Dat is ruim een uur rijden.....quote:Op zondag 23 januari 2011 00:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jurkje aan en naar Rotterdam crossen?
zoveel, zoveel.quote:
doeiiiiquote:Op zondag 23 januari 2011 00:22 schreef -Engel- het volgende:
Anyway..... ik ga wat anders doendag Singles
zeker ontspannendquote:Op zondag 23 januari 2011 00:21 schreef xFriendx het volgende:
http://avondploeg.hyves.n(...)_Afl_1_Suzanne/tLYI/
Zat in de auto dat ze dit ging zingen, buiten regende het, was heel ontspannend zeg. Lieve stem heeft ze.
dag Singlequote:Op zondag 23 januari 2011 00:22 schreef -Engel- het volgende:
Anyway..... ik ga wat anders doendag Singles
quote:
*kuch*quote:
sorry foutje..quote:Op zondag 23 januari 2011 00:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag wakker, slapen zou beter zijn
Geeft niet, ik heb nu juist zin iets te gaan doen.. Morgen toch vrijquote:
veel plezier alvastquote:Op zondag 23 januari 2011 00:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geeft niet, ik heb nu juist zin iets te gaan doen.. Morgen toch vrij
Veel plezier alvast.. Ik denk jij bied je aan met een idee.. Deceptie..quote:Op zondag 23 januari 2011 00:31 schreef cafpow het volgende:
[..]
veel plezier alvastzie je dan ben je toch wakker
met zo'n instelling zal het niet je laatste deceptie zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 00:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Veel plezier alvast.. Ik denk jij bied je aan met een idee.. Deceptie..
Shush jij, jij zit anders ook te fokken ipv buiten bezig te zijn!quote:Op zondag 23 januari 2011 00:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
met zo'n instelling zal het niet je laatste deceptie zijn
ja knul, ik ben aan het werk simpelequote:Op zondag 23 januari 2011 00:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Shush jij, jij zit anders ook te fokken ipv buiten bezig te zijn!
andere keer mischien en het liefst overdagquote:Op zondag 23 januari 2011 00:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Veel plezier alvast.. Ik denk jij bied je aan met een idee.. Deceptie..
dit is geen nachtdienst...ik heb naast mijn normale baan van 50 uur per week ook een eigen bedrijfquote:Op zondag 23 januari 2011 00:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus ik ben niet de enige debiel met nachtdiensten
ow, ja wat voor bedrijf?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dit is geen nachtdienst...ik heb naast mijn normale baan van 50 uur per week ook een eigen bedrijf
Dat vind ik dan weer overkill..quote:Op zondag 23 januari 2011 00:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dit is geen nachtdienst...ik heb naast mijn normale baan van 50 uur per week ook een eigen bedrijf
Morgen dan? Gaan we eerst slapenquote:Op zondag 23 januari 2011 00:41 schreef cafpow het volgende:
[..]
andere keer mischien en het liefst overdag
gaat niet...ga met mijn ma de stad in...vlooienbanden zoekenquote:Op zondag 23 januari 2011 00:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Morgen dan? Gaan we eerst slapen
Consultancy in IT infrastructuur/securityquote:
zo zo..en gaat goed met het bedrijf?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Consultancy in IT infrastructuur/security
Vlooienbanden zoeken.. eerste beste discus en klaarquote:Op zondag 23 januari 2011 00:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
gaat niet...ga met mijn ma de stad in...vlooienbanden zoeken.
Dus noteer maar...voor een andere keer
niks te klagen, doe hooguit 2 opdrachten tegelijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:48 schreef cafpow het volgende:
[..]
zo zo..en gaat goed met het bedrijf?
maar we zoeken een beetje leuke vlooienbanden, 't zijn er 3 in totaal en een cadeauquote:Op zondag 23 januari 2011 00:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vlooienbanden zoeken.. eerste beste discus en klaar
ow, tja dat vreet dan wel veel tijd denk ikquote:Op zondag 23 januari 2011 00:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niks te klagen, doe hooguit 2 opdrachten tegelijk.
Das een goeie truuk, die probeer ik ook op z'n tijdquote:Op zondag 23 januari 2011 00:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar we zoeken een beetje leuke vlooienbanden, 't zijn er 3 in totaal en een cadeau![]()
en moet ook nog even laatste dingen voor mijn vakantie halendus gaat ma mee in de hoop dat zij betaald
ik welke stad woon je? of waar ga je heen morgen?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar we zoeken een beetje leuke vlooienbanden, 't zijn er 3 in totaal en een cadeau![]()
en moet ook nog even laatste dingen voor mijn vakantie halendus gaat ma mee in de hoop dat zij betaald
tja, ik niet vaak..heb eigenlijk meer te besteden per maand dan mijn ma....maar cadeautjes voor familie kopen doe ikliever niet zelfquote:Op zondag 23 januari 2011 00:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das een goeie truuk, die probeer ik ook op z'n tijd
Ik blijf lekker in Rotterdamquote:Op zondag 23 januari 2011 00:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik welke stad woon je? of waar ga je heen morgen?
hmmm lang geleden dat ik daar bij een klant geweest ben dus ik kan niet zeggen of ze bij Dobey of Fuanalnd leuke vlooienbanden hebben.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja, ik niet vaak..heb eigenlijk meer te besteden per maand dan mijn ma....maar cadeautjes voor familie kopen doe ikliever niet zelf
[..]
Ik blijf lekker in Rotterdam
oke, en waar mogen die dan zitten? Mischien handig om te wetenquote:Op zondag 23 januari 2011 01:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmmm lang geleden dat ik daar bij een klant geweest ben dus ik kan niet zeggen of ze bij Dobey of Fuanalnd leuke vlooienbanden hebben.
slaapsequote:
succesquote:
Dobey Rotterdamquote:Op zondag 23 januari 2011 01:02 schreef cafpow het volgende:
[..]
oke, en waar mogen die dan zitten? Mischien handig om te weten![]()
[..]
slaapse
thanksquote:Op zondag 23 januari 2011 01:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dobey Rotterdam
--------------------------------------------------------------------------------
Wolphaertsbocht 21
3082 AB Rotterdam
010-4953510
010-4954776
--------------------------------------------------------------------------------
Corry's Dierenwinkel
Bergpolderplein 2/3 3051 GA Rotterdam
3.8 km
Monria
Hoornweg 11 - 13 3042 DC Rotterdam-Overschie
6.1 km
Ik weet niet of het voor een hond is maar je hebt kans dat ze bij de Dobey winkel het V.I.P. assortiment hebben...erg veel roze, glitters en ander opvallend spulquote:
het gaat om 3 katten, 2 vrouwtjes en 1 mannetje, dus ze hoeven niet alle 3 met glittersquote:Op zondag 23 januari 2011 01:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik weet niet of het voor een hond is maar je hebt kans dat ze bij de Dobey winkel het V.I.P. assortiment hebben...erg veel roze, glitters en ander opvallend spul
Ah, V.I.P. is alleen voor honden...dan denk ik dat het toch iets neutraals gaat wordenquote:Op zondag 23 januari 2011 01:06 schreef cafpow het volgende:
[..]
het gaat om 3 katten, 2 vrouwtjes en 1 mannetje, dus ze hoeven niet alle 3 met glitters
dat denk ik ook. Maar goed we zien wel ik heb toch ongeveer 1 weekje de tijd om vlooienbanden te vinden. Zo moeilijk kan het toch niet zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 01:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ah, V.I.P. is alleen voor honden...dan denk ik dat het toch iets neutraals gaat worden
Oh ik wel, ben blij met nieuw werkquote:Op zondag 23 januari 2011 01:10 schreef cafpow het volgende:
[..]
wel niceben normaal niet zon fan van within temptation
hoezo speel jij dan in de bandquote:Op zondag 23 januari 2011 01:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh ik wel, ben blij met nieuw werk
*hobbitgrapje inslikt*quote:
Nee, dat dan weer nietquote:
ow, tja ik volg ze niet zo veel meer...quote:Op zondag 23 januari 2011 01:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet![]()
Maar het is lang geleden dat ze iets nieuws uitgebracht hebben
Probeer het eens uitquote:Op zondag 23 januari 2011 01:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, tja ik volg ze niet zo veel meer...
ik volg denk ik niet veel muziek meer die de meesten kennen hierzo op 1 artiest na
Nee, die 2 ken ik dus idd niet..quote:Op zondag 23 januari 2011 01:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
ok, dit zijn er 2
En dan nog Anouk wie ik echt geweldig vindt
zei ik tochquote:Op zondag 23 januari 2011 01:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, die 2 ken ik dus idd niet..
je moet je vrije tijd niet vergeten he...werken kan zo leuk zijn dat je je hele leven vergeetquote:Op zondag 23 januari 2011 01:45 schreef ArTiC het volgende:
ik ga ook zo mijn bed in...morgen nog wat programmeren en alvast wat projecten voor volgende week voorbereiden
ik beleef er veel plezier aanquote:Op zondag 23 januari 2011 01:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
je moet je vrije tijd niet vergeten he...werken kan zo leuk zijn dat je je hele leven vergeet
maar goed ik ga slapen...![]()
![]()
Toch gaan lopen?quote:
Nee, STING was zo lief om ons thuis te brengenquote:
Dat is wel tof jaquote:Op zondag 23 januari 2011 02:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, STING was zo lief om ons thuis te brengen
Dus inmiddels make-up eraf, tanden gepoetst, pyjama aan... en fokken
Goed ideequote:Op zondag 23 januari 2011 02:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel tof jaIk zit nog even warm te worden
hey, laat eens liggenquote:Op zondag 23 januari 2011 02:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed idee
*dekbed over zich heen trekt
*gooit fudge*quote:
Hoe moet het als ie straks naar 't buitenland verkast?quote:
Kon ik toch niet zien met die deken eroverquote:
Dat wordt niksquote:Op zondag 23 januari 2011 02:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe moet het als ie straks naar 't buitenland verkast?
Elke dag huilend Yuki bellen, snikkend vragen om een knuffel..quote:
Je weet toch waar m'n voeten liggen?quote:Op zondag 23 januari 2011 02:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Kon ik toch niet zien met die deken erover
quote:
Ik ga maanden niet slapen, tot ik je weer ziequote:
Ik zou mij ook wel heel erg missen jaquote:Op zondag 23 januari 2011 02:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Ik ga maanden niet slapen, tot ik je weer zie
Voeten - hoofd is bij mij 1.78. Ergens ertussen had best gekundquote:Op zondag 23 januari 2011 02:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das ver hoor.. Als je nog ligt zoals toen ik er was
Zeg dat nou niehietquote:Op zondag 23 januari 2011 02:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Voeten - hoofd is bij mij 1.78. Ergens ertussen had best gekund
Dat was ook niet het "probleem".. Eerder de landingsgebieden van de Fudgeblokjes binnen die 1.78..quote:Op zondag 23 januari 2011 02:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben lang, Joe is lang... Ik zie t probleem niet.
Op zondagochtend?quote:Op zondag 23 januari 2011 08:19 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Ik zit midden in een lekkere discussie over geld en schuldsanering
Ik kwam binnen en dat was 't gespreksonderwerpquote:
Gezellig!quote:Op zondag 23 januari 2011 09:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kwam binnen en dat was 't gespreksonderwerp
Hoooiii... jeej het loopt echt weer storm hier.. iedereen ligt nog te slapen?quote:
Ik ben ook pas net wakker om eerlijk te zijn. Zo beginnen aan m'n ontbijtquote:Op zondag 23 januari 2011 10:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoooiii... jeej het loopt echt weer storm hier.. iedereen ligt nog te slapen?
Jij pas wakker? Ik al bijna een uurquote:Op zondag 23 januari 2011 10:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben ook pas net wakker om eerlijk te zijn. Zo beginnen aan m'n ontbijt![]()
Jij ook goedemorgen trouwens
Nou ja, wakker per 10 uur, wel al gedouched en nu aan de gebakken eieren met spekquote:Op zondag 23 januari 2011 10:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij pas wakker? Ik al bijna een uurNu alleen nog de movitivatie vinden om uit bed te komen...
Ik ben net opgestaan, maar toen met een bakje musli toch weer in bed gekropenquote:Op zondag 23 januari 2011 10:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, wakker per 10 uur, wel al gedouched en nu aan de gebakken eieren met spek
Tis wel fijn, dat luieren in bedquote:Op zondag 23 januari 2011 10:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben net opgestaan, maar toen met een bakje musli toch weer in bed gekropenIk moet echt opstaan want over een uur staan mn ouders voor de deur
Gelukkig lig ik alleenquote:Op zondag 23 januari 2011 10:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis wel fijn, dat luieren in bed![]()
Alleen wat minder fijn als je ouders vervolgens aan je bedrand staan
Hoe knuffelde je kussen?quote:Op zondag 23 januari 2011 10:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat dan?of woon je nog thuis?
CL! Wat actief! Het is zondag!! DOE NIET ZO ENG!!quote:Op zondag 23 januari 2011 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Bed afgehaald en verschoond, was in de was machine, tandjes gepoetst. Alleen die afwas he
Het is nu ook wel weer afgelopen denk ik.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
CL! Wat actief! Het is zondag!! DOE NIET ZO ENG!!
heerlijk, ik ben er nog steeds mee bezigquote:
gelukkig, ik was al bang dat het besmettelijk zou zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is nu ook wel weer afgelopen denk ik.
Kreeg je ook schoonmaakdrang?quote:Op zondag 23 januari 2011 10:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gelukkig, ik was al bang dat het besmettelijk zou zijn
Nee erger.quote:
Daar heb ik altijd weinig moeite mee. Uit bed, douchen en dan eten en vervolgens ligt de hele dag nog voor jequote:Op zondag 23 januari 2011 10:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee erger.
Drang om uit bed te komen
helaas betekend mijn dagbesteding bij mn oma zittenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar heb ik altijd weinig moeite mee. Uit bed, douchen en dan eten en vervolgens ligt de hele dag nog voor je
Doe mij daar even wat van? Ik lig er nog steeds inquote:Op zondag 23 januari 2011 11:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar heb ik altijd weinig moeite mee. Uit bed, douchen en dan eten en vervolgens ligt de hele dag nog voor je
Ze hebben bij mijn sportschool open dag, dus ga nog even sporten, even zien hoe ze dat aanpakken en de nieuwelingen bekijkenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
helaas betekend mijn dagbesteding bij mn oma zittenMoet om 14u in Groenlo zijn
Zeg Spirit, ga er eens snel uit. Dan zien je ouders dat je vol energie zit, maken zij zich geen zorgen en krijg je geen bezorgde vragen en zijn ze snel weer wegquote:Op zondag 23 januari 2011 11:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Doe mij daar even wat van? Ik lig er nog steeds in
Arme jij! Verbazingwekkend genoeg geen kater hier... Was het het waard?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
auw auw auw, mijn hoofd doet zo een pijn!
ja dat.quote:
Make mequote:Op zondag 23 januari 2011 11:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zeg Spirit, ga er eens snel uit. Dan zien je ouders dat je vol energie zit, maken zij zich geen zorgen en krijg je geen bezorgde vragen en zijn ze snel weer weg
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
*duikt bij Spirit in bed*
Zo, leg dat maar eens uit als je ouders aan je bedrand staan
Het was de bedoeling dat je me eruit zou slepen, niet erbij kruipenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
*duikt bij Spirit in bed*
Zo, leg dat maar eens uit als je ouders aan je bedrand staan
Mogguh lelijkerdquote:Op zondag 23 januari 2011 11:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Omdat hij een leukere oplossing heeftquote:Op zondag 23 januari 2011 11:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat je me eruit zou slepen, niet erbij kruipen
WAAROM luisteren mannen nooit?!
quote:
Heyquote:
Dat is een alternatief, geen oplossingquote:Op zondag 23 januari 2011 11:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat hij een leukere oplossing heeft
*klopt klopt* had je een poesje moeten regelen, dan had die kater zich wel vermaaktquote:Op zondag 23 januari 2011 11:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Er duikt een man in je bed, niet zeuren maar genietenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is een alternatief, geen oplossing
In dat geval, duik ik er alleen bij als je nu je nest uit komt.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is een alternatief, geen oplossing
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hey you
Ook nog steeds je kussen aan t knuffelen?
Alsof dat een once in a lifetime experience isquote:Op zondag 23 januari 2011 11:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er duikt een man in je bed, niet zeuren maar genieten
Ik weet toch niet hoe vaak jij een man in jouw bed treftquote:Op zondag 23 januari 2011 11:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Alsof dat een once in a lifetime experience is
Maar ik wil jou helemaal niet in mijn bedquote:Op zondag 23 januari 2011 11:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In dat geval, duik ik er alleen bij als je nu je nest uit komt.
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoe vaak jij een man in jouw bed treft
Ik ookquote:Op zondag 23 januari 2011 11:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik hou van mn kussen
en de hitlijst uit 95 op TMF![]()
Ik of Peu?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zou hier enige voorzichtigheid betrachten...
Bij gebrek aan beter that isquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:20 schreef Yuki het volgende:
Er ligt een man achter me te grinniken.
Dat is eigenlijk best eng
*bij Spirit in bed kruipt*quote:Op zondag 23 januari 2011 11:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar ik wil jou helemaal niet in mijn bed
Wat is dat nu voor flutdreigement
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar ik wil jou helemaal niet in mijn bed
Wat is dat nu voor flutdreigement
Zo denkt RZ nu vast wel over seksquote:Op zondag 23 januari 2011 11:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Alsof dat een once in a lifetime experience is
Spirit staat nu vast wel naast dr bed jaquote:Op zondag 23 januari 2011 11:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
![]()
Had ik al eens gemeld dat mensen die te lang in bed blijven liggen kans lopen op een verminderde zin in shoppen?
En hij roept nu steeds "Hoerenlayout, hoerenlayout!"quote:
Why? Tis toch algemeen bekend dat ik iedere week een ander mijn bed in sleurquote:Op zondag 23 januari 2011 11:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij.
[..]
Same here
Ik wilde er niet aan denken
Verdorie Joequote:Op zondag 23 januari 2011 11:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
*bij Spirit in bed kruipt*
*voeten in rug plant*
*kracht zet*
Zo. Klaar.
Oude lay-outquote:Op zondag 23 januari 2011 11:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
En hij roept nu steeds "Hoerenlayout, hoerenlayout!"
Hij maakt me bang
Als je er tóch ligt....quote:Op zondag 23 januari 2011 11:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
*bij Spirit in bed kruipt*
*voeten in rug plant*
*kracht zet*
Zo. Klaar.
Als ik jou was zou ik mijn voeten in zijn rug zetten en even goed kracht zettenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
En hij roept nu steeds "Hoerenlayout, hoerenlayout!"
Hij maakt me bang
Dan moet ik mijn bed uit, dat stomme luchtbed op en hem met slaapzak en al eruit zien te werken.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik mijn voeten in zijn rug zeggen en even goed kracht zetten
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weer lui oplossen met een spatie hè.
Als ik erbij kruip, gebeurt er toch niksquote:
En dan word ik genomineerd tot fokslet van het jaarquote:Op zondag 23 januari 2011 11:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Why? Tis toch algemeen bekend dat ik iedere week een ander mijn bed in sleur
Je hebt nog een kans als je dr de douche in sleept.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Als ik erbij kruip, gebeurt er toch niksdan maar zo
oh. Is Alexxxxx niet wat voor je?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Why? Tis toch algemeen bekend dat ik iedere week een ander mijn bed in sleur
Ja maar ik doe het natuurlijk niet met fokkers he... das een heul verschilquote:Op zondag 23 januari 2011 11:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dan word ik genomineerd tot fokslet van het jaar
Oh damn, dus dat doe ik foutquote:Op zondag 23 januari 2011 11:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar ik doe het natuurlijk niet met fokkers he... das een heul verschil
Dan loopt ie risico op verdrinkingsdood.. ik kan het hem niet aanradenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt nog een kans als je dr de douche in sleept.
Ja schat. Je moet natuurlijk gewoon een onbekende in een kroeg oppikken. Veel veiliger!quote:
klinkt spannendquote:Op zondag 23 januari 2011 11:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dan loopt ie risico op verdrinkingsdood.. ik kan het hem niet aanraden
Jij bent zoals een sprinkhaan, zolang t leuk is mag die blijven leven, daarna vreet je em op?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dan loopt ie risico op verdrinkingsdood.. ik kan het hem niet aanraden
Dus dat was eenmalig?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja schat. Je moet natuurlijk gewoon een onbekende in een kroeg oppikken. Veel veiliger!
De vrouwtjessprinkhaan vreet het mannetje op zodat ie klaarkomt... Lijkt me niet helemaal de juiste vergelijking Peu..quote:Op zondag 23 januari 2011 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij bent zoals een sprinkhaan, zolang t leuk is mag die blijven leven, daarna vreet je em op?
*noteertquote:Op zondag 23 januari 2011 11:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja schat. Je moet natuurlijk gewoon een onbekende in een kroeg oppikken. Veel veiliger!
Het waarom was niet de vergelijking, ging me meer om t resultaat.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
De vrouwtjessprinkhaan vreet het mannetje op zodat ie klaarkomt... Lijkt me niet helemaal de juiste vergelijking Peu..
Je gaf me geen kans, je bleef maar bijtenquote:
Dan moet je niet zeggen dat de reden tot opvreten is dat ze hem niet meer leuk vindtquote:Op zondag 23 januari 2011 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het waarom was niet de vergelijking, ging me meer om t resultaat.
Toch vond ik die lange gisteren wel wat hebbenquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heel spannend, maar je zult het niet na kunnen vertellen
Bijtenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je gaf me geen kans, je bleef maar bijten
Een flinke klap op dr kop will do the trickquote:Op zondag 23 januari 2011 11:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar....maar.....dan moet je vergeten hoe ik heet, wie ik ben en moet ik stoppen met Fok
quote:
Dat is ook weer niet bepaald galant.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Een flinke klap op dr kop will do the trick
heyquote:
Ze had nog ruim 20minquote:
Ik niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch vond ik die lange gisteren wel wat hebben
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar ik val dan ook niet op vrouwen
Ja. Als we even aannemen dat de ochtend van 6 uur tot 12 uur duurt heb je dus 6*60 = 360 minuten. 20 minuten daarvan is 2/36 ~ 5,6 %. Is toch best krap of niet?quote:
Voor jou maak ik misschien wel een uitzonderingquote:Op zondag 23 januari 2011 11:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar....maar.....dan moet je vergeten hoe ik heet, wie ik ben en moet ik stoppen met Fok
Lachen he, had het er net met beetman over, die was toen gabber en vond die muziek natuurlijk semi. Ik was toen 12 en toen was dat retetof natuurlijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:40 schreef PeuRac het volgende:
wtf het lijkt wel dance rivival of the "90s op TMF
Geen moeilijke keuze lijkt mijquote:Op zondag 23 januari 2011 11:40 schreef Kluts het volgende:
Lastig. Ik kan nu ervoor kiezen om na mijn kop thee heel nuttig in huis te gaan doen, of lekker met de laptop op de bank kruipen en de Sims gaan spelen.
Het laatste natuurlijk.
Dat laatste heb ik dus ookquote:Op zondag 23 januari 2011 11:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lachen he, had het er net met beetman over, die was toen gabber en vond die muziek natuurlijk semi. Ik was toen 12 en toen was dat retetof natuurlijk.
Ligt helemaal aan je kader of 5,6% veel of weinig is.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Als we even aannemen dat de ochtend van 6 uur tot 12 uur duurt heb je dus 6*60 = 360 minuten. 20 minuten daarvan is 2/36 ~ 5,6 %. Is toch best krap of niet?
hequote:
Uitzonderingenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Voor jou maak ik misschien wel een uitzondering
Als in opslag, vind ik dat veel. Als slagingspercentage, erg weinig.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan je kader of 5,6% veel of weinig is.
IKEA of eigen zaagsel?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:46 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ga afwassen, stofzuigen, was doen en een kast in elkaar zetten...
Toedeloe!s
quote:
helemaal, loop het stuk regelmatig, dus niks aan de hand. Al was in het eerste stuk de straat verlichting uitquote:Op zondag 23 januari 2011 11:46 schreef STING het volgende:
[..]
Kleine moeite
[..]
Yo PeuNog veilig thuisgekomen?
Hé hallo, doe es niet zo actief!quote:Op zondag 23 januari 2011 11:46 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ga afwassen, stofzuigen, was doen en een kast in elkaar zetten...
Toedeloe!s
moet jij zeggenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hé hallo, doe es niet zo actief!
wtf! ik zie nu pas wie je bentquote:
Wat?quote:
Tot zo danquote:
Ik kan er niks aan doen dat jullie niet naar namen maar naar icon's kijkenquote:
Ik heb genoeg gedaan voor vandaagquote:Op zondag 23 januari 2011 11:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tot zo dankom ik ondertussen uit bed.
Nee, maar ik ben visueel ingesteld dus keek gewoon op ik een of ander smachtend poppetje met handjes aan de wangen zag. Eventueel ondertitel lezen. Dit is gewoon een hel van misherkenning.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb m'n username toch niet veranderd, of wel dan
Dat is t hele idee van zo'n UIquote:Op zondag 23 januari 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jullie niet naar namen maar naar icon's kijken
Ik kan het niet helpen dat jij visueel ingesteld bentquote:Op zondag 23 januari 2011 11:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben visueel ingesteld dus keek gewoon op ik een of ander smachtend poppetje met handjes aan de wangen zag. Eventueel ondertitel lezen. Dit is gewoon een hel van misherkenning.
echt he, die lijkt ook een uur te durenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:50 schreef Kluts het volgende:
You are not alone van Michael Jackson is toch wel echt de ergste zeikplaat die er bestaat.
quote:
je moet nog werkenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gedaan voor vandaag![]()
Behalve de afwas
I don't care.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is t hele idee van zo'n UImenselijk ook is gevoeliger voor kleuren/vormen dan voor letters
Die is ook leuk ja, maar ik vind Maximus echt geweldigquote:
Ik wist dat TMF opzetten een vergissing was.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
echt he, die lijkt ook een uur te duren
Jouw UI is tofquote:Op zondag 23 januari 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is t hele idee van zo'n UImenselijk ook is gevoeliger voor kleuren/vormen dan voor letters
Jaja, en daarna weer veranderen zeker?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen dat jij visueel ingesteld bentJe went er maar aan
Autistjequote:Op zondag 23 januari 2011 11:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jaja, en daarna weer veranderen zeker?
Dacht ik alquote:Op zondag 23 januari 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
I don't care.
[..]
Die is ook leuk ja, maar ik vind Maximus echt geweldig
Gisteren Rapunzel gezienEn ik wilde eigenlijk een andere blik, maar die kon ik niet vinden, dus deze kwade Max is ook cool, vind ik.
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
HEY DAAR!
Hoe is het met je jonge hosselaar afgelopen?
"I wanna be a hippie, Technohead"quote:Op zondag 23 januari 2011 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wist dat TMF opzetten een vergissing was.
*slingert Winamp aan*
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
En kwam je al een chickie in string tegen vanochtend in je keuken?
Dat kan je doenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:53 schreef STING het volgende:
[..]
Dacht ik alDie kijk ik wel eens een keertje op "Blu ray"
Wat altijd al een kutnummer geweest is en de clip die ze uitzenden is niet eens die ui '95.quote:
was een mooi MI toch?quote:
Ik heb nog wel een cd van Mysteryland 96. Das pas lachen.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:54 schreef STING het volgende:
Ook maar es ff TMF aanzetten. Toch al weer 15 jaar geleden
zag ik ook jaquote:Op zondag 23 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat altijd al een kutnummer geweest is en de clip die ze uitzenden is niet eens die ui '95.
Moguhquote:
Dat kon ik op de tast ook wel raden.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
Nou, voor de andere autisten hier:IK BEN HET, SAMZZ, IK HEB ALLEEN EEN ANDERE UI
![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
was een mooi MI toch?ik kwam niet meer bij
Dan hoef jij je niet aangesproken te voelenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat kon ik op de tast ook wel raden.
Ik heb nog liggen:quote:Op zondag 23 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een cd van Mysteryland 96. Das pas lachen.
Ik ben al heel goed bezigquote:Op zondag 23 januari 2011 11:50 schreef STING het volgende:
[..]
Over werk gesproken, aan het werk jij
Als je blieftquote:Op zondag 23 januari 2011 11:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, mijn fantasie is veel te levendig voor zoiets ja! Zie d'r al lopen, in d'r hema-kinderstring
quote:
Samzz!quote:Op zondag 23 januari 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
Nou, voor de andere autisten hier:IK BEN HET, SAMZZ, IK HEB ALLEEN EEN ANDERE UI
![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
![]()
Heb ik jou ook verward?quote:
Nee. Ik deed een poging tot grappig zijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik jou ook verward?
HiHoe was de meet?
I knowquote:Op zondag 23 januari 2011 12:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Ik deed een poging tot grappig zijn.
Ik faalde
Meet was leukHeel klein groepje, alleen maar leuke mensen
Katten affectiequote:Op zondag 23 januari 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know
Mooi zoVond 't wel jammer dat ik niet kon
Nou jaaa, ik ben iig nog gekrabd door Helmi
Volgende keer ben je er wel weer bij he?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know
Mooi zoVond 't wel jammer dat ik niet kon
Nou jaaa, ik ben iig nog gekrabd door Helmi
Ik denk het welquote:Op zondag 23 januari 2011 12:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgende keer ben je er wel weer bij he?
En gelukkig hadden wij vrijdag al gemeet
Helmi? Een kat?
Eeuh, je kan em toch gewoon zeggen dat je dat niet wilt hebben? Moest ik vroeger niet doenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:07 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man heeft er ineens een handje van me in het weekend belachelijk vroeg wakker te maken. Vanmorgen voor 9 uur. Potverdorie.
Dat is toch een normale tijd?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:07 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man heeft er ineens een handje van me in het weekend belachelijk vroeg wakker te maken. Vanmorgen voor 9 uur. Potverdorie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |