hij welquote:
Absoluut!quote:
Kop op, schouders naar achter, borst vooruit en verover ook een vrouw.quote:
Iemand die de afwas voor je doet.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een relatie heeft zo z'n gemakken in dat opzicht.
Had ie toch ook gedaanquote:Op zondag 23 januari 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
Kop op, schouders naar achter, borst vooruit en verover ook een vrouw.
Nou die afwas wil ik zelf nog wel doen...quote:
ik doe m'n best, maar spirit wil me nietquote:Op zondag 23 januari 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kop op, schouders naar achter, borst vooruit en verover ook een vrouw.
ik zocht een gezellig topic..quote:Op zondag 23 januari 2011 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig.... wat zoek je in het Singles topic? etc.
Er zijn meer visjes....quote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik doe m'n best, maar spirit wil me niet
Deal. Dan stapel ik de afwas wel op.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Alleen als ik ook een slaapplek hebvoor een keertje stappen in Utrecht....
Check en check....quote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef TwztId het volgende:
[..]
ik zocht een gezellig topic..
en ik ben toevallig ook single
Oh gezellig is het hier altijd!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef TwztId het volgende:
[..]
A shame. Spirit is leuk! Een geheugen als een zeef met grote gaten, maar verder helemaal leuk.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef JoeBravo het volgende:
ik doe m'n best, maar spirit wil me niet
Geen kut, geen tieten, dat is hier niet genieten!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef TwztId het volgende:
[..]
ik zie door de bomen het bos niet meerquote:
maar vergeten dat ze me niet wil, doet ze dan weer nietquote:Op zondag 23 januari 2011 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
A shame. Spirit is leuk! Een geheugen als een zeef met grote gaten, maar verder helemaal leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |