quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
JIJ BENT EEN BOT, GA WEG! JIJ BESTAAT NIET!
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb last van mn pols, dus je hebt gelukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Binnenkort wel.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:00 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Zijn er trouwens Boxers te koop van Radio ONZ?
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb last van mn pols, dus je hebt geluk
Pas op hèquote:Op zondag 23 januari 2011 12:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
JIJ BENT EEN BOT, GA WEG! JIJ BESTAAT NIET!
Jij hebt niet opgelet, hij was even in beeldquote:Op zondag 23 januari 2011 13:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom heb ik koelkast dan niet gezien.
zometeen weer ff skypen ?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb last van mn pols, dus je hebt geluk
beter klik je maar niet op die sitequote:Op zondag 23 januari 2011 13:00 schreef Beach het volgende:
http://www.atdhe.net/33039/watch-utrecht-vs-ajax
Zo hoort het.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik blijf voor Ajax ook in slechte tijden
Ik moet me douchen nogquote:Op zondag 23 januari 2011 13:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
zometeen weer ff skypen ?![]()
maar moet eerst mn kamer opruimen
Kijk die Nick gaan! Ouwe hosselaaaaar, precies hoe ik het je geleerd heb jongequote:Op zondag 23 januari 2011 13:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
zometeen weer ff skypen ?![]()
maar moet eerst mn kamer opruimen
Ik heb nergens last vanquote:Op zondag 23 januari 2011 13:01 schreef Swomp het volgende:
[..]
beter klik je maar niet op die site![]()
Me hele virusscanners en die zooi begonnen te trippen toen ik die aanklikte... en ik moest zogenaamd een 'player' downloaden voor te kijken...
Kan firefox1 een voorbeeld aan nemenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik blijf voor Ajax ook in slechte tijden
Dan heb je niet opgeletquote:Op zondag 23 januari 2011 13:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom heb ik koelkast dan niet gezien.
okquote:
Hahahquote:Op zondag 23 januari 2011 13:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kijk die Nick gaan! Ouwe hosselaaaaar, precies hoe ik het je geleerd heb jonge!
Klopt, maar eigenlijk moet ik dat eerst.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik ook, maar dat heeft toch niets met je stem te maken ?
Meer epic boobs, minder ajaxquote:
nee jij eet geen kip graseterquote:
Als topclub zijnde in het rechterlijstje staan is erger dan als nummer 3 zijnde van de nummer 10 verliezen hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 13:02 schreef naatje_1 het volgende:
Als nummer 3 verliezen van nummer 10 is toch even iets erger als dat je als nummer 14 verliest van de nummer 12...
samen douchen dan maar ?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah
[..]
Klopt, maar eigenlijk moet ik dat eerst.
Ik dacht dat je niet om 1 uur kip ging etenquote:
Evenveel boobsquote:
met skype kun je geen 06 bellenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ZekerMaar Paul zo aan de lijn die is voor utecht
het gaat al zo slecht met feyenoord de laatste tijd dat het geen topclub meer te noemen isquote:Op zondag 23 januari 2011 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als topclub zijnde in het rechterlijstje staan is erger dan als nummer 3 zijnde van de nummer 10 verliezen hoor
feyenoord een topclub noemenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als topclub zijnde in het rechterlijstje staan is erger dan als nummer 3 zijnde van de nummer 10 verliezen hoor
Dat was een hintquote:
Kan er ook niks aan doen.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:03 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet om 1 uur kip ging eten
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
feyenoord een topclub noemenbetaalde amateurclub is beter op zijn plaats...
Kan je nagaan hoe erg die kakkerlakken zijn gezonkenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
feyenoord een topclub noemenbetaalde amateurclub is beter op zijn plaats...
Was het hosselen gister nog geluktquote:Op zondag 23 januari 2011 13:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
foute muziek begint.. en mijn vriendinnen beginnen met sms en
Maar je bent zo kleinquote:
Je loog tegen me Sabquote:
quote:
waar ik woon is geen AHquote:Op zondag 23 januari 2011 13:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Albert heijn is van 4 tot 6 open.
damd,quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Was het hosselen gister nog gelukt
[..]
wen er vast maar aanquote:
jaquote:Op zondag 23 januari 2011 13:05 schreef Watertornado het volgende:
Cocktail Trio. Zijn die ook niet van die sleutel van de Jukebox?
De turkse voetbalfans danquote:
Laat me raden, jullie hebben een Spar of een Plusquote:
Ben je zo lang dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het is echt zo, ik ben 10 cm langer
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
alleen beetje jammervriendinnen hebben mijn nummer aan een griezel gegeven
krijg al de hele morgen sms jes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
C1000quote:Op zondag 23 januari 2011 13:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Laat me raden, jullie hebben een Spar of een Plus
Ja idd, als wij de bal hadden begonnen ze te fluitenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De turkse voetbalfans danDie floten gewoon de hele wedstrijd nederland uit tijdens NL -Turkije
Ik ben 1.73quote:Op zondag 23 januari 2011 13:06 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ben je zo lang dan?
of is nick echt mini?
Ik woon naast hunebedden en bij ons is wel een winkel open op zondagquote:Op zondag 23 januari 2011 13:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Onder welke hunnebed woon je?
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:06 schreef djkoelkast het volgende:
Onorgineel lijkt gewoon op Justin Bieber
Ze schenen ook met laserpennenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja idd, als wij de bal hadden begonnen ze te fluiten__!
Daar ergerde ik me wel aan, mag je geen handgranaten naar vervelende mensen gooien?
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ohw, dat is minder.. zelfs als je niet reageert blijft hij sturen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jups.. helaas..
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Dan ben ik een centimeter langerquote:
Post zijn nummer hier danquote:Op zondag 23 januari 2011 13:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
alleen beetje jammervriendinnen hebben mijn nummer aan een griezel gegeven
krijg al de hele morgen sms jes
AI..quote:
Wauwquote:Op zondag 23 januari 2011 13:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dan ben ik een centimeter langer![]()
En dan is nick echt mini
Dan zit je nog liever Barcelona te kijkenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:07 schreef Ezechielk het volgende:
Godverdomme, we spelen als een stelletje amateurs met een kater
Utrecht thuis is nooit makkelijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:07 schreef Ezechielk het volgende:
Godverdomme, we spelen als een stelletje amateurs met een kater
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Was het hosselen gister nog gelukt
[..]
Maar je bent zo klein
aaah dat kan ik niet makenquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:07 schreef Driepink het volgende:
[..]godver! dan kan ik wel mooi bij bepaalde plekjes
(lees knieholtes en voeten enzo)
Vergeet oksels niet!quote:Op zondag 23 januari 2011 13:07 schreef Driepink het volgende:
[..]godver! dan kan ik wel mooi bij bepaalde plekjes
(lees knieholtes en voeten enzo)
Truequote:
Tuurlijk wel, hij valt jou toch ook lastig?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaah dat kan ik niet maken
dat laat ik niet gebeuren!quote:
nadat vriendinnen mijn nummer gegeven hebben.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hij valt jou toch ook lastig?
Omdat puber.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom las ik, I WANT TO SEE YOUR BOOBIES
man er zijn nog 54 minuten mensquote:Op zondag 23 januari 2011 13:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan zal dat het enige zijn waarmee je wint
Dat is waar jij aan dachtquote:Op zondag 23 januari 2011 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat, weet nietquote:Op zondag 23 januari 2011 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |