Discrimidinges!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
En toch he... Vind ik het jammer dat de prinses in Princess and the Frog niet blank is
Begin achter in het alfabet.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:33 schreef JoeBravo het volgende:
goffer, 4 nieuwe CD's, dus nu weet ik niet welke als 1e aan te slingeren
Dat klopt.quote:
Ik vind dr juist tof zoquote:Op zondag 23 januari 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
En toch he... Vind ik het jammer dat de prinses in Princess and the Frog niet blank is
quote:
Degene die het eerst voorkomt in het alfabet. De titel, niet de artiest.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:33 schreef JoeBravo het volgende:
goffer, 4 nieuwe CD's, dus nu weet ik niet welke als 1e aan te slingeren
Nieuwe aanvoerquote:Op zondag 23 januari 2011 20:35 schreef littledrummergirl het volgende:
is l-e nog steeds niet door haar zuurkool heen?
nee, had ook nog niet alle DVD's uit Genesis DVD box gezien, dus er daar één van aangezetquote:
Goed zoquote:Op zondag 23 januari 2011 20:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat klopt.Daarentegen is mijn levensstijl en muzieksmaak wel oer Hollands, dus dat compenseert het feit dat ik geen zuuuuure kool eet.
quote:
Fotoooo'squote:Op zondag 23 januari 2011 20:37 schreef missbehavin het volgende:
Oeh ik ben zo creatief geweest! Ik had een oud lelijk rokje zelf verknipt en nu is ie weer leuk!
Foto's?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:37 schreef missbehavin het volgende:
Oeh ik ben zo creatief geweest! Ik had een oud lelijk rokje zelf verknipt en nu is ie weer leuk!
Gatverdammequote:Op zondag 23 januari 2011 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je kunt in Rotterdam gewoon nergens een broodje zuurkool halen? Wat stom..
Lekker kort mag ik hopenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:37 schreef missbehavin het volgende:Oeh ik ben zo creatief geweest! Ik had een oud lelijk rokje zelf verknipt en nu is ie weer leuk!
Je moet zuurkool op een broodje doe met zo'n halve HEMA-worst ertussen. Met mosterd.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet zuurkool op een broodje doe met zo'n halve HEMA-worst ertussen. Met mosterd.
Ik zal wel niet genoeg gegeten hebbenquote:
En hoe is 'ie nu dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
http://www.mijnalbum.nl/Foto-STTHWRFW-D.jpg
quote:
En wat is er dan precies aan verknipt?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom zo lang?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook.. Maar had geen trek, en nu heb ik trek in iets dat niet te krijgen is..quote:Op zondag 23 januari 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal wel niet genoeg gegeten hebben
Hm, trouwen doe je in het rood of in het blauw.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
pas maar op, anders ga ik daar in trouwen
quote:
Jij glibberige jongen, je wilt haar tieten zien hequote:Op zondag 23 januari 2011 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En wat is er dan precies aan verknipt?
En hij hangt aan de kast, whats the fun in that?
Waarom heb je hem niet schuin geknipt eigenlijk? Eventueel nog omzomen.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is juist best kort geworden, hij was nl langer en ik bleef bijknippen
Lijkt zo omdat de bovenkant, als je 'm aan hebt, wat gesmockt zit en dan is ie dus korter.
Ahaaa..heb geen flauw idee wat gesmockt betekent, maar ik begrijp je ongeveer wel.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is juist best kort geworden, hij was nl langer en ik bleef bijknippen
Lijkt zo omdat de bovenkant, als je 'm aan hebt, wat gesmockt zit en dan is ie dus korter.
Schuin?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom heb je hem niet schuin geknipt eigenlijk? Eventueel nog omzomen.
Ok.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schuin?Hij liep in van die rare punten, zo is ie veel leuker.
Das niet nodig.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij glibberige jongen, je wilt haar tieten zien he
Jawel hoor, waarom niet? Staat wel goed bij mijn haar. Heb weinig blauws though.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:52 schreef Watertornado het volgende:
MissB: staat kobaltblauw jou eigenlijk wel?
Ligt eraan in welke context het bedoeld is..quote:Op zondag 23 januari 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
Zeg... hoe subtiel vinden jullie de hint...... als je via de chat een voorstel doe dan denk ik er over na?
Ja kweenie kan gewoon niet echt zoëven een voorstelling maken.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel hoor, waarom niet? Staat wel goed bij mijn haar. Heb weinig blauws though.
Wederhelft???? Zijn jij en L-E weer samen??????????????????quote:Op zondag 23 januari 2011 20:52 schreef Rifoki het volgende:
Ik post ook maar weer eens mee, verkapt wederhelft in de gaten houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |