Ineens?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:07 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man heeft er ineens een handje van me in het weekend belachelijk vroeg wakker te maken. Vanmorgen voor 9 uur. Potverdorie.
Dude, seriously?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh, je kan em toch gewoon zeggen dat je dat niet wilt hebben? Moest ik vroeger niet doen
Zijn meisje? Toen ik zou oud was waren meisjes nog gewoon eng, zoals het hoort!quote:Op zondag 23 januari 2011 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
JA IK!
Ehm, het was geen goede avond voor 'm, zijn meisje moest heel vroeg al naar huis. Toen ik 'm ophaalde een hele verhitte discussie met 'm gehad over waarom hij vindt dat hij een blackberry moet hebben
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh, je kan em toch gewoon zeggen dat je dat niet wilt hebben? Moest ik vroeger niet doen
En toch houd die van mijn aandachtquote:
Wel op zondag als je zo slecht slaapt als ikquote:
toen ik 10 was? Mocht alles doen wat ik wilde, zolang ik mn ouders maar niet stoorde.quote:
Uhm, katten zijn toch om te gooien? Anders zouden ze toch niet op hun pootjes terechtkomen zeker?quote:
Al gedaanquote:Op zondag 23 januari 2011 12:09 schreef Yuki het volgende:
Ik zal even de OP wiki aanpassen, wil Royco dan zometeen de OP aanpassen?
Thx
+1quote:Op zondag 23 januari 2011 12:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uhm, katten zijn toch om te gooien? Anders zouden ze toch niet op hun pootjes terechtkomen zeker?
Peu heeft wel gelijk, ik hoefde dat vroeger ook niet te proberen en zelfs ik luisterde!quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zijn meisje? Toen ik zou oud was waren meisjes nog gewoon eng, zoals het hoort!
Ik ben nog van den ouderwetschen stempel, waardoor ik vind dat mijn kind aandacht verdient, ook voor 9 uur 's morgens.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
toen ik 10 was? Mocht alles doen wat ik wilde, zolang ik mn ouders maar niet stoorde.
Ik mocht voor tien uur ook niet op m'n ouders kamer komen. Ik ging maar beneden tv kijken of een boekje lezen of zo.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Peu heeft wel gelijk, ik hoefde dat vroeger ook niet te proberen en zelfs ik luisterde!
mn ouders hebben me altijd geleerd dat ik belangrijk ben voor ze, maar niet heilig.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben nog van den ouderwetschen stempel, waardoor ik vind dat mijn kind aandacht verdient, ook voor 9 uur 's morgens.
Dat is bijna zijn halve leven, dat duurt voor hem echt nog een eeuwigheidquote:Op zondag 23 januari 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij laat me de hele week al zo schrikken, gisteren had ie het ineens over de leeftijd dat ie 'echt' aan meisjes toe is
Ik zei dat dat nog járen duurt, hij 'Nee hoor mam, een jaar of 4'
Vind dat hij dan nu ook al een blackberry verdientquote:Op zondag 23 januari 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij laat me de hele week al zo schrikken, gisteren had ie het ineens over de leeftijd dat ie 'echt' aan meisjes toe is
Oh hij krijgt aandacht zat hoor, maar het is meer dat ie mij wakker maakt, om vervolgens weer naar zijn eigen kamer te gaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben nog van den ouderwetschen stempel, waardoor ik vind dat mijn kind aandacht verdient, ook voor 9 uur 's morgens.
Same here idd. Ik keek dan als kind ook al MTV omdat er 's nachts nog geen reet op tv was natuurlijk als ik megavroeg wakker werd in het weekend.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
toen ik 10 was? Mocht alles doen wat ik wilde, zolang ik mn ouders maar niet stoorde.
's ochtends tekenfilms kijkenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mocht voor tien uur ook niet op m'n ouders kamer komen. Ik ging maar beneden tv kijken of een boekje lezen of zo.
Heeft 'ie dat van paps of van mams?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is bijna zijn halve leven, dat duurt voor hem echt nog een eeuwigheid
En als je mazzel hebt vindt ie meisjes tegen die tijd weer stom
De meet?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:12 schreef L-E het volgende:
[..]
FANTASTISCH!!
Ik heb de ogen uit mijn kop gehuild, zo mooi was het.
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind dat hij dan nu ook al een blackberry verdient
Inderdaad. Cartoon network was er toen geloof ik al op...quote:
Same here.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mocht voor tien uur ook niet op m'n ouders kamer komen. Ik ging maar beneden tv kijken of een boekje lezen of zo.
ik heb de grens toch echt bij 7 uur gelegd.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het ook anders als het om een peuter gaat. Een kind kan zichzelf best vermaken.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij komt ook vaak 's morgens bij mij in bed tv kijken, dat vind ik dan weer niet erg.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Same here idd. Ik keek dan als kind ook al MTV omdat er 's nachts nog geen reet op tv was natuurlijk als ik megavroeg wakker werd in het weekend.
Maar ik hoefde echt niet te proberen mijn ouders wakker te gaan maken. Ik mocht niet eens zomaar op hun kamer komen.
Ik zag nog een poster ervan hangen gisteren, had ook wel gewild!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:12 schreef L-E het volgende:
[..]
FANTASTISCH!!
Ik heb de ogen uit mijn kop gehuild, zo mooi was het.
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heeft 'ie dat van paps of van mams?
Dat is idd ook wel een beetje overdrevenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Same here.
Nou was mijn vader meestal al wel wakker, dus dat boeide niet. Maar mijn moeder wakker maken gebeurde gewoon sowieso niet.
"Alleen als het huis in brand staat!"
Achteraf gezien vind ik dit ook wel weer een beetje het andere uiterste, maargoed...
Was bij ons precies zo.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Same here.
Nou was mijn vader meestal al wel wakker, dus dat boeide niet. Maar mijn moeder wakker maken gebeurde gewoon sowieso niet.
"Alleen als het huis in brand staat!"
Achteraf gezien vind ik dit ook wel weer een beetje het andere uiterste, maargoed...
Hahaha, grapjurk. Ik was naar de theatershow van So You Think You Can Dance!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De meet?
Hoest? Kom je zaterdag?
Ja precies, met 10 jaar is het toch wel iets anders.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het ook anders als het om een peuter gaat. Een kind kan zichzelf best vermaken.
Ik maakte dan wel eens ontbijt op bed voor mijn ouders als ik het te lang vond duren voor ze eruit kwamen. ( sneaky tactiek)
Cool!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Hahaha, grapjurk. Ik was naar de theatershow van So You Think You Can Dance!
Raad eens waar ik donderdag heb gegeten!
In mijn tijdquote:Op zondag 23 januari 2011 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad. Cartoon network was er toen geloof ik al op...
O ja sky channel was tofquote:Op zondag 23 januari 2011 12:15 schreef STING het volgende:
[..]
In mijn tijdwas het Sky Channel, Kindernet, Children's Channel, VPRO Achterwerk, Telekids, enz.
Idd.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:15 schreef STING het volgende:
[..]
In mijn tijdwas het Sky Channel, Kindernet, Children's Channel, VPRO Achterwerk, Telekids, enz.
Een letterlijke klerenbende opruimen.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Har har.
Wat ga je vandaag doen meis?
quote:
Villa Achterwerk keek ik ook, net als Telekids en de Meneer Kaktus show. Kindernet kan ik me zo niet herinnerenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:15 schreef STING het volgende:
[..]
Klinkt als een leuk vooruitzicht.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een letterlijke klerenbende opruimen.Onze kledingkasten eens uitmesten dus.
Ik keek idd als kind alleen op zondagmorgen en zaterdagmorgen tv.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:16 schreef El_Matador het volgende:
VPRO en verder keken wij niet zoveel. Zeker als kleine kinderen niet.
Het is trouwens nog steeds zo.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was bij ons precies zo.
Elke dag ontbijt op bed van papa maar niet mogen douchen 's ochtends "want dan werd mama wakker"
Zijn jullie weer samen?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Heerlen! Ik denk wel dat wij zaterdag komen eigenlijk, ben iig heel het weekend daar dus even kijken hoe het met Peuter is etcetera.
Eert uw vader en uw moeder.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is trouwens nog steeds zo.
M'n pa is in de loop van de ochtend wel op (hoewel die ook steeds vaker blijft liggen), m'n moeder slaapt een gat in de dag.
Maar ja
Die eerste zin slaat ook nergens opquote:Op zondag 23 januari 2011 12:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eert uw vader en uw moeder.
En zo hoort 't ook. Niet zomaar in de kamer binnenkomen.
Ik zou het mijn koters idd niet anders aan proberen te leren ja.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
M'n moeder slaapt met de deur open dus dat is niet zo'n punt.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh. Okequote:Op zondag 23 januari 2011 12:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee hoor. Nog steeds erg dol op elkaar, dat wel.
Ah! Is er wat lekkers te eten in Heerlen?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Heerlen! Ik denk wel dat wij zaterdag komen eigenlijk, ben iig heel het weekend daar dus even kijken hoe het met Peuter is etcetera.
Dat geeft helemaal niet idd.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Oke
Ik snap er geen kloot van, maar goed
Kluuuuhuutts, mag ik buiten voetballl spelen?? *knipper knipper*quote:Op zondag 23 januari 2011 12:19 schreef Kluts het volgende:
Ik werd vanmorgen om 11.15 wakker gemaakt door beetman die op de rand van het bed zat en me vertelde dat ie naar de voetbal ging.
Das toch beter dan een jengelend kind aan je bed om 7 uur 's ochtends.
Mijn ouders waren toch eerder wakker dan ikquote:Op zondag 23 januari 2011 12:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Afaik staat dat gewoon in de bijbel hoor. Het 4'e of 5'e gebod.quote:
Alles is beter dan een jengelend kind.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:19 schreef Kluts het volgende:
Ik werd vanmorgen om 11.15 wakker gemaakt door beetman die op de rand van het bed zat en me vertelde dat ie naar de voetbal ging.
Lekker belangrijkquote:Op zondag 23 januari 2011 12:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Afaik staat dat gewoon in de bijbel hoor. Het 4'e of 5'e gebod.
Een heerlijke Italiaan!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah! Is er wat lekkers te eten in Heerlen?
Mooi! Rifoki kwam sowieso toch? Maar u is welkom! Wordt mooi.
Ik wacht ongeduldig op dat moment hier.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ouders waren toch eerder wakker dan ik
Ik doe niet aan Bijbels en ook niet aan het eren van m'n ouders.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Afaik staat dat gewoon in de bijbel hoor. Het 4'e of 5'e gebod.
Je zei kindquote:Op zondag 23 januari 2011 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles is beter dan een jengelend kind.
Brand dan maar in de Helquote:Op zondag 23 januari 2011 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Bijbels en ook niet aan het eren van m'n ouders.
Ik werd wakker van Knufs kleine van 4 die naast mij lag. Hij lag er al een uur toen ik om 8:00 wakker werd. Ochtend lekker flodderen met Nickelodeon enzo en zo lekker zwemmen.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:19 schreef Kluts het volgende:
Ik zeg na wat Kluts zegtquote:Op zondag 23 januari 2011 12:21 schreef STING het volgende:
[..]
Je zei kind
Samzz, wat is er met je aan de hand
Kon ie ook heerlijk koken?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Een heerlijke Italiaan!
We laten het nog weten.
Nee, ik brand wel in hel. Dat gebeurt volgens de gelovigen sowieso alquote:Op zondag 23 januari 2011 12:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Brand dan maar in de Hel
Jouw tijd komt nog wel.
Alleen als jullie Ajax verslaan!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:20 schreef STING het volgende:
[..]
Kluuuuhuutts, mag ik buiten voetballl spelen?? *knipper knipper*
"papa, papa, het is 7 uur hè?! Dan mag ik televisie kijken!" noem ik geen jengelen, maar wel vroegquote:Op zondag 23 januari 2011 12:19 schreef Kluts het volgende:
We duimen voor julliequote:Op zondag 23 januari 2011 12:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Alleen als jullie Ajax verslaan!
(hij is naar Utreg-Ajax)
Och, het is net zoiets als rokers op feestjes, outcast, maar daar staan ook de gezelligste mensen.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik brand wel in hel. Dat gebeurt volgens de gelovigen sowieso al
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:23 schreef PeuRac het volgende:
Kut, ik ga maar heel snel douchen en aankledenmoet over 7min in de auto zitten
Dan rijd je maar wat harder...quote:Op zondag 23 januari 2011 12:23 schreef PeuRac het volgende:
Kut, ik ga maar heel snel douchen en aankledenmoet over 7min in de auto zitten
Wordt dus vanavondquote:
Voor hem. Mijn club heeft al verloren van Ajax deze week. en de Graafschap.quote:
ik maakte het ooit mee toen ik kind was dat ik was gaan logeren bij klasgenootje die om 7 uur tv mocht gaan kijken, en om 4 uur 's nachts werdt de kleinste(6 jaar) in dat huis wakker, waar ik bij op de kamer sliep en die dacht dat het7 uur was..dus die naar benenden tv aan, komt hij later samen met pa de kamer de inwandelen omdat hij weer terug naar bed moestquote:Op zondag 23 januari 2011 12:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
"papa, papa, het is 7 uur hè?! Dan mag ik televisie kijken!" noem ik geen jengelen, maar wel vroeg
Dat had ik al ingecalculeerd, anders had k al weg moeten zijnquote:
Ja, maar misschien haalt Feyenoord Ajax nog inquote:Op zondag 23 januari 2011 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voor hem. Mijn club heeft al verloren van Ajax deze week. en de Graafschap.
Ik ken hetquote:Op zondag 23 januari 2011 12:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat had ik al ingecalculeerd, anders had k al weg moeten zijn
Leuke vergelijkingquote:Op zondag 23 januari 2011 12:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, het is net zoiets als rokers op feestjes, outcast, maar daar staan ook de gezelligste mensen.
Ik denk dat de hel net zo werkt.
In 2020.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, maar misschien haalt Feyenoord Ajax nog in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |