Alsof hij zich überhaupt nog op die dames gespitst heeft die weekquote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef kvd het volgende:
[..]
zij had het idee dat hij misschien nog wel van mening kon veranderen als hij de anderen ook leerde kennen. Maar blijkbaar heeft het beter leren kennen niks uitgemaakt
sarcasme.....quote:Op zondag 23 januari 2011 21:17 schreef kvd het volgende:
[..]
da was geen tongen, dat was een kusje op voorhoofd, nog wel onschuldig
Nee, dat was schijnbaar met Heidy, met Annemieke had hij afgesproken.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Dus na de speeddate hebben ze elkaar gebeld? Damn
Hoe hebben ze nummers uitgewisseld zonder camera?
Vast via hyves.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien krijg je een lijstje van de productie voor praktische zakenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
die staan in de brieven...die drie broers bellen toch ook?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Denk inderdaad dat je zoiets gewoon in de brief zet. Telefoonnummer, e-mailadres, enz..quote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef kvd het volgende:
[..]
die staan in de brieven...die drie broers bellen toch ook?
Ik ga meteen terugkijken zodra het online staat, heb een paar stukjes gemist.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, dat was schijnbaar met Heidy, met Annemieke had hij afgesproken.
We hebben wel gelijk gekregen dat hij inderdaad een creep is.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Eigenlijk hebben we dus al die weken gelijk gehad, dat er IETS met Richard was
Dat DOE je toch nietquote:Op zondag 23 januari 2011 21:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat je zoiets gewoon in de brief zet. Telefoonnummer, e-mailadres, enz..
Nou wat mij betreft mag ie ook ontzettend met de billen bloot hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef Bart884 het volgende:
Moment van de uitzending:
Yvonne tegen Richard: "en hoe gaan we het nu aanpakken"
Richard: Met mij kun je alles overleggen. Ik zou het graag, ook al is het een beetje oneerlijk, zo tot het eind door laten lopen"
Yvonne heftig NEE schuddend tijdens dit antwoord.
Zij dacht natuurlijk: hier ga je niet mee wegkomen zo..... en groot gelijk
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:19 schreef kvd het volgende:
[..]
was niet voor jou bedoeld, ik quote een verkeerd persoon....sorry
met Heidi gebeld, afgesproken met die anderequote:Op zondag 23 januari 2011 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga meteen terugkijken zodra het online staat, heb een paar stukjes gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |