Die hond misschien dalijk...quote:Op zondag 23 januari 2011 13:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zeker, gelukkig zijn er geen doden gevallen
dat beest eet echt alles opquote:
zeker alleen veuls te laat ... was 7:00 thuis of zoquote:Op zondag 23 januari 2011 13:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De kater komt laterWas het wel gezellig?
![]()
we praten lekker door elkaar heenquote:
als je dat doet, houd je aan de snelheid zowel op de 5 wordt waanzinnig veel gecontroleert tegenwoordig en in Zwitserland hebben ze traject controles ingevoerd. vooral tunnels zijn daar populairquote:Op zondag 23 januari 2011 13:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu nog gewoon hier, ik woon nog thuis maar van het zomer gaan ze ergens in noord Italië op vakantie dus grote kans dat ik dan over de 5 naar Zwitserland ga en zo te zien is dat minder ver dan dat hier van een snelweg woon
Heb je nu geen oren meer?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat beest eet echt alles op
M'n oortjes hebben er ook al aan moeten geloven.
Nogalquote:Op zondag 23 januari 2011 13:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
we praten lekker door elkaar heen
Geen oortjes die ik kan inpluggen in m'n mobiel iigquote:
Dat noem je toch vroegquote:Op zondag 23 januari 2011 13:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
![]()
[..]
zeker alleen veuls te laat ... was 7:00 thuis of zo
Dank je voor de tip, de 5 is met 130 nog al saaiquote:Op zondag 23 januari 2011 13:16 schreef crv het volgende:
[..]
als je dat doet, houd je aan de snelheid zowel op de 5 wordt waanzinnig veel gecontroleert tegenwoordig en in Zwitserland hebben ze traject controles ingevoerd. vooral tunnels zijn daar populair
Whaha die heb ik echt nog 30 liggen ofzoquote:Op zondag 23 januari 2011 13:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Geen oortjes die ik kan inpluggen in m'n mobiel iig
hoeveel wil je ervoor?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whaha die heb ik echt nog 30 liggen ofzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoeveel wil je ervoor?
Een ontbijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een ontbijt
ben bereid het klaar te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar de reiskostenvergoeding word wel bij de rekening meegerekend!Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
vanaf Freiburg 120 nog veel saaierquote:Op zondag 23 januari 2011 13:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat noem je toch vroeg
[..]
Dank je voor de tip, de 5 is met 130 nog al saai
In de tunnels doe ik het toch wel rustiger
true true maar weet nu wel weer wrom ik dat nooit meer deed lol ...quote:Op zondag 23 januari 2011 13:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat noem je toch vroeg
[..]
Dank je voor de tip, de 5 is met 130 nog al saai
In de tunnels doe ik het toch wel rustiger
Dan laat maarquote:Op zondag 23 januari 2011 13:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ben bereid het klaar te maken.
maar de reiskostenvergoeding word wel bij de rekening meegerekend!
Dus gewoon dat helepokke end mag je maar 120quote:
Vanavond dus ook niet al te laatquote:Op zondag 23 januari 2011 13:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
true true maar weet nu wel weer wrom ik dat nooit meer deed lol ...
Oh nou volgens mij rij ik toch zeker tot voorbij Müllheim gewoon 200 hoorquote:
echt niet, vanaf Freiburg is het boemelen met die treinquote:Op zondag 23 januari 2011 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou volgens mij rij ik toch zeker tot voorbij Müllheim gewoon 200 hoor
sterktequote:
Duh want die 5 is zo achterlijk lang saaiquote:Op zondag 23 januari 2011 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou volgens mij rij ik toch zeker tot voorbij Müllheim gewoon 200 hoor
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan laat maarIk zet mijn mama wel even aan het werk [ afbeelding ]
flash treint enkelquote:Op zondag 23 januari 2011 13:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Duh want die 5 is zo achterlijk lang saai
quote:
Bij ons groeit er geen omelet in de tuinquote:Op zondag 23 januari 2011 13:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik maak zelf, eigen gemalen bloem, zelfgeplukte kruiden, home-plukt aardbeien, versgeperst sinaasappelsap uit eigen tuin
Weet ik maar daarom die 5quote:
Eetsequote:Op zondag 23 januari 2011 13:23 schreef DaMart het volgende:
Zo, lunchtijd. Beschuit met kaas en een kop kippenbouillon.
niet helemaal hoor, het eerste stuk na Karlsruhe kun je gewoon planken, kloterige is dat een groot deel 2 baans is. Daar wordt aan gewerkt, en een deel is nu driebaans sinds de kerstquote:Op zondag 23 januari 2011 13:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Duh want die 5 is zo achterlijk lang saai
Als ik dat doe krijg ik ruzie met mij maquote:Op zondag 23 januari 2011 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woei, gedoucht en spullen opgeruimdNu rijstwafels met oude kaas
[..]
Sorry Trev, maar als je wat doet?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik dat doe krijg ik ruzie met mij ma
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:24 schreef crv het volgende:
[..]
niet helemaal hoor, het eerste stuk na Karlsruhe kun je gewoon planken, kloterige is dat een groot deel 2 baans is. Daar wordt aan gewerkt, en een deel is nu driebaans sinds de kerst
niet handig als je achter het stuur zitquote:Op zondag 23 januari 2011 13:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
gaat dus de goede kant op, meestal lag ik in de auto dat stuk te pitten
Naar zwolle gaan, ze vind het niet eens goed dat ik gewoon bij bowlen ga kijken voor de gezelligheid omdat ik nog maar niet ga werken vanwege mijn ribquote:Op zondag 23 januari 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry Trev, maar als je wat doet?
die leg ik zelfquote:Op zondag 23 januari 2011 13:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij ons groeit er geen omelet in de tuin![]()
Ik vind het heerlijk ontspannenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:26 schreef crv het volgende:
[..]
niet handig als je achter het stuur zit
verkeerde afslagquote:Op zondag 23 januari 2011 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woei, gedoucht en spullen opgeruimdNu rijstwafels met oude kaas
[..]
van 9:00 tot 16:30...quote:Op zondag 23 januari 2011 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Arme jij. Als we hoe laat niets van je gehoord hebben, moeten we een reddingsteam sturen?
Muwhaha travestieten haanquote:
hé, bij mij ookquote:
dat heb ik nog nooit op dat stuk gedaan, zelf rijden danquote:Op zondag 23 januari 2011 13:26 schreef crv het volgende:
[..]
niet handig als je achter het stuur zit
quote:
Ah zo, lastig is datquote:Op zondag 23 januari 2011 13:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Naar zwolle gaan, ze vind het niet eens goed dat ik gewoon bij bowlen ga kijken voor de gezelligheid omdat ik nog maar niet ga werken vanwege mijn rib
Pokpok! Mag ik een omelet met kaas?quote:
Smakelijkquote:Op zondag 23 januari 2011 13:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hé, bij mij ook
oven zei piep, dus doeisels!
Vind ik dus ookquote:Op zondag 23 januari 2011 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah zo, lastig is dat
[..]
Pokpok! Mag ik een omelet met kaas?
Chikeyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |