Ben in 1x voor theorie én praktijk geslaagd. Ohja en TTT ook.quote:
Daaromquote:
Utrechtquote:Op zondag 23 januari 2011 20:34 schreef -Datdus- het volgende:
Een meet aan zee ipv dan stomme utreg..
In noordwijk, lekker dichtbij :pquote:Op zondag 23 januari 2011 20:34 schreef -Datdus- het volgende:
Een meet aan zee ipv dat stomme utreg..
Als jij meegaat in de ballenbak dusquote:Op zondag 23 januari 2011 20:35 schreef Onorgineel het volgende:
Ja waar willen jullie meeten? lijkt mij ook wel tof
Hoezo zou ik dat moeten wetenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Van ONZ-Radio, zou jij moeten weten!
quote:
Je "heet" jingle!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoezo zou ik dat moeten weten
Gewoon die examinator versieren hequote:Op zondag 23 januari 2011 20:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ben in 1x voor theorie én praktijk geslaagd. Ohja en TTT ook.
[..]
Daarom
Ik vind het goedquote:Op zondag 23 januari 2011 20:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Radio ONZ meet bij Trolololo dan!
Kenne we geen strandtent huren en daar bbqen?quote:
in de ikea was er toch ook altijd zo'n plek waar je je kinderen kan dumpen, dat je zo'n sticker krijgt enzoquote:Op zondag 23 januari 2011 20:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als jij meegaat in de ballenbak dus
Pizzeria in Utrechtquote:
Heul nietquote:Op zondag 23 januari 2011 20:35 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Gewoon die examinator versieren he
Toch wel gezellig, we doen hetquote:Op zondag 23 januari 2011 20:36 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
in de ikea was er toch ook altijd zo'n plek waar je je kinderen kan dumpen, dat je zo'n sticker krijgt enzo
Nee natuurlijk nietquote:Op zondag 23 januari 2011 20:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Pizzeria in Utrecht
[..]
Heul niet
Dan kom ik nietquote:Op zondag 23 januari 2011 20:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Pizzeria in Utrecht
[..]
Heul niet
Neuh heb hem tig accounts gegeven.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Graseter heeft het ww van Oceanvieuw z'n brazzers?
Ik doe alleen maar jullie verzoekjes nu hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 20:36 schreef kutkabouter het volgende:
wel chillende muziek dit, lekker bezig koelkast
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:31 schreef Graseter het volgende:
DV voor mij hoef je niet te reizen hoor.
Ik kom wel gewoon bij jou.
Moet ik Blue label meebrengen?
Staat Can't touch this erin?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar jullie verzoekjes nu hoor
Die gaan het na een tijdje wel niet meer doen hequote:Op zondag 23 januari 2011 20:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Neuh heb hem tig accounts gegeven.
Ik ook. Lekker dichtbij. Kom ik op het fietsje.quote:
maakt niet uit, toch goed bezigquote:Op zondag 23 januari 2011 20:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar jullie verzoekjes nu hoor
Alleen maar vanwege voetbal? Galgenwaard ligt niet in de binnenstad hoorquote:
Dat klopt, meer heb ik nietquote:Op zondag 23 januari 2011 20:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Die gaan het na een tijdje wel niet meer doen he
quote:
Damn,quote:Op zondag 23 januari 2011 20:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die is al een paar keer gedraaid vandaag dus die niet.
Vanwege voetbal nioeietquote:Op zondag 23 januari 2011 20:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Alleen maar vanwege voetbal? Galgenwaard ligt niet in de binnenstad hoor
Precies, alleen er kunnen weinig mensen hierheen komen denk ik, vooral mensen uit het buitenland (limburg, duitsland etc.)quote:Op zondag 23 januari 2011 20:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook. Lekker dichtbij. Kom ik op het fietsje.
Kan niemand achterop bij jou zeker?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook. Lekker dichtbij. Kom ik op het fietsje.
maar ik heb er een stuk of 30/40 moet wel lang door mee kunnen en ik heb rk gekregen van jou toch?quote:
Aaaaaandacht.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:37 schreef Metonae het volgende:
Koelkast. Doe Barthezz - InfectedOn the move hebben we laatst al gehoord.
Omdat paspoortcontrole enz bedoel je?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:38 schreef trolololo het volgende:
[..]
Precies, alleen er kunnen weinig mensen hierheen komen denk ik, vooral mensen uit het buitenland (limburg, duitsland etc.)
Dat is minder leukquote:Op zondag 23 januari 2011 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Damn,
[..]
Vanwege voetbal nioeiet
Apeldoorn wat is daar mis mee?
Ik had toch examengarantie, dus zou weinig uitmakenquote:
Ja klopt.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar ik heb er een stuk of 30/40 moet wel lang door mee kunnen en ik heb rk gekregen van jou toch?
ALS DIKKE STRONT DOOR EEN TREGTERquote:Op zondag 23 januari 2011 20:39 schreef Pizzalucht het volgende:
Ligt het aan mij of is de website heeelll sloom?
hahaha stomme hondquote:Op zondag 23 januari 2011 20:39 schreef Snuf. het volgende:
Haha onze hont dacht dat ik hem een stukje worst gaf maar het was een aardappel en toen spuugde hij het uit
Hij doet vreemd jaquote:Op zondag 23 januari 2011 20:39 schreef Pizzalucht het volgende:
Wat is een hontquote:Op zondag 23 januari 2011 20:39 schreef Snuf. het volgende:
Haha onze hont dacht dat ik hem een stukje worst gaf maar het was een aardappel en toen spuugde hij het uit
Als je op een band wil zitten, prima.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan niemand achterop bij jou zeker?
Ja hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 20:39 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja klopt.nog wat aan die site gehad?
Zullen we dan Gasselterboerveenschemond nemen?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat is minder leuk
[..]
Ik had toch examengarantie, dus zou weinig uitmaken
Ik moest lachen.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:39 schreef Snuf. het volgende:
Tijdquote:Op zondag 23 januari 2011 20:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat is minder leuk
[..]
Ik had toch examengarantie, dus zou weinig uitmaken
klopt.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:39 schreef Pizzalucht het volgende:
staat zelfs al in de dikke van dalequote:Op zondag 23 januari 2011 20:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nieuwe spelling in 2011, wist je dat neit?
Reistijd en een klotespoorvervoerderquote:Op zondag 23 januari 2011 20:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat paspoortcontrole enz bedoel je?
Ja verdommequote:Op zondag 23 januari 2011 20:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als je op een band wil zitten, prima.
Ja en dan is het waar.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:40 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
staat zelfs al in de dikke van dale
Goed planquote:Op zondag 23 januari 2011 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen we dan Gasselterboerveenschemond nemen?
Ach ja, die paar weken extra zonder overleef ik ook wel.quote:
Heb hem wel aan iemand gedeeld die er veel meer dan mij aan heeftquote:
2 uurtjes met de autoquote:Op zondag 23 januari 2011 20:40 schreef trolololo het volgende:
[..]
Reistijd en een klotespoorvervoerder
Of mensen moeten meteen blijven slapenalleen dat gaan mijn ouders nooit goed vinden
Ik ookquote:Op zondag 23 januari 2011 20:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kan de volledige tekst meezingen
Ik voel mij NIET aangesprokenquote:
Ja, ik wil hem ookquote:Op zondag 23 januari 2011 20:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Goed planWat is het?
[..]
Ach ja, die paar weken extra zonder overleef ik ook wel.
Maar heb m nu al he
Mja, da's waar. Tenten in de achtertuinquote:Op zondag 23 januari 2011 20:40 schreef trolololo het volgende:
[..]
Reistijd en een klotespoorvervoerder
Of mensen moeten meteen blijven slapenalleen dat gaan mijn ouders nooit goed vinden
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dat is een plaatsje in Drenthequote:Op zondag 23 januari 2011 20:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Goed planWat is het?
[..]
Ach ja, die paar weken extra zonder overleef ik ook wel.
Maar heb m nu al he
Byeequote:Op zondag 23 januari 2011 20:41 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Nou, Im Off!
Nog even leren en tv kijken....
Morgen POF FinaL!
Wat ergquote:Op zondag 23 januari 2011 20:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoe schattigquote:
Jij wil mijn examinator ook?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:41 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja, ik wil hem ook
Lekker de auto van mijn moeder naar de klote rijden
Boeit mij niet hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 20:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Heb hem wel aan iemand gedeeld die er veel meer dan mij aan heeft
ik kijk namelijk niet zo vaak. [ afbeelding ]
jij bent dan ook een huppelmuts, dat is HEUL wat andersquote:
Slapen op de fatboyquote:Op zondag 23 januari 2011 20:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mja, da's waar. Tenten in de achtertuin
Ik kots op de nieuwe leeautquote:Op zondag 23 januari 2011 20:41 schreef Driepink het volgende:
Fok op iPhone.. Komt helaas niet bij the real deal
Ja iedereen wil jouw examinatorquote:Op zondag 23 januari 2011 20:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij wil mijn examinator ook?
Hahaha
Hij is voor flips jaquote:Op zondag 23 januari 2011 20:42 schreef Franneh het volgende:
Koelkast:
Flippiee zegt:
Post eens dat ik hem een held vind
Ja dat wist ik.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij is voor flips ja![]()
Maar het nummer had geen doorheenpraat intro
okeequote:Op zondag 23 januari 2011 20:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Boeit mij niet hoordat was niet mijn persoonlijke, en ik heb mijn persoonlijke ook al gedeeld met een stuk of 20 vrienden ;') Hij doet het ook gewoon nog steeds, ook al een half jaar ofzo.
Die plaatsnamen daar zijn echt te ergquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:43 schreef dragems het volgende:
jezus doe is rustig posten en zo ik hou het niet bij
Heb haar liever als die ouwe sok ...quote:
Kom je me halen op de scooter?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:43 schreef trolololo het volgende:
Meet bij mij thuis
En: Ik ga nu nieuws voorbereiden, tot zo
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bij haar is het erg en bij mij schattig?
Ja, ergens Randstad gewoonquote:Op zondag 23 januari 2011 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon ergens in Utrecht/Flevoland
wanneer?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:43 schreef trolololo het volgende:
Meet bij mij thuis
En: Ik ga nu nieuws voorbereiden, tot zo
even wat snoeiharde dubstep opgezet tot dit voorbij isquote:
Ach alleen maar voordeel voor de duistere kant van het internetquote:Op zondag 23 januari 2011 20:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Best slecht van RK dat ze 'm niet bannen
5 uur heen, 5 uur terugquote:
Ik jou niet, je grammatica klopt nietquote:Op zondag 23 januari 2011 20:43 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heb haar liever als die ouwe sok ...
Wat is dit?quote:
Die zijn live waardeloos. Deze muziek moet overproduced zijn, anders is het gewoon kutrap.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:43 schreef Snuf. het volgende:
IK BEN 2 KEER BIJ EEN CONCERT VAN DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG GEWEEST!
EN JA JULLIE MOGEN MIJ AANRAKEN
Het is al voorbijquote:Op zondag 23 januari 2011 20:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
even wat snoeiharde dubstep opgezet tot dit voorbij is
Haha, ja. Jammer dat ze niet allemaal zo zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 20:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ach alleen maar voordeel voor de duistere kant van het internet
lol ik ook (bevrijdingsfestivals)quote:Op zondag 23 januari 2011 20:43 schreef Snuf. het volgende:
Nee ze zijn live episch. EPISCH. EEEEEPIIIIEEEESSSquote:Op zondag 23 januari 2011 20:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die zijn live waardeloos. Deze muziek moet overproduced zijn, anders is het gewoon kutrap.
WAAR WOON JE?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:43 schreef Snuf. het volgende:
en dan ook nog mijn verzoekje draaien daarnaquote:
ikke lieke van lexmondquote:
Kan em helemaal mee zingen.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:44 schreef Oceanview het volgende:
Ik hoor/versta de tekst nooit, maar de achtergrond muziek is tof
waar?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:43 schreef Snuf. het volgende:
Vind ik niet echt, ik heb ze ook 2x live gezien.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee ze zijn live episch. EPISCH. EEEEEPIIIIEEEESSS
Stiekem bij jou aan het slijmenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik jou niet, je grammatica klopt niet
[..]
Wat is dit?
IK GA NAAR RISE AGAINST.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:43 schreef Snuf. het volgende:
Jeejquote:Op zondag 23 januari 2011 20:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
en dan ook nog mijn verzoekje draaien daarna
koelkast held!
ikkeeequote:Op zondag 23 januari 2011 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
trololo en ik spreken zo live het nieuws in, wie moeten de groetjes?
Ikquote:Op zondag 23 januari 2011 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ria, en mijn oma!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
ikquote:Op zondag 23 januari 2011 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Schoonhoven een stadje tussen Utrecht en Rotterdam waar geen ene hoer te doen is behalve je elke week lam zuipen.quote:
Ikkus!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sorry, het spijt me, vergeef me.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik jou niet, je grammatica klopt niet
[..]
Wat is dit?
Het werktquote:Op zondag 23 januari 2011 20:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Stiekem bij jou aan het slijmen![]()
Knetter heeft al genoeg sjans van de buurman en haar SMS stalker.
Huppel.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wil de groetjes en een kusje van trolololo. of als hij niet wil van jouquote:Op zondag 23 januari 2011 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wil jouw geile stem wel mijn naam horen insprekenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wil speciale groetjesquote:Op zondag 23 januari 2011 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:44 schreef Driepink het volgende:
Franneh ik kom zo weer Skype, ff downloaden op iphone
ik, en vraag meteen of koelkast Mr. Projectile - Love Here (Bassnectar Remix) wil draaienquote:Op zondag 23 januari 2011 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het is al goedquote:Op zondag 23 januari 2011 20:45 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Sorry, het spijt me, vergeef me.
* Zokunen begint de kastijding
Ik naar Graspopquote:
Dit is niet mijn ringtone, vriendquote:
is snuf een mooien hont?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:46 schreef Snuf. het volgende:
Wil je ook de greotjens doen aan henk ingrid de kits en een pootje van snuf?
Ik doe dat wel even.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik wil jouw geile stem wel mijn naam horen inspreken
trololo is ook goed, die heeft vast ook een hele geile stem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aight
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
Dit is om die blauwe plekken die ik nu op mn arm heb goed te maken?quote:
yesquote:
snuf is eigenlijk een lueken peos maar ja ik heb ook een hont maar die heet niet snuf want 2 keer snuf in 1 huis is een beetjen raarquote:
lekker bezig koelkast, ik word er helemaal geil vanquote:
Dankje voor de notificatie hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 20:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
yes
je hebt trouwens fobo bericht ding
okquote:Op zondag 23 januari 2011 20:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
snuf is eigenlijk een lueken peos maar ja ik heb ook een hont maar die heet niet snuf want 2 keer snuf in 1 huis is een beetjen raar
Ok.quote:
Rotterdammer hequote:Op zondag 23 januari 2011 20:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
snuf is eigenlijk een lueken peos maar ja ik heb ook een hont maar die heet niet snuf want 2 keer snuf in 1 huis is een beetjen raar
ik heb ook een helen lueken peosquote:Op zondag 23 januari 2011 20:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben bij Mark Knopfler geweestquote:
nu je het over snuf hebt hij komt net naar beneden en kijkt bazig uit zijn ogen alsof hij iedereen gaat opetenquote:
Dat is hier vlak bijquote:Op zondag 23 januari 2011 20:47 schreef -Datdus- het volgende:
Kom we meeten in de donkere duinen..http://maps.google.nl/?ie(...)025246,0.066047&z=15
den helder?????quote:Op zondag 23 januari 2011 20:47 schreef -Datdus- het volgende:
Kom we meeten in de donkere duinen..http://maps.google.nl/?ie(...)025246,0.066047&z=15
HDMI ingang van je tvquote:Op zondag 23 januari 2011 20:48 schreef sharr het volgende:
Moeder heeft sigaretten verstopt.
Iemand een idee wat een plek is waar sigaretten verstopt zouden kunnen worden?
b oven het fornuisquote:Op zondag 23 januari 2011 20:48 schreef sharr het volgende:
Kom langs en ik laat het zienquote:Op zondag 23 januari 2011 20:48 schreef sharr het volgende:
IK ZEG JA!!!!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef Zokunen het volgende:
DJ Outblast - The Gates Are Open
Of iets softer:
D-Devils - 6th Gate
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef -Datdus- het volgende:
Hoe komt het toch dat er zo weinig fok!kers in de randstad wonen?
Ik woon in de Randstadquote:Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef -Datdus- het volgende:
oproken is een goeie manier van verstoppen.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:48 schreef sharr het volgende:
Als je kijkt bij Google Analytics is de randstad het drukst.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef -Datdus- het volgende:
ergens bij haar bed. standaard plekquote:Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef sharr het volgende:
* sharr zwaait naar de vorige tien posts ofzo
Amsterdammer meldtquote:Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef -Datdus- het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kom langs en ik laat het zien![]()
Sorry, te fout en te makkelijk![]()
Ik wil terug naar de randstadquote:Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef -Datdus- het volgende:
dat komt door de naam die die uitsprakquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef -Datdus- het volgende:
quote:
Kut, daar kan ik niet zoekenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ergens bij haar bed. standaard plek
Nee, puur de stemquote:Op zondag 23 januari 2011 20:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat komt door de naam die die uitsprak
woon je aan de rand van de stadquote:Op zondag 23 januari 2011 20:50 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik woon dichtbij de randstad, is dat ook goed?
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:50 schreef Snuf. het volgende:
ALLE MENSEN BUITEN DE RANDSTAD ZIJN BOERN DIE ELKE MORGN DIE KIPPN GAAN MELKN
wie jij?quote:
nietquote:
Ik word er verschrikkelijk geil vanquote:Op zondag 23 januari 2011 20:51 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
mag ik ook een paar xjes? word ik hitsig van
Wat dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
niet
ik denk nu trouwens heel erg terug aan mijn examenstunt
jij bent onorigineel geil xxxquote:Op zondag 23 januari 2011 20:51 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
mag ik ook een paar xjes? word ik hitsig van
Ik vind dat Ez het daar ook mee eens isquote:Op zondag 23 januari 2011 20:51 schreef Zokunen het volgende:
Maar d-devils een optie voor de afsluiter, Huppel en ik zijn het eens!
in cuba is jouw telefoon ook mijn telefoonquote:Op zondag 23 januari 2011 20:52 schreef -Datdus- het volgende:
Ok hier gaan we meeten. Gelieve tijdig te betalen.
http://maps.google.nl/map(...)TF8&hq=&hnear=Bahama's&t=h&z=7
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:52 schreef -Datdus- het volgende:
Ok hier gaan we meeten. Gelieve tijdig te betalen.
http://maps.google.nl/map(...)TF8&hq=&hnear=Bahama's&t=h&z=7
Waar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fijn een geil dansje doen met hete chicka's uit mijn jaar voor heel de schoolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |