Ik grap de snap.quote:
Had je ze omver moeten rijden.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef wegpiraat87 het volgende:
Ik ben serieus getraumatiseerd hoor
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef wegpiraat87 het volgende:
Ja.. tuurlijkquote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef wegpiraat87 het volgende:
Toevoeging, haar vriend zat dus voorin, naast me!
Ik snap geen zak van je topic, vriend.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef wegpiraat87 het volgende:
Je bent gewoon jaloersquote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef wegpiraat87 het volgende:
[..]
Er bestaan echt zulke mensen... Helaas!
Ik zou dus echt niet zo makkelijk met mijn vriendin zijn en haar vreemd laten gaan hoor, teringquote:
Ah.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef wegpiraat87 het volgende:
[..]
Probeerde ik, er ging alleen een vochtvreter omver
Oh, dat is een homo. Misschien weet hij het zelf nog niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:40 schreef wegpiraat87 het volgende:
Dit is de vriend die zijn vriendin vreemd laat gaan:
http://www.deweekkrant.nl(...)k_voor_het_avontuur_
Dan kan dat wijf ook nooit iets bijzonders zijn en had ik ook gedacht "laat maar gaan die kankerhoer, geen hand vol maar een land vol".quote:Op zondag 23 januari 2011 21:40 schreef wegpiraat87 het volgende:
Dit is de vriend die zijn vriendin vreemd laat gaan:
http://www.deweekkrant.nl(...)d0/2_24tfpi02a3f.jpg
Over die hand vol twijfel ik trouwens hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 21:43 schreef illusions het volgende:
[..]
Dan kan dat wijf ook nooit iets bijzonders zijn en had ik ook gedacht "laat maar gaan die kankerhoer, geen hand vol maar een land vol".
Omdat je een vaag kuttopic opent die niemand volledig snapt.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef wegpiraat87 het volgende:
Waarom erkent niemand mijn lijden!?
dikke lul dikke lul dikke lul lul lul dikke lul dikke lul dikke lul lul lul diiiiikke diiiiiikke lulquote:Op zondag 23 januari 2011 22:47 schreef stevenmac26 het volgende:
jaaaa dat is moooi, moooi man, het leven dat is 1 groot feest jalalalallaaa
Faalt!quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:43 schreef illusions het volgende:
[..]
Dan kan dat wijf ook nooit iets bijzonders zijn en had ik ook gedacht "laat maar gaan die kankerhoer, geen hand vol maar een land vol".
Mafkees met je ziekte woordjes, slap figuur.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:13 schreef illusions het volgende:
[..]
Wat zit jij nou te gapen? Als je moe bent moet je naar je bedstee toe gaan.
Zullen we het wel in de apres ski sferen houden? Dit gaat een beetje de toppers / modebewuste-mannen-meezingers kant op.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:14 schreef stevenmac26 het volgende:
de meeste dromen zijn bedrog jajajalallalallalallalaaaa
Pleur toch op, kankerjosti.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:14 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Mafkees met je ziekte woordjes, slap figuur.
Idioot.quote:
Hoop dat zo een spaanse stier je even flink in je anus zal nemen, met je ziektes. Liefst op de hoorns door en door.quote:
Goeie. Blijven hopen, ik zie even vaak Spaanse stieren als de gemiddelde Nederlander, lekker op m'n bord.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:19 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Hoop dat zo een spaanse stier je even flink in je anus zal nemen, met je ziektes. Liefst op de hoorns door en door.
Je bent niet wijs, lekker blijven schelden met ziektes. zielig mannetje.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:24 schreef illusions het volgende:
[..]
Goeie. Blijven hopen, ik zie even vaak Spaanse stieren als de gemiddelde Nederlander, lekker op m'n bord.
Ok, voor deze reactie zal ik eens een uitzondering maken, hoerenzoon.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:27 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Je bent niet wijs, lekker blijven schelden met ziektes. zielig mannetje.
Je maakt je steeds meer belachelijk. wees trots.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:29 schreef illusions het volgende:
[..]
Ok, voor deze reactie zal ik eens een uitzondering maken, hoerenzoon.
Wie is nou de troll aan het voeren met z'n opgekropte frustraties?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:31 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Je maakt je steeds meer belachelijk. wees trots.
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:36 schreef illusions het volgende:
[..]
