3 meter?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier niet ieg.
Gewoon een 3 meter fleece met kraag en overslag plus centuur.
Denk dat ik het anders noemquote:Op zondag 23 januari 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
3 meter?
![]()
Maar is het iets anders dan een badjas dan of noem jij het gewoon anders?
Jezus fuck!quote:
Dan kan van Velsen haar staand beffen.quote:
Naakt dusquote:Op zondag 23 januari 2011 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe loop jij dan *nu* rond, of als je net gedouched hebt en nog niet gaat aankleden?
Niet, daar kan ie dan nooit bijquote:Op zondag 23 januari 2011 12:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dan kan van Velsen haar staand beffen.
De allereerste foto die je tegenkomt als je afbeeldingen googled op PICS.quote:
Daarom ook liever een huispak. Badjas is voor werkdagen als ik toch meteen uit bed naar de badkamer hobbelquote:Op zondag 23 januari 2011 12:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind een badjas juist altijd koud om de enkeltjes en benen
Trainingsbroek, sportschoenen en msnjasjequote:Op zondag 23 januari 2011 12:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daarom ook liever een huispak. Badjas is voor werkdagen als ik toch meteen uit bed naar de badkamer hobbel
Ze heeft dus wel meer laten doen toen ze in Amsterdam was.quote:
Vloerverwarming hier dus dat probleem heb ik niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind een badjas juist altijd koud om de enkeltjes en benen
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, want die heeft niet zo'n bikini
En hoe weer jíj dat nou weer?quote:
Vroeger wel. Toen de zwaartekracht mij nog iets beter gezind wasquote:
Pokon?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:28 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ze heeft dus wel meer laten doen toen ze in Amsterdam was.
Bij pokon moet ik nog steeds denken aan de rammelende fles die Zwab maaktequote:
Uhhhh.... Oepsquote:
Trouwens: die is nog uit het pre-digitale-foto-tijdperk, dus dat kan sowieso nietquote:
Neeeeeeeeeeeee, het is Elisaaaa Beeeeehquote:
Je hebt toch wel een scanner in je office?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Trouwens: die is nog uit het pre-digitale-foto-tijdperk, dus dat kan sowieso niet
Dat kan best ik ken het alleen onder de naam dusterquote:
Nopequote:Op zondag 23 januari 2011 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt toch wel een scanner in je office?
hunebedtijd dusquote:Op zondag 23 januari 2011 12:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Trouwens: die is nog uit het pre-digitale-foto-tijdperk, dus dat kan sowieso niet
Jawelll -edit- wat Ll zegtquote:Op zondag 23 januari 2011 12:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal je zien dat ik 'm straks opzoek en dat het er heul niet op lijktquote:
Psies jaquote:Op zondag 23 januari 2011 12:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Duster is alleen voor oude oma's vind ik![]()
Of nou ja, tis een ouderwetsch woord
Hoezo 'zo'n ding'quote:Op zondag 23 januari 2011 12:36 schreef asfalthooligan het volgende:
zou elisa dan ook zo,n ding hebben
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal je zien dat ik 'm straks opzoek en dat het er heul niet op lijkt
Oma-woordquote:
Ik heb scanners ook nooit begrepen, vandaar dat er hier ook geen staatquote:Op zondag 23 januari 2011 12:38 schreef Ml-etje het volgende:
wilde net zeggen dat er hier wel een scanner staat (niet aangesloten overigens ik faal big time met dat ding).
Ll Heid lijkt hier te huilen als haar oogjes draaienquote:
Binnenkort grote schoonmaak hier en dan gaat hij ook op MP of anders voor de eerste die zegt dattie 'm wil hebben.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb scanners ook nooit begrepen, vandaar dat er hier ook geen staat
Daar liep oma de hele dag stof in af te nemen denk ikquote:Op zondag 23 januari 2011 12:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Duster is alleen voor oude oma's vind ik![]()
Of nou ja, tis een ouderwetsch woord
Gawd jij bent wakkerquote:Op zondag 23 januari 2011 12:39 schreef oh-oh het volgende:
Maak een foto van die foto, doe niet zo moeilijk
Owja... en me dan door jullie allemaal laten uitlachenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:39 schreef oh-oh het volgende:
Maak een foto van die foto, doe niet zo moeilijk
Jah, wat mot je?!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ach je hebt ook gewoon van die figuren die gewoon wijdbeens zonder duster/badjas/ochtendjas/huispak gaan zitten.
[ afbeelding ]
What's newquote:Op zondag 23 januari 2011 12:41 schreef ElisaB het volgende:
Owja... en me dan door jullie allemaal laten uitlachen
Psiesquote:
Oh Oh, vertel maar es ff welke kat dat isquote:Op zondag 23 januari 2011 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ach je hebt ook gewoon van die figuren die gewoon wijdbeens zonder duster/badjas/ochtendjas/huispak gaan zitten.
[ afbeelding ]
Herkende 'm zelf niet dus ik durfde de vraag niet te stellenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh Oh, vertel maar es ff welke kat dat is
Mipsquote:Op zondag 23 januari 2011 13:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Herkende 'm zelf niet dus ik durfde de vraag niet te stellen
Ja, daaromquote:
Dat is echt weer zo een inhoudsloze postquote:Op zondag 23 januari 2011 13:03 schreef Ml-etje het volgende:
mijn Mr zag 'm en maakte weer een bijdehandte opmerking
Oh nou ik was toch van plan weg te gaanquote:Op zondag 23 januari 2011 13:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is echt weer zo een inhoudsloze post
Die foto dan van toen je een week vrij had en onverwachts binnenkwam.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
Buffy is te elegant er zo lomp bij te gaan liggen
Post dan wat ie zei mutsquote:Op zondag 23 januari 2011 13:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh nou ik was toch van plan weg te gaan
Dát was wel Buffy trouwensquote:Op zondag 23 januari 2011 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die foto dan van toen je een week vrij had en onverwachts binnenkwam.
Welke van de 2 zat er toen zo onelegant en betrapt bij?
Ja.quote:
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb wegeteld 2 hele euro gewed op dat Utrecht wint, dat wordt morgen m'n baan opzeggen
quote:AMSTERDAM - Aan de populariteit van Ben en Dean Saunders kleven ook nadelen, zo hebben pa en Ma Saunders vannacht ontdekt.
Bij thuiskomst na het Popstars-feestje zaterdagavond, kwam het koppel bij hun huis tot de gruwelijke ontdekking dat er was ingebroken en dat er waardevolle spullen zijn meegenomen.
Alle stress werd moeder Lesley te veel, waardoor ze ter plekke instortte en de ambulance moest worden gebeld, meldt Shownieuws. Inmiddels is ze gelukkig weer bekomen van de eerste schrik en gaat het weer beter met haar gezondheid.
Zoons Ben en Dean hebben onmiddellijk al hun feestplannen gestaakt om hun ouders bij te staan.
Wat dacht je van dat dochtertje. BAM zunne barbiepop in uw oog jonguh.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
Hebbie wel lef, ik zou alledrie die broertjes (en pa) Saunders niet tegen willen komen in het donker
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat dacht je van dat dochtertje. BAM zunne barbiepop in uw oog jonguh.
Ja maar ze wisten zeker dat ze niet thuis waren natuurlijkquote:Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
Hebbie wel lef, ik zou alledrie die broertjes (en pa) Saunders niet tegen willen komen in het donker
Dat doet de mijne ookquote:Op zondag 23 januari 2011 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
She, nog welquote:Op zondag 23 januari 2011 14:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
He likes a healthy breeze around his privates tyvm.
Dabedoellikquote:
Well hellooooquote:
Draadjesvlees duurt zoooo lang maar is zoooo lekkerquote:
Ik zou er dan wel gele klompjes bij aandoen en toch ook de roze boa, anders ist wel wat karigquote:Op zondag 23 januari 2011 15:01 schreef Cat22 het volgende:
Aanstaande zondag tulpentuin op mijn hoofd: too much of precies goed?
Mijn voeten doen het niet goed op hout, mag ik je klompslofjes lenen?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou er dan wel gele klompjes bij aandoen en toch ook de roze boa, anders ist wel wat karig
En nu onthouden voor je toets!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:05 schreef Oognip het volgende:
Zo uitgeleerd. ik weet nu alles van pijn, arteriosclerose, trombose, spijsverteringsstelsel en het zenuwstelsel
Dat komt van vanzelf.quote:
Met of zonder hulp van maggi?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:08 schreef asfalthooligan het volgende:
gaat straks een jachtpannetje met ham uien sperziebonen enz proberen te maken
Lekker! Gegrilld of had iemand het lef de bbq aan te doen?quote:
Gegrilldquote:Op zondag 23 januari 2011 15:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lekker! Gegrilld of had iemand het lef de bbq aan te doen?
Al is dat wel echt devinequote:Op zondag 23 januari 2011 15:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gegrilldhet is nog iets te koud om het buiten te maken idd.
Laat es glucose prikken bij je ha danquote:Op zondag 23 januari 2011 15:14 schreef Ynske het volgende:
succes met je toets Oognip
eten.... k heb nog geen flauw idee, voel me ietwat brak
moet nog een draaiboek doorwerken, foto's bestellen, en een zooi bewerken en review schrijven.
en op de een of andere manier zo'n dorst
k houd t ff in de gaten, denk dat ik gister gewoon te weinig gedronken heb, iig niets toen ik bij die optredens wasquote:Op zondag 23 januari 2011 15:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laat es glucose prikken bij je ha dan
Als je dat vaak hebt kan het best eens iet zijn dat prima te verhelpen is hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 15:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
k houd t ff in de gaten, denk dat ik gister gewoon te weinig gedronken heb, iig niets toen ik bij die optredens was
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:02 schreef Loveless85 het volgende:
If you love me let me go, back to that bar in Tokyo
Nog gesmst?quote:
Ik hou van je.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:02 schreef Loveless85 het volgende:
If you love me let me go, back to that bar in Tokyo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |