Haags kwartiertje is bij ADO niet voor nix afgeschaft he...quote:Op zondag 23 januari 2011 22:31 schreef BrandX het volgende:
nou hup, haags kwartiertje, ik zit er klaar voor....
Gelukkig dan maar dat ik ajacied benquote:Op zondag 23 januari 2011 22:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Haags kwartiertje is bij ADO niet voor nix afgeschaft he...
Heb jij ff een fijne dag beleefd danquote:Op zondag 23 januari 2011 22:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat ik ajacied ben
jawel, toch fantastisch als je trainer aan je vraagt tijdens de thee of je normaliter om half 1 nog in je bed ligt, zo slecht als je aan het spelen bentquote:Op zondag 23 januari 2011 22:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb jij ff een fijne dag beleefd dan
gvd gvd gvd gvd gvd gvdquote:In plaats van door te lopen tot de achterlijn, kapte As roma-speler Santiago Cagiga naar binnen en gaf de bal laag voor. Dit verraste iedereen behalve Canuto Araujo, die de bal beheerst binnenschoot: 1-1!
niet! Dat klotejoch schoot er vorige week ook twee achter elkaar in toen ik al 3-0 voor stondquote:
quote:
BAM!quote:In de 81e minuut kwam, na fenomenaal samenspel op links, Janus van Groningen van Dynamo recht voor het doel uit. Een laatste schijnbeweging en hij scoorde voor de bezoekers. Met tegenzin riep de speaker de 1-4 om.
Een ajacied moet gewoon niet beginnen over haags kwartiertjequote:Op zondag 23 januari 2011 22:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet! Dat klotejoch schoot er vorige week ook twee achter elkaar in toen ik al 3-0 voor stond.
zo blijktquote:Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een ajacied moet gewoon niet beginnen over haags kwartiertje
over ajacieden gesproken.. je hebt weer een mooie opstelling voor je meisje gemaakt..quote:Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een ajacied moet gewoon niet beginnen over haags kwartiertje
Hij is niet veel anders dan vorige week, wederom met PIC. Jammer genoeg had ze van de week wel een TS-hit door een verkoop..quote:Op zondag 23 januari 2011 22:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
over ajacieden gesproken.. je hebt weer een mooie opstelling voor je meisje gemaakt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |