Ah okequote:Op zondag 23 januari 2011 20:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
fijn een geil dansje doen met hete chicka's uit mijn jaar voor heel de school
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:53 schreef sharr het volgende:
Wat zingt ze nou eigenlijk precies?push push push push push push push push push push push pushSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
fijn een geil dansje doen met hete chicka's uit mijn jaar voor heel de school
touchquote:
Boern jwtquote:Op zondag 23 januari 2011 20:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom wordt er altijd op het noorden neergekeken
touch mequote:
Niet door mij hoor. Het noordenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Waarom gaat het altijd over het noorden.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
lol jij zit toch in het oosten?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dit ja, puur omdat ik lui benquote:Op zondag 23 januari 2011 20:55 schreef Oceanview het volgende:
Als het in de buurt is kan ik ook komen
ook goedquote:
Meid je woont er. Dan weet je toch wel waarom?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:56 schreef Snuf. het volgende:
Droomenvangertje klinkt echt als een chickie
Noem jij mij nou achterbaks...?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meid je woont er. Dan weet je toch wel waarom?
Ze spreken een raar varkenstaaltje, niks te beleven daar, saaiheid, mensen zijn achterbaks
Klinkt alsof ze een lange tong heeft.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:56 schreef Snuf. het volgende:
Droomenvangertje klinkt echt als een chickie
wat zeg je!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze spreken een raar varkenstaaltje, niks te beleven daar, saaiheid, mensen zijn achterbaks
Je gaat met de verkeerde mensen om!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De mentaliteit in het noorden is gewoon te erg voor woorden. Allemaal achter de ellebogen daar ;rquote:
tsss het leed is al geleden...quote:
Ik vind het wel meevallen hoor. Prima mensen hier, als je de juiste uitkiest.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De mentaliteit in het noorden is gewoon te erg voor woorden. Allemaal achter de ellebogen daar ;r
IK WIL ER WEG!!!!
Ik associeer mij zeer bewust zo min mogelijk met drentenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je gaat met de verkeerde mensen om!
sigaretje?quote:
Dat vind ik juist van het westen!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De mentaliteit in het noorden is gewoon te erg voor woorden. Allemaal achter de ellebogen daar ;r
IK WIL ER WEG!!!!
Bob Marley wordt gewaardeerd door elektronische muziek giganten, maar ook door de langharige gitaarrausers. Dus is het best wel een heldquote:Op zondag 23 januari 2011 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Bob Marley blijft een van de muzieklegendes
miss dat ze per postduif komen?quote:
kom maar langsquote:
ok dan wacht ik ffquote:Op zondag 23 januari 2011 20:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
miss dat ze per postduif komen?
Het is ook een held.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bob Marley wordt gewaardeerd door elektronische muziek giganten, maar ook door de langharige gitaarrausers. Dus is het best wel een held
ja duhquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Na dit nummer jingle, dan kun je er in.
Yepquote:Op zondag 23 januari 2011 21:00 schreef Snuf. het volgende:
DJKOELKAST weet jij hoe ik aan inloggegevens kom voor dinsdag? Bij Pirania zekers?
je hebt weer een berichtjequote:
plaatjes draaienquote:Op zondag 23 januari 2011 21:00 schreef Zokunen het volgende:
Wat gaat ons aller barbecue wonder doen?
Ik weet het, maar kan geen tig dingen tegelijkertijd doenquote:
Oh, ja hij werkte niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is het filmpje alweer afgelopen?
jaaaaa super blij als een homoquote:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is het filmpje alweer afgelopen?
En dat terwijl ik vrouw benquote:
Jouw DM was 'neequote:Op zondag 23 januari 2011 21:01 schreef Pizzalucht het volgende:
Merel, nu pakt hij mijn DM niet
En ik kreeg die van jou ook niet net
Sorry, niet goed gelezenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:01 schreef 92Merel het volgende:
Aanmoediging voor mn praktijkexamen?
Heb ik al gehaald![]()
Toch lief hoor
Slaap lekkerquote:Op zondag 23 januari 2011 21:02 schreef trolololo het volgende:
Ik ga slapen...
(NU AL???? Ja nu al!)
Tot morgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |