Elke kleurbaan bestaat uit:quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:34 schreef EsseEi het volgende:
Mooie deken Eskawat voor steek is dat?
Dank! Toch maar eens registreren daar dan. Ik haakte (quote:mijne staat hier
mooi en de kleuren combi heel mooi niet te druk. afmaken hoor zo zonde. en af dan ook weer een fotoquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:31 schreef Eska het volgende:
EsseEi, wat voor 'n steek gebruik je voor die shawl (voor jezelf)? Ziet er leuk uit.
Lyssa, de eendjes zijn grappig!
Toverheks, wat een mooie sprei!!
Ik ben ook begonnen aan een restjes-deken. Maar inmiddels even weggelegd. Wil toch eerst m'n andere deken af hebben. Zodat ik die restjes ook (een beetje verdeeld) kan gebruiken.
Deze dus.
[ afbeelding ]
Ben al wel verder dan op deze foto. Ongeveer het dubbele hiervan heb ik nu. Eind komt in zicht dus. Nog een baan of 6 te gaan, gok ik. En dan nog een randje er omheen.
Dank! Ja, ik maak 'm zéker af.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:40 schreef Toverheks het volgende:
mooi en de kleuren combi heel mooi niet te druk. afmaken hoor zo zonde. en af dan ook weer een foto
Bij Ravelry heb ik wel een account (en dat bevalt prima idd), maar ik bedoelde dat Lion Brand waarnaar je verwezen wordt voor het patroon zelf.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:11 schreef EsseEi het volgende:
Eska je loopt inderdaad veel moois misje krijgt geen irritante mails van ravelry hoor
dat scheelt wel. Maar kan het hier ook wel even uitleggen:
- begin met een rij losse,
- stokje in de 6e van de begin ketting, 2 lossen, stokje in de zelfde steek, twee overslaan, stokje, 2 lossen, stokje in dezelfde steek etc. en dan in de laatste steek 1 stokje.
- 3 lossen, stokje in het "2 lossen" stukje, 2 lossen, stokje in het zelfde stukje...etc
Goed een warme douche heeft wonderen gedaan! nu ga ik weg daaag
Bij dat patroon wordt verwezen naar het boek, iets Japans geloof ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:49 schreef kirsten. het volgende:
Weet iemand hoe het bij Ravelry zit als je op een patroon klikt maar er staat nergens een link naar het patroon? Is er ergens een optie waar je dan op moet klikken? (of ben ik zo blind als een vink en zie ik het gewoon niet) zoals bij deze: http://www.ravelry.com/patterns/library/05-a-charm
oh echt! daar heb ik ook heeel lang gewoond!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |