Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Wat anders zo nogquote:Op zondag 23 januari 2011 16:06 schreef Muck het volgende:
Stu, moet je kijken hoe lief hij eigenlijk is als de wenkbrauwen er nog niet op zitten![]()
[ afbeelding ]
Mét Marijkequote:
Ah, ik raakte al uitgeput, thanksquote:Op zondag 23 januari 2011 16:07 schreef Stuart het volgende:
Ben over 10 minuten weg. Hebben jullie weer rust
D-d-d-dat l-l-l-lijkt wel een boos vogeltjequote:Op zondag 23 januari 2011 16:06 schreef Muck het volgende:
Stu, moet je kijken hoe lief hij eigenlijk is als de wenkbrauwen er nog niet op zitten![]()
[ afbeelding ]
Weet ik tochquote:Op zondag 23 januari 2011 16:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, ik raakte al uitgeput, thanks
Wel tof om het zo in progress te zien eigenlijkquote:
quote:
SPOILER: Niet klikken danOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat voor vogeltje is dat?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:06 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Nu toch nog niet?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
D-d-d-dat l-l-l-lijkt wel een boos vogeltje!
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILER: Niet klikken danOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Maar wordt het dat welquote:
Volgens mij wordt het die rooie, uit Angry Birdsquote:
Ik zal van de volgende wel een hele opbouw makenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel tof om het zo in progress te zien eigenlijk
Dezequote:
Leuk Muckquote:Op zondag 23 januari 2011 16:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zal van de volgende wel een hele opbouw maken
[..]
Deze
[img=300http://www.iphoneclub.nl/(...)rds-android-beta.jpg[/img]
Woah cool!quote:Op zondag 23 januari 2011 16:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zal van de volgende wel een hele opbouw maken
[..]
Deze
[ afbeelding ]
of een soepje, maar dat heb jij al gehadquote:
Wokquote:
Nou, in zo'n beestje een uurtje of anderhalf, maar dat doe ik dan terwijl ik TV kijk, dus in principe zou het sneller kunnen als ik me er volledig op concentreerquote:Op zondag 23 januari 2011 16:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk Muck
Hoeveel tijd gaat er eigenlijk inzitten
Whaoh! Ik lust wel een soepjequote:Op zondag 23 januari 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of een soepje, maar dat heb jij al gehad
Succes ermeequote:Op zondag 23 januari 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
ik ga me maar eens storten op die enorme berg strijkgoed die blijft weigeren zichzelf weg te werken
Kun je meneer taart daar niet op stortenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
ik ga me maar eens storten op die enorme berg strijkgoed die blijft weigeren zichzelf weg te werken
Dat is nummer 5 die ik moet gaan haken?quote:
Jaaaaaquote:Op zondag 23 januari 2011 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah cool!![]()
![]()
![]()
Had je trouwens gehoord van TJ van vrijdag?![]()
Dat vind ik nog wel snel allemaal hoor. Vind het ook echt heeeeel knap gewoonquote:Op zondag 23 januari 2011 16:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, in zo'n beestje een uurtje of anderhalf, maar dat doe ik dan terwijl ik TV kijk, dus in principe zou het sneller kunnen als ik me er volledig op concentreer
Het hangt ook een beetje van het patroon af, en of ik het al eerder heb gemaakt, of er gekke steekjes inzitten etc etc etc
Dit tasje heb ik in 2 avondjes in elkaar gedraaid, omdat ik al een klein miljard van die bloemen had gemaakt bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
Die is aan het gamen, het is zondagmiddag hequote:
Je moet niks hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 16:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is nummer 5 die ik moet gaan haken?![]()
[..]
Jaaaaa
Gezellig
Meh, die ligt hier ook op me te wachten, maar ik hang wel lekker.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
Wat voor soep?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Succes!quote:Op zondag 23 januari 2011 16:16 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is weg en gaat straks naar drama class. Misschien tot vanavond![]()
Jaoh, dus? Hij kan best een uurtje 'ontspanning' gebruiken, tegen de RSI.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die is aan het gamen, het is zondagmiddag he
Thanksquote:Op zondag 23 januari 2011 16:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel snel allemaal hoor. Vind het ook echt heeeeel knap gewoon![]()
Als ik nog rood en oranje overhoud, ben je de eerste vijfdequote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:16 schreef Stuart het volgende:
Je kan wel een bedrijf beginnen onderhandquote:Op zondag 23 januari 2011 16:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Als ik nog rood en oranje overhoud, ben je de eerste vijfde
Soepie is ook lekkerquote:Op zondag 23 januari 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb gister Kalkoensoepgemaaktquote:
hoihoiquote:Op zondag 23 januari 2011 16:17 schreef babs1980 het volgende:
Hallo, ik kom even gedag zeggen. Loop over naar een ander forum. Was gezellig
Vermuckt Inc. ?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kan wel een bedrijf beginnen onderhand.
Lekkerquote:
Nou, tot ziens danquote:Op zondag 23 januari 2011 16:17 schreef babs1980 het volgende:
Hallo, ik kom even gedag zeggen. Loop over naar een ander forum. Was gezellig
Wellusquote:
beschuitquote:Op zondag 23 januari 2011 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik eet straks een rundvleesbouillon en beschuit... voor de verandering.
bye stewiequote:Op zondag 23 januari 2011 16:16 schreef Stuart het volgende:
vindt de combi met rundvleesbouillon zo vreemd,quote:
Whaoh! Tofquote:Op zondag 23 januari 2011 16:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Als ik nog rood en oranje overhoud, ben je de eerste vijfde
Nog niet echt opgeknapt?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik eet straks een rundvleesbouillon en beschuit... voor de verandering.
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:20 schreef crv het volgende:
[..]
vindt de combi met rundvleesbouillon zo vreemd,
Ah nu begrijp ik het je bent vermindert toerekeningsvatbaarquote:
Mwa, ik heb een nieuwe tactiek tegen de buikgriep vandaag. Leek het me de afgelopen 5 dagen nog verstandig dat het eruit moest, nu dat niet echt de buikgriep weg heeft gekregen, geef ik mijn buik vandaag rust via Loperamide, veel thee en niet te zwaar eten, dus bouillon en beschuitquote:Op zondag 23 januari 2011 16:20 schreef crv het volgende:
[..]
vindt de combi met rundvleesbouillon zo vreemd,
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, ik heb een nieuwe tactiek tegen de buikgriep vandaag. Leek het me de afgelopen 5 dagen nog verstandig dat het eruit moest, nu dat niet echt de buikgriep weg heeft gekregen, geef ik mijn buik vandaag rust via Loperamide, veel thee en niet te zwaar eten, dus bouillon en beschuit.
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:23 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Ah nu begrijp ik het je bent vermindert toerekeningsvatbaar![]()
Sterkte
Ik wilde dat eigenlijk als grapje roepenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:23 schreef babs1980 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen... viva forum (ongelimiteerd over kindjes kletsen)
Nee, dinsdagavond begon ziekgevoel, buikgriep echt sinds woensdag, gisterenavond weer veel last, dus nu dus maar vol in de aanval en de boel even stilleggenquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Du gehst doch in die Schule für Touristik?
Duits
Is OUD niets voor je?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:23 schreef babs1980 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen... viva forum (ongelimiteerd over kindjes kletsen)
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:24 schreef babs1980 het volgende:
* babs1980is (voor altijd?!) verdwenen
Sterkte met de hysterische wijvenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:24 schreef babs1980 het volgende:
* babs1980is (voor altijd?!) verdwenen
Een week? Zo lang nog?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
ongelimiteerd over kindjes praten, dat verveelt een normaal mens binnen een week
Een weekquote:Op zondag 23 januari 2011 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
ongelimiteerd over kindjes praten, dat verveelt een normaal mens binnen een week
Dan is het vivaforum een goede keus dusquote:Op zondag 23 januari 2011 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Een week![]()
?
Een blik in OUD is voor mij een prima genezing, geloof ik...
Een uurtje OUD overtuigt mij ervan dat de hobbykamer gewoon hobbykamer moet blijvenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Een week![]()
?
Een week in OUD is voor mij een prima genezing, geloof ik...
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Een uurtje OUD overtuigt mij ervan dat de hobbykamer gewoon hobbykamer moet blijven
Whehehe...quote:Op zondag 23 januari 2011 16:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Een uurtje OUD overtuigt mij ervan dat de hobbykamer gewoon hobbykamer moet blijven
Ze grenzen héél toevallig aan elkaarquote:Op zondag 23 januari 2011 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe...
Maare hobbykamer... Is dat niet gewoon de slaapkamer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Al veel eerderquote:Op zondag 23 januari 2011 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
Maar in OUD komen dan ook de ergsten van het hele landquote:Op zondag 23 januari 2011 16:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is absoluut waarquote:Op zondag 23 januari 2011 16:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar in OUD komen dan ook de ergsten van het hele land
Dank voor de tip, ik heb net even de was opgevouwen omdat ik wat kramp in mijn arm kreegquote:Op zondag 23 januari 2011 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaoh, dus? Hij kan best een uurtje 'ontspanning' gebruiken, tegen de RSI.
Van de 'mensen' daar moet ik altijd een beetje overgeven in mijn mondquote:
raam open?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:52 schreef crv het volgende:
ik denk al wat heb ik kouwe poten, is de temp in huis gezakt naar 15 graden
ja in de slaapkamer en die kou donderde zo via open trap de woonkamer in.quote:
quote:
Omg!quote:Op zondag 23 januari 2011 16:55 schreef crv het volgende:
[..]
ja in de slaapkamer en die kou donderde zo via open trap de woonkamer in.
Huis is niet zo handig bedacht voor winters, koelt erg snel af als je niet oppast.![]()
Toen ik in december terug kwam van vakantie was het 10 graden oif zo in huis
die zou ik ook wel weer eens lustenquote:
Daar verbaas ik me ook al overquote:
ja, koudquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omg!
* suikertaartje gooit een dekentje over crv en geeft hem een lekker warm kopje koffie
(of thee, of chocolademelk, kies maar)
Lekkerquote:
Dat hoeft niet stiekem hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 17:00 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
* crv stiekum een scheut rum in de choco doet![]()
Je weet dat ik stiekem een beetje van je hou he?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van de 'mensen' daar moet ik altijd een beetje overgeven in mijn mond
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat hoeft niet stiekem hoor.
Warme sjokiemel met rum en slagroom![]()
...
ja, tegen het hete aan zelfs, dat je eerst nog even moet blasen blazenquote:Op zondag 23 januari 2011 17:01 schreef crv het volgende:
ik heb ook liever een warme worst dan een koude
Stiekem?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:03 schreef Muck het volgende:
Je weet dat ik stiekem een beetje van je hou he?
Klopt, als ik worst sta te snijden voor in de soep, verdwijnen er weleens spontaan stukjesquote:Op zondag 23 januari 2011 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar in kleine stukjes is dat wel te doen
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, tegen het hete aan zelfs, dat je eerst nog even moet blasen blazen
MIquote:Op zondag 23 januari 2011 17:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihi hahaha je zei warme worstquote:Op zondag 23 januari 2011 17:01 schreef crv het volgende:
ik heb ook liever een warme worst dan een koude
ja en taartje wilde blazenquote:
omdat ie te heet wasquote:
Stiekemquote:Op zondag 23 januari 2011 17:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Je weet dat ik stiekem een beetje van je hou he?
Blasenquote:Op zondag 23 januari 2011 17:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tochquote:
nieuwe materieel?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:08 schreef DaMart het volgende:
Zojuist werd er wat nieuw materieel voor MartRail afgeleverd op de StienbockBahn.
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:09 schreef wel.o.k het volgende:
ja, godver.
nu lukt het leren natuurlijk niet meer.
create separated mountpoints for... hmmm, mounten.
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:07 schreef pgrferrari het volgende:
crv, wat een masterlijke kutavatar heb je.
Tofquote:Op zondag 23 januari 2011 17:08 schreef DaMart het volgende:
Zojuist werd er wat nieuw materieel voor MartRail afgeleverd op de StienbockBahn.
die andere vond ik wel tofquote:
die MOET je natuurlijk laten zien de 5dequote:Op zondag 23 januari 2011 17:08 schreef DaMart het volgende:
Ik schrok wel een beetje hoorquote:
Viespeukquote:Op zondag 23 januari 2011 17:09 schreef wel.o.k het volgende:
ja, godver.
nu lukt het leren natuurlijk niet meer.
create separated mountpoints for... hmmm, mounten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Viespeuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
Dank. Ik kreeg een paar weken geleden een mail van de modelspoorwinkel dat er Zwitsers materieel in de aanbieding was... ik kon de verleiding niet weerstaanquote:
Op zich klopt het wel, want het is ook het nieuwe materieelquote:Op zondag 23 januari 2011 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik schrok wel een beetje hoor
Eet smakelijkquote:
ik ook, misschien ga ik wel weer terug. zit nog in twijfelquote:
nu alquote:
De StienbockBahn?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:08 schreef DaMart het volgende:
quote:
quote:
kwartiertje laterquote:Op zondag 23 januari 2011 17:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
hier soms om 17:00 al
maar vandaag is zondag en dan zijn we laat
Ik moest even iets aanpassen om de YT nog een keer te plaatsen... anders vond FOK! het dezelfde post... moet ik het wel terugveranderen natuurlijkquote:
Dan val ik nog steeds over die hoofdletter B.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest even iets aanpassen om de YT nog een keer te plaatsen... anders vond FOK! het dezelfde post... moet ik het wel terugveranderen natuurlijk.
Dus daarom wilde hij Mart wel knuffelen en mij nietquote:Op zondag 23 januari 2011 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
Over deze:
zei Thijs: EEN TREIN! Nou zeg, wat een mooie trein, mama, kijk, een mooie trein!
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
Over deze:
zei Thijs: EEN TREIN! Nou zeg, wat een mooie trein, mama, kijk, een mooie trein!
dat deed de mijne ook steedsquote:
smakelijk lovelyquote:
Het is een naam, dan mag datquote:Op zondag 23 januari 2011 17:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan val ik nog steeds over die hoofdletter B.
Nee, natuurlijk nietquote:Op zondag 23 januari 2011 17:19 schreef MPG het volgende:
Dus daarom wilde hij Mart wel knuffelen en mij niet...
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:20 schreef DaMart het volgende:
![]()
.
Wil Thijs soms zelf een keer komen kijken?.
wokquote:Op zondag 23 januari 2011 17:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
hier soms om 17:00 al
maar vandaag is zondag en dan zijn we laat
ja maar ik moet een beetje timen omdat ik nog niet teveel wil trappenlopenquote:
SBB daar rijd ik morgen weer meequote:Op zondag 23 januari 2011 17:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is een naam, dan mag dat.
Maar Bock moet ook met een hoofdletter inderdaad, dan klopt SBB weer, dus dank voor de tip.
Ik voorzie een zomermeetquote:Op zondag 23 januari 2011 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kan hij meteen even in de grooooooooooooooooooooooooooooooooote zandbak
Waarom dan welquote:
Whaoh dat zal ie tof vindenquote:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kan hij meteen even in de grooooooooooooooooooooooooooooooooote zandbak
Ik zou willen dat mijn droger dat 's deedquote:
ik wou dat ik een droger hadquote:Op zondag 23 januari 2011 17:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zou willen dat mijn droger dat 's deed.
Mart is zachter om te knuffelenquote:Op zondag 23 januari 2011 17:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus daarom wilde hij Mart wel knuffelen en mij niet...
oh, tuurlijk, sorry!quote:Op zondag 23 januari 2011 17:22 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar ik moet een beetje timen omdat ik nog niet teveel wil trappenlopen
dus als ik al trappenloop moet ik kijken wat er naar beneden moet en evt weer naar boven
eet zequote:
Doet ie dat nooit?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zou willen dat mijn droger dat 's deed.
hoezo domquote:Op zondag 23 januari 2011 17:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, tuurlijk, sorry!
dat was een beetje dom van me
nou ja, meestal staan die krengen wel zo hoog mogelijk in huisquote:Op zondag 23 januari 2011 17:30 schreef crv het volgende:
[..]
hoezo dom![]()
jij kunt toch niet weten dat ik veel trappen heb in huis
dat stonden ze hier ook, maar vanwege de knieen van wokkin zijn ze een etage gezaktquote:Op zondag 23 januari 2011 17:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou ja, meestal staan die krengen wel zo hoog mogelijk in huis
bij mij in de kelder, maar de was kan ik daar niet ophangen dus dan weer 2 trappen opquote:Op zondag 23 januari 2011 17:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou ja, meestal staan die krengen wel zo hoog mogelijk in huis
hier staan ze ook benedenquote:Op zondag 23 januari 2011 17:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat stonden ze hier ook, maar vanwege de knieen van wokkin zijn ze een etage gezakt
barretjequote:Op zondag 23 januari 2011 17:37 schreef Barretje80 het volgende:
/Me staat compleet vast op de A4.
Waarom moeten mensen nou altijd tegen elkaar rijden?
Iedereen verder een fijn weekend gehad?
toekomstig huis wordt hopenlijk zoveel mogelijk vlakquote:Op zondag 23 januari 2011 17:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat stonden ze hier ook, maar vanwege de knieen van wokkin zijn ze een etage gezakt
ohquote:Op zondag 23 januari 2011 17:39 schreef crv het volgende:
[..]
bij mij in de kelder, maar de was kan ik daar niet ophangen dus dan weer 2 trappen op
Hier staat de wasmachine in de keuken en kunnen we 's zomers de was buiten hangen, omdat daar 5 lijnen hangen.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:39 schreef crv het volgende:
[..]
bij mij in de kelder, maar de was kan ik daar niet ophangen dus dan weer 2 trappen op
is het de leeftijd, of waren ze altijd al niet zo goed?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:40 schreef crv het volgende:
[..]
toekomstig huis wordt hopenlijk zoveel mogelijk vlak
* crv's knieen zijn ook niet meer wat het geweest is
koenquote:
Goed wel, lekker een heel rustig dagje gehadquote:
vanmiddag wezen zwemmen hier in Zoetermeer, was lekker (maar minder rustigquote:Op zondag 23 januari 2011 17:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed wel, lekker een heel rustig dagje gehad![]()
Daar?
moequote:
eigenlijk altijd ruk omdat mijn linkerknie geen kraakbeen bevat maar genoeg geklaagdquote:Op zondag 23 januari 2011 17:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh![]()
hoe dan ook op dit moment volkomen ruk, zeg maar...
quote:
hmmm tilactiviteiten altijd vermoeiend inderdaadquote:Op zondag 23 januari 2011 17:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moe![]()
heb net een vrachtwagen leeg gemaakt met huisraad![]()
en het waren alleen nog maar de zware spullen
ooit blessure, verkeerd behandeld en nu geen kraakbeen meer linksquote:Op zondag 23 januari 2011 17:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is het de leeftijd, of waren ze altijd al niet zo goed?
Ben nog steeds UI zoekende, dus wissel maar af en toe om iedereen in verwarring te brengenquote:
ik las het net jaquote:Op zondag 23 januari 2011 17:45 schreef crv het volgende:
ooit blessure, verkeerd behandeld en nu geen kraakbeen meer links
je leert ermee levenquote:Op zondag 23 januari 2011 17:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik las het net ja![]()
![]()
dat is wel heel sip
Angkor Cambodjaquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben nog steeds UI zoekende, dus wissel maar af en toe om iedereen in verwarring te brengen
vond het wat op Thailand lijken dus ik zat in de buurtquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
Over deze:
quote:
ligt ernaast hequote:Op zondag 23 januari 2011 17:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vond het wat op Thailand lijken dus ik zat in de buurt
Als hij een volzin doet, dan wel meteen een heule goeie hequote:
Met minstens drie keer "trein" erinquote:Op zondag 23 januari 2011 17:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als hij een volzin doet, dan wel meteen een heule goeie he
wanneer zei jij voor het eerst trein Flashquote:Op zondag 23 januari 2011 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met minstens drie keer "trein" erin
quote:
volgens mij toen hij bij zijn moeder eruit kwamquote:Op zondag 23 januari 2011 17:52 schreef crv het volgende:
[..]
wanneer zei jij voor het eerst trein Flash
toen nam die gelijk zijn eerste naambord foto,quote:Op zondag 23 januari 2011 17:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgens mij toen hij bij zijn moeder eruit kwam
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:54 schreef crv het volgende:
[..]
toen nam die gelijk zijn eerste naambord foto,
Alsjeblieft, maar het was ook eigenbelangquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:54 schreef crv het volgende:
[..]
toen nam die gelijk zijn eerste naambord foto,
Geen ideequote:Op zondag 23 januari 2011 17:52 schreef crv het volgende:
[..]
wanneer zei jij voor het eerst trein Flash
Hij doet 't wel, heeft er alleen een halve dag voor nodigquote:
je vond m'n andere UI niks?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alsjeblieft, maar het was ook eigenbelang![]()
Oh ja... Eten is misschien wel een goed idee...quote:
tagliatellaquote:
laat me raden Flashquote:
Wat ik ook zeg, jullie moeten er toch om lachenquote:
Zeg het maar tegen mij, ik lach niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ik ook zeg, jullie moeten er toch om lachen![]()
Dus ik eet ook iets
Broodje Unox?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus ik eet ook iets
beter dat we om je lachen dan om je huilenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus ik eet ook iets
quote:
krijg een stijve nek van die picquote:
waarom zou ik een pic van mijn stijve nek willenquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:20 schreef crv het volgende:
[..]
waarom zou ik een pic van mijn stijve nek willen
*fapfapfapquote:Op zondag 23 januari 2011 18:20 schreef crv het volgende:
[..]
Je verneukt mijn grapquote:Op zondag 23 januari 2011 18:20 schreef crv het volgende:
[..]
iddquote:
quote:
kijk je uit voor RSI pgrquote:
Wat voor toetje?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:24 schreef DaMart het volgende:
Zo, hoofdgerecht op, afwas gedaan, dus nu tijd voor het toetje.
Jij hebt vast yoghurt toequote:
ik ookquote:Op zondag 23 januari 2011 18:26 schreef Myraela het volgende:
Ik ga denk ik gewoon een ommeletje bakken ofzo.
Ik ben in etappes bezig met de afwas (quote:Op zondag 23 januari 2011 18:24 schreef DaMart het volgende:
Zo, hoofdgerecht op, afwas gedaan, dus nu tijd voor het toetje.
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:26 schreef Myraela het volgende:
Ik ga denk ik gewoon een ommeletje bakken ofzo.
wat voor training ?quote:
Yoghurt met banaan.quote:
zoveel eieren heb ik nietquote:
ben benieuwdquote:Op zondag 23 januari 2011 18:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yoghurt met banaan.
Het voorgerecht was rundvleesbouillon en het hoofdgerecht bestond uit 2 beschuiten met suiker en 2 met kaas.
quote:
quote:
ook om een omelet te makenquote:
Apart menu.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yoghurt met banaan.
Het voorgerecht was rundvleesbouillon en het hoofdgerecht bestond uit 2 beschuiten met suiker en 2 met kaas.
ow noquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:30 schreef crv het volgende:
[..]
ow no
dus in de toekomst krijgen we jouw rondx etenstijd aan de telefoon
avondquote:Op zondag 23 januari 2011 18:30 schreef crv het volgende:
[..]
ow no
Ik niet, ik sta namelijk in het bel-me-niet-registerquote:Op zondag 23 januari 2011 18:30 schreef crv het volgende:
[..]
ow no
Ik werk liever niet de avonden.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:30 schreef crv het volgende:
[..]
ow no
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |