Dat heb je mij nooit horen zeggenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet lulverslaafd geak!
Nou, die keuze lijkt me makkelijk!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm dit wordt moeilijk.
Met Brawler heb ik een intens hete relatie
Terwijl Furdinand ken ik niet zo goed.
Wat zou jij doen manouk??
<-- grotere penisquote:Op zondag 23 januari 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm dit wordt moeilijk.
Met Brawler heb ik een intens hete relatie
Terwijl Furdinand ken ik niet zo goed.
Wat zou jij doen manouk??
Ja? Voor Furdinand kiezen aangezien wij al zo'n intens hete relatie hebben?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:35 schreef Brawler het volgende:
[..]
Nou, die keuze lijkt me makkelijk!
En dan ga je hulp vragen aan iemand die d'r maagdenvlies nergens kan vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je wel, je bent lullenverslaafd!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja? Voor Furdinand kiezen aangezien wij al zo'n intens hete relatie hebben?
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:37 schreef Hooidraad het volgende:
Pic () van Ferdinand:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:33 schreef Echtjammer het volgende:
iemand naar het toegangstopic voor KPD?
Heb je geen maagdenvlies dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef Furdinand het volgende:
i zie niet wat dat plaatje met ht onderwerp te maken heeft..
Was een grapjen schatjen!!!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:37 schreef Brawler het volgende:
[..]
Zie je wel, je bent lullenverslaafd!
Gingquote:Op zondag 23 januari 2011 22:40 schreef Hooidraad het volgende:
Ik dacht dat het over supermarkten ging trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |