag 23 januari 2011 22:29 schreef BrandX het volgende:
er is nog maar 1 iets gebeurt in de tweede helft, en we hebben nog maar 16 minuten.
dat wordt chaos...
Haags kwartiertje is bij ADO niet voor nix afgeschaft he...quote:Op zondag 23 januari 2011 22:31 schreef BrandX het volgende:
nou hup, haags kwartiertje, ik zit er klaar voor....
Gelukkig dan maar dat ik ajacied benquote:Op zondag 23 januari 2011 22:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Haags kwartiertje is bij ADO niet voor nix afgeschaft he...
Heb jij ff een fijne dag beleefd danquote:Op zondag 23 januari 2011 22:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat ik ajacied ben
jawel, toch fantastisch als je trainer aan je vraagt tijdens de thee of je normaliter om half 1 nog in je bed ligt, zo slecht als je aan het spelen bentquote:Op zondag 23 januari 2011 22:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb jij ff een fijne dag beleefd dan
gvd gvd gvd gvd gvd gvdquote:In plaats van door te lopen tot de achterlijn, kapte As roma-speler Santiago Cagiga naar binnen en gaf de bal laag voor. Dit verraste iedereen behalve Canuto Araujo, die de bal beheerst binnenschoot: 1-1!
niet! Dat klotejoch schoot er vorige week ook twee achter elkaar in toen ik al 3-0 voor stondquote:
quote:
BAM!quote:In de 81e minuut kwam, na fenomenaal samenspel op links, Janus van Groningen van Dynamo recht voor het doel uit. Een laatste schijnbeweging en hij scoorde voor de bezoekers. Met tegenzin riep de speaker de 1-4 om.
Een ajacied moet gewoon niet beginnen over haags kwartiertjequote:Op zondag 23 januari 2011 22:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet! Dat klotejoch schoot er vorige week ook twee achter elkaar in toen ik al 3-0 voor stond.
zo blijktquote:Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een ajacied moet gewoon niet beginnen over haags kwartiertje
over ajacieden gesproken.. je hebt weer een mooie opstelling voor je meisje gemaakt..quote:Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een ajacied moet gewoon niet beginnen over haags kwartiertje
Hij is niet veel anders dan vorige week, wederom met PIC. Jammer genoeg had ze van de week wel een TS-hit door een verkoop..quote:Op zondag 23 januari 2011 22:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
over ajacieden gesproken.. je hebt weer een mooie opstelling voor je meisje gemaakt..
quote:Jens Iversen (179340735)
29 jaar en 92 dagen, volgende verjaardag: 12-02-2011
goed in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal.
(sinds 27-07-2010 (15/42), 1s 9w 5d)
Total Skill Index (TSI): 8 290
Loon: 4 428 ¤ (3 690 ¤) /week inclusief 20% bonus
70 848 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: uitstekend
Positiespel: slecht Passen: rampzalig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
Sorry, ik heb het geld niet, nog even sparen.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:03 schreef vanpers het volgende:
Ben nog steeds op zoek naar iemand die morgen ochtend een openingsbod van 1.5 miljoen kan doen. Hopen dat koekje of iemand anders kan helpen.
Ik hoor/lees het morgen wel.
Trustuh!!!
Sorry, gaat mij iig niet lukken...quote:Op zondag 23 januari 2011 23:03 schreef vanpers het volgende:
Ben nog steeds op zoek naar iemand die morgen ochtend een openingsbod van 1.5 miljoen kan doen. Hopen dat koekje of iemand anders kan helpen.
Ik hoor/lees het morgen wel.
Trustuh!!!
nice, goed bezig..quote:Op zondag 23 januari 2011 23:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sorry, gaat mij iig niet lukken...
MrMoon, de ts van GotC is inmiddels kalm....daarmee kan ze thuis een goed(laag) mid halen....problemen zijn dus over!
Ik zag het ja, lekker hoor!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nice, goed bezig..
door een gelijkspel van de nr 1 ben ik de nieuwe nr 1![]()
volgende week wacht een uitwedstrijd tegen de nr 6..
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nice, goed bezig..
door een gelijkspel van de nr 1 ben ik de nieuwe nr 1![]()
volgende week wacht een uitwedstrijd tegen de nr 6..
ik mag idd niet klagen... morgenavond hopelijk 3 verkopen... dan zit er ook weer wat geld in het laatje...quote:
Mja, vooral met andere teams...mijn team rolt eigenlijk vanzelf doorquote:Op maandag 24 januari 2011 07:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij bent ook weer lekker enthousiast bezig merk ik op.
Het houd je in ieder geval van de straat.quote:Op maandag 24 januari 2011 07:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja, vooral met andere teams...mijn team rolt eigenlijk vanzelf door
Dat klopt wel aardig jaquote:Op maandag 24 januari 2011 07:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het houd je in ieder geval van de straat.
Koekje kan ik misschien een beroep op jou doen straks?quote:Op maandag 24 januari 2011 07:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het houd je in ieder geval van de straat.
Ligt eraan waarvoor natuurlijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 08:08 schreef vanpers het volgende:
[..]
Koekje kan ik misschien een beroep op jou doen straks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |