Niks, die heeft bij mijn ouders gegeten.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heb jij je zoontje voorgeschoteld?
Het is maar net hoe je het klaarmaakt, of niet?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, ik zou willen dat ik zuurkool lekker vindt!
Die is op vrijdag he?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het klaarmaakt, of niet?
Yuki: markt op het Gildeplein!
Als je toch eens iemand zou kennen die daar regelmatig komt.. hmmmmm...quote:Op zondag 23 januari 2011 20:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die is op vrijdag he?
Dan kan ik dus niet
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je toch eens iemand zou kennen die daar regelmatig komt.. hmmmmm...
Lieve, lieve, lieve L-E, zouden wij een keer een zuurkooldate kunnen afspreken?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je toch eens iemand zou kennen die daar regelmatig komt.. hmmmmm...
Nou vooruit, omdat jij het bentquote:Op zondag 23 januari 2011 20:12 schreef Yuki het volgende:
Ik heb 3 dagen achter elkaar gekookt (of geholpen). Ik mag best een avond uit blik eten!
Thxquote:Op zondag 23 januari 2011 20:21 schreef Boudibou het volgende:
Klinkt lekker Yuki, maar in mijn ogen te weinig.
Eet smakelijk alvast
Dus nu kun je stiekem in je eentje naar de KFC gaan!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks, die heeft bij mijn ouders gegeten.
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus nu kun je stiekem in je eentje naar de KFC gaan!
Oeh.. minus de ketchup dan.. Maar dat kan je hier nergens krijgen volgensmij..quote:Op zondag 23 januari 2011 20:18 schreef Samzz het volgende:
Nogmaals, ik had vandaag opgebakken zuurkool op een wit bolletje, beetje ketchup
Mjam
Nep Nederlanderquote:Op zondag 23 januari 2011 20:22 schreef Boudibou het volgende:
Vandaar dat de Singles altijd zo zuur zijn..
Btw, zuurkool vind ik niet te kanen.![]()
En het stinkt!
quote:
Wat heb jij gegeten dan? Als je überhaupt gegeten hebt.quote:
Met jou altijd tochquote:
Volgensmij kunnen we gerust het laatste vaststellen dan.. Een tosti hooguit..quote:Op zondag 23 januari 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heb jij gegeten dan? Als je überhaupt gegeten hebt.
+ energiedrankquote:Op zondag 23 januari 2011 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij kunnen we gerust het laatste vaststellen dan.. Een tosti hooguit..
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heb jij gegeten dan? Als je überhaupt gegeten hebt.
quote:
Dan neem je over een half uurtje toch nog een kommetje?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:26 schreef Yuki het volgende:
Ik heb nu 1 kom van dat spul op en ik zit serieus best vol.
Dat is over een half uur waarschijnlijk overmaar toch.
Dat is het planquote:Op zondag 23 januari 2011 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan neem je over een half uurtje toch nog een kommetje?
Etappe-etenquote:
Ik ben niet de enige scepticusquote:Op zondag 23 januari 2011 20:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel gegeten!
een bolletje met hotdogs
quote:
Mijn energy drink?quote:
Alweer?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:28 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb nu eigenlijk best wel trek in een broodje doner.
Discrimidinges!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
En toch he... Vind ik het jammer dat de prinses in Princess and the Frog niet blank is
Begin achter in het alfabet.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:33 schreef JoeBravo het volgende:
goffer, 4 nieuwe CD's, dus nu weet ik niet welke als 1e aan te slingeren
Dat klopt.quote:
Ik vind dr juist tof zoquote:Op zondag 23 januari 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
En toch he... Vind ik het jammer dat de prinses in Princess and the Frog niet blank is
quote:
Degene die het eerst voorkomt in het alfabet. De titel, niet de artiest.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:33 schreef JoeBravo het volgende:
goffer, 4 nieuwe CD's, dus nu weet ik niet welke als 1e aan te slingeren
Nieuwe aanvoerquote:Op zondag 23 januari 2011 20:35 schreef littledrummergirl het volgende:
is l-e nog steeds niet door haar zuurkool heen?
nee, had ook nog niet alle DVD's uit Genesis DVD box gezien, dus er daar één van aangezetquote:
Goed zoquote:Op zondag 23 januari 2011 20:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat klopt.Daarentegen is mijn levensstijl en muzieksmaak wel oer Hollands, dus dat compenseert het feit dat ik geen zuuuuure kool eet.
quote:
Fotoooo'squote:Op zondag 23 januari 2011 20:37 schreef missbehavin het volgende:
Oeh ik ben zo creatief geweest! Ik had een oud lelijk rokje zelf verknipt en nu is ie weer leuk!
Foto's?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:37 schreef missbehavin het volgende:
Oeh ik ben zo creatief geweest! Ik had een oud lelijk rokje zelf verknipt en nu is ie weer leuk!
Gatverdammequote:Op zondag 23 januari 2011 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je kunt in Rotterdam gewoon nergens een broodje zuurkool halen? Wat stom..
Lekker kort mag ik hopenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:37 schreef missbehavin het volgende:Oeh ik ben zo creatief geweest! Ik had een oud lelijk rokje zelf verknipt en nu is ie weer leuk!
Je moet zuurkool op een broodje doe met zo'n halve HEMA-worst ertussen. Met mosterd.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet zuurkool op een broodje doe met zo'n halve HEMA-worst ertussen. Met mosterd.
Ik zal wel niet genoeg gegeten hebbenquote:
En hoe is 'ie nu dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
http://www.mijnalbum.nl/Foto-STTHWRFW-D.jpg
quote:
En wat is er dan precies aan verknipt?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom zo lang?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook.. Maar had geen trek, en nu heb ik trek in iets dat niet te krijgen is..quote:Op zondag 23 januari 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal wel niet genoeg gegeten hebben
Hm, trouwen doe je in het rood of in het blauw.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
pas maar op, anders ga ik daar in trouwen
quote:
Jij glibberige jongen, je wilt haar tieten zien hequote:Op zondag 23 januari 2011 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En wat is er dan precies aan verknipt?
En hij hangt aan de kast, whats the fun in that?
Waarom heb je hem niet schuin geknipt eigenlijk? Eventueel nog omzomen.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is juist best kort geworden, hij was nl langer en ik bleef bijknippen
Lijkt zo omdat de bovenkant, als je 'm aan hebt, wat gesmockt zit en dan is ie dus korter.
Ahaaa..heb geen flauw idee wat gesmockt betekent, maar ik begrijp je ongeveer wel.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is juist best kort geworden, hij was nl langer en ik bleef bijknippen
Lijkt zo omdat de bovenkant, als je 'm aan hebt, wat gesmockt zit en dan is ie dus korter.
Schuin?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom heb je hem niet schuin geknipt eigenlijk? Eventueel nog omzomen.
Ok.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schuin?Hij liep in van die rare punten, zo is ie veel leuker.
Das niet nodig.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij glibberige jongen, je wilt haar tieten zien he
Jawel hoor, waarom niet? Staat wel goed bij mijn haar. Heb weinig blauws though.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:52 schreef Watertornado het volgende:
MissB: staat kobaltblauw jou eigenlijk wel?
Ligt eraan in welke context het bedoeld is..quote:Op zondag 23 januari 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
Zeg... hoe subtiel vinden jullie de hint...... als je via de chat een voorstel doe dan denk ik er over na?
Ja kweenie kan gewoon niet echt zoëven een voorstelling maken.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel hoor, waarom niet? Staat wel goed bij mijn haar. Heb weinig blauws though.
Wederhelft???? Zijn jij en L-E weer samen??????????????????quote:Op zondag 23 januari 2011 20:52 schreef Rifoki het volgende:
Ik post ook maar weer eens mee, verkapt wederhelft in de gaten houden.
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja kweenie kan gewoon niet echt zoëven een voorstelling maken.
Context.... daingsite.....quote:Op zondag 23 januari 2011 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke context het bedoeld is..
Mag ik stemmen voor 'it's complicated'?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wederhelft???? Zijn jij en L-E weer samen??????????????????
Jaa, maar wat voor voorstel? Ontmoeting, wilde nacht..?quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:54 schreef Rifoki het volgende:
Mag ik stemmen voor 'it's complicated'?
De liefde is onverminderd aanwezig in elk geval.
Heeft iets met elasticiteit te maken volgens mij....quote:Op zondag 23 januari 2011 20:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaaa..heb geen flauw idee wat gesmockt betekent, maar ik begrijp je ongeveer wel.
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaa, maar wat voor voorstel? Ontmoeting, wilde nacht..?
Gesmockt..... is toch iemand laten stikken?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:56 schreef TwztId het volgende:
[..]
Heeft iets met elasticiteit te maken volgens mij....
toch?
[..]
De man snapte wat ik bedoelde, niet zo zeuren allemaalquote:Op zondag 23 januari 2011 20:56 schreef TwztId het volgende:
[..]
toch?
Wat is er nu onduidelijk aan: als je via de chat een voorstel doe dan denk ik er over na <<<<< ik type dan die zin he.....quote:
Ja, maar dan krijg je dus voorstellen zoals ik aangafquote:Op zondag 23 januari 2011 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat is er nu onduidelijk aan: als je via de chat een voorstel doe dan denk ik er over na <<<<< ik type dan die zin he.....
de rest boeit dan toch niet.....
Op dat soort voorstellen ga ik niet inquote:Op zondag 23 januari 2011 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijg je dus voorstellen zoals ik aangaf
Keine Anus, daarom vraag ik het ook.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:56 schreef TwztId het volgende:
[..]
toch?
oh zomaar iemand die zich er even mee bemoeit...quote:Op zondag 23 januari 2011 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gesmockt..... is toch iemand laten stikken?
En hoi .... wie ben jij?
Het eerste en over een paar uur het tweede.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:02 schreef TwztId het volgende:
[..]
oh zomaar iemand die zich er even mee bemoeit...
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:03 schreef AirwiN het volgende:
Het eerste en over een paar uur het tweede.
Een relatie heeft zo z'n gemakken in dat opzicht.quote:
Lucky bastardquote:Op zondag 23 januari 2011 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een relatie heeft zo z'n gemakken in dat opzicht.
hij welquote:
Absoluut!quote:
Kop op, schouders naar achter, borst vooruit en verover ook een vrouw.quote:
Iemand die de afwas voor je doet.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een relatie heeft zo z'n gemakken in dat opzicht.
Had ie toch ook gedaanquote:Op zondag 23 januari 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
Kop op, schouders naar achter, borst vooruit en verover ook een vrouw.
Nou die afwas wil ik zelf nog wel doen...quote:
ik doe m'n best, maar spirit wil me nietquote:Op zondag 23 januari 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kop op, schouders naar achter, borst vooruit en verover ook een vrouw.
ik zocht een gezellig topic..quote:Op zondag 23 januari 2011 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig.... wat zoek je in het Singles topic? etc.
Er zijn meer visjes....quote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik doe m'n best, maar spirit wil me niet
Deal. Dan stapel ik de afwas wel op.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Alleen als ik ook een slaapplek hebvoor een keertje stappen in Utrecht....
Check en check....quote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef TwztId het volgende:
[..]
ik zocht een gezellig topic..
en ik ben toevallig ook single
Oh gezellig is het hier altijd!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef TwztId het volgende:
[..]
A shame. Spirit is leuk! Een geheugen als een zeef met grote gaten, maar verder helemaal leuk.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef JoeBravo het volgende:
ik doe m'n best, maar spirit wil me niet
Geen kut, geen tieten, dat is hier niet genieten!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef TwztId het volgende:
[..]
ik zie door de bomen het bos niet meerquote:
maar vergeten dat ze me niet wil, doet ze dan weer nietquote:Op zondag 23 januari 2011 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
A shame. Spirit is leuk! Een geheugen als een zeef met grote gaten, maar verder helemaal leuk.
Dat ligt niet aan jou. Ze wil geen enkele man.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:19 schreef JoeBravo het volgende:
maar vergeten dat ze me niet wil, doet ze dan weer niet
D_Kquote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen kut, geen tieten, dat is hier niet genieten!
Ik kom het even in een rijm gieten!
de MIquote:Op zondag 23 januari 2011 21:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar seks met die dingen is waardeloos
Als het maar duidelijk is voor jullie toch?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:54 schreef Rifoki het volgende:
[..]
dat verlicht de pijn. iets.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou. Ze wil geen enkele man.
Ik moet bekennen dat ik dat nog niet heb geprobeerd.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Yuki!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als het maar duidelijk is voor jullie toch?
Who needs a label?
Mocht de pijn te erg worden, kun je je altijd nog verdiepen in de effectiviteit van het Stockholm Syndroom.quote:
Seks moet je moeder heeft verdomd veel van weg!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
quote:
Joe!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Yuki!![]()
alle HIMYM afleveringen al gezien?
Ook alleen maar omdat je geen geld hebt voor een vaatwasser.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:23 schreef Q. het volgende:
Ik moet bekennen dat ik dat nog niet heb geprobeerd.
In mijn vorige huis had ik er eentje!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat je geen geld hebt voor een vaatwasser.
whehehequote:Op zondag 23 januari 2011 21:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Joe!
Nope. Ik heb echt bizar veel geslapen vandaag![]()
oeh! gelweldig plan!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht de pijn te erg worden, kun je je altijd nog verdiepen in de effectiviteit van het Stockholm Syndroom.
Slapen met een jetlagquote:Op zondag 23 januari 2011 21:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
whehehe![]()
ik kwam om half 3 bij m'n broertje en z'n vrouw aan, toen was hij net een half uurtje uit bed (en zo zag hij er ook uit)![]()
En hij lag er gisteravond al voor 9 uur in
Ik zie de kaart voor jullie huwelijk wel verschijnen.quote:
Volgens google ben jij necrofiel en ik een hippie!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef Watertornado het volgende:
45-plus-dating hier in de advertenties.
Wtf is eco-dating?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eco-dating? De reclame hier moet niet gekker worden!
zo effectief ja?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie de kaart voor jullie huwelijk wel verschijnen.
Body slimmingquote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef Watertornado het volgende:
45-plus-dating hier in de advertenties.
Hoe denk je dat ie missmsx heeft weten te strikken?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo effectief ja?![]()
Je hebt ervaring?
Nu heb ik gelukkig PostalGold. Ik heb die persoonsgerichte advertentie ook uitgezet trouwens bij Google.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens google ben jij necrofiel en ik een hippie!
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb die persoonsgerichte advertentie ook uitgezet trouwens bij Google.
en wat ik al zei: ze moeten morgen weer werken. Hij had er alle vertrouwen in dat het goed ging komenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Slapen met een jetlag
Ik vrees dat het bij mij m'n nachtrust gaat kosten
Seks met tochtige koeien! O nee, dat is [singles]quote:
Interessante persoonlijkheid, goed kunnen koken en briljante seks. Duh!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef Yuki het volgende:
Hoe denk je dat ie missmsx heeft weten te strikken?
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Seks met tochtige koeien! O nee, dat is [singles]
Waarschijnlijk komt het ook wel goed. Hij heeft immers een flinke nacht geslapen, niet ergens halverwege de dag gaan slapen en dan 's nachts wakker worden omdat het "ochtend" is. Ik heb er ook wel vertrouwen inquote:Op zondag 23 januari 2011 21:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en wat ik al zei: ze moeten morgen weer werken. Hij had er alle vertrouwen in dat het goed ging komen
zijn gezicht zei me wat andersquote:Op zondag 23 januari 2011 21:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt het ook wel goed. Hij heeft immers een flinke nacht geslapen, niet ergens halverwege de dag gaan slapen en dan 's nachts wakker worden omdat het "ochtend" is. Ik heb er ook wel vertrouwen in
En ik heb evt nog wel iets dat me helpt slapen, als het echt nodig is
Bummerquote:Op zondag 23 januari 2011 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uiteraard kan ik het niet meer terugvinden.
Je hebt al de verloren lichaamsenergie er toch weer snel bijgevroten hè?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:33 schreef Delan het volgende:
pfff, een middagje zwemmen dat put je wel uit, maar het was wel gezellig
en
Als hij vanavond weer vroeg naar bed gaat komt het waarschijnlijk echt wel goed hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 21:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zijn gezicht zei me wat anders![]()
ik denk dat ik nu demaar even weglaat.
Scheelt weer de reclames van Bart Smit en de Intertoys?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn advertienties werken al een tijdje niet meer
En gezond!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:33 schreef Delan het volgende:
pfff, een middagje zwemmen dat put je wel uit, maar het was wel gezellig
en
Mijn moeder is al 20 jaar dood...dus ik denk dat zelfs seks met een vaatwasser lekkerder is ....quote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Seks moet je moeder heeft verdomd veel van weg!
[..]
Don't knock it untill you've tried it!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mijn moeder is al 20 jaar dood...dus ik denk dat zelfs seks met een vaatwasser lekkerder is ....
Ja, goed he!quote:
L-E!quote:
Het is je gegund meidquote:
Gedegradeerd?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
L-E!![]()
ow wacht, maak daar maar "L-E!" van
De inlaadcapaciteit is ongeveer hetzelfdequote:Op zondag 23 januari 2011 21:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mijn moeder is al 20 jaar dood...dus ik denk dat zelfs seks met een vaatwasser lekkerder is ....
Ik ook niet....zover ik mij kan herinnerenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik dat nog niet heb geprobeerd.
Alcohol is a bitch.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:42 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik ook niet....zover ik mij kan herinneren
we zijn uiteraard naar de MAC gegaan daarna, hahaquote:Op zondag 23 januari 2011 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt al de verloren lichaamsenergie er toch weer snel bijgevroten hè?
Live life to the max!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:44 schreef Delan het volgende:
[..]
ja dat was het tot 16.30, daarna een overheerlijk big-mac menu gehad, haha
quote:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Koste altijd flink wat moeite om er tot mn elleboog in te komen. Daar heb ik bij die vaatwasser geen moeite meequote:Op zondag 23 januari 2011 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De inlaadcapaciteit is ongeveer hetzelfde
Alles weer mooi in evenwicht dusquote:Op zondag 23 januari 2011 21:44 schreef Delan het volgende:
[..]
ja dat was het tot 16.30, daarna een overheerlijk big-mac menu gehad, haha
Met mij is het altijd kei-goed!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Kei-wat? How come?
Met mij gaat het goed, want: 2011!
quote:
yep, helemaal!! maar het is nou eenmaal zo... na zwemmen hoort friet etenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alles weer mooi in evenwicht dus
ja duh, zo maak ik geen kans natuurlijkquote:Op zondag 23 januari 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Jouw liefde voor mij hangt af van de aan- of afwezigheid van een man in mijn leven?!
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Kom maar even bij tante L-E op schoot, moppie.
dan had ik dus jarenlang elke dag friet moeten etenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:46 schreef Delan het volgende:
[..]
yep, helemaal!! maar het is nou eenmaal zo... na zwemmen hoort friet eten
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef Delan het volgende:
[..]
waar een wil is, is een weg dus in zoverre beloofd!
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef Delan het volgende:
[..]
waar een wil is, is een weg , dus in zoverre beloofd!
quote:
Zeg, jij hebt je kans gehad, hou es op met Q te cockblockenquote:
quote:
als je iedere dag gezwommen hebt wel jaquote:Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan had ik dus jarenlang elke dag friet moeten eten
*onschuldig kijkt*quote:Op zondag 23 januari 2011 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, jij hebt je kans gehad, hou es op met Q te cockblocken
quote:
quote:
Je krijgt niets cadeau!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil ook zoveel, maar krijgen ho maar
quote:
Heb ik nog wel inspraak?quote:
wat denk je zelf?quote:
Ik doe helemaal niet mee anders.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Een verdomd mooie prijs! Daar wil ik wel voor gaan.
Die eerste moest gewoon gebeuren en de 2de heeft ons vooruitgang gegeven.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Die twee wereldoorlogen waren dan weer prima.
Het centrum van Rotterdam is er idd goed op vooruitgegaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die eerste moest gewoon gebeuren en de 2de heeft ons vooruitgang gegeven.
blijft een kutstadquote:Op zondag 23 januari 2011 22:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Het centrum van Rotterdam is er idd goed op vooruitgegaan.
ik red me prima met alleen een Genesis DVD, daar word ik al onmunnig vrolijk vanquote:Op zondag 23 januari 2011 22:06 schreef stbabylon het volgende:
hardstyle/trance keihard op de koptelefoon en een jointje. Kleine geneugtens
Ach, 1 of 2x in het jaar een jointje met een paar kruimels weed, lijkt me niet heel schadelijkquote:Op zondag 23 januari 2011 22:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik red me prima met alleen een Genesis DVD, daar word ik al onmunnig vrolijk van![]()
je valt in de herhaling.quote:
daar ga je dood aan hoor..quote:Op zondag 23 januari 2011 22:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, 1 of 2x in het jaar een jointje met een paar kruimels weed, lijkt me niet heel schadelijk
fout. het is een taal waarin je alleen maar kan schreeuwen.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeg wat je wil, maar ze hebben wel de mooiste taal om in te schreeuwen!
zal ook vast niet. Teveel Domino opquote:Op zondag 23 januari 2011 22:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, 1 of 2x in het jaar een jointje met een paar kruimels weed, lijkt me niet heel schadelijk
Als je meer dan 1x in de maand een joint rookt, een lijn snuift, een pil slikt, DAN ben je een junkquote:Op zondag 23 januari 2011 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar ga je dood aan hoor..al die drugs.. ik vind het niet kunnen. Junk
Gelul, je kunt in het Duits verschrikkelijk mooie lieve dingen zeggen.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fout. het is een taal waarin je alleen maar kan schreeuwen.
Kriegsdeutsch!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeg wat je wil, maar ze hebben wel de mooiste taal om in te schreeuwen!
oh. kut. dus.... ik ben een junkquote:Op zondag 23 januari 2011 22:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je meer dan 1x in de maand een joint rookt, een lijn snuift, een pil slikt, DAN ben je een junk
nee. ik vind het verschrikkelijk. koude kuttaalquote:Op zondag 23 januari 2011 22:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelul, je kunt in het Duits verschrikkelijk mooie lieve dingen zeggen.
Niet medicijnen-pilletjes, duh!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh. kut. dus.... ik ben een junk
ik slik dagelijks een pilletje en rook vaker dan 1 keer in de maand een jointje
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet medicijnen-pilletjes, duh!
En dat je een junk bent, was al bekend!
Houwen zoquote:Op zondag 23 januari 2011 22:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Uh, die had ik nog niet gepost hoor vandaag... had uberhaupt nog amper wat gepost vandaag.
heb 'm dit weekend iig wel voorbij zien komen.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Uh, die had ik nog niet gepost hoor vandaag... had uberhaupt nog amper wat gepost vandaag.
Omdat ik zei pilletjes slikken als in illegale drugs, en zij pilletjes zei als in door de dokter voorgeschreven drugs. net alsof je dat niet snaptequote:Op zondag 23 januari 2011 22:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Vanwaar die onzinnige opmerking dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |