3 meter?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier niet ieg.
Gewoon een 3 meter fleece met kraag en overslag plus centuur.
Denk dat ik het anders noemquote:Op zondag 23 januari 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
3 meter?
![]()
Maar is het iets anders dan een badjas dan of noem jij het gewoon anders?
Jezus fuck!quote:
Dan kan van Velsen haar staand beffen.quote:
Naakt dusquote:Op zondag 23 januari 2011 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe loop jij dan *nu* rond, of als je net gedouched hebt en nog niet gaat aankleden?
Niet, daar kan ie dan nooit bijquote:Op zondag 23 januari 2011 12:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dan kan van Velsen haar staand beffen.
De allereerste foto die je tegenkomt als je afbeeldingen googled op PICS.quote:
Daarom ook liever een huispak. Badjas is voor werkdagen als ik toch meteen uit bed naar de badkamer hobbelquote:Op zondag 23 januari 2011 12:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind een badjas juist altijd koud om de enkeltjes en benen
Trainingsbroek, sportschoenen en msnjasjequote:Op zondag 23 januari 2011 12:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daarom ook liever een huispak. Badjas is voor werkdagen als ik toch meteen uit bed naar de badkamer hobbel
Ze heeft dus wel meer laten doen toen ze in Amsterdam was.quote:
Vloerverwarming hier dus dat probleem heb ik niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind een badjas juist altijd koud om de enkeltjes en benen
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, want die heeft niet zo'n bikini
En hoe weer jíj dat nou weer?quote:
Vroeger wel. Toen de zwaartekracht mij nog iets beter gezind wasquote:
Pokon?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:28 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ze heeft dus wel meer laten doen toen ze in Amsterdam was.
Bij pokon moet ik nog steeds denken aan de rammelende fles die Zwab maaktequote:
Uhhhh.... Oepsquote:
Trouwens: die is nog uit het pre-digitale-foto-tijdperk, dus dat kan sowieso nietquote:
Neeeeeeeeeeeee, het is Elisaaaa Beeeeehquote:
Je hebt toch wel een scanner in je office?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Trouwens: die is nog uit het pre-digitale-foto-tijdperk, dus dat kan sowieso niet
Dat kan best ik ken het alleen onder de naam dusterquote:
Nopequote:Op zondag 23 januari 2011 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt toch wel een scanner in je office?
hunebedtijd dusquote:Op zondag 23 januari 2011 12:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Trouwens: die is nog uit het pre-digitale-foto-tijdperk, dus dat kan sowieso niet
Jawelll -edit- wat Ll zegtquote:Op zondag 23 januari 2011 12:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal je zien dat ik 'm straks opzoek en dat het er heul niet op lijktquote:
Psies jaquote:Op zondag 23 januari 2011 12:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Duster is alleen voor oude oma's vind ik![]()
Of nou ja, tis een ouderwetsch woord
Hoezo 'zo'n ding'quote:Op zondag 23 januari 2011 12:36 schreef asfalthooligan het volgende:
zou elisa dan ook zo,n ding hebben
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal je zien dat ik 'm straks opzoek en dat het er heul niet op lijkt
Oma-woordquote:
Ik heb scanners ook nooit begrepen, vandaar dat er hier ook geen staatquote:Op zondag 23 januari 2011 12:38 schreef Ml-etje het volgende:
wilde net zeggen dat er hier wel een scanner staat (niet aangesloten overigens ik faal big time met dat ding).
Ll Heid lijkt hier te huilen als haar oogjes draaienquote:
Binnenkort grote schoonmaak hier en dan gaat hij ook op MP of anders voor de eerste die zegt dattie 'm wil hebben.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb scanners ook nooit begrepen, vandaar dat er hier ook geen staat
Daar liep oma de hele dag stof in af te nemen denk ikquote:Op zondag 23 januari 2011 12:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Duster is alleen voor oude oma's vind ik![]()
Of nou ja, tis een ouderwetsch woord
Gawd jij bent wakkerquote:Op zondag 23 januari 2011 12:39 schreef oh-oh het volgende:
Maak een foto van die foto, doe niet zo moeilijk
Owja... en me dan door jullie allemaal laten uitlachenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:39 schreef oh-oh het volgende:
Maak een foto van die foto, doe niet zo moeilijk
Jah, wat mot je?!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ach je hebt ook gewoon van die figuren die gewoon wijdbeens zonder duster/badjas/ochtendjas/huispak gaan zitten.
[ afbeelding ]
What's newquote:Op zondag 23 januari 2011 12:41 schreef ElisaB het volgende:
Owja... en me dan door jullie allemaal laten uitlachen
Psiesquote:
Oh Oh, vertel maar es ff welke kat dat isquote:Op zondag 23 januari 2011 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ach je hebt ook gewoon van die figuren die gewoon wijdbeens zonder duster/badjas/ochtendjas/huispak gaan zitten.
[ afbeelding ]
Herkende 'm zelf niet dus ik durfde de vraag niet te stellenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh Oh, vertel maar es ff welke kat dat is
Mipsquote:Op zondag 23 januari 2011 13:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Herkende 'm zelf niet dus ik durfde de vraag niet te stellen
Ja, daaromquote:
Dat is echt weer zo een inhoudsloze postquote:Op zondag 23 januari 2011 13:03 schreef Ml-etje het volgende:
mijn Mr zag 'm en maakte weer een bijdehandte opmerking
Oh nou ik was toch van plan weg te gaanquote:Op zondag 23 januari 2011 13:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is echt weer zo een inhoudsloze post
Die foto dan van toen je een week vrij had en onverwachts binnenkwam.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
Buffy is te elegant er zo lomp bij te gaan liggen
Post dan wat ie zei mutsquote:Op zondag 23 januari 2011 13:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh nou ik was toch van plan weg te gaan
Dát was wel Buffy trouwensquote:Op zondag 23 januari 2011 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die foto dan van toen je een week vrij had en onverwachts binnenkwam.
Welke van de 2 zat er toen zo onelegant en betrapt bij?
Ja.quote:
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb wegeteld 2 hele euro gewed op dat Utrecht wint, dat wordt morgen m'n baan opzeggen
quote:AMSTERDAM - Aan de populariteit van Ben en Dean Saunders kleven ook nadelen, zo hebben pa en Ma Saunders vannacht ontdekt.
Bij thuiskomst na het Popstars-feestje zaterdagavond, kwam het koppel bij hun huis tot de gruwelijke ontdekking dat er was ingebroken en dat er waardevolle spullen zijn meegenomen.
Alle stress werd moeder Lesley te veel, waardoor ze ter plekke instortte en de ambulance moest worden gebeld, meldt Shownieuws. Inmiddels is ze gelukkig weer bekomen van de eerste schrik en gaat het weer beter met haar gezondheid.
Zoons Ben en Dean hebben onmiddellijk al hun feestplannen gestaakt om hun ouders bij te staan.
Wat dacht je van dat dochtertje. BAM zunne barbiepop in uw oog jonguh.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
Hebbie wel lef, ik zou alledrie die broertjes (en pa) Saunders niet tegen willen komen in het donker
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat dacht je van dat dochtertje. BAM zunne barbiepop in uw oog jonguh.
Ja maar ze wisten zeker dat ze niet thuis waren natuurlijkquote:Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
Hebbie wel lef, ik zou alledrie die broertjes (en pa) Saunders niet tegen willen komen in het donker
Dat doet de mijne ookquote:Op zondag 23 januari 2011 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
She, nog welquote:Op zondag 23 januari 2011 14:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
He likes a healthy breeze around his privates tyvm.
Dabedoellikquote:
Well hellooooquote:
Draadjesvlees duurt zoooo lang maar is zoooo lekkerquote:
Ik zou er dan wel gele klompjes bij aandoen en toch ook de roze boa, anders ist wel wat karigquote:Op zondag 23 januari 2011 15:01 schreef Cat22 het volgende:
Aanstaande zondag tulpentuin op mijn hoofd: too much of precies goed?
Mijn voeten doen het niet goed op hout, mag ik je klompslofjes lenen?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou er dan wel gele klompjes bij aandoen en toch ook de roze boa, anders ist wel wat karig
En nu onthouden voor je toets!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:05 schreef Oognip het volgende:
Zo uitgeleerd. ik weet nu alles van pijn, arteriosclerose, trombose, spijsverteringsstelsel en het zenuwstelsel
Dat komt van vanzelf.quote:
Met of zonder hulp van maggi?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:08 schreef asfalthooligan het volgende:
gaat straks een jachtpannetje met ham uien sperziebonen enz proberen te maken
Lekker! Gegrilld of had iemand het lef de bbq aan te doen?quote:
Gegrilldquote:Op zondag 23 januari 2011 15:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lekker! Gegrilld of had iemand het lef de bbq aan te doen?
Al is dat wel echt devinequote:Op zondag 23 januari 2011 15:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gegrilldhet is nog iets te koud om het buiten te maken idd.
Laat es glucose prikken bij je ha danquote:Op zondag 23 januari 2011 15:14 schreef Ynske het volgende:
succes met je toets Oognip
eten.... k heb nog geen flauw idee, voel me ietwat brak
moet nog een draaiboek doorwerken, foto's bestellen, en een zooi bewerken en review schrijven.
en op de een of andere manier zo'n dorst
k houd t ff in de gaten, denk dat ik gister gewoon te weinig gedronken heb, iig niets toen ik bij die optredens wasquote:Op zondag 23 januari 2011 15:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laat es glucose prikken bij je ha dan
Als je dat vaak hebt kan het best eens iet zijn dat prima te verhelpen is hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 15:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
k houd t ff in de gaten, denk dat ik gister gewoon te weinig gedronken heb, iig niets toen ik bij die optredens was
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:02 schreef Loveless85 het volgende:
If you love me let me go, back to that bar in Tokyo
Nog gesmst?quote:
Ik hou van je.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:02 schreef Loveless85 het volgende:
If you love me let me go, back to that bar in Tokyo
quote:
Oh, dat is gek!quote:Op zondag 23 januari 2011 16:17 schreef Cat22 het volgende:
Vandaag is de dag van de rare werkincidenten. Vanmorgen al met een paar collega's gepraat over onze rare werkroutes (als in: onverwachtse zaken die we bij cliënten aantroffen) en net een telefoontje van mijn andere werk waar ook iets heel anders loopt dan het zou moeten.
Maandag maar eens achteraan mopperen bellen.
Uiteraard!quote:Op zondag 23 januari 2011 16:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat is gek!![]()
Morgen wordt alles anders, alles beter, en alles goed
quote:
Nu even een ticket boekenquote:
Oh mag ik mee dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu even een ticket boeken
E.J. te W. toch? Zo moet het wel te vinden zijn in dat bestand met creditcard gegevens van Lush klantenWil je zelf ook nog wat?
Neem wat sushi voor me mee, laat oh-oh daar en we praten nergens meer over.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu even een ticket boeken
E.J. te W. toch? Zo moet het wel te vinden zijn in dat bestand met creditcard gegevens van Lush klantenWil je zelf ook nog wat?
Met of zonder nakies?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neem wat sushi voor me mee, laat oh-oh daar en we praten nergens meer over.
Die kun je dan wel even in China droppen lijkt mequote:
Nakiesushi heb ik gisteren nog gehad dus lamaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Smakelijk!quote:Op zondag 23 januari 2011 17:46 schreef asfalthooligan het volgende:
jachtpannetje is nice beetje zout en peper toegevoegd en voila
Je wordt een illegaal elfje.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:47 schreef Rewimo het volgende:
En ik heb zowaar een carnavalsoutfit gekocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, een heksquote:
Jaquote:Op zondag 23 januari 2011 17:50 schreef Cat22 het volgende:
Ga je naar een duitse optocht kijken? Lekker veel spul en snoep vangen en zo?
Haha, leuk!quote:Op zondag 23 januari 2011 17:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, een heks![]()
En Christan wil een Harry Potterkostuum, staat ook op eBay maar duurt nog 8 dagen.
Oew, dat valt tegenquote:Op zondag 23 januari 2011 17:53 schreef Cat22 het volgende:
Haha, leuk!
Ik kom er net achter dat ik om kwart voor 11 nog gebeld ga worden voor het overschakelen van een dienst. En ik wilde lekker op tijd naar bed gaan.
Misschien dat ik dadelijk in een Ingetje verzeil.quote:
Ingetje deed zichzelf net ook op de bankquote:Op zondag 23 januari 2011 17:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien dat ik dadelijk in een Ingetje verzeil.
Oei hoe dat zo?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Haha, leuk!
Ik kom er net achter dat ik om kwart voor 11 nog gebeld ga worden voor het overschakelen van een dienst. En ik wilde lekker op tijd naar bed gaan.
Staat van tijd tot tijd zo gepland volgens rooster. En ik bedacht me net dat ik dat rooster wellicht eens moest bekijken nu ik dienst had. Het is maar 5 minuten, maar het verstoort mijn avond plannen enigzins.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ingetje deed zichzelf net ook op de bank![]()
Knap van d'r he?quote:
Hé wat doe je met m'n dagelijkse kleren?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:47 schreef Rewimo het volgende:
En ik heb zowaar een carnavalsoutfit gekocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet je ze maar niet op ebay zetten!quote:Op zondag 23 januari 2011 18:10 schreef Strega het volgende:
Hé wat doe je met m'n dagelijkse kleren?![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Moet je ze maar niet op ebay zetten!
Een twaalfje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:16 schreef Pagan het volgende:
Een twaalfje.
Pas maar op, ik ben een heks, ik krijg je nog wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ik had de pietsaaaboer ook gevraagd om ons te vinden, maar dat duurde minstens een uur.quote:
(gefrituurde) Aardappel is ook een groente he?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:23 schreef Ingetje79 het volgende:
En voor komende week heb ik voor iedere dag groente gehaald, dus dan compenseren we wel weer
Oh, dat zal 'ie vast waarderenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:29 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, ik ga nog ff schone olie in de friteuze mikken, morgen frietjes, voor Chico's verjaardag
Frietjes zijn zn lievelingseten dus ja , zeker wetenquote:
Kijk maar uit voor mijn magische staf!quote:Op zondag 23 januari 2011 18:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Pas maar op, ik ben een heks, ik krijg je nog wel!
[ afbeelding ]
Ja erg he, ik kijk al niet meerquote:Op zondag 23 januari 2011 18:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
God wat tenenkrommend hoe gemaakt leuk ze zitten doen
Net zo een als qltel zeker, daar ben ik wel aan gewendquote:
Nou idd, ik snap dat ze dat hele circus ondertussen wel zat zijn, maar wat lag het er hier dik bovenop dat ze maar een beetje jolig en spontaan gingen zitten doenquote:
Oh, ik hou echt van vlees juistquote:Op zondag 23 januari 2011 18:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik had vanmiddag prrrrrrei!![]()
Ik vind groenten best lekker. Heb altijd liever meer groentjes dan vleesch op mijn bordje.
Het viel ook niet op bij de (voorbereiding van de) Sjourmet dat ik van de groentebrigade was he?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik hou echt van vlees juist
Groenten ook wel, maar VLEESCH
En dan begint je echte leven?quote:
En 's avonds kleed je je om in een telefooncel en...quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En 's avonds kleed je je om in een telefooncel en...
Ja, wat dan eigenlijk?
Dr. Who natuurlijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En 's avonds kleed je je om in een telefooncel en...
Ja, wat dan eigenlijk?
Ah okquote:
Heb je dat niet bedongen bij je arbeidsvoorwaarden?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
Idd
Nou ik ga voetbal kijkenBen wss dus weinig meer online overdag, deze week mijn vervangen én nog een stagair inwerken, en ga er van uit dat mn nieuwe job wat drukker is, dus ik daar sowieso weinig tijd voor FOK! heb. Misschien ook wel goed, als je op je werk 80% vd dag gewoon kan FOK!ken dan steek je er verder weinig van op hé
Oh, dat ik m een paar keer moet roepen das echt standaard, en voor zijn doen bijna braafquote:Op zondag 23 januari 2011 18:51 schreef Oognip het volgende:
Leuk filmpje oh-ohMoest wel lachen dat Sjon op het eind weer tegenwerkte
Wat ben jij vrolijkquote:
Geen idee. Soms wel soms niet. Misschien komt dat omdat ik niet altijd post op Maandag heb.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Qut ik hoop zo dat ze morgen gewoon post bezorgen bij jou
Ik ga meekijkenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:24 schreef Cat22 het volgende:
D'r is gewoon helemaal niks op tv.Ik zit te wachten tot Medium begint.
Ja, die zit in mn tas, kan ik m morgen op kantoor open makenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee. Soms wel soms niet. Misschien komt dat omdat ik niet altijd post op Maandag heb.
Heb je mijn kaart gehad?
Kutgehucht, de fik dr inquote:
Hoofd in koelkast!quote:
Zal er een spin off komen van Ariel op de universiteit?quote:
Wie weet! Maar ik vind Bridget eigk leuker.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zal er een spin off komen van Ariel op de universiteit?
WAHAHAHAHAHA!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:48 schreef Greys het volgende:
Ja bij mijn ouders langs omdat ze morgen naar Afrika gaan.
Het was erg leuk. Mijn ouders waren in november 40 jaar getrouwd en daar had op een kadootje een takje van een orchidee gezeten. Dat had mijn moeder daar in dat restaurant al in een vaasje laten zetten en mee naar huis genomen. En nu jubelde ze dat het takje nog stéééééds stond na 2 maanden en dat de knoppen die nog dicht waren vast binnenkort gingen uitkomen!
Ik vond het al wat vreemd, gewoon een losse tak die het zo lang vol hield. En ik zag ook geen worteltjes aan het takje ofzo van een afstandje. Ja, dat ding was dus gewoon imitatieZe heeft nog nooit zo hard gegild van het lachen
En dat ding maar vertroeteld he, al die tijd. Vers water enzo.
Oh ik ook, maar ik weet de titels nog niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef Greys het volgende:
Ohhhh en ik heb twee duidelijke favoriete nummers van die nieuwe Adele CD
Ik ga ze ff opzoeken
Nee hoor, dat mogen ze lekker zelf doenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
WAHAHAHAHAHA!![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk dat het zo gezellig was! Heb je jezelf niet stiekem in een koffer kunnen werken zodat je mee kon?
Die ene is Set fire to the rain, omdat ik dat zo'n mooie zin vindquote:Op zondag 23 januari 2011 20:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik ook, maar ik weet de titels nog niet.
Ik heb m net in bad nog es helemaal geluisterd, heerlijk
Beter dan krokodillen zonder kooi.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, dat mogen ze lekker zelf doen
Ik heb wel weer teveel details gehoord, dat ze een paar dagen in een soort tenten resort zitten waar ze in het donker niet meer de tent uit mogen omdat je dan platgestampt kunt worden door een olifant. Oh en mijn vader leek het ook leuk om in een kooi de zee in te zakken en dan great whites van dichtbij te zien
Ik ook, maar omdat Ariel nu steeds droomt enzo ook over de zakenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wie weet! Maar ik vind Bridget eigk leuker.
Jaquote:Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whahahaha dast wel echt hilarisch!
Voordeel is wel dat ie t nog prachtig doet als ze terugkomen van vakantie straks
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
Echt he, wat een gup. Mijn vader had het ook niet door, die twee maanden
En die ik noemde zijn 2 en 9 dan geloof ik he?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook ff de cd dr bij gepakt en 1, 2, 8 en 9 zijn mijn favo's.
Er had wel wat meer upbeat bij mogen zitten.
Rolling in the deep vind ik wel nog steeds het mooiste, dat nummer dat pakt me echt onwijs
Keek je net SBS?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, dat mogen ze lekker zelf doen
Ik heb wel weer teveel details gehoord, dat ze een paar dagen in een soort tenten resort zitten waar ze in het donker niet meer de tent uit mogen omdat je dan platgestampt kunt worden door een olifant. Oh en mijn vader leek het ook leuk om in een kooi de zee in te zakken en dan great whites van dichtbij te zien
Ow, gezellig.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vriend van me had het een keer bij het oppassen van een huis, gaf ie elke week de plantjes op de kast water maar die waren nep, en het water liep de kast in
Jup, duikers in zo'n kooi en een great white die klem zat tussen de gaten van die kooi, toen konden ze er dus niet meer langsquote:Op zondag 23 januari 2011 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik heb geen tv aan (nog). Hoezo?
Waren er haaien?
Huuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 23 januari 2011 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, duikers in zo'n kooi en een great white die klem zat tussen de gaten van die kooi, toen konden ze er dus niet meer langs
Oh nou ik heb liever dat ie het toch gewoon NIET doetquote:Op zondag 23 januari 2011 21:02 schreef Oognip het volgende:
Whahahaha wat een goeie grap van je moeder Greys!
![]()
Mijn vriend, zijn broertje en zijn moeder zijn ook in een kooi naar the great white sharks geweest en das heul veiligMaak je daar dus niet ongerust over. Dat over dat niet uit het tentje mogen vanwege de olifanten lijkt me dan wel weer doodeng
Ik ben het eens met oh-oh over de nieuwe CD van Adele, dat er wel wat meer upbeat nummers op hadden gemogen.
Oh dan heb ik dat stukje inderdaad vorig jaar al eens ergens gezienquote:Op zondag 23 januari 2011 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ja er zat in dat filmpje idd een gedeelte wat iets groter was met spijlen, en daar schoot er eentje tussendoor, uiteindelijk kon de ene er langs en de ander er toen snel via de spijlen er ook uit... Toen zat die haai in dat kooitje en hun buiten![]()
Niet om je bang te maken trouwensals t écht niet veilig is doen ze het natuurlijk niet. Je kan ook op Texel van een duin af donderen en met je kop op een steen komen
Oh ja, die vind ik ook wel tof! Er is volgens mij maar één nummer waar ik niet zoveel aan vind, even kijken welke dat is.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:06 schreef oh-oh het volgende:
Nee 2 is Rumour Has It in elk geval, die vind ik na Rolling het gaafst, vanwege de beat
Oh bah! Wat een eng verhaal van die krokodillenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou ik heb liever dat ie het toch gewoon NIET doet![]()
Of het mij in elk geval niet vertelt. Dan slaap ik weer nietDe vorige keer viel hij van een boot af in een rivier met krokodillen, samen met een andere mevrouw. Die dame haalde haar hele been open terwijl ze viel, dus die moesten ze er eerst uit vissen. En mijn vader maar drijven daar, hij durfde niet om zich heen te kijken
Ik vind dat nr waar ze naar die bruiloft van die ex gaat maar een zeiknummerquote:Op zondag 23 januari 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, die vind ik ook wel tof! Er is volgens mij maar één nummer waar ik niet zoveel aan vind, even kijken welke dat is.
Oooh gaaf Greysquote:Op zondag 23 januari 2011 21:15 schreef Greys het volgende:
Kijk mijn ouders slapen in zulke 'tenten'
[ afbeelding ]
Tent onder een afdak dus:
[ afbeelding ]
Ja he?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef oh-oh het volgende:
Ah daar zou ik ook nog wel in willen kamperen hoor
Dat zijn heul geen tenten.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:15 schreef Greys het volgende:
Kijk mijn ouders slapen in zulke 'tenten'
[ afbeelding ]
Tent onder een afdak dus:
[ afbeelding ]
Wat???quote:Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef tombolafan het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Lee dood?![]()
Nee toch?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef tombolafan het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Lee dood?![]()
Forum Opties | |
---|---|