Wie is nou de troll aan het voeren met z'n opgekropte frustraties?Ik ben trots, erg trots, maar degene die zichzelf belachelijk maakt is een JostiFrusti.
quote:
Droevige teringzooi hé.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:40 schreef kastenmakerboy19 het volgende:
Sowieso [ afbeelding ] als standaard PI hebben
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nou je maakt wat mee op het platteland
Meneer de ziekte schelder zoekt een maatjequote:
Laten we dan een pact maken om scheldwoorden die ziektes bevatten geheel te verbannen van dit forum, door dit plaatje onderaan elke post te zetten. Zo zullen we het ze betaald zetten!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:43 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Meneer de ziekte schelder zoekt een maatjeje wordt steeds droeviger.
Beleefdheid tegen over andere mensen zit in jezelf, niet in een plaatje.Je bent een onbeschofte hond of niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:49 schreef illusions het volgende:
[..]
Laten we dan een pact maken om scheldwoorden die ziektes bevatten geheel te verbannen van dit forum, door dit plaatje onderaan elke post te zetten. Zo zullen we het ze betaald zetten!
[ afbeelding ]
Ja. En nu opkankeren.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:52 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Beleefdheid tegen over andere mensen zit in jezelf, niet in een plaatje.Je bent een onbeschofte hond of niet.
Ik ben een onbeschofte hond ja, en ik scheld met ziektes. Op het KLB forum uit dat gedrag zich nog even fanatieker, en er wordt weleens olie op het vuur gegooid door mensen die er serieus op ingaan. En jij denkt het uit me te krijgen? Pleur (van ons oudsher bekende ziekte pleuris) toch op.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:52 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Beleefdheid tegen over andere mensen zit in jezelf, niet in een plaatje.Je bent een onbeschofte hond of niet.
Ben met jouw uitgepraat, niet te redden zo iemand.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:55 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik ben een onbeschofte hond ja, en ik scheld met ziektes. Op het KLB forum uit dat gedrag zich nog even fanatieker, en er wordt weleens olie op het vuur gegooid door mensen die er serieus op ingaan. En jij denkt het uit me te krijgen? Pleur (van ons oudsher bekende ziekte pleuris) toch op.
quote:
Stop eens met kankeren.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:52 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Mooi, tyf (van de inmiddels uitgeroeide ziekte tyfus) maar op en ga iemand anders bekeren.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:57 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Ben met jouw uitgepraat, nit te redden zo iemand.
Ik hoef geen vrienden te zien lebberen hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 23:34 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik begrijp alleen dat die mensen swingers zijn, maar ik begrijp niet wat daar onfatsoenlijk aan is.
Wat een kut topic dan verderquote:Op maandag 24 januari 2011 11:41 schreef wegpiraat87 het volgende:
Stiekem zou je daar wel een harde plasser van krijgen.....
Maar nee, het waren niet twee mannen, gelukkig
TS zit in de ontkenningsfase.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:50 schreef wegpiraat87 het volgende:
Dat is heul niet waar!
Het is alleen niet goed voor je nachtrust als je in de achteruitkijkspiegel kijkt je twee mensen ziet lebberen
Dan is ze nu een jongetje?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:51 schreef wegpiraat87 het volgende:
[..]
Hè, als het nou een mooie dame was geweest
Zwaar ook, en ik denk zelfs nog exotischere afwijkingen, de klere zegquote:
Strak planquote:Op maandag 24 januari 2011 12:01 schreef wegpiraat87 het volgende:
Oké, dit topic is wel erg zwaar gebackfired
Ik ga mezelf even ophangen, kthxbye
Enige goede reactie.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:01 schreef wegpiraat87 het volgende:
vaarwel maatjequote:Op maandag 24 januari 2011 12:01 schreef wegpiraat87 het volgende:
Het was fijn je gekend te hebben...vaarwel.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:01 schreef wegpiraat87 het volgende:
De ontdekking van het millennium.quote:
Je bent gewoon nog steeds jaloersquote:Op maandag 24 januari 2011 12:40 schreef wegpiraat87 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lebberen, homo
Ik heb tenminste een vriendinquote:Op maandag 24 januari 2011 12:46 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Je bent gewoon nog steeds jaloers
Je kon het touw en het trapgat niet vinden?quote:
Ik ben niet thuis en het is zo lullig om anderen met een lijk op te zadelenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Je kon het touw en het trapgat niet vinden?Welkom terug.
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:19 schreef wegpiraat87 het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis en het is zo lullig om anderen met een lijk op te zadelen
Nee, wegpiraat.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:23 schreef wegpiraat87 het volgende:
Nee joh, ik ben een moslimextremist
Die zitten niet op de wegquote:Op maandag 24 januari 2011 13:29 schreef wegpiraat87 het volgende:
http://infidelsarecool.co(...)8/muslim-pirates.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |