quote:Op zondag 23 januari 2011 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja kweenie kan gewoon niet echt zoëven een voorstelling maken.
Context.... daingsite.....quote:Op zondag 23 januari 2011 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke context het bedoeld is..
Mag ik stemmen voor 'it's complicated'?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wederhelft???? Zijn jij en L-E weer samen??????????????????
Jaa, maar wat voor voorstel? Ontmoeting, wilde nacht..?quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:54 schreef Rifoki het volgende:
Mag ik stemmen voor 'it's complicated'?
De liefde is onverminderd aanwezig in elk geval.
Heeft iets met elasticiteit te maken volgens mij....quote:Op zondag 23 januari 2011 20:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaaa..heb geen flauw idee wat gesmockt betekent, maar ik begrijp je ongeveer wel.
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaa, maar wat voor voorstel? Ontmoeting, wilde nacht..?
Gesmockt..... is toch iemand laten stikken?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:56 schreef TwztId het volgende:
[..]
Heeft iets met elasticiteit te maken volgens mij....
toch?
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:54 schreef Rifoki het volgende:
[..]
De man snapte wat ik bedoelde, niet zo zeuren allemaalquote:Op zondag 23 januari 2011 20:56 schreef TwztId het volgende:
[..]
toch?
Wat is er nu onduidelijk aan: als je via de chat een voorstel doe dan denk ik er over na <<<<< ik type dan die zin he.....quote:
Ja, maar dan krijg je dus voorstellen zoals ik aangafquote:Op zondag 23 januari 2011 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat is er nu onduidelijk aan: als je via de chat een voorstel doe dan denk ik er over na <<<<< ik type dan die zin he.....
de rest boeit dan toch niet.....
Op dat soort voorstellen ga ik niet inquote:Op zondag 23 januari 2011 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijg je dus voorstellen zoals ik aangaf
Keine Anus, daarom vraag ik het ook.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:56 schreef TwztId het volgende:
[..]
toch?
oh zomaar iemand die zich er even mee bemoeit...quote:Op zondag 23 januari 2011 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gesmockt..... is toch iemand laten stikken?
En hoi .... wie ben jij?
Het eerste en over een paar uur het tweede.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:02 schreef TwztId het volgende:
[..]
oh zomaar iemand die zich er even mee bemoeit...
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:03 schreef AirwiN het volgende:
Het eerste en over een paar uur het tweede.
Een relatie heeft zo z'n gemakken in dat opzicht.quote:
Lucky bastardquote:Op zondag 23 januari 2011 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een relatie heeft zo z'n gemakken in dat opzicht.
hij welquote:
Absoluut!quote:
Kop op, schouders naar achter, borst vooruit en verover ook een vrouw.quote:
Iemand die de afwas voor je doet.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een relatie heeft zo z'n gemakken in dat opzicht.
Had ie toch ook gedaanquote:Op zondag 23 januari 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
Kop op, schouders naar achter, borst vooruit en verover ook een vrouw.
Nou die afwas wil ik zelf nog wel doen...quote:
ik doe m'n best, maar spirit wil me nietquote:Op zondag 23 januari 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kop op, schouders naar achter, borst vooruit en verover ook een vrouw.
ik zocht een gezellig topic..quote:Op zondag 23 januari 2011 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig.... wat zoek je in het Singles topic? etc.
Er zijn meer visjes....quote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik doe m'n best, maar spirit wil me niet
Deal. Dan stapel ik de afwas wel op.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Alleen als ik ook een slaapplek hebvoor een keertje stappen in Utrecht....
Check en check....quote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef TwztId het volgende:
[..]
ik zocht een gezellig topic..
en ik ben toevallig ook single
Oh gezellig is het hier altijd!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef TwztId het volgende:
[..]
A shame. Spirit is leuk! Een geheugen als een zeef met grote gaten, maar verder helemaal leuk.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef JoeBravo het volgende:
ik doe m'n best, maar spirit wil me niet
Geen kut, geen tieten, dat is hier niet genieten!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef TwztId het volgende:
[..]
ik zie door de bomen het bos niet meerquote:
maar vergeten dat ze me niet wil, doet ze dan weer nietquote:Op zondag 23 januari 2011 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
A shame. Spirit is leuk! Een geheugen als een zeef met grote gaten, maar verder helemaal leuk.
Dat ligt niet aan jou. Ze wil geen enkele man.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:19 schreef JoeBravo het volgende:
maar vergeten dat ze me niet wil, doet ze dan weer niet
D_Kquote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen kut, geen tieten, dat is hier niet genieten!
Ik kom het even in een rijm gieten!
de MIquote:Op zondag 23 januari 2011 21:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar seks met die dingen is waardeloos
Als het maar duidelijk is voor jullie toch?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:54 schreef Rifoki het volgende:
[..]
dat verlicht de pijn. iets.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou. Ze wil geen enkele man.
Ik moet bekennen dat ik dat nog niet heb geprobeerd.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Yuki!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als het maar duidelijk is voor jullie toch?
Who needs a label?
Mocht de pijn te erg worden, kun je je altijd nog verdiepen in de effectiviteit van het Stockholm Syndroom.quote:
Seks moet je moeder heeft verdomd veel van weg!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
quote:
Joe!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Yuki!![]()
alle HIMYM afleveringen al gezien?
Ook alleen maar omdat je geen geld hebt voor een vaatwasser.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:23 schreef Q. het volgende:
Ik moet bekennen dat ik dat nog niet heb geprobeerd.
In mijn vorige huis had ik er eentje!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat je geen geld hebt voor een vaatwasser.
whehehequote:Op zondag 23 januari 2011 21:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Joe!
Nope. Ik heb echt bizar veel geslapen vandaag![]()
oeh! gelweldig plan!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht de pijn te erg worden, kun je je altijd nog verdiepen in de effectiviteit van het Stockholm Syndroom.
Slapen met een jetlagquote:Op zondag 23 januari 2011 21:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
whehehe![]()
ik kwam om half 3 bij m'n broertje en z'n vrouw aan, toen was hij net een half uurtje uit bed (en zo zag hij er ook uit)![]()
En hij lag er gisteravond al voor 9 uur in
Ik zie de kaart voor jullie huwelijk wel verschijnen.quote:
Volgens google ben jij necrofiel en ik een hippie!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef Watertornado het volgende:
45-plus-dating hier in de advertenties.
Wtf is eco-dating?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eco-dating? De reclame hier moet niet gekker worden!
zo effectief ja?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie de kaart voor jullie huwelijk wel verschijnen.
Body slimmingquote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef Watertornado het volgende:
45-plus-dating hier in de advertenties.
Hoe denk je dat ie missmsx heeft weten te strikken?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo effectief ja?![]()
Je hebt ervaring?
Nu heb ik gelukkig PostalGold. Ik heb die persoonsgerichte advertentie ook uitgezet trouwens bij Google.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens google ben jij necrofiel en ik een hippie!
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb die persoonsgerichte advertentie ook uitgezet trouwens bij Google.
en wat ik al zei: ze moeten morgen weer werken. Hij had er alle vertrouwen in dat het goed ging komenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Slapen met een jetlag
Ik vrees dat het bij mij m'n nachtrust gaat kosten
Seks met tochtige koeien! O nee, dat is [singles]quote:
Interessante persoonlijkheid, goed kunnen koken en briljante seks. Duh!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef Yuki het volgende:
Hoe denk je dat ie missmsx heeft weten te strikken?
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Seks met tochtige koeien! O nee, dat is [singles]
Waarschijnlijk komt het ook wel goed. Hij heeft immers een flinke nacht geslapen, niet ergens halverwege de dag gaan slapen en dan 's nachts wakker worden omdat het "ochtend" is. Ik heb er ook wel vertrouwen inquote:Op zondag 23 januari 2011 21:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en wat ik al zei: ze moeten morgen weer werken. Hij had er alle vertrouwen in dat het goed ging komen
zijn gezicht zei me wat andersquote:Op zondag 23 januari 2011 21:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt het ook wel goed. Hij heeft immers een flinke nacht geslapen, niet ergens halverwege de dag gaan slapen en dan 's nachts wakker worden omdat het "ochtend" is. Ik heb er ook wel vertrouwen in
En ik heb evt nog wel iets dat me helpt slapen, als het echt nodig is
Bummerquote:Op zondag 23 januari 2011 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uiteraard kan ik het niet meer terugvinden.
Je hebt al de verloren lichaamsenergie er toch weer snel bijgevroten hè?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:33 schreef Delan het volgende:
pfff, een middagje zwemmen dat put je wel uit, maar het was wel gezellig
en
Als hij vanavond weer vroeg naar bed gaat komt het waarschijnlijk echt wel goed hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 21:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zijn gezicht zei me wat anders![]()
ik denk dat ik nu demaar even weglaat.
Scheelt weer de reclames van Bart Smit en de Intertoys?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn advertienties werken al een tijdje niet meer
En gezond!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:33 schreef Delan het volgende:
pfff, een middagje zwemmen dat put je wel uit, maar het was wel gezellig
en
Mijn moeder is al 20 jaar dood...dus ik denk dat zelfs seks met een vaatwasser lekkerder is ....quote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Seks moet je moeder heeft verdomd veel van weg!
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |