Ja nou, ik weet het af en toe niet meer hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was een grapjen schatjen!!!![]()
Ja maar doet hoeft heul niet!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:43 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ja nou, ik weet het af en toe niet meer hoor![]()
Je weet dat ik stiekem heel onzeker ben
Ok, als jij het zegt!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar doet hoeft heul niet!
Ik wil furdinand ook te vriend houdenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:44 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ok, als jij het zegt!Dus vrijdag gaat nog door?
Ja, te vriend. Dan hoef je toch niet per se z'n lul?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil furdinand ook te vriend houdenwat moet ik nou doen?
Ja maar hij wil wel dat ik zn lul neem maar ook weer niet, snap jij het?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:48 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ja, te vriend. Dan hoef je toch niet per se z'n lul?![]()
Nee.. maar ik dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar hij wil wel dat ik zn lul neem maar ook weer niet, snap jij het?
Ja maar wij zijn toch al iets?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:48 schreef Brawler het volgende:
[..]
Nee.. maar ik dan?Je laat me toch weer twijfelen hoor!
![]()
Ja, dat dacht ik ook!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn toch al iets?twijfelaar
Ja is goed!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zeker, zal ik een foto posten van mezelf in mijn favoriete outfit?
Ik denk het nietquote:Op zondag 23 januari 2011 22:50 schreef Furdinand het volgende:
maar linkerbotsing kan je dat wel aan gelijk de eerste keer 2 lullen?
Het komt wel goed, schatje!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik denk het nietMaar om jullie beide te houden heb ik dat wel voor over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |