Ga ik vreemd dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:16 schreef Furdinand het volgende:
[..]
jij bent ook niet van de monogamie ofwa?
ja maar zij had aidsquote:Op zondag 23 januari 2011 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sinds het boek Komt een vrouw bij de dokter heb ik besloten om niet monogaam te zijn. Sorry.
Wat een kutboek was dat trouwens.
En dan ben je wel gekwetst als ik een andere vaste lurker in mijn fobo hebquote:Op zondag 23 januari 2011 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sinds het boek Komt een vrouw bij de dokter heb ik besloten om niet monogaam te zijn. Sorry.
Wat een kutboek was dat trouwens.
Jaquote:Op zondag 23 januari 2011 22:25 schreef Brawler het volgende:
[..]
En dan ben je wel gekwetst als ik een andere vaste lurker in mijn fobo heb
Maar ondertussen
Jaquote:
klopt..quote:Op zondag 23 januari 2011 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JaÍk mag dat, jij bent van mij.
[..]
JaJij hebt een lul
quote:
Gatver, volgende keer in en spoiler, mensen die hun tong splijtenquote:
Klopt, ik ben van jouquote:Op zondag 23 januari 2011 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JaÍk mag dat, jij bent van mij.
[..]
JaJij hebt een lul
Komt wel goed schatjenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:28 schreef Brawler het volgende:
[..]
Klopt, ik ben van jouEn ik heb ook een lul
![]()
Als jij het zegtquote:Op zondag 23 januari 2011 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Komt wel goed schatjenEn hoe
![]()
nee mevrouwtje zo werkt het niet als je mijn lul wilt hebben moet je niet tegelijkertijd met andere lullen bezig zijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Niet verdrietig zijn, als Brawler er niet is mag jij zijn plaats innemen mmkay?
[..]
Gatver, volgende keer in en spoiler, mensen die hun tong splijtensicko's
Ohquote:Op zondag 23 januari 2011 22:29 schreef Furdinand het volgende:
[..]
nee mevrouwtje zo werkthet niet als je mijn lul wilt hebben moet je niet tegelijkertijd met andere lullen bezig zijn.
Wat stel je zoal voor?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh![]()
Kunnen we niet tot een compromis komen?
doe maar een voorstelquote:Op zondag 23 januari 2011 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh![]()
Kunnen we niet tot een compromis komen?
Ja, hallo.. jij wilt meerdere lullen, niet ikquote:Op zondag 23 januari 2011 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet zo goed daar in, verzinnen jullie maar iets.
Nee, ik ben niet lulverslaafd geak!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:31 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ja, hallo.. jij wilt meerdere lullen, niet ik
kies!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet lulverslaafd geak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |