Ik grap de snap.quote:
Had je ze omver moeten rijden.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef wegpiraat87 het volgende:
Ik ben serieus getraumatiseerd hoor
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef wegpiraat87 het volgende:
Ja.. tuurlijkquote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef wegpiraat87 het volgende:
Toevoeging, haar vriend zat dus voorin, naast me!
Ik snap geen zak van je topic, vriend.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef wegpiraat87 het volgende:
Je bent gewoon jaloersquote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef wegpiraat87 het volgende:
[..]
Er bestaan echt zulke mensen... Helaas!
Ik zou dus echt niet zo makkelijk met mijn vriendin zijn en haar vreemd laten gaan hoor, teringquote:
Ah.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef wegpiraat87 het volgende:
[..]
Probeerde ik, er ging alleen een vochtvreter omver
Oh, dat is een homo. Misschien weet hij het zelf nog niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:40 schreef wegpiraat87 het volgende:
Dit is de vriend die zijn vriendin vreemd laat gaan:
http://www.deweekkrant.nl(...)k_voor_het_avontuur_
Dan kan dat wijf ook nooit iets bijzonders zijn en had ik ook gedacht "laat maar gaan die kankerhoer, geen hand vol maar een land vol".quote:Op zondag 23 januari 2011 21:40 schreef wegpiraat87 het volgende:
Dit is de vriend die zijn vriendin vreemd laat gaan:
http://www.deweekkrant.nl(...)d0/2_24tfpi02a3f.jpg
Over die hand vol twijfel ik trouwens hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 21:43 schreef illusions het volgende:
[..]
Dan kan dat wijf ook nooit iets bijzonders zijn en had ik ook gedacht "laat maar gaan die kankerhoer, geen hand vol maar een land vol".
Omdat je een vaag kuttopic opent die niemand volledig snapt.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef wegpiraat87 het volgende:
Waarom erkent niemand mijn lijden!?
dikke lul dikke lul dikke lul lul lul dikke lul dikke lul dikke lul lul lul diiiiikke diiiiiikke lulquote:Op zondag 23 januari 2011 22:47 schreef stevenmac26 het volgende:
jaaaa dat is moooi, moooi man, het leven dat is 1 groot feest jalalalallaaa
Faalt!quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:43 schreef illusions het volgende:
[..]
Dan kan dat wijf ook nooit iets bijzonders zijn en had ik ook gedacht "laat maar gaan die kankerhoer, geen hand vol maar een land vol".
Mafkees met je ziekte woordjes, slap figuur.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:13 schreef illusions het volgende:
[..]
Wat zit jij nou te gapen? Als je moe bent moet je naar je bedstee toe gaan.
Zullen we het wel in de apres ski sferen houden? Dit gaat een beetje de toppers / modebewuste-mannen-meezingers kant op.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:14 schreef stevenmac26 het volgende:
de meeste dromen zijn bedrog jajajalallalallalallalaaaa
Pleur toch op, kankerjosti.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:14 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Mafkees met je ziekte woordjes, slap figuur.
Idioot.quote:
Hoop dat zo een spaanse stier je even flink in je anus zal nemen, met je ziektes. Liefst op de hoorns door en door.quote:
Goeie. Blijven hopen, ik zie even vaak Spaanse stieren als de gemiddelde Nederlander, lekker op m'n bord.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:19 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Hoop dat zo een spaanse stier je even flink in je anus zal nemen, met je ziektes. Liefst op de hoorns door en door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |