Dat is ruim een uur rijden.....quote:Op zondag 23 januari 2011 00:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jurkje aan en naar Rotterdam crossen?
zoveel, zoveel.quote:
doeiiiiquote:Op zondag 23 januari 2011 00:22 schreef -Engel- het volgende:
Anyway..... ik ga wat anders doendag Singles
zeker ontspannendquote:Op zondag 23 januari 2011 00:21 schreef xFriendx het volgende:
http://avondploeg.hyves.n(...)_Afl_1_Suzanne/tLYI/
Zat in de auto dat ze dit ging zingen, buiten regende het, was heel ontspannend zeg. Lieve stem heeft ze.
dag Singlequote:Op zondag 23 januari 2011 00:22 schreef -Engel- het volgende:
Anyway..... ik ga wat anders doendag Singles
quote:
*kuch*quote:
sorry foutje..quote:Op zondag 23 januari 2011 00:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag wakker, slapen zou beter zijn
Geeft niet, ik heb nu juist zin iets te gaan doen.. Morgen toch vrijquote:
veel plezier alvastquote:Op zondag 23 januari 2011 00:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geeft niet, ik heb nu juist zin iets te gaan doen.. Morgen toch vrij
Veel plezier alvast.. Ik denk jij bied je aan met een idee.. Deceptie..quote:Op zondag 23 januari 2011 00:31 schreef cafpow het volgende:
[..]
veel plezier alvastzie je dan ben je toch wakker
met zo'n instelling zal het niet je laatste deceptie zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 00:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Veel plezier alvast.. Ik denk jij bied je aan met een idee.. Deceptie..
Shush jij, jij zit anders ook te fokken ipv buiten bezig te zijn!quote:Op zondag 23 januari 2011 00:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
met zo'n instelling zal het niet je laatste deceptie zijn
ja knul, ik ben aan het werk simpelequote:Op zondag 23 januari 2011 00:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Shush jij, jij zit anders ook te fokken ipv buiten bezig te zijn!
andere keer mischien en het liefst overdagquote:Op zondag 23 januari 2011 00:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Veel plezier alvast.. Ik denk jij bied je aan met een idee.. Deceptie..
dit is geen nachtdienst...ik heb naast mijn normale baan van 50 uur per week ook een eigen bedrijfquote:Op zondag 23 januari 2011 00:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus ik ben niet de enige debiel met nachtdiensten
ow, ja wat voor bedrijf?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dit is geen nachtdienst...ik heb naast mijn normale baan van 50 uur per week ook een eigen bedrijf
Dat vind ik dan weer overkill..quote:Op zondag 23 januari 2011 00:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dit is geen nachtdienst...ik heb naast mijn normale baan van 50 uur per week ook een eigen bedrijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |