Nee. Ik zit altijd heel krap, de helft gaat altijd naar spaarrekening, de andere helft geef ik uit.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
heb je normaal dan niks over aan het eind van de maand?
ik let er eigenlijk nooit zo op maar kijk soms wel of ik niet teveel uitgeefquote:Op zondag 23 januari 2011 21:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee. Ik zit altijd heel krap, de helft gaat altijd naar spaarrekening, de andere helft geef ik uit.
Ik kan niet te veel uitgeven, omdat ik nooit genoeg heb.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik let er eigenlijk nooit zo op maar kijk soms wel of ik niet teveel uitgeef
Ja dat is een slimme tactiekquote:Op zondag 23 januari 2011 21:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik kan niet te veel uitgeven, omdat ik nooit genoeg heb.
Ik heb er veel mee te makenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:54 schreef Bos81 het volgende:
U met een hoofdletter? Wat heeft god hier mee te maken?
I'm sorryquote:Op zondag 23 januari 2011 21:54 schreef Lutte het volgende:
Ik was er nog aan het werken stelletje ongeduldig kneuzen, ik zit op een fokking iPod met een nieuwe layout.
Ben ik ook een kneus?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:54 schreef Lutte het volgende:
Ik was er nog aan het werken stelletje ongeduldig kneuzen, ik zit op een fokking iPod met een nieuwe layout.
Het origineel is een oud liedje dus ik houd die spelling aan.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:54 schreef Bos81 het volgende:
U met een hoofdletter? Wat heeft god hier mee te maken?
Ik maak maar een grapje meidquote:Op zondag 23 januari 2011 21:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het origineel is een oud liedje dus ik houd die spelling aan.
En als er nou nog iemand commentaar heeft tyft ie maar mooi op naar FB om daar te janken. Nog even een OP zoeken.
Dit is dus ook weer de laatste keer dat ik een topic open hier. Jankerds.
Wow.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het origineel is een oud liedje dus ik houd die spelling aan.
En als er nou nog iemand commentaar heeft tyft ie maar mooi op naar FB om daar te janken. Nog even een OP zoeken.
Dit is dus ook weer de laatste keer dat ik een topic open hier. Jankerds.
waarom schoongemaakte kiwi?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
hmm morgenochtend weer ontbijten met verse sinaasappelsap met citroen en schoongemaakte kiwi
Niet zo persoonlijk oppakkenLutte, mogen we geen geintjes meer maken?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee jullie zijn de lieve vrede zelve.![]()
word jij zo verwendquote:Op zondag 23 januari 2011 22:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn moeder schilt hem voor me en snijdt hem in plakjes
Ja is voor mijn lijnquote:Op zondag 23 januari 2011 22:00 schreef tdrone het volgende:
[..]
word jij zo verwend
ik moet zelf mijn boeterhammen smeren (daarom ontbijt ik soms ook niet)
Geintjes mag... Alleen een hele pagina gejank vanwege een TT in progress... Meh.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet zo persoonlijk oppakkenLutte, mogen we geen geintjes meer maken?
en ik zei er nog geneens iets overquote:Op zondag 23 januari 2011 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geintjes mag... Alleen een hele pagina gejank vanwege een TT in progress... Meh.
Okee, dat is misschien wel te,quote:Op zondag 23 januari 2011 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geintjes mag... Alleen een hele pagina gejank vanwege een TT in progress... Meh.
ik heb 350 pppquote:Op zondag 23 januari 2011 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie nog van plan erover door te gaan want anders ben ik weg, meld ik me morgenavond wel weer. Of niet.quote:
doeiquote:Op zondag 23 januari 2011 22:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie nog van plan erover door te gaan want anders ben ik weg, meld ik me morgenavond wel weer. Of niet.
bij die ene lantaarnpaal naast de prullenbak!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
tiedrone, ik zie je op het museumplein
JWZ!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
bij die ene lantaarnpaal naast de prullenbak!
ondertitelquote:Op zondag 23 januari 2011 22:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over?
20 minuten fietsen kan net net maar ook net net weer niet want dan heb ik geen energie om naar huis te kunnenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Meeh, dan gaat het niet door
PMquote:Op zondag 23 januari 2011 22:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
20 minuten fietsen kan net net maar ook net net weer niet want dan heb ik geen energie om naar huis te kunnen
Ik ben ook een erg vrolijk persoon.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik moet door jou UI steeds denken dat jij zo blij bent
je hebt vrolijk en senielquote:Op zondag 23 januari 2011 22:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben ook een erg vrolijk persoon.
oh dan haal ik iets door elkaarquote:Op zondag 23 januari 2011 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Alleen oude mensjes zijn toch seniel?
ik bedoel je hebt deze 2 welke ben jij..quote:
Okee, dat is vrij snel ja. Ik zit nu ook ongeveer op 2000 per maand gemiddeld, of misschien zelfs daar een flink stuk boven.quote:
maar het gaat wel minder worden als ik klaar ben met stagequote:Op zondag 23 januari 2011 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat is vrij snel ja. Ik zit nu ook ongeveer op 2000 per maand gemiddeld, of misschien zelfs daar een flink stuk boven.
Ja zo'n 100 gemiddeld per dag, dus zo'n 3000 p/m.
Ja dat is niet handigquote:Op zondag 23 januari 2011 22:15 schreef tdrone het volgende:
ik ga over een kwartiertje ook een slapen anders zit ik morgen weer als dood op stage
Okeequote:Op zondag 23 januari 2011 22:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
maar het gaat wel minder worden als ik klaar ben met stage
soms heb ik inderdaad iets te weinig geslapen mar ik probeer erop te lettenquote:
wooow een mijlpaalquote:Op zondag 23 januari 2011 22:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
soms heb ik inderdaad iets te weinig geslapen mar ik probeer erop te letten
nr 8000
Jij bent al goed op weg om de 30 k te halen zegquote:
Ja of nee?quote:
Haha zo snel gaat dat niet hoor Bossiequote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij bent al goed op weg om de 30 k te halen zegDadelijk heb je mij aan het einde van het jaar al ingehaald
Nee inderdaad, ik ben ook vrij hard aan het posten, in dit tempo haal ik eind september de 100kquote:Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja of nee?
[..]
Haha zo snel gaat dat niet hoor Bossiewees maar gerust
Nog even en je haalt tong inquote:Op zondag 23 januari 2011 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik ben ook vrij hard aan het posten, in dit tempo haal ik eind september de 100k
Nee, dat gaat echt nog wel tientallen jaren duren, wil ik hem inhalenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nog even en je haalt tong in
haha je weet het maar nooitquote:Op zondag 23 januari 2011 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat echt nog wel tientallen jaren duren, wil ik hem inhalen
Dat wel, maar momenteel sta ik iets van 38ste in de jaarranking van 2011 dus zijn er users die harder gaan en dus eerder boven Tong uit gaan komen, Ik noem een Stuart, een Goldfinger1963..quote:Op zondag 23 januari 2011 22:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha je weet het maar nooit
haha ja die gaan altijd wel erg hard, hihi ik zei hard,. maar 38e op je jaarranking van 2011 is toch best hoog?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel, maar momenteel sta ik iets van 38ste in de jaarranking van 2011 dus zijn er users die harder gaan en dus eerder boven Tong uit gaan komen, Ik noem een Stuart, een Goldfinger1963..
Ja best wel. bijna 4000 posts in deze maand. Grote kans dat het mijn hoogste maandscore ooit is.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ja die gaan altijd wel erg hard, hihi ik zei hard,. maar 38e op je jaarranking van 2011 is toch best hoog?
zoo das best veel Bosjequote:Op zondag 23 januari 2011 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja best wel. bijna 4000 posts in deze maand. Grote kans dat het mijn hoogste maandscore ooit is.
Hou je er rekening mee dat tong al jarenlang post? Er zijn zat users die in een jaar of halfjaar grote aantallen posten, maar zie dat maar eens vol te houden totdat je 400k hebt.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel, maar momenteel sta ik iets van 38ste in de jaarranking van 2011 dus zijn er users die harder gaan en dus eerder boven Tong uit gaan komen, Ik noem een Stuart, een Goldfinger1963..
Dat dacht men in 2004 toen ik nog topposter was maar die ambitie heb ik absoluut niet. Sterker nog, vanaf begin volgende maand zal ik aanzienlijk minder op het forum komenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook periodes dat ik meer post (zoals nu) maar ik heb ook maanden gehad dat ik nauwlijks postequote:Op zondag 23 januari 2011 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat dacht men in 2004 toen ik nog topposter was maar die ambitie heb ik absoluut niet. Sterker nog, vanaf begin volgende maand zal ik aanzienlijk minder op het forum komen
ja man, je post echt zo veel nuquote:Op zondag 23 januari 2011 22:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb ook periodes dat ik meer post (zoals nu) maar ik heb ook maanden gehad dat ik nauwlijks poste
Ik heb 2 maanden lang iets van 200+ per werkdag gepost volgen smijquote:
Ik heb bijna 3 jaar gehad dat ik niets postequote:Op zondag 23 januari 2011 22:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb ook periodes dat ik meer post (zoals nu) maar ik heb ook maanden gehad dat ik nauwlijks poste
Valt best meequote:Op zondag 23 januari 2011 22:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja man, je post echt zo veel nu
jezusquote:Op zondag 23 januari 2011 22:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb 2 maanden lang iets van 200+ per werkdag gepost volgen smij
Moet je voor de grap even kijken hoeveel posts ik heb en wanneer ik lid ben gewordenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb bijna 3 jaar gehad dat ik niets poste
Daar zit jij de afgelopen 2 maanden anders ruim overheen hoorquote:
nee, stage.quote:
Had ik al een keer gedaanquote:Op zondag 23 januari 2011 22:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet je voor de grap even kijken hoeveel posts ik heb en wanneer ik lid ben geworden
Ik deed niets. Dat is iets anders.quote:
Ja, dat doe ik ook, maar ik bedoel te zeggen dat de kans dat zij TOng inhalen groter is dan wanneer ik dat doe. Ik zie TOng ook niet zo snel van de nr.1 positie verdwijen hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hou je er rekening mee dat tong al jarenlang post? Er zijn zat users die in een jaar of halfjaar grote aantallen posten, maar zie dat maar eens vol te houden totdat je 400k hebt.
hahaha oke, ja nu je modje bent moet je toch wat meer postenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik deed niets. Dat is iets anders.
Nouja, ik deed wel wat, maar op een gegeven moment niet zo veel meer
Zelfs als hij nu stopt met posten heeft hij nog 2 keer zoveel als de nummer 2, en 4 keer zoveel als de meesten uit de top 20quote:Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook, maar ik bedoel te zeggen dat de kans dat zij TOng inhalen groter is dan wanneer ik dat doe. Ik zie TOng ook niet zo snel van de nr.1 positie verdwijen hoor
Nee hoor. Ik moet gewoon de sc/ centrale topics in de gaten houden en troep filteren.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hahaha oke, ja nu je modje bent moet je toch wat meer posten
Dus je komt hier heul niet omdat je ons zo gezellig vindt?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik moet gewoon de sc/ centrale topics in de gaten houden en troep filteren.
Nee ik vind het eigenlijk hartstikke saai hier.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dus je komt hier heul niet omdat je ons zo gezellig vindt?
Een mod hoeft niet perse veel te posten. In VBL postte ik ook meer in de SC, die toen nog goed liep, dan dat ik optrad als mod. Af en toe optreden en posts editten ja dat wel.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hahaha oke, ja nu je modje bent moet je toch wat meer posten
Nouja zeg, ik ben beledigdquote:Op zondag 23 januari 2011 22:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee ik vind het eigenlijk hartstikke saai hier.
Nou, ik ga slapen. Krachten opdoen om morgen weer volle bak te kunnen modderen
hahai k bedoelde ook meer als in je hoofd laten zienquote:Op zondag 23 januari 2011 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een mod hoeft niet perse veel te posten. In VBL postte ik ook meer in de SC, die toen nog goed liep, dan dat ik optrad als mod. Af en toe optreden en posts editten ja dat wel.
Okee in de livetopics was het wel af en toe een waarschuwing geven, maar ik zat ook wel eens in het stadion en ik ging die peroide op zondag ook wel eens naar de amateurs, dus moesten mijn mede-mods het vuile werk doen.
IK denk het. Ach laat haar maar, ik kan haar frustratie wel enigszins begrijpen..quote:
Okee, ik postte ook af en toe gewoon een smiley zodat de users wisten dat een mod aanwezig was in het livetopicquote:Op zondag 23 januari 2011 22:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hahai k bedoelde ook meer als in je hoofd laten zien
Ja dat is wel handig jaquote:Op zondag 23 januari 2011 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik postte ook af en toe gewoon een smiley zodat de users wisten dat een mod aanwezig was in het livetopic
Het is juist onhandig als je veel post. Dan krijg je op een gegeven moment gezeik als je je "vrienden" gaat waarschuwen enzoquote:Op zondag 23 januari 2011 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een mod hoeft niet perse veel te posten. In VBL postte ik ook meer in de SC, die toen nog goed liep, dan dat ik optrad als mod. Af en toe optreden en posts editten ja dat wel.
Okee in de livetopics was het wel af en toe een waarschuwing geven, maar ik zat ook wel eens in het stadion en ik ging die peroide op zondag ook wel eens naar de amateurs, dus moesten mijn mede-mods het vuile werk doen.
Dat soort topics hebben we hier niet echt, maar ik laat mijn aanwezigheid wel blijken meestalquote:Op zondag 23 januari 2011 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik postte ook af en toe gewoon een smiley zodat de users wisten dat een mod aanwezig was in het livetopic
ah grutjes.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nouja zeg, ik ben beledigd
Truste dan maar![]()
bedankt, je kusjes zijn wel lekker hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 22:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ah grutjes.
Kussie kussie dan maar
Ja dat is zoquote:Op zondag 23 januari 2011 22:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is juist onhandig als je veel post. Dan krijg je op een gegeven moment gezeik als je je "vrienden" gaat waarschuwen enzoMaar ik vind het hier wel gezellig, dus ik post lekker mee.
[..]
Dat soort topics hebben we hier niet echt, maar ik laat mijn aanwezigheid wel blijken meestal
Hools?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is zo
Mooi
Nee, klopt. VBL is ook een heel ander soort forum dan dit, vooral toen het er nog erg druk was daar. al heb ik geen idee hoe het er nu inmiddels voorstaat. post enkel in Hools tegenwoordig
Mwa erg stil. een topic doet er iets van 2-3 weken over.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ooow oke wel gezellig daarzo?
Ik weet dat je vriendin daar woont noobquote:Op zondag 23 januari 2011 23:04 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
En ik ben de koningin
Ja dat wijf met die gekke hoedjes
Maar hoe weet je dat... Ach never mindquote:Op zondag 23 januari 2011 23:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik weet dat je vriendin daar woont noob
Je hebt het me zelf verteldquote:Op zondag 23 januari 2011 23:06 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat... Ach never mind
Maar ik ben pas net thuisquote:Op zondag 23 januari 2011 23:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je hebt het me zelf verteld
een tijd geleden was dat al, toen zei je dat je vriendin daar woondequote:Op zondag 23 januari 2011 23:07 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Maar ik ben pas net thuis
Volgensmijn praten we over verschillende dingen
Je bent op het Loo wezen logeren?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:04 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
En ik ben de koningin
Ja dat wijf met die gekke hoedjes
Zoals ik al zei, we praten over totaal verschillende dingenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een tijd geleden was dat al, toen zei je dat je vriendin daar woonde
Was je vandaag niet naar haar toe dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:09 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, we praten over totaal verschillende dingen
lekker stu!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:12 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik zit aan mijn laatste Strongbow voor vandaag
Ik blijf nuchter vanavond..quote:Op zondag 23 januari 2011 23:12 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik zit aan mijn laatste Strongbow voor vandaag
Klinkt verstandig. Zou ik ook eens moeten doenquote:
okeeeeeeeee....... en toen?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:13 schreef Haarklip het volgende:
Goedenavond dames en heren. Onverwacht bezoek gehad van Bloempje. net.![]()
Kan je zelf wel verzinnen volgens mij.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
okeeeeeeeee....... en toen?
DETAILS
Ach zolang je je niet iedere avond klem zuipt is er niks mis toch?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt verstandig. Zou ik ook eens moeten doen
uhu dat was vast een bumpy ridequote:Op zondag 23 januari 2011 23:15 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Kan je zelf wel verzinnen volgens mij.
Jawel, maar ik.. heb geen zin om het uit te leggen.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Was je vandaag niet naar haar toe dan?
Ik ben autistisch ik kan dat nietquote:Op zondag 23 januari 2011 23:15 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Kan je zelf wel verzinnen volgens mij.
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:15 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Jawel, maar ik.. heb geen zin om het uit te leggen.
Misschien niet. Ik drink wel elke dag though, 3 blikjes meestal dus zeg maar 4 flesjes aangezien de blikjes hier groot zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach zolang je je niet iedere avond klem zuipt is er niks mis toch?
Doe wat ik gister deed. Een fles Jack Daniel's Old No.7quote:Op zondag 23 januari 2011 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien niet. Ik drink wel elke dag though, 3 blikjes meestal dus zeg maar 4 flesjes aangezien de blikjes hier groot zijn
Okee, dan kan een avond nuchter zijn misschien geen kwaad nee.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien niet. Ik drink wel elke dag though, 3 blikjes meestal dus zeg maar 4 flesjes aangezien de blikjes hier groot zijn
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu dat was vast een bumpy ride
FOK!kers hebben sowieso geen seks toch?quote:
Ik moet inderdaad maar eens proberen een dag over te slaanquote:Op zondag 23 januari 2011 23:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dan kan een avond nuchter zijn misschien geen kwaad nee.
Ik drink overigens meestal alleen in het weekend. Soms ook doordeweeks, maar meestal niet.
Als ik uit eten ga, neem ik meestal wel een pilsje..
Het protoype FOkker niet nee. Maar er zijn er genoeg die wel gewoon batsen.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:17 schreef Haarklip het volgende:
[..]
[..]
FOK!kers hebben sowieso geen seks toch?
Woohooquote:Op zondag 23 januari 2011 23:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
aantal posts: 26666 (gemiddeld 154 per dag)
hier deed ik het voor
ja, nee...quote:
What did I miss?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
ja, nee...
Ze komt ff niet op FOK!. Heeft met thuis te maken. Vandaar dat ze net ook zo reageerde.
Zoals ik.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het protoype FOkker niet nee. Maar er zijn er genoeg die wel gewoon batsen.
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:19 schreef QuincydeKoster het volgende:
Even een mededeling
Condooms moeten dood!!
WEns haar sterkte enzoquote:Op zondag 23 januari 2011 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
ja, nee...
Ze komt ff niet op FOK!. Heeft met thuis te maken. Vandaar dat ze net ook zo reageerde.
STILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLTTEEEEquote:Op zondag 23 januari 2011 23:29 schreef QuincydeKoster het volgende:
HYPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Tis een SC, dus gewoon lekker chatten, de mainstream komt rond etenstijd binnenzettenquote:Op maandag 24 januari 2011 08:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
geen reet te doen, check.
Wat doet deze thread zoal?
Heul niet, ik ben er alquote:Op maandag 24 januari 2011 08:16 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Tis een SC, dus gewoon lekker chatten, de mainstream komt rond etenstijd binnenzetten
Nu reageren de mensen die er zijn al sloom, tussen 4 en 6 komt iedereen binnenkakkenquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 08:30 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Nu reageren de mensen die er zijn al sloom, tussen 4 en 6 komt iedereen binnenkakken
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 08:30 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Nu reageren de mensen die er zijn al sloom, tussen 4 en 6 komt iedereen binnenkakken
quote:Op maandag 24 januari 2011 08:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
`Geen speciaal thema ofzo? Awesome! Ik blijf
quote:Op maandag 24 januari 2011 08:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee... jij maakt vrienden hier...
Morgen MDquote:mogguh @ de rest
Ik nietquote:Op maandag 24 januari 2011 08:49 schreef tdrone het volgende:
ik heb voor de verandering eens een wakker gevoel om 9 uur 's morgens
als je er nog steeds last van hebt zou ik naar de doktor ofzo gaan... of werken ze overdag wel goed?quote:
eens!quote:Op maandag 24 januari 2011 09:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
als je er nog steeds last van hebt zou ik naar de doktor ofzo gaan... of werken ze overdag wel goed?
Nah, ze gaan pas werken na 4 tot 6 weken, het bouwt zich op. Maar ik kom moeilijk in slaap 's avonds en wordt de hele tijd wakker tussendoor enzo. Misschien even melatonine vragen bij de dokter ofzo..quote:Op maandag 24 januari 2011 09:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
als je er nog steeds last van hebt zou ik naar de doktor ofzo gaan... of werken ze overdag wel goed?
soms zit het mee en soms wat minderquote:Op maandag 24 januari 2011 09:31 schreef tdrone het volgende:
heb nu toch één dag langer stage dan ik gepland had omdat ik mijn eindpresentatie niet eerder kon geven
Ik heb anderhalf uur langer geslapen om het maar zo te noemenquote:Op maandag 24 januari 2011 09:34 schreef Michhas het volgende:
Het is wel erg rustig hier vanmorgen
Ik kan maar niet wakker worden
Hoi!quote:Op maandag 24 januari 2011 08:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
`Geen speciaal thema ofzo? Awesome! Ik blijf
die 2equote:Op maandag 24 januari 2011 09:48 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig...
[ afbeelding ]
Of die:
[ afbeelding ]
en omdat wasberen cool zijn!quote:Op maandag 24 januari 2011 09:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Omdat je niet " op je werk" hoeft te zijn.
Michhas?! Wat doe jij op het account van tdrone?.quote:
Oke!quote:Op maandag 24 januari 2011 09:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vond de 2e ook lelijkermaar vond die meer bij je huidige UI passen
wie zijn dat eigenlijk in je UIquote:Op maandag 24 januari 2011 09:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Michhas?! Wat doe jij op het account van tdrone?.
[..]
Oke!
Dat lijkt mij de enige plek waar geen reet te doen is.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Omdat je niet " op je werk" hoeft te zijn.
jij verveeld je nooit? en je bent nooit opschool?quote:Op maandag 24 januari 2011 09:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat lijkt mij de enige plek waar geen reet te doen is.
Oja, februari moet ik weer naar school.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
jij verveeld je nooit? en je bent nooit opschool?
Als je nooit meer zal posten weten we waardoor het komt.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:58 schreef tdrone het volgende:
pff dat brandalarm blijft maar afgaan toch effe kijken of er niks is
daar ben ik alweer nee brandalarm gaat hier gemiddeld 1 keer in 2 à 3 weken afquote:Op maandag 24 januari 2011 09:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als je nooit meer zal posten weten we waardoor het komt.
hoe lang gaat dat al dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 09:58 schreef tdrone het volgende:
pff dat brandalarm blijft maar afgaan toch effe kijken of er niks is
hij is nu opgehoudenquote:
Brandalarmenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:01 schreef tdrone het volgende:
[..]
hij is nu opgehouden
maar hij gaat hier via het telefoonnetwerk.. dus die blijft maar rinkelen
Dat dusquote:Op maandag 24 januari 2011 10:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Tetris wordt gespeeld met blokken van 4, vandaar de naam.
Dan doe je het nietquote:Op maandag 24 januari 2011 10:05 schreef Graseter het volgende:
AAAAAAAAAAAH
Ik heb geen zin om op te staan.
maar in de huidige opzet kan ik het praktisch ook niet goed krijgen want ik heb nu 6 keer een rijtje van 5 dit is in totaal 30 en niet door 4 te delen..quote:
Dus is het geen tetrisquote:Op maandag 24 januari 2011 10:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
maar in de huidige opzet kan ik het praktisch ook niet goed krijgen want ik heb nu 6 keer een rijtje van 5 dit is in totaal 30 en niet door 4 te delen..
ik weet er wel eentje hoe ik hem wel kan maken maar ik kan geen gifjes bouwenquote:
jah ik zag in eerste instantie de PI over het hoofdquote:
Die wil ik ookquote:Op maandag 24 januari 2011 10:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb een vlaggetje op mijn fiets
Geen idee stuk of 30quote:Op maandag 24 januari 2011 10:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
jah ik zag in eerste instantie de PI over het hoofd
maar hoeveel heb je er dan echt gehad
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb een vlaggetje op mijn fiets
Ik 6. Morgen afrijdenquote:
Bedankt.quote:
Eerst maar is wat etenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |