Ok, als jij het zegt!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar doet hoeft heul niet!
Ik wil furdinand ook te vriend houdenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:44 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ok, als jij het zegt!Dus vrijdag gaat nog door?
Ja, te vriend. Dan hoef je toch niet per se z'n lul?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil furdinand ook te vriend houdenwat moet ik nou doen?
Ja maar hij wil wel dat ik zn lul neem maar ook weer niet, snap jij het?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:48 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ja, te vriend. Dan hoef je toch niet per se z'n lul?![]()
Nee.. maar ik dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar hij wil wel dat ik zn lul neem maar ook weer niet, snap jij het?
Ja maar wij zijn toch al iets?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:48 schreef Brawler het volgende:
[..]
Nee.. maar ik dan?Je laat me toch weer twijfelen hoor!
![]()
Ja, dat dacht ik ook!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn toch al iets?twijfelaar
Ja is goed!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zeker, zal ik een foto posten van mezelf in mijn favoriete outfit?
Ik denk het nietquote:Op zondag 23 januari 2011 22:50 schreef Furdinand het volgende:
maar linkerbotsing kan je dat wel aan gelijk de eerste keer 2 lullen?
Het komt wel goed, schatje!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik denk het nietMaar om jullie beide te houden heb ik dat wel voor over.
...quote:Op zondag 23 januari 2011 22:56 schreef Hooidraad het volgende:
Dit is mijn mooiste foto, hoe kun je nou zo'n reactie plaatsen
Ik wou dat ik zo'n held was als haarquote:Op zondag 23 januari 2011 22:57 schreef Brawler het volgende:
Jawel, maagdenvlies #3 is in zicht![]()
Mijn dank gaat uit naar Manouk, die het fundament legde voor een gedenkwaardige reeks. Een unicum op FOK!, namelijk avondbagger in een van de diepste, meest verdroven krochten, van FOK! (op KEL en KPD) na.
Waarvoor hulde!
Deze userquote:
Jaja, een beetje patsen met de foto van een andere FOK!user hèquote:Op zondag 23 januari 2011 22:58 schreef Hooidraad het volgende:
Nou, laat maar eens weten wie die user is die mijn foto gebruikt op dit forum, vind ik een beetje een kutstreek van hem
Gelukkig, en huh furdinand post niet meer, waarschijnlijk wilt hij niet eens meer.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:58 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ik weet het zeker! Ik zal voorzichtig doenZoals altijd, weet je toch!
Hij moet echt oppassen, ik heb op een paar vechtkampen gezeten met Michielos.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:59 schreef Brawler het volgende:
[..]
Jaja, een beetje patsen met de foto van een andere FOK!user hè![]()
Ik hoop voor je dat je hem niet tegenkomt in een donker steegje, anders doet 'ie vast een kimura bij je
Dan zal ik extra mijn best doenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig, en huh furdinand post niet meer, waarschijnlijk wilt hij niet eens meer.
Ai, dan kan 'ie het wel op zijn buik schrijven!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hij moet echt oppassen, ik heb op een paar vechtkampen gezeten met Michielos.
Nee, ik ben fobo beetje aan het negeren! Ik praat toch hier met jou?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:02 schreef Brawler het volgende:
[..]
Dan zal ik extra mijn best doenEn ben je me nou aan het negeren in je fobo?
Ja, ok. Dat maakt wel een hoop goed. Maar ik heb iets vet liefs in je fobo gezetquote:Op zondag 23 januari 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik ben fobo beetje aan het negeren! Ik praat toch hier met jou?![]()
![]()
Even zien dan, je hebt mn nieuwsghierigheid geprikkeld!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:06 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ja, ok. Dat maakt wel een hoop goed. Maar ik heb iets vet liefs in je fobo gezet
Oogverblindend hequote:
Dat ben ik dus nog niet verleerdquote:Op zondag 23 januari 2011 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Even zien dan, je hebt mn nieuwsghierigheid geprikkeld!
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:13 schreef Brawler het volgende:
[..]
Koning Keizer! Ik kon er maar niet op komen!
Ik ook niet!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:13 schreef Brawler het volgende:
[..]
Koning! Ik kon er maar niet op komen!
Jij snapt hem, jongenquote:
Ja.. misschien welquote:Op zondag 23 januari 2011 23:24 schreef Brawler het volgende:
Misschien had ik moeten vertellen dat de Deen op zondagavond niet open is
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:26 schreef Brawler het volgende:
Lieve Manouk.
Wij wachten al heel lang op foto's van je tetten.
Zou je die alsjeblieft willen posten?
Bij voorbaat dank.
Groetjens,
Brawler
Nou.. ik wil alleen kijken naar Manouk. Ik raak d'r verder niet aan. Dat doe ik alleen bij jouquote:Op zondag 23 januari 2011 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HEUJJJ wacht eens, jij wil tetten van Manouk zien, waarom mag ik dan niet met Furdinand spelen?
OH, je hebt een punt. Oke oke sorry dan!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:33 schreef Brawler het volgende:
[..]
Nou.. ik wil alleen kijken naar Manouk. Ik raak d'r verder niet aan. Dat doe ik alleen bij jou
Jij wil Furdinand wel aanraken!
Deel 3quote:Op zondag 23 januari 2011 23:34 schreef Hooidraad het volgende:
Doen we nog een 3de deeltje of wachten we op nachtbagger?
Geeft niet schatjen!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OH, je hebt een punt. Oke oke sorry dan!![]()
![]()
Precies, nachtbagger is te engquote:Op zondag 23 januari 2011 23:35 schreef Brawler het volgende:
[..]
Geeft niet schatjen!![]()
![]()
![]()
Je mag best kijken, als je maar met mij gaat spelen![]()
Maar ik zeg, ik ben wel toe aan nog een derde maagdenvliesje!
Dit is kleinschalige nachtbagger op z'n best
Wat mij betreft eerder, maar jij had het over vrijdagquote:Op zondag 23 januari 2011 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Precies, nachtbagger is te eng
Moeten we op vrijdag wachten?
Ik zei maar watquote:Op zondag 23 januari 2011 23:37 schreef Brawler het volgende:
[..]
Wat mij betreft eerder, maar jij had het over vrijdag
Awwwquote:Op zondag 23 januari 2011 23:38 schreef Brawler het volgende:
Lieve Manouk,
Ondanks mijn herhaaldelijke, vriendelijke verzoeken heb je nog steeds geen pic's gepost van je tetten danwel poesje. Eeuwig zonde, maar ik laat me er niet door kisten.
Gelukkig heb ik Klinkerbotsing nog
Veel succes met de zoektocht naar je maagdenvliesje. Ik hoop echt dat je hem gauw vindt.
En tot de volgende keer!
Met vriendelijke groeten,
Brawler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